Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hihi nynke! pb pb pb :p ik = nieuwschierig!

tezzz waar kan ik dat nummer vinden voor je? hahaha ik zal ff kijken
    ik bestel ook eigelijk altijd bij de neckermann.. vind dat een fijne site en nooit problemen mee gehad.. al zijn ook daar de meningen over verdeeld hoor.. otto vind ik ook geen fijne site.. maar ja toevallig vond ik daar dit keer wel iets wat ik wilde haha..
    zal ff t nummer voor je zoeken moment

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Marina: da's idd best raar. Maar da's met clomid ook zo raar. De meeste meiden moeten beginnen op dag 3, maar sommigen weer op dag 5. Terwijl een eitje meestal al later springt met clomid. Vind ik ook al zo raar :rolleyes:

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Marieke: printer op de kop zetten of gewoon ff je kenmerken bekijken bij 'afdrukken' of in je configuratiescherm ;)

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Marina, kan ook zijn dat ze in de folder uitgaan van een cyclus van 28 dagen... dat het voor jou dus anders is :rolleyes:. Zou het in elk geval even vragen over 3 weken...

5. nou ik heb iets gevonden tezzz het is een hp deskjet F4180
    en t was of bij de wehkamp of neckermann of otto hahahahaha
    maar t is echt een super fijne.. ik heb mijn rijbewijs ermee gescant gehad en je t ziet bijna geen verschil zo duidelijk!

6. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    @ Beasty, hahahaha dat heb ik dus ook! Maat 38 tot wel 44! En vooral met schoenen laat het vaak te raden over! Ben benieuwd wat er morgen of overmorgen binnen gaat komen...

@ Tezzz, nog een paar uurtjes, dan houd ik t weer voor gezien. Mn baas is wel redelijk en flexibel, dus als t ff meezit zit ik rond half 3 in de bus..

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Nyncke: ben heel benieuwd of ze gelijk hebben ;)

8. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Wie er nog meer een pb willen moeten het ff zeggen.

Maar voor degene die hem hebben gehad. Wat zeggen jullie? Zal ik het maar geloven of zullen ze het toch nog fout hebben?

9. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    @ nynke, ben zooo benieuwd! Weet je t echt niet? Pleaaasssee ben zooo nieuwsgierig! pb pb pb

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Tezzz, hier ook een heel fijne: HP1210. Zie 'm regelmatig in de aanbieding voor 80E.

Hier van de week weer verbaasd gestaan over schoenen; ging nieuwe laarzen kopen. Normaal mt40-41 (meestal 41) en kwam nu met maat 42 :)shock:) thuis :-?. Laat ik het over mijn kledingmaat maar niet hebben ;)...:-?

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Nyncke, had je al terug gepbt ;)... denk dat het wel klopt, maar zou nog wel een slag om de arm houden. Doen jullie ook nog een pret-echo?

12. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Zit nu wel nog aan een 3d echo te denken.

Vind het gewoon heel moeilijk om er zeker van te zijn, maar heb aan de andere kant ook wel een vermoeden.

Maar dames ik vanavond wel weer langs. Moet nu echt naar mn werk anders ben ik te laat.

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    hmmmm...op wehkamp hebben ze wel de hp 4280.
    Heeft íe de uitgang wel aan dezelfde kant als de papier-invoer? (Hij moet boven in de computerkast namelijk ;) )

14. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    me me me me

15. de papierinvoer en uitvoer zit op dezelfde plek ..aan de voorkant als je dat bedoelde hihi

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    pff hang al 10 min. in de wacht bij de wehkamp :(
    het geld is al afgeschreven maar volgens de site is het misgegaan.

irri muziekje ook nog :(

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Woow Lola, wat schrikken zeg, gelukkig is alles goed met de beeb..
    Je moet ook rustiger aan doen meissie !

Nyncke, wat leuk dat je vriend jullie beeb ook heeft voelen schoppen.
    Ik wil ook pb met geslacht !
    En je kan toch ook nog een 3d echo laten maken ?
    Misschien is de kleine dan niet eigenwijs ;)
    Wie is is Jan trouwens ? :)

Marina, op naar een superwonder en een roze donderdag

Hier ook een mooi voorbeeld hoor, mijn nicht die heeft haar eerste met vele moeite gekregen met paar keer IUI, en ze is afgelopen augustus bevallen van haar tweede en toen was het in de eerste ronde raak. Terwijl zij dus eigenlijk "onvruchtbaar" was.

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Ikdus: Ik ben 2 keer zwanger geraakt met 1 poging, terwijl ik (in elk geval bij de tweede) waarschijnlijk al pco had ;)

Alle kids zijn wonderen!

nou..heh heh...ben geholpen hoor. Heeft een kwartier geduurd maar dan heb je ook wat! De mevrouw heeft nu de boel handmatig ingevoerd en zei dat ik natuurlijk niet dubbel moet gaan betalen ;) Benieuwd of wehkamp het nog doorkrijgt. :rolleyes: Toch raar, bestel er al jaren en dit is de eerste keer dat het mis gaat.

nou gauw stofzuigen, want krijg straks 2 spelers over de vloer ;)

19. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Tuurlijk zijn alle kids wonderen, maar als het bijna onmogelijk is om kinderen te krijgen dan kan het best nog even aangedikt worden ;)

Enne dat blijven de positieve verhalen hè Tezzz, dat je dan zo snel zwanger bent geworden met PCO.

Hoe ziet trouwens een echobeeld er uit bij PCO..
    Want toen ik de echo had zag je dus echt een heleboel eitjes in mijn eierstokken en één die groter was.. Mijn ex vroeg toen wat zijn die andere rondjes toen gaf die vrouw als antwoord dat zijn de andere eitjes die ooit nog gaan springen.

Maarja toen ik ging zoeken naar PCO enzo en echoplaatjes ervan zag, zag het bij mij er ook het zelfde uit :rolleyes:

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Pffft... gedoe altijd als zoiets fout gaat he, Tezzz :-? Succes met opruimen ;).

Ik duik weer even de sportschool in, tot later!

Deel Deze Pagina