Of je neemt de middelweg: overdag lekker bij je een tukje doen in je bed en dan 's avonds je eigen bed weer opzoeken Hier heeft dochterlief laatst bij HOGE UITZONDERING een keer in ons bed mogen slapen. Het donderde zooooo hard dat ze doodsbang was. Manlief was zo lief naar dochters bed te verhuizen Wij hebben ook maar een klein bed. Daar passen geen kids bij in als je wilt slapen
Nog een berichtje van lool: Nog geen arts gezien! Ik baal als een stekker! Ik wacht gewoon verder! Voel jij je al wat beter?
Ik ben het met Tezz eens, daar moet je nooit mee beginnen want dat si het begin van het einde. With all kinds of respect... We voedden onze kids vrij op dwz met een grote eigen inbreng Maarrrrr met slapen zijn wij heul streng....
ach...beter voelen dan maand geleden is tenminste al íets toch? Nou, het bubbelt wel veel in mijn buik, maar nog niet echt gericht zeg maar. Bij mijn zoontje kon ik met 17 weken echt met 'm spelen, en da's nu nog niet gelukt. Maar beebje ligt wel duidelijk links, dus misschien komt het gewoon dat íe niet naar rechts wil jij dan?
aaaah tom dikke knuffel voor jou! hoop echt dat t snel beter gaat! geen idee, volgens mij hebben we niemand voor roze donderdag nu toch?
Tom, hoop dat die stijgende lijn in hoe je je voelt wat harder gaat stijgen dan dat ie nu doet Dikke knuf. Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit bij mijn ouders in bed heb geslapen... idd wel in hun bed overdag als ik ziek was, of in het weekend 's ochtends vroeg bij ze in bed kruipen . O, ben er weer trouwens Marieke, leuk bakkie hoor Hebben ze alles wat gemaakt moest gemaakt intussen?
Hee lieve SMEPpies! Kom even snel koekeloeren en hier en daar wat knufs uitdelen! @ Lola: fijn te lezen dat het beter lijkt te gan. Hoop dat je snel weer thuis bent! @ Tom: hoop dat je snel weer meer energie hebt! (niet perse om hier te zijn, maar vooral in je dagelijkse dingen in en rond huis, pz etc!) Snap het wel hoor dus excuses zijn niet nodig! @ Miepie: lekker gesport? @ Miepie en Marina: Las vluchtig het verhaal rondom ICSI etc. en zou er zelf ook niet heel cool onder kunnen blijven. Is best wel heel erg heftig allemaal. En idd: wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus ik duim dat er bij jullie snel kleine wondertjes komen! @ de rest knuffs! Hier alles ok. Beetje moe, maar ja, kan ook niet anders. Vandaag bij VK geweest en alles ok. Baby heeft nog even een demonstratie buikgolven gegeven. Lag eerst met hoofdje boven (ze liet me voelen) en daarna draaide het zichtbaar weg en toen ik weer op kantoor zat voelde ik weer lekker een voetje boven prikken! Straks naar nieuwe zwangerschapscursus. Was de eerste keer vorige week helemaal vergeten Is combi van oefeningen en informatie... Gratis van de thuiszorg... Ben erg benieuwd naar het informatie niveau... (en naar de oefeningen want de yogajuf bijvoorbeeld vertelde dat puffen eigenlijk heel verkeerd is en dat we dat dus niet gaan doen... maar juist goed en laag ademen!) Maar ik laat het lekker over me heen komen! Liefs g4b
miep morgen gaat ie terug naar de garage... dus ben benieuwd! g4b wat leuk dat je buik golfde hihi fijn dat alles goed was! veel plezier bij de zwangerschapscursus zo ik ga lekker eten nu tot later
'k heb m'n eten net op Ga zo lekker op tijd de kids in bed mikken. Morgenmiddag vanuit school meteen door naar Enschede om te shoppen met oma Moeten de kids nog wel een beetje puf hebben natuurlijk Zo ff een boodschappenlijstje maken van wat ik allemaal wil kopen. Leuk!
leuk leuk shoppen en zeker als je een reden om te shoppen hebt hihi hier t eten ook op.. nu es kijken wat ik vanavond ga doen
Allowa Dames! Ben ik weer hoor! Wat een schrik, zomaar bloedverlies! Zo snel dat het kwam, zo snel is het (gelukkig) weer weg! Echo, CTG, bloed en urine waren allemaal goed! Dus om half 6 kwam de arts eindelijk langs met het goede nieuws dat ik mocht gaan! @ Tom: bedankt voor het doorgeven van mijn smsjes! En ik kon je net niet meer terug smsen, want mijn tel is foetsie.... Sjonge jonge.... En mijn andere telefoon is even in diepe slaap! Ohja, nog iets achterlijks, gister was de arts er, belt mijn ex, dus ik zeg, ik bel je later terug, ik lig in het ziekenhuis! (shit waarom zei ik dat nou!) Stond die malloot om half 11 daar drama's te maken... Ik was echt boos dat ie daar "ruzie" komt maken! Dus in mijn dossier staat nu: ex-partner mag NIET bij de bevalling zijn! Alles goed hier?
heeeey lola! je hebt ons goed laten schrikken joh! fijn dat t nu weer goed gaat! maar je ex is dus langs gekomen in t ziekenhuis om herrie te schoppen? word t weer tijd voor de smep-quad ofzo? heel goed dat t nu in je dossier staat dat je je ex er niet bij wilt hebben!
Hey die Lool! Fijn dat je weer thuis bent meid! Je mag ons niet meer zo laten schrikken hoor! Ben blij dat t weer in orde is allemaal. En wat je ex betreft.. sja.. tis niet voor nix je ex natuurlijk Maar heel knap dat je dat in de dossier heb laten zetten!
@ Marieke: yep, kwam gewoon naar de afdeling. Ik zei tegen die verpleegster: oh zeg maar dat ik er niet ben! hihi! Maar goed, ben dus naar de gang gelopen... Allemaal drama's... En mijn moeder zou ik vandaag halen van schiphol! haha, nou ja, niet dus! Oeps.... Gelukkig heb ik nog een lieve broer die het wel gedaan heeft!