Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Jah, doe dat eens misschien helpt het ;) Wel een beetje hard hoor...vannuit berlijn :eek:

niet gesmept altijd mis :rolleyes: ;) hier een klein feestje...de smeppies doen niet meer auwwie :D :oops: ;)

2. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Das goed nieuws bij slecht nieuws beasty!
    Ik zal hier vanuit A'dam ook even Jasmijn toespreken!
    ;)

3. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    hoi hoi!

Gefeliciteerd Zico met Sterre!

Ik heb idd geen buddy... Ik weet niet eens wat dat eigenlijk inhoud...maar miepie het zou een eer zijn als jij mijn buddy wilde zijn.

4. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ik heb trouwens wel heerlijk geslapen gisteravond wetende dat de beeb helemaal ok is nu.

Over namen, we moesten heel erg lang wachten in het zh gisteren aan het eind, en toen heben echt een uur lekker namen heen en weer gegooit. blijft leuk. Ik denk dat we de eerste naam al hebben, maar staat nog lang niet in steen ofzo. Maar het kwam me heel spontaan te binnen dus...we'll see!

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    nnnnnnnavond!

moe van shoppuh...kids moeten nog bed in...printer nog installeren...heb mijzelf een jurkie gekocht met een zwarte positielegging. En een simpele buikband op de kop getikt. Dochter heeft nieuwe laarzen en een heeel schattig jurkje en zoon eindelijk echte spidermanschoenen. Zeer geslaagd middagje gehad dus en nu dooooooooooooooodmoe! :D :(

laterrrrr!

Liefs Tezzz

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    :oops: Thanx...eerder andersom, lief dat ik je buddy mag zijn...
    Ben heel benieuwd welke naam jullie hebben, jullie hebben nogal wat talen om rekening mee te houden natuurlijk ;) (hihi, onze jongensnaam zou heel zielig zijn voor een kindje wat in Amerika opgroeit met een Spaans sprekende vader :))

Tezzz, fijn dat jullie shopmiddag zo geslaagd was! Lekker op tijd je nestje in vanavond ;).

Beastie, heeft ze het gehoord, of moet het nog wat harder :) ? Enne... gefeliciteerd met je eerste pijnloze smep ;)

7. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    rekening met de talen houden is idd het grootste obstakel bij ons... ik heb altijd heel erg geluk gehad met mijn naam en daar ben ik heel dankbaar voor geweest.
    Ik vind het zo'n leuk thema lekker over namen praten, kunnen we echt uren volhouden!

8. beastie wat fijn dat je weer pijnloos kan smeppen :D

tezzz leuk dat shoppen :D:D en nu lekker uitrusten!

hier net boodschappen gedaan.. ff wachten....ff wachten nog en dan... pizzaa! ;) morgen ga ik heerlijke witlof met ham en kaas en puree uit de oven maken jammie jammie

9. is ook leuk, als ik me verveel dan kijk ik soms nog wel de boekjes of internet in naar namen voor in de toekomst.. al hebben we onze namen eigelijk al.. t blijft leuk! wie weet kom je nog wel een veeel mooiere naam tegen hihi

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Goedenavond!

@ Stephanie: jeetje meid wat eng die wegrakingen, wel even de neuroloog bellen hoor!

@ Miepie: lekker gesport? Goed dat je gewoon door smept. Niet gesmept is altijd mis he!?

@ Marieke: en gelukt met die bak?

@ Blurry: feestje aan het bouwen in je eentje?

@ Julita: ben ook wel benieuwd naar jullie naam!

@ Tezzz: lekker he, shoppen! I'm lovin' it!

@ Beastie: super dat je weer pijnloos kan smeppen!

Zo, hier naar het ziekenhuis gegaan om telefoon op te halen! En daarna met mijn moeder "even" naar de stad, want ik had een heel lief pakje gezien bij H&M. Ohja en ik moest schoenen, want mijn enkels+voeten zijn zooo dik, dat ik alleen mijn afgetrapte paar laarzen aan kon! *zucht* zonde van alle andere schoenen die in de kast staan.
    Maar dat isdus best lastig, maar uiteindelijk geslaagd! Heb weer veelste veel gekocht! Pfffff!
    Maar was wel gezellig!
    Kwamen mijn broers ex tegen, die hij 5 jaar terug zowat voor het altaar had gedumpt! (2 wekenvoor de bruiloft alles afgeblazen) dat was wel leuk!
    En nog een oude buurvrouw, zij heeft ook een verslaafde zoon, dus de moeders over hun "lieve" zonen aan het praten...Agos, wat sielug allemaal... En dan mij er tussen! Bikkelhard! Gnagnagna... In een poging hun ogen te openen!
    Nou ja, was geslaagd... Straks komt er een vriendinnetje even kopje thee doen en dan moet ik echt plat... ;)

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @de toespreekers....we zullen zien morgen...ze ligt nu in bed...straks nog een laatste voeding er in en dan morgen ochtend als ze onwijs honger heeft een fles ipv mama....en we zien wel hoe dat gaat :rolleyes: Ik moet het wel zelluf geven want Mark zit nu weer in de UK...en hij was er al zo weinig ivm de kermis :rolleyes: maar goed misscien is de stap dan niet te groot ;)

@Julita....pff namen ...sorry dat ik het zeg maar eigenlijk vonden we dat ook moeilijker dan zwanger worden.

@Miepie...iets met een G :) :)

@lola...gympies....smorgens aantrekken, na een uurtje kan je de veters wat aantrekken en pas sávonds weer uit doen...dat dee ik want nix paste...ging nar het ziekenhuis ook op Marks slippers (maat 47 :confused: ) en daar kreeg ik ze net in...had die maandag nix aan me voeten gedaanen s'avonds waren het 2 waterbalonnen :confused: :confused:

**pijnloze smep wat wel midden in de nacht toen meneer thuis kwam van de kermis...en hij valt als een blok in slaap en ikke klaar wakker...ben ook een ochtend smepper!**

12. lola een geslaagd dagje dus, uiteindelijk allemaal gelukt hoor met de auto!

beastie vaker dus midden in de nacht smeppen hihi

13. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ik vind in ieder geval iedereen's smepbaby namen een succes!

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Klinkt als een leuk dagje Lola, haha..
    Maar niet rustig aan gedaan dus :rolleyes:

Ik heb ook wel wat naampjes voor toekomstige kind, nu kijken of toekomstige vriend/papa het er mee eens is.. Ach ik draag de broek, hij is het er maar eens :)

15. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    goeienavond meiden!

even een kort berichtje van mij, ben verschrikkelijk moe, gisteravond nog "even" thuis zitten werken tot half 2 (ja 's nachts ja) Dus nu zit ik volgens mij in een vervroegde remslaap te typen (mijn ogen bewegen als een gek heen en weer :( )

Ik heb net genoeg bijgelezen om:
    - Julita van harte te feliciteren met het feit dat zij en julitaman een DIVA verwachten
    - Zico en Zicoman en Zicokindjes te feliciteren met de geboorte van dochter en zusje Sterre :)

De SMEP-meisjes zijn wel in de meerderheid geloof ik :)

Ik hoop dat ik geen belangrijke dingen ben vergeten, in elk geval knuffel voor iedereen en welterusten!

16. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Hallo dames,

Allemaal een fijne dag gehad?
    Ik ben net thuis van mijn werk, en nu nog druk met mijn 2de baan (eigen zaak).
    Vanavond ook nog maar ff aan de SMEP.
    Snap alleen niks van mijn temp (staat in mijn album)?

17. nyncke als je vandaag je eisprong hebt dan kan je temp wel kloppen. dan moet je temp morgen hoger zijn!

18. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Oh ja, is ook zo. Maar ik had op dag 13 al positieve test (lijntje was echt veel donkerder als controle lijn)? Of kan dat ook wel?

19. ja dan heb je precies op je lh piek getest.. binnen die test en 48 uur komt je eisprong.. dus als dat op dag 13 was en je nu dus op dag 15 zit moet vandaag je ei zijn geweest. zou het raar vinden als je temp morgen t zelfde is iig!

20. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Ik heb ff terug gelezen. ff over de namen, dacht inderdaad ook aan Nynke. (Ego he!)
    Vind het eigenlijk wel jammer dat ik zelf al zo heet, had het ook een mooie naam voor onze evt toekomstige dochter....

Deel Deze Pagina