@ Trutje: whahahaha, ja eigenlijk is het ook wel heerlijk! Om half 12 lekker naar de kapper... Ja, eigenlijk weet ik wel te genieten van het feit dat ik even niet werk! hahahaha, ik zie jullie al rennen! En nog een paar rondjessssss......
@ Ellenk, Roze donderdag? @ Lola, lekker relaxen meid, doet je goed! Oja, goeie morgen! Nog lekker een vrij dagje vandaag.. Ovu's testen heeeeel lichtjes positief, maar denk dat mn ei morgen of zaterdag pas gaat springen. Gister voor de zekerheid nog maar even een smepje er tegenaan gegooid. Ik ga ff wat eten en dan met manlief naar de blokker voor nieuwe pannenset. En natuurlijk even door naar de kruidvat. Altijd wel wat te vinden daar.. Later!
't wordt geloof ik tijd dat ellenk zich weer eens gaat melden he? @Trutje: ik heb uitnodigingskaartjes gemaakt voor mijn dochter haar verjaardagsfeestje. Moet ze alleen nog in elkaar plakken (printen op de binnenzijde van glanzend fotopapier lukt ook mijn nieuwe printer niet ) en dan ben ik klaar! Ik ga de schone was naar de bouwput brengen. Vandaag moet alles af zijn, want vanaaf staat het schoonmaken op het programma en morgen al de inrichting! Moet ook nog ff megaveel doekjes scoren bij de zeeman want volgens manlief zit werkelijk alles onder het stof (dus ook de wenskaarten en sigaretten). Kunnen de vertegenwoordigers morgen lekker aan de poets voor ze het spul in pakken Laterrrrr! Liefs Tezzz
Mogeé... Op advies van een collega heb ik een fles gekocht met platte speen...en waarempel die vond ze vanmorgen niet zo erg... Alleen ik vond het zo langzaam gaan....de fles stond wel goed vacuuum in haar mond en ze sabbelde ook. Maar na 8min. was er maar 10cc uit hmmm dus ik het gaatje wat groter poeren..belt moeders...altijd op een ideaal tijdstip...kind ook ongeduldig. Nou goed moeders opgehangen ( aan de telefoon teminste ) en verder met kind..kind inmiddels erg ongeduldig en boos dus toen lukte het niet meer...hup dan maar weer ff de tiet. (ze zat inmiddels 4 1/2 uur zonder) Ik ga zo naar de prenatal en daar haal een platte speen met grotere opening...want dit was een anti lek ...maar wel errug anti lek...kind moet nog wel wat binnen krijgen Zaterdag..is mark weer thuis en dan gaan we een dagje alleen maar fles doen...maar daar heb ik hem voor nodig..me steun (en zondag gaan we met gezin van schoonzus de postcodeloterijprijs opmaken ....met ze alle naar duinrell 8 entrees gewonnen ) @g4b...meldingsplicht => al is het alleen maar ff "Hoi, vliezen zijn nog heel, DOEI!" 8) @rest..laterr...ga ff afkolven en dan shoppen
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee allemaal.... Ik check ff de lijst of ik wat gemist heb.... (buiten 80 mailtjes in mijn mailbox) (hier trouwens niets hoor zelfs geen kwaaltjes... het is dus goed om tijdens je wachtweken naar ierland gaat) kom zo terug...
mogge meisjes! Hier een uitgeslapen moas alhoewel.....gewoon om half 7 eruit op mijn vrije dag Beastie, super dat Jasmijn wel wil drinken met de nieuwe speen.....jammer dat-ie anti-drink was! g4b melden! nu! @ tezzz verbouwing gelukt? @ ellen fijne vakantie gehad? en roze thuisgekomen? @ blurry jaaaaa grijp dat ei! hopelijk kun je daarna minstens 9 maanden rust nemen van ovutests en tempen Enfin, ben weer bijgelezen maar nu is het tijd voor een fles, haha!
Zeg wat is dit... meteen uit de lijst geschrapt.... zie je wel ik stond er wel tussen !1 8) Je moet hier ook alles controleren...
hihihi nee hoor absoluut niet roze.... geen enkel kwaaltje dit keer... zelfs geen pijnlijke borsten... Ierland was SCHITTEREND! echt geweldig. En... het had 3 maanden geregend en vanaf dat wij er waren giga mooi weer... ben zelfs nog verbrand.... Ik heb nog nooit zulke mooie natuur gezien... De poes is ook weer blij dat we er zijn. Pff wat is ze gegroeid in tien dagen zeg. Ze ligt nu weer lekker bij me...
vraagje.. ik wilde fotootjes uploaden hier, maar te veel pixes. Hoe verander ik dit in een kleiner formaat?
heeej dames ik ben na mijn vmk op 7 september gelijk begonnen met smeppen, gister en eergister ei op persona gehad en ook dikke posi ovu-testen 's avonds.. Dus ik mag op de wachtbank spannend zo snel al
@blurry kan in paint heb je bovenin afbeelding staan en dan op rekken/hellen en dan zet ik beide op 50 en dan nog een keer op 50 meestal is het dan goed
Hoi lieve meiden, Nou, gisteren zijn we dus huizen gaan kijken in duitsland en het huis wat ik eerder geplaatst heb is afgevallen. Maar... we hebben wel een huisje bekeken waar we allebei heel erg van gecharmeerd zijn... Nu is het wachten op het verlossende woord omtrent de hypotheek... Ik ga dadelijk eerst ff in mijn huisje aan het werk... 't is een puinzooi hier. Daarna lees ik hier terug en zal ik op jullie allemaal reageren!
hey allemaal! tijdje geleden dat ik hier was maar het gaat goed met me zo nu en dan vlagen misselijk maar ja dat hoort er bij he grote borsten vanochtend eerste echo gehad en dat was zooooo mooi hartje was heel goed en duidelijk te horen. en het beebje was precies zo oud als mijn berekening bijna 3 cm groot ik zal de foto van de echo even in mijn fotoboek uploaden
@wieffie Ziet er leuk uit ! Hebben wij het ook over gehad om naar duitsland te gaan, maar toch besloten om naar overijssel terug te gaan
Heee wiefie.... ziet er echt goed uit hoor. Waar in Duitsland is het? Ga je echt emigreren? Of ga je het doen zoals zoveel nederlanders alles gewoon in Nederland?