ow jaaa wieffie wat een super huis! daar zou ik ook wel verliefd op worden hihi stephanie gelukkig dat t weer goed gaat, in mijn ogen zou dat de enige optie kunnen wezen, of t is puur toeval natuurlijk.. maar wel apart dat nu je net gestopt bent met de pil je opeens weer wegrakingen hebt gehad.. staat er nix over in de bijsluiter ofzo? vraag het anders aan blurry.. die is apothekersassistente misschien weet zij t... ellenk balen meid dat je toch rood bent geworden knuff moest even wennen aan je plaatje haha dacht dat we er een nieuwe bij hadden hier hihi
Ja grappig is dat hoe snel je daaraan went he! Bij de 35 wanabe mama's heeft iemand dezelfde als Tezzzzz ook heel verwarrend Maar ik had zin in wat anders!
In mijn ogen ligt epilepsie los van hormonen, maar als t niets met epilepsie te maken heeft kan het wel met de hormoonhuishouding te maken hebben. Maar ik zou niet weten hoe je daarvan zomaar ' weg kan raken' lijkt me een zaak voor de neuroloog.. In elk geval voel je je weer een stuk beter Steeph. Maar hou je t wel in de gaten? En beloof dat je als t weer gebeurd echt naar je arts gaat? En als jij geen medicatie wil kunnen ze je toch niet dwingen? Er zijn vast ook andere ' oplossingen' voor die zwangerschap niet in de weg zullen staan toch?
heb je ook goed ellenk.. heb ik ook wel eens aan gedacht hoor.. maar blijft toch maar bij mn knorrie hahaha
Klopt, ik dacht gister ook dat Tezz had gereageerd ergens anders. Bleek iemand anders te zijn. Ego Ovutest van net is lichter dan gister. Dus toch gister of eergister al ei gehad misschien. Snap 't ff niet meer. Gister wel gesmept, eergister niet. Oh nee, ik wordt gek van de hond. Die zit al de hele morgen te janken om niks! Blurry, ik weet 't ook niet. Meestal heb ik het na stress periode. Als ik daarna rust krijg komt 't opzetten. Neuroloog zegt toch dat m'n medicatie dan omhoog moet. Volgende keer bel ik op hoor! Dan vind ik het ook wel eng worden. Dank je iig! einde ego
als je test gister donkerder dan vandaag dan was die gister posi. dus gister of vandaag je ei meid heb je een foto eventueel? vanavond iig maar ff klussen nog
heeeey na apert! dat had ik ook altijd boven mn banner staan geeft niet hoor hihi hopelijk brengt t jou meer geluk als mij werkse vast kussss
ja, kom ik weer even langsstuiven..Tezzzzzzzzz dus en niet die andere spongebob @Ellenk: wat jammur dat je nou weer op rood moet En nou is je vakantie ook nog eens voorbij Ik wil ook heel graag nog eens naar Ierland toe. Ik had vroeger een vriendin die daar geboren was en ze hadden thuis prachtige foto's hangen van waar ze hadden gewoond. Misschien als de kids wat groter zijn (en ik een nachtje zonder ze kan ). Droppen we ze lekker bij opa en oma en gaan we een weekendje weg @Stephanie: verandering in je hormoonhuishouding kan de raarste dingen met je doen, dus vast ook wel voor iets neurologisch zorgen. Ik had veel meer last van migraine tijdens m'n pil (en tijdens m'n zwangerschappen) en da's ook niet alleen maar hormonaal volgens mij. Hoop dat het vanaf nu een stuk beter gaat! @G4B: zal het in mijn agenda zetten: 'G4B is paar daagjes afwezig' Zo. De kaartjes zitten eindelijk in de enveloppen. Nou alleen nog aan iedereen bezorgen zo. Heb ik dat eindelijk klaar. En als we weer thuis zijn kan ik dan 'fijn' broodjes gaan smeren. 100 stuks...ja, 100 stuks... 't Is maar goed dat ik thuis moet blijven met de kids, anders had ik vanaaf nog moeten schoonmaken ook in de winkel Manlief en schoonpappie moeten nog kozijnen schilderen vanaaf, dus die zal ik voorlopig ook nog niet weer zien. Kan ik mooi aan de slag met de goochelcapejes en elfenjurkjes Heb mijzelf weer een hoop te doen bedacht. Maar ach, het is gelukkig wel lekker creatief bezig zijn en da's wel heeeeeel leuk! Ik ga de kids zo maar eens meeslepen. Volgens mij wil dochterlief ook nog weer spelen Waar halen ze die energie toch vandaan!? Laterrrrrrrrr! Liefs Tezzz
HEY! Tommie is jarig vandaag! {|= {|= \/ =D> {|= {|= \/ =D> Happy birthday to you in de wei staat een koe en die koe zegt 'ai luv joe' happy birthday to you! {|= {|= \/ =D> {|= {|= \/ =D> Filsteerd Tommie!
Ik heb lola net gemist denk ik bij de prenatal in Alkmaar..was maar niet naar a'dam gegaan aangezien ik straks Mark ga ophalen van schiphol..zit me meissje straks 2x lang in de maxi cosi...laten we dat maar niet doen dus. Goed geslaagd! leuke kleerdjes, leuke maillots, leuk speeltje ...alemaal leuk! ....en dat denk je, hebben ze in Alkmaar ook een lief winkel..jeweetwel van de lief/stout/stoer t'shirts..bah wat naar! @g4b...oké we zetten het in onze agenda! @Tommie...gefeliciteerd meid...welkom bij de 30+ kant @Ellen...Mark wil ook heel graag naar ierland (ik ook wel hoor maar iets minder graag ) ik ben een beetje bang dat me vakantie verregent ...maar wie weet ierland loopt niet weg 8)
Net even wezen shoppen. Maar nog steeds niet geslaagd voor nieuwe sneakers! pffff toch maar weer online?
ow ja stephanie, die van gister was wel positief dan hoor... dus vandaag denk ik je ei hup smepper de smep na je werk