hier niet hoor Net lekker spaggetini gekookt en buikje is weer rond (ja ook zonder zwanger te zijn heb ik een dikke pens!) Brent vond het ook lekker! Voor degenen die al moeder zijn in dit topic: Wanneer gaan die smeermonsters hele maaltijden met lepel of vork eten ipv halverwege (lees na 3-4 schepjes) over te stappen op handen en voeten?
Hey meiden ! Heb ik de lijst weer gemist ! Vandaag posi-ovutest ! Dus dat word een supperrrrrrrr smepperrrrrr! Wil iemand mij in de lijst zeten voor 10 okt, 9e ronde. (2e x smep) Liefs Melanie
Mijn dochter at met een jaar al met een vork...mijn zoontje van 4,5 nu nog steeds met z'n handen (na 3-4 schepjes met vork gaat íe z'n eten met z'n hand op z'n vork leggen ) haai is alweer weg hoor
smeerze! Ik doe t je niet na tezzzz. Ik denk dat ik mn manlief leeg heb gesmept, hij had vanmorgen zowaar geen zin! haha dat heb ik nog nooit meegemaakt! Als t goed is springt mn ei morgen of zaterdag, dan moet er toch wel weer wat actie gebeuren... heb trouwens de zwanger worden capsules van etos maar gekocht. Normaal gebruikte ik de gravitamon, maar heb wat afwisseling nodig. Nog even een spelletje doen en dan lekker voor de tv. Later!
Avond! @ Marieke: genoten van de prachtige dag!?!? @ G4B: fijn dat je even langs kwam! Druk, druk, druk dus! Fijn dat de stucador klaar is! Veel plezier met jemoeder en met het shoppen! En succes met het huis en je werk! @ Ellen: moest even kijken 'wie het was', gek ik kijk dus meestal plaatjes ipv namen! Maar in ieder geval dikke knuffel! Rood worden is altijd klote! @ Stephanie: wat voor werk doe je als ik vragen mag? Ik vind die van gister positief! Hup vandaag nog aan de smep, na je werk! @ Tezzz: lekker druk ook, maar wel veel leuke dingen! Wanneer is het feestje precies? Broodjes al af? @ Tom: ook hier nog eventjes: gefeliciteerd met je 30ste verjaardag! {|= @ Beastie: nou ook toevallig! Hoe laat was je daar?! Misschien hebben we elkaar wel "gezien"! Gaaf he die lief winkel! Vind het wel moeilijk hoor om daar langs te lopen! Maar goed, dan maar naar binnen elke keer! Goed geslaagd dus in de stad! @ Blurry: balen meid! Wat voor sneakers zoek je?! @ Trutje: lekkere kliederboel dus! @ MiaMel: Gefeliciteerd met je ei! 8) Zow, hier geslaagd bij de prenatal! Maxi cosi, dekentjes voor de ledikant en voor de wieg. Hoeslakentjes voor beide, winterjasje, schoentjes. Bij de H&M nog een pakje en een truitje! maar laten we het niet hebben over mijn aankopen van gister bij de H&M, ik mag niets meer kopen van mezelf nu!!!! echt zonde anders... Maar ik heb die korting dus flink benut daar bij de prenatal!
@ lola, ik zoek een beetje sportieve gympen. Ik heb een staand beroep, dus liefst met een behoorlijk voetenbed. Ik zie ze vaak van rucanor of reebok, maar die zijn meestal in het wit en ik zoek dus in t zwart. Ook skateschoenen vind ik erg lekker zitten, maar online de maat bepalen is erg moeilijk. Ik moet dus gewoon een keer de stad in daarvoor.. *zucht* hekel aan de drukke stad shoppen.. maarja.. In elk geval wel bij de WE geslaagd voor wat truitjes. Lekker lang en luchtig, precies goed. Nou, genoeg over mijn schoenprobleem, ik ga! Tot morgen!
@ Julita: jaaaaaaa! Heb er echt zin in! Hoe is het nu met je buik? @ Blurry: oooh lastig zeg! Fijne avond!
@ go4baby veel plezier met shoppen, heel verstandig om je moeder mee te nemen als ze haar portemonnee tenminste niet vergeten is @ ellen jammer meis, geen ierse baby......maar wel een hele leuke nieuwe avatar om de nieuwe start te vieren! @ stephanie wat lees ik allemaal over wegrakingen? Getverderrie meis, pas maar goed op jezelf. Kan me voorstellen dat je liever geen medicijnen neemt maar ik zou het gewoon even overleggen met je arts. Komt heus goed meis (zeker met de van marieke gejatte tekst ) @ tom gefeliciteerd met je verjaardag! @ makey hoera! het smeppen heeft geholpen! En wat heb je waanzinnig vroeg posi getest meis! Nou geniet er maar lekker van hoor @ trutje die van mij eet NOG STEEDS NIET met mes en vork @ beastie 2x op een dag in de maxicosi is toch niet zo'n ramp? Je moet ze er niet te lang achter elkaar in laten zitten.... En lief.....helaas is Mika uit al zijn LIEF shirtjes gegroeid zag trouwens laatst een volwassen vent lopen met een shirt met 'stoer' erop.....dat is pas echt triest! @ blurry dat moet een goed teken zijn, dat je man moegesmeppert is. had mijn man ook last van, ruim een jaar geleden dan is het toch maar te hopen dat het raak is, want anders trekt-ie het volgende maand niet meer.... @ tezzz smeerze.....heb alleen even gemist wat voor feestje je aan het organiseren bent. Voor je dochter toch? Heeft die zoveel vriendjes, of krijgen ze thuis niks te eten? @ miamel grrrrrrijp dat ei! smepze zo, vanmiddag voor het eerst gewandeld met Mika in de buggy. In de kinderwagen ligt hij nu wel heel erg klem. En ook eventjes bij de buurvrouw geweest, die paste op haar kleinzoon die twee dagen ouder is dan Mika. Potver zeg, die rolt al hartstikke soepeltjes van rug naar buik. Mika vertikt dat echt, hij is er sterk genoeg voor en hij weet hoe het moet (ik hoef hem maar een klein beetje te helpen en dan rolt hij om). Maar blijkbaar heeft hij gewoon een gruwelijke hekel aan op zijn buik liggen. en verder is het - uiteraard - een afschuwelijk lelijk jong want het is geen SMEP-pertje ook ik meld me vast af voor het weekend, morgenavond vertrekken we naar mijn ouders. En dan daarna lekker 2 weken vriiiijjjjjjjj!
hoi mielenl! Lachen dat verhaal van de kleinzoon van je buuv! haha, jij hebt gewoon zo'n lekker eigenwijs kind die weet wat ie wil! Ik heb nu minder last van mijn buik en kennelijk waren het geen harde buiken maar gewoon beeb zelf. Ik denk dat als ze dan op een bepaalde plek ligt dat ze een harde bal maakt ofzo. En als ik op me rug lig dan heeft ze natuurlijk al helemaal weinig plek dus zoiets denk ik. Ik en wel nog heel moe, maar dat geeft niet want het is niet alsof ik aan het werk moet ofzo, ik heb wat dat betreft natuurlijk erg veel geluk.
@Mielenl: de broodjes zijn voor de ongeveer 30 vertegenwoordigers die morgen alle produkten weer op hun plekkie moeten zetten in de winkel. Het feestje van mijn dochter is volgende week zaterdag en a.s. vrijdag wordt ze zeven moet er nog steeds aan wennen dat ze al zo groot is! wat doet Mika dan als je 'm op z'n buik legt? Gaat íe dan niet proberen om te rollen naar z'n rug? Ach...vergelijken. Mijn dochter liep met een jaar en 10 dagen vlot. Mijn zoon deed z'n eerste stapje met 15 maand en pas een maand later 2 stapjes achter mekaar Zit zo'n verschil in op die leeftijd. Zoonlief kon trouwens ook pas zelf zitten met 9 maand, terwijl dochterlief niet eens bleef zitten, maar er meteen vandoor kroop met 5. Maar zoon kon wel fietsen met 4 jaar en dochter was ruim 4,5 voor ze het kon. Veel plezier met je weekendje weg en je vakantie! @Blurry: lastig he, schoenen vinden? Ben zo blij met het model wat ik een jaar of...8 geleden vond! Ik koop ze elk jaar/2 jaar gewoon weer! @Lola: alvast veel plezier met je echo! @Julita: hoooooooooooooooi! @All: moet vaart gaan maken. Al bijna 8 uur en kids nog niet in bed Maaaaaaaar de broodjes zijn klaar! laterrrrrrrrrrrrr
@ Julita: oh gelukkig dat het minder is! @ Tezzz: dank je! Succes morgen met al die vertegenwoordigers enzo! Ik ga afsluiten, komt een vriendin op de thee... Gezellig! Ciao!
hmmmm ik dacht even....ik zie een verband, maar toch niet @tezzz mika houdt het eventjes vol op zijn buik, maar daarna begraaft hij zijn gezicht in het boxkleed.....dat hij met een beetje pech even daarvoor helemaal heeft ondergekwijld. Rollen van buik naar rug lijkt nog helemaal nergens op bij hem, van rug naar buik kan hij volgens mij best maar doet hij niet omdat hij niet op zijn buik wil.....wat een eigenwijsje he nouja, als hij maar kan lopen/staan/zitten voordat hij naar de kleuterschool gaat dan is het goed toch? @ julita gelukkig dat het geen harde buiken zijn....zou wel erg vroeg zijn hoor! Lekker genieten van de kleine meid ben weer weg, mannetje (die grote) is EINDELIJK thuis!
ik ga vandaag nadat mijn huisje schoon is mss nog wat positie kleren kopen, want zelfs t-shirts worden nu te klein en dat staat een beetje stom vind ik. Dat geef ik mijzelf maar als beloning anders doe ik het gewoon niet...erg he? Welterusten iedereen!