nou wil mijn gloednieuwe printer opeens weer niet afdrukken! gloeiende gloeiende ^%$^%$^%$%^$%^$%^$%$ grrrrrrrrrrrrrrr! affijn.....slaap lekker allemaal! Enne..tommy...je bent zo jong als je je voelt hoor! Liefs Tezzz
Hee Tom! Gefeliciteerd! Ik kwam even langs mutsen... op zoek naar ervaringen over de Mutsy kinderwagen... Ben even vergelijkend waren onderzoek aan het doen... SMAK @ all
avond! hihi mielenl nee was geen verband! had gekunt he.. zou laatst ook al gaan eten bij lola vond het wel grappig wat je typte over dat t een lelijk kind is want t is geen smep kerel hahahahaa lola veel plezier morgen bij de echo en lekker inkopen gedaan! goed zo julita gelukkig dat je je beter voelt.. nu jij nog lekker shoppen! tezzz jij hebt echt wat met printers hihi heb je m inmiddels alweer aan de gang? de rest zwaaaai! ik ga naar bed! tot morgen! kusss
mmmmmmmmmmorgen! Ben ik nou werkelijk waar de eerste vandaag? Nou, iedereen een prettige dag gewenst! Hier vanmorgen lekker psz op het programma staan...en we hebben lekker een feesie van een jochie wat 4 wordt. Lekker relaxed ochtendje dus Tot laterrrrrrrr! Liefs Tezzz
Mogge! Mielen, ik hoop inderdaad dat het deze maand dan raak is, want ik denk dat ie een volgende maand niet overleefd! haha Mn ovutest zegt nog steeds dat mn ei eraan komt, maar nog niet zeer posi, dus ik wacht t nog maar weer af en smep gewoon door.. Tezzz, veel plezier op t feessie! Iedereen een fijne dag!
hier ook een mutsy 2 zelfs en erg tevreden erover.....maar moet eerlijk bekennen dat ik geen enkel vergelijkingsmateriaal heb wat ik wel HEEL prettig vind is dat het buggy-stoeltje andersom geplaatst kan worden (zodat het kindje met het gezicht naar je toe zit) En geef geen geld uit aan een maxicosi adapter.....gewoon aanwennen dat je de kinderwagenbak meeneemt shopze! @ julita ook shopze! @ lola begrijp ik nou dat je nu 100% in de ziektewet zit? Zoveel last van de astma meis? Dikke (zuurstofrijke) knuf voor jou! En veel plezier bij de pretecho @ tezzz veel plezier op de psz @ blurry ik hoop ook dat het raak is.......het is jullie gegund hoor! @ all knuffel!
Mogguh! Blurry, smep ze . Verder eerlijk gezegd niet helemaal bijgelezen, en moet er ook weer vandoor, kwam alleen even melden dat ik er van het weekend niet ben > schoonfam op bezoek hier. Fijn weekend allemaal en tot maandag!
Mogge! @ Miepie: have fun! @ Mielen: Ik ben tot mijn afspraak met de arbo-arts 100% ziek, vanaf woensdag wil ik weer halve dagen werken. Eerder mag ik niet op mijn werk verschijnen! Doordat ik maandag in het ziekenhuis heb gelogeerd vanwege die bloeding willen ze dat ik rustig aan doe!
jemig lola een bloeding?! dat is volledig langs me heen gegaan! doe maar flink rustig aan dan meis, want jouw diva moet nog eventjes blijven zitten waar ze zit! *knuf*
Ik heb van maandagavond tot dinsdagavond in het ziekenhuis gelegen! Was best schrikken, zoals je vast wel goed begrijpt! hihi! Dank je! Gelukkig doet de kleine meid het helemaal goed!
nou ik kan me goed indenken hoe erg je dan schrikt.....zeker als je van tevoren gewaarschuwd bent door de gyn...... by the way (even beetje ego) vrouw van collega van mijn man die is zwanger van een tweeling (ze was al tegelijk met mij zwanger maar bij haar ging het mis met 18wkn rond oud&nw). Ze is nu ongeveer even ver als lola. Vorige week opgenomen met weeën, gelukkig de bevalling tegen kunnen houden. Maar nu zit ze dus thuis in een rolstoel, en mag HELEMAAL NIETS. Niet lopen, zelfs niet de rolstoel rollen. Vind het zo erg voor ze. Doet je wel realiseren hoe bevoorrecht wij zijn met zo'n makkelijke zwangerschap en bevalling en gezond zoontje. ...en nu.... loop ik al weken met een rotgevoel omdat ik heeeeel graag over een paar maandjes wil beginnen voor nr. 2 maar mijn man ABSOLUUT niet. ik geniet ontzettend van onze kleine schat en snap niet dat ik het niet gewoon naast me neer kan leggen. Het gevoel blijft maar aan me knagen en ik word zelfs een beetje verdrietig van de gedachte dat Mika geen broertje of zusje krijgt. Het is ook moeilijk om hier met mijn man over te praten vind ik, want hij heeft het idee dat ik mijn zin probeer door te drijven......pfff.....wordt weer een lange dag vandaag.....
Smogs <3 mielenl *knuf* Ik herken je verhaal. Hier was ik eerst degene die niet over een 2e wilde praten. Helemaal getraumatiseerd door de bevalling. Mijn vriend die had er wel vrede mee dat ik niet meer wilde en toen ik B. baby af was en ik opeens dus toch wel heel graag wilde en hij niet, heeft onze relatie (voor mijn eigen gevoel) op springen gestaan. Hij is nu sinds een paar maand bij gedraaid maar mannnnn wat een verdriet heb ik erover gehad... Erg pijnlijk, ook al smensen vroegen wanneer de 2e nou kwam... (k**vraag!). Ik hoop dat jouw man ook nog bij gaat draaien. Wie weet. Misschien is het voor hem nog te vroeg. Mannen vinden babies wel leuk maar niet ZO leuk. Ik hoor van veel bevriende papa's 'Babies zijn voor de mama's en later worden ze voor de papa's pas leuk'.
Moge... @Lola...12.30 tot 13.00..en nog ff de stad in en om 13.30 weer bij de auto...stond vlak bij de prenatal (dichtbij pakeren is nog een tik van de zw-schap )...ik had Jasmijn in de maxi-cosi..en zij had een rood hoofd van het bleren @g4b...mutsy :-k ...ik zei dus tegen mezelf.."mutsy wordt het niet...ga toch niet met een muts lopen...en met een TopMark ook niet aangezien manlief Mark heet " dus het is een quinny buzz geworden ivm het lengte verschil tussen mij en Mark. @Mielenl..en er over praten omdat het je dwars zit is dat geen optie...van te voren zeggen dat je het niet leuk vind dat hij het er niet over wil hebben. En dat zusje/broertje ook voordelen hebben voor Mika...leren delen enzo @Blurry...smepperdepep! 8)
het stomme is, dat mijn man al vanaf het begin roept dat hij er maar eentje wil. En ik, naieveling die ik ben, ging er vanuit dat hij nog wel zou bijdraaien. En mijn man is juist hartstikke gek op de kleine man, dus ik dacht, zie je wel, nou wil hij vast ook wel een tweede. En maakte laatst een paar opmerkingen waardoor dat idee bevestigd werd. Maar dat was dus - helaas - helemaal verkeerd gedacht. Ja, ik zou het gewoon heel leuk vinden voor Mika, een broertje/zusje. Maar ik zie ook wel de "gevaren" (stel nou dat het zwanger worden net zo moeilijk (of moeilijker) gaat als de eerste keer, dat de zwangerschap heel zwaar wordt of het kindje een afwijking of niet gezond oid).....ja ik word ook een dagje ouder dus de risico's groter....Mijn man is bang dat ze dan heel veel ruzie gaan maken (dat zien we veel om ons heen) en hij wil gewoon alle aandacht aan Mika kunnen geven. Ik vind het gewoon zo moeilijk om het gewoon naast me neer te leggen..... pffff en dan denk ik, wat klaag ik nou, ik heb een kerngezond jochie terwijl er zat mensen zijn die ontzettend verlangen naar een eerste kindje... gelukkig hebben we vanavond een flinke autorit voor de boeg helaas niet in de nieuwe auto dus dan kan ik mooi nog even mijn hart luchten
Mielen, ik vind het heel erg voor je dat hij er niet zo over denkt als jij. En dat je al een zoontje hebt ligt dan buiten kijf. Want het niet kunnen of niet mogen vervullen van je kinderwens is voor niemand leuk! Ik hoop dat je man/vriend nog bijdraait. De dag is nog jong. Laat het nog even bezinken, geniet van de tijd met Mika en laat dit niet je relatie beinvloeden. Mannen zijn geneigd om snel genoeg van gedachte te veranderen, dus wie weet is het snel genoeg weer smep tijd! Dikke knuffel hoor!
@ Mielenl: even over de Mutsy dan to the point.. : Ik zag dat Mutsy ook een autostoeltje heeft dat op de kar kan en bijna plat kan! Dus daar wil ik ook even naar kijken! 2 vliegen in 1 klap lijkt me! Vooral platter in de auto vind ik een fijn idee omdat ze niet te lang 'opgevouwen' in de maxi cosi mogen... Maar hoe dat precies zit moet ik nog even onderzoeken! Dat ding heet de traveller. Welk model heb je? Wij denken nu aan de 4rider single spoke (met de luchtbanden dus)... alleen die kleuren te soft voor mij! Wat betreft een 2e schatje: Snap je 'frustratie' wel hoor. Zeker omdat het even duurde voor Mika er was en de klok door tikt, maar (ik ben ook een 'oud-moesje', 35 is nog jong hoor! ) Maar misschien is het voor hem op dit moment gewoon nog te vroeg om daar over te kunnen beslissen. En als jij blijft aandringen dan werkt dat misschien zelfs averechts! Laat hem de komende maanden gewoon genieten van Mika en dan kan het best zijn dat hij zelf toch bijdraait! (en het is altijd zo dat iemand het liefst zelf een beslissing wil nemen. Zeker over zoiets ingrijpendst. Mijn vriend wilde jaren geleden al wel (zijn 2e), maar ik niet (mijn 1e). Ik wilde wel, maar niet toen, (ietsje anders natuurlijk) en hij heeft me ook gewoon de tijd gegeven. Nu ben ik daar heel blij om! Het argument dat het leuk was voor zijn zoon om een broertje of zusje te krijgen vond ik niet bepaald leuk en overredend. Alsof ons kindje een accessoire zou zijn ofzo... Enne... wanneer komt jullie nieuwe bakkie dan, wilde net vragen of ie beviel!? We hebben gister HET telefoontje gehad dat die van ons binnen is. Volgende week donderdag kunnen we 't beessie ophalen! (en dan wil ik meteen wel een weekendje weg!) Morgen gaan we even kijken of alles klopt (ik heb een voorgevoel dat die zonlichtschermpjes er niet in zitten... is maar waar je je druk om maakt!) @ Beastie: ja, die naam is ook zo stom! Daarom wilde ik die eerst per se niet! Maar vriend was op slag verliefd... en toen ik beter ging kijken vond ik het wel een mooi en praktisch systeem en nu ben ik ook om! Alleen vind ik de kleuren van de 4rider erg suf. De kleuren van de slider mooier... (mooie kleur groen!) maar die is een stuk zwaarder en kunnen minder assecoires bij (ik heb mn zinnen gezet op de extra grote boodschappen zak die erbij kan... mutsy die ik ben want het ding dat er standaard op zit is met 1 pak luiers al vol... Nu ga ik even naar het Mutsy topic Doewoei!