Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    wat lief!

2. een mokka kindje dus ;) :D zooo mooi!

mielenl tot volgende week... have fun!

3. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    zooo spannend hoe onze meid eruit zal zien! Ik ben blond en mijn man is donker dus er kan van alles uitrollen!

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marieke: vaak zijn die half bloedjes echt mooi, dus ben benieuwd!

@ Julita: jaaa, spannend zeg! Donker is dominant! Dus grote kans dat jullie meisje ook donkere haren krijgt!

5. spannend dus :D

ben even popstars aan t kijken.. ff lachen :D

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik ook!
    Maar ik ben benieuwd wanneer de liveshows beginnen, dat vind ik dan toch wat leuker, want dit wordt zo langdradig al die audities, al weeeeeeeken lang! haha!

7. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Wat is dit nou precies voor lijstje? Just asking... :(:

Lola, wat lief dat je het profiel al zo duidelijk zien kon. Ik weet nog bij mij dat na de eerste seconde 3D beeld mijn vriend zei: 'ai ai ai, daar kom ik niet mee weg als ik zeg dat dat kind niet van mij is'. Zelfde typische neusje :D

Ik heb vannacht nachtdienst en ga nog even douchen en koffie leuten met mijn vriend. Zoonlief is al opgehaald voor logeerpartij bij oma en opa. Hij zei ook net zo mooi 'Doei doei' toen ie in de auto zat *traantje wegpinkt*.
    Wat wordt ie al groot!

Slaap lekker dames!

8. hihi lola ik vind dit juist de leukste uitzendingen... ligt echt in een deuk maar ik vind maurice vanavond wel erg lomp echt tegen iedereen, bah!

trutje dat is een lijstje wanneer we denken dat go4baby gaat bevallen :D
    werkse vannacht! ook minder die nachtdiensten in t weekend! wat voor werk doe je ook eens weer?

9. zo dat was weer leuk :D
    nu ga ik douche en naar bed, slaap al de hele week erg slecht en ben nu dus ook kapot.
    morgen een drukke dag.. 3 verjaardagen! blerg hihi
    en dan kan ik niet eens naar mn dinnetje stephanie!
    die is morgen ook jarig... ;)

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ben net thuis. nu nog kids naar bed. manlief nog bezig.
    moe.

later

11. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    truste pas een beetje o pjezelf he! Wij gaan zo naar de trein ff stadten met dochter laters!

12. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    FF snel een beetje bijgelezen.

Lool lekker he zo'n eigenwijs ding. Das die van ons ook.

Vraagje: wat is de mooiste tijd een 3d echo te laten maken. Want we willen wel zekerheid voor wat het wordt.

Nou ben snel weer weg, moet nog ff werken. En dan maandag nog tot 12:00 en danvakantie. Kunnen we eindelijk door met de kamers in orde maken. Voel me nu iedere keer schuldig dat ik nog moet gaan werken en mn vriend dan alleen aan het klussen is.

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge,

@ Marieke: ik vind het een beetje langduren die audities, maar het is zeker wel grappig, dat wel, maar de live-shows vindi k wat leuker! ;)

@ Trutje: hahahaha, mijn ex kan er ook niet om heen idd, want ze heeft echt zijn neus! :)
    Lekker gewerkt?

@ Nycnke: werkse, en lekker dat je bijna vakantie hebt!
    Ze zeggen tussen de 24 weken en de 30 weken dat het het mooiste is!
    Ik heb er 1 gehad met 24 weken, maar als ik dan de foto's van gister zie zijn die veeeeeeel mooier, omdat het kindje dan ook wat vet krijgt!

Zo, hier vandaag echt rustig aan doen!

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    mmmorgen!

Ik heb lekker uitgeslapen. Kon gelukkig omdat de kids toch ook aan hun slaap moesten komen ;) Manlief was vannacht pas om 1.30 thuis. En om 7.45 uur weer naast z'n bed.
    Ik ben al moe, maar mijn man is compleet afgedraaid. En nog staat alles niet waar het zou moeten staan :( Leuk hoor, zo'n verbouwing. Maar het is wel zeer uitputtend! En geen tijd om ff rust te vinden, want we zijn alweer open en draaien alweer volop! Gelukkig hebben we sinds kort een extra hulpje en die werk echt zoooooooooooo hard! Hij heeft de afgelopen nachten samen met mijn man doorgewerkd als iedereen al naar huis was. We vinden het ook erg teleurstellend dat we onze fulltimer nauwelijks hebben gezien. Tuurlijk was dit z'n laatste week vakantie, maar hij is niet weggeweest of wat dan ook! Dan kan íe z'n neus toch wel ff laten zien? Doet íe normaal ook in z'n vakantie :rolleyes:
    Affijn, tent is dus weer open en we moeten er zo naar toe. Alleen slaapt zoonlief nog steeds en ik heb geen idee wat ik aan moet trekken :rolleyes: Heb mijn zw.sch.broeken nog steeds niet! Zal vandaag maar eens gaan vragen waar ze blijven :(

Het is trouwens wel heeeeeeeeel erg mooi geworden! :D

Nou de zooi thuis nog. Vrijdag dochter jarig en er is nog een hoooop te doen hier. Blijf dus druk druk druk. Maar goed, heb maanden niks gedaan, dus werd ook wel eens tijd ;)

Laterrrrr!

Liefs Tezzz

15. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Mogge!

Een lekkere lange nacht en dubbele smep later..
    Fijn weer aan t werk.

Tezzz, ik hoop dat het allemaal gaat zoals gepland en dat het allemaal maar op rolletjes mag gaan. Dan kunnen jullie eindelijk is uitrusten!

Lola, halfbloedjes vind ik ook zoooo schattig!

Marieke, doe je rustig aan met al die verjaardagen! strax vergeet je die van jezelf nog! :)

Mijn ovu test was vanmorgen weer niet helemaal duidelijk, terwijl ik zeker weet dat een deze dagen mn ei moet komen. Hij was donderdag al heel licht... Persona zegt nog niets anders dan rood in elk geval. Morgen nog maar een smepje dan :rolleyes:

16. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Ondertussen een behoorlijk rauwe cavia van al dat gesmep in elk geval...

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    :) :)
    Onze buurjongen heeft een cavia....en nou moet ik steeds aan jullie denken als ik 'm zie! :oops: :)

Maar meid, je moet pas elke dag smeppen als je ovutest posi is hoor!

18. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Ja, maar hij is heel licht.. en ik ben bang dat ie niet donkerder wordt..

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Blurry: wanneer op de dag test je? En hou je wel lang genoeg je peace op? En drink je niet te veel? Als je weer een langere cyclus hebt, kan je ei ook nog ff wachten he?

20. van harte gefeliciteerd stephanie met je 23e verjaardag!

blurry, ik heb ook wel eens last van een rauwe cavia haahahahahha wel balen dat je je ovutest niet positief krijgt.. misschien idd op andere tijdstippen proberen te testen?

tezzz zo dan, dan zal je man idd helemaal kapot zijn onderhand. maar t is jullie gelukt :D petje af :D

Deel Deze Pagina