Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Lola: deel maar uit hoor! ;) Zolang je maar niets met hém deelt (zonder dat hij er om vraagt ;) )
    hmm...wil graag foto maken, maar toestel ligt in de zaak. Verbouwingsfoto's he? ;)

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik deel alleen een verleden met hem!!!! en een kleintje, waar hij denk ik amper een rol in haar leven spelen!
    Maarre, die foto's houden we dus nog tegoed na de verbouwing?!

Jeetje, ik vreet me suf aan chocolade de laatste tijd, ik ben echt dik aan het worden! (en nee, niet alleen mijn buik! Shit man.....)

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    heb vanmiddag heerlijk genoten van een warme choco met veeel slagroom. Benieuwd of die kilo's er nu weer eens aan gaan komen ;) :)

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    oeoeoe, lekker!
    Nou ik ben denk ik al 12 kilo ofzo aangekomen, maar ik hou ook ontzettend vocht vast!
    Komt vast wel weer allemaal goed!

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    he meiden, daar was ik even snel.....wat zijn jullie toch een schatten met al die lieve reacties!
    ja, het zullen de hormonen ook wel zijn hoor, die spreken. Maar ik zou heel graag nog een kindje willen. Niet nu, eerst volop genieten van Mika. Maar aangezien het bijna 2 jaar duurde voor we zwanger waren van hem, voel ik nu al de drang om te beginnen voor nummer 2.
    Enfin, we hebben gisteren een goed gesprek gehad, nog geen knopen doorgehakt, maar ik kon in elk geval mijn ei kwijt. Fijn weekend nog allemaal! Hebben jullie ook zo genoten van het prachtige weer?

@ lola heerlijk dat je zo genoten hebt van je kleine meid! En lekker met de beentjes omhoog nu ;)

@ stephanie gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens een mooi roze kadootje voor jou :D

@ iedereen dikke knuff!

6. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Avond! kom effe snel hoi! zeggen!

@ Lola: dat vocht ben je zo weer kwijt hoor! Met die chocola zou ik even rustiger aan doen... dat kan jaren duren (spreekt de ervaringsdeskundige... ;))

@ Tezzz: he, wat vreselijk weer! Zo verdrietig! Zo moedeloos gevoel.
    Ik denk dat jij vast al de kleine voelt hoor met al dat gerommel!

Hier draait de kleine nog steeds rondjes. Gister had ik af en toe hele korte pijnlijke scheuten in mn doos, en ik dacht: zou de indaling dan inzetten... Maar vannochtend voelde ik duidelijk het hoofdje boven en gister avond en nu zitten er weer trappelvoetjes boven aan...(of het kindje doet aan kickboksen... en heft super hbokshandschoenen aan ;))

Paar dingen gekocht bij de MM dagen (aankleedkussen (+ overtrek), hydrofiele en flanelle luiers, en mutsje, slofjes, shirtje en badomslagdoek van ecokatoen (heel fijn, wel duur, maar nu dus weer wat goedkoper!)
    Kinderwagen gedoe heb ik echt helemaal gehad. Ik ga over op plan B: de klassieke oude wagen.... (zoals Tom) denk dat ik me daar toch beter bij voel! En als de kleine dan niet meer in de bak kan gaan we wel over op een buggy. Makkelijker in trapportaal te stallen...

@ Tom: Ken dat liedje niet, maar zal eens opzoeken idd.
    Die kleine is nu natuurlijk niet meer de kleine dus noem ik hem maar de grote 'kleine' man... Toen ik het schreef dacht ik ook: ze zullen nu toch niet meteen denken dat het een kleine man is die hier binnen zit... ;)

EDIT: @ Mielenl: fijn dat jullie goed gesprek hebben gehad! En joe is ook een schat! Knuf!

Ik ga verder Bridget kijken... vergeet ik steeds op maandag!

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Mielen: fijn dat je in ieder geval je ei kwijt kon! (ook een bizarre woordkeuze in deze situatie natuurlijk!)

@ G4B: Lekker geshopt dus! Doe je goed meis!
    Zo'n klassieke wagen ziet er wel gaaf uit!
    En dat chocola moet echt stoppen idd!
    Ik herken mezelf niet meer terug, was altijd redelijk slank!
    Maandag geen chocola meer!

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113

9. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Op advies hier nog even een ovu test gedaan net, maar het streepje was lichter dan ie was. (en hij was al heeel licht) dus nu weet ik t niet meer hoor! Morgen nog maar even een smepje en dan vind ik t wel weer mooi geweest..
    Ik ga verder bank hangen.

Trusten meisjes! Tot morgen!

10. Ellenk

Ellenk VIP lid

Trusten blurry ;)

pfffff ga zo ook maar eens onder de wol.

Lool: screw your ex of liever toch maar niet ;) s*kkel zeg! En je gaat gewoon hardlopen met de baby in de buggy zo heeft mijn buurman getraind voor de marathon. Het kind heeft me kilometers gemaakt ;)

Mielenl fijn dat je een goed gesprek hebt gehad.

Tezzz: die knoop is naar he! heb ik trouwens nu ook last van dus te meer echt maandag weer op dieet...

nou ik ga maar eens slapen.

trusten Bis Morgen

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    slaap lekker allemaal!

knuffie Tezzz

12. avond/eeh nacht!

tezzz dat is geen leuk nieuws :( zoo sneu he.. ben je lang bezig voor een kleintje, is t eindelijk gelukt krijg je een miskraam :(

g4b lekker geshopt dus :D

lola t is en blijft een sukkel die ex van je!
    en die vriend van je vriendin bah! ook liever lui dan moe dus!
    benieuwd hoelang dat goed gaat dan? of heeft je vriendin er geen last van?

de rest trusten allemaal, maar denk dat jullie allemaal al op 1 oor liggen :D

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    mmmmmmmmmmorgen!

nog niemand wakker?

laterrrrr!

liefs Tezzz

14. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Morgen!

Vanmorgen nog even gesmept, ovu test is weer heel licht.

Nu is t weer 2 weken wachten..

Wordt weer een mooie dag vandaag, tot later!

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Goedemorgen!

@ Blurry: nou aan de inzet ligt het niet in ieder geval!

@ Marieke: hoe waren de verjaardagen?
    Die vriendin vind het ook niks, maar ik had hem allang een rotschop gegeven! (maar goed, dat ben ik!)

@ Ellen: goed idee, ga ik samen met mijn oudste broer hardlopen! En de baby natuurlijk! :)

Zo hier echt bizar gedroomd. Ik zat in de bajes, toen ben ik ontsnapt! Want ik ben zwanger en wou natuurlijk niet daar zitten met die kleine...
    Dus ontsnap poging 1 was mislukt, bijna neergeschoten, maar ontsnap poging 2 was gelukt! :)
    Toen begon de ellende pas, want ik moest een nieuwe identiteit aannemen, omdat ik wereldwijdt gezocht werd door de "poliesie", maar dat was moeilijk en de mensen die er vanaf wisten van mijn ontsnappen waren het er niet helemaal mee eens.... Heel vermoeiend dus allemaal! hihi!

16. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    wat een vermoeiende droom lola! Misschien vanmiddag nog maar een dutje?

17. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0

hiihihihihii

Hier niet meer on speaking terms met de buren (die het goed vinden dat hun kinderen slaan...) We llekker rustig

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Blurry: heb vanmiddag een feestje!!! en ik ga al wat eerder heen denk ik om te helpen!

@ Tom: Oh is er weer iets voorgevallen? Watskebeurt?

19. morgen!

lola wat een droom zeg haha sjonge!
    snap je vriendin dan ook niet hoor, als ik mn kerel zat was zou ik er echt niet eens mee gaan samen wonen hoor hihi

nou tom dat word dan idd lekker rustig! maar waarom praat je er niet meer tegen?

de verjaardagen waren opzich wel gezellig. alleen erg balen dat je steeds op de klok moet kijken of je al door moet naar de volgende ronde. maar goed, we hebben t overleefd.
    vanavond lekker met vrienden uit eten. jum jum...

20. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Niet zoveel maar ze willen plotseling de krant niet meer.
    E nwe hadden al enige tijden terug enige bekoeling gemerkt.. Maar maakt niet uit hoor het waren al niet echt vrienden.. Hij is een rasechte wilders stemmer zie je en daar kan ik ook al niet zo goed tegen.. mensen die de holaucast verheerlijken...

Deel Deze Pagina