Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. o get.. naja dan beter maar een verre vriend dan zon buur he hahahahaha

2. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Smogges!
    Hoop bij te lezen maar dat doe ik straks wel op mijn werk!
    Doei!

3. werkse trutje

zo mn vriend is even duitse broodjes aan t halen.. dus ga de tafel maar even dekken en een eitje koken enzo..

tot later

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marieke: ja dat is wel vervelend, steeds op de klok kijken!
    Waar gaan julllie eten?!

@ Tom: oooh daar mis je niks aan dus!!!

@ Trutje: Mogge! Werkse!

Nou ik ga maar douchen, vriendin belde net of ik toch wel mee wou iets ophalen! Eigenlijk heb ik het nu zo met die gozer gehad dat ik niet eens zin heb om met haar mee te gaan!!! :eek: Nou gelukkig hoef ik er niet mee samen te wonen!!!

Fijne dag allemaal!

5. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    zo is het maar net.. veel suc6 meis!

6. heb je goed lola!
    we gaan bij de griek in duitsland eten.. zoo lekker en ook goedkoop :D

7. Ellenk

Ellenk VIP lid

O Marieke, welke gaan jullie altijd?

tom: aaagh daar kan ik ook echt niet tegen. Ik heb altijd de neiging in discussie te gaan met dat soort lui. Heel vermoeiend voor mij... als je ze dan dingen uit legt zeggen ze wel dat ze het snappen maar het is toch allemaal de schuld van die marokanen en dat terwijl wij in ons dorp geen enkele moslim hebben ;)

Wij gaan maar weer eens voetbal kijken. Ben benieuwd of ze weer verliezen :)

Lool: bijna geraakt door een kogel... pfff heb je een filmpje gekeken gisteravond? ;)

Hier mannetje vanmorgen poes van het dak (!?) gehaald. Zat daar zielug te miauwen maar toch gewoon balen dat je er dan vanaf gehaald wordt... raar beest.....

Nou meiden laterrrrrrrrrrrrrr

8. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi allemaal!

Lola, wat is die ex van jou een ongelofelijke $@#%@&^ als ik dat zo hoor!
    En wat zal jij een mooi kindje krijgen :)
    Marieke wilde vroeger altijd een halfbloedje, toch Marieke? hahaha

Marieke, gister toch weer overleefd?
    Bedankt voor je kaartje, sms, krabbel :D
    Doen gezellig de verjaardag samen vieren binnenkort!
    Morgen roze maandag?

Hier alles oke. Gister gezellige verjaardag gehad!
    Iedereen kwam 's middags en allemaal in 1 keer, ene helft buiten, andere binnen. Ontzettend gezellig!
    Misschien heb ik van m'n vriend wel een beebie kado gekregen. Ei was eergister of zo. (voel dat niet)

Nu erg lui, moet nog stofzuigen en wasjes doen maar wil liever languit! haha

Liefs!

9. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    En allemaal bedankt voor de felicitaties!!! :D

10. ellenk wij gaan altijd naar artemis net over de grens hiero.. ken je die? :D zooo lekker!

stephanie, dus je hebt een fijne verjaardag gehad? mooie kadoos gekregen?
    ik heb mijn kadootje gisteren al mogen uitzoeken hihi
    hopelijk heb je t mooiste kado ooit gekregen! ;)

zal vast geen roze maandag worden hoor, heb er geen vertrouwen meer in :(
    niet dat ik iets voel qua ongi pijn of ook maar iets wat op een ongi duidt. heb alleen gevoelige tepels.. maar ja dat schijnt niets te zeggen..
    maar ik voel ook nix anders wat kan duiden op een eventuele zwangerschap dus nee.. denk gewoon door naar ronde 23..

kunnen morgen niet terecht voor t zaad dus dat word volgende week maandag.. ach ja.. na bijna 2 jaar maakt die ene week ook niet meer uit he haha

vriendin van me was laatst helemaal aan t huilen omdat ze t zo erg vind dat t niet lukt en waarom zij dan wel gezegend is om meteen in de eerste ronde zwanger te raken en nu dus zon mooie dochter te hebben.. op zulke momenten weet ik niet hoe te reageren, t liefste huil ik dan heeel hard mee, maar ik ben niet t type dat in t openbaar huilt.. dus ik heb maar een beetje stil voor me uit zitten kijken en niet echt gereageerd.. tja wat moet ik dan :(

11. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Marieke, wel ontzettend lief van vriendin dat ze zo meeleeft. Maar kan me wel voorstellen dat je dan niet goed weet hoe je moet reageren.
    uithuilen is ook het fijnst lekker thuis, bij vriend op de bank met een grote zak chips.

En over morgen, je kunt toch niks anders doen dan afwachten. Tegen de tijd dat je er helemaal niks meer in ziet is het misschien wel raak. Dan is het pas een grote verrassing!

Wat heb je voor kado uitgezocht eigenlijk?
    Ik mag nog wat uitzoeken. Doen we saampjes want heb beetje moeilijke smaak.
    Maar heb niet eens een bosje bloemen gehad. Dat had ik toch wel leuk gevonden. Ego he :oops:

12. nee stephanie dat is niet ego dat vind ik schandalig! foei roij! :p
    dat had ie idd op zn minst kunnen doen, jeanine krijgt ieder jaar buiten t gewone kado om een bos rozen, ieder jaar krijgt ze er 1 bij.. nu dus 23 rozen.. WIL IK OOK!
    ik heb een pandora uitgezocht, zo eentje met emaille...dat is de nieuwe collectie :D erg mooi eentje met blauw/groene emaille vlindertjes erop..
    heb m tot nu toe nog wel zelf betaald, heb m besteld via de site.. en krijg t geld terug van m als die zn salaris binnen heeft haha, maar goed

13. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Het gaat om het idee!

Wat romantisch van hem dat ie dat doet :D Hij mag eens met Roij gaan praten!
    Ik baal er stiekem best van hoor. Hij denkt dat een keer klussen voor een beebie al een kado is. (op de dag zelf dan, zegt ie als grapje, maar bosje bloemen ho maar)

Die nieuwe collectie ken ik nog niet, maar zal 'm eens bekijken.
    Ik kreeg van Sander een bedeltje van een hartje met steentje, maar die heb ik al dus mag 'm ruilen.

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Ellen: nee had het gister over Prison Break gehad, zal daar wel door komen denk ik! :) :rolleyes:
    hahahahaha, agossie die poes op het dak, dat is wel naaar!

@ Stephanie: ja echt een eikel eerste klas! :(
    Leuk he een halfbloedje, ben ook zo nieuwsgierig! hihi!
    Mooie kadootjes gehad gister? Mooi dat het gezellig was!

@ Marieke: Bah, die onzekere wachtdagen ook! Dikke knuffel voor het wachten!
    En wat ontzettend lief van je vriendin!

Zo hier eventjes vriendin geholpen en daarna haar moeder... :rolleyes:
    Ik mocht niet eens meer helpen van d'r. ;) Moet natuurlijk beetje rustig doen....
    Straks maar eventjes mooi maken en naar de winkel en dan naar vriendin want feestje begint ook bijna! :confused:
    Nou morgen dan maar echt rusten... mag toch nog niet op mijn werk komen van collega's! 8)

15. haha lola jij en rusten, volgens mij hoor ik je dat de hele week al zeggen en heb je t nog steeds niet gedaan ;) foei :p maar goed dat je vriendin je niet meer laat helpen ;)
    en ach, feestjes zijn altijd wel leuk he :D veel plezier :D

stephanie, ja ik krijg ook altijd een kadootje uit eigen zak van chris hahahahaha.. helaas tot nu toe dus nog steeds geen kado! dus krijg ik nu maar een ander kadootje van m hihi
    ik zie chris t ook niet doen hoor, van die rozen!

wel zonde dat je dat bedeltje van je broertje al had, maar goed dat je t nog kan ruilen dan :D

we hebben allebei zin om wat te gaan doen, maar weten niet wat! hoe erg is dat!

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marieke: ja echt erg hoor! Er zijn altijd wel weer andere dingen te doen! Morgen ga ik wel rusten, dinsdag ook, woensdag arbo-arts en donderdag weer werken dus komt goed!

Over bloemen en mannen, ik heb 1x van mijn ex voor mijn verjaardag ook bloemen erbij gehad! Toen woonde we nog niet samen en we gingen met een groep naar een strandfeest, mijn ex was laat zoals gewoonlijk, we stonden al op de parkeerplaats beneden bij mijn huisje te wachten toen kwam ie met bloemen, ik pakte ze aan in mijn mooie witte outfit en ik was helemaal groen! :evil:
    Ik was zo pissig geworden, dat ie laat was met die stomme bloemen dat ik nooit meer bloemen heb gehad! :)

17. hahahahahhahaa lola, neemt ie een keer bloemen mee is t ook niet goed ;)

ik kreeg nog wel eens bloemen, maar dan was t niet echt super spontaan ofzo, dan had ik die week ervoor zitten zeuren dat ik nooit eens bloemen kreeg :oops: hoe ego ben ik hahaha
    maar heb de laatste tijd ook geen bloemen meer gehad. ik koop ze dan meestal zelf maar hihi

ik ben sowieso meer een gever dan een ontvanger hoor. ik vind het heerlijk om mensen kadootjes, kaartjes of wat dan ook te geven/sturen..

heb van stephanie laatst een geluks poppetje gehad uit spanje :D zoooo lief :D die hangt nu aan mn spiegel in de auto! ik hoop dat ie werken gaat stephanie :D

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    hahaha, het is ook nooit goed he?!

Ik kreeg ook bijna nooit spontaan iets... ja soms zei hij: hier heb je 100 euro, koop er maar iets leuks van! :confused: Nou ja dat hoef ik ook niet dan hoor! Zoek het uit... hihihi!

Ik geef ook liever dan dat ik krijg, vind het leuk om cadeautjes te kopen!
    Of zomaar spontaan een kaartje te geven of te versturen of what ever!

Oooh leuk een gelukspoppetje, hopelijk brengt het echt wat geluk idd!

Nou ik ga me even omkleden!

Fijne dag dames!

19. jij ook fijne dag lola!
    ik ga maar eens kijken wat we kunnen doen!

20. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Dagje markt en shoppen weer achter de rug. Een leuk nieuw ' bedje' voor de kat gekocht. Ging er meteen op liggen en is er nog niet vanaf geweest.

marieke ga je morgen wel nog testen of laat jet t op zn beloop? ik hoop dat t gelukspoppetje zn werk doet/ heeft gedaan!

Ik ga weer ff relaxen.

Later meiden!

Deel Deze Pagina