Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    moge!

jasmijn is alweer met haar ochtend slaapje bezig...en vanmorgen om 7.30 sliep ze nog 8)
    zo maar afkolven en een flesje proberen...volgende week woensdag is het verlof over en begint de harde werkelijkheid weer....hmmm snap nu ook dat een vriendin van me met een 2-ling zei "raar dat je niet extra verlof krijgt met 2 kinderen tegelijk baren :eek: "

@Miep...leuk ff met een ander "gezicht" op stap...ook wel eens lekker ;) volgende week zit jij ook weer in het land :eek:

@Tessa8....zou nog even doorgaan met ovu testen...ik had 12 a 11 dagen voor me ongi pas een posi ovu test...het kan echt nog wel ;)

rest....knuffels...ik ga ff wat doen (alle leuke kleertjes van de prenatal moeten nog op een manier in de kast...jamijn heeft trouwens DE leukste gebloemde trappelzak!)

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    LH hormoontjes zijn ook hormoontjes die echt smorgens eerst wakker moeten worden 8)

3. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Beasty, ik heb een vraagje. Ligt de ovulatie ALTIJD in het midden van de cyclus?

4. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Miepie,
    Ja die bevestiging is altijd zo fijn.. Maarja we zien het wel aan mijn temp morgen.

@Blurry, Moeilijk is adat altijd als je weer ongi wordt. Altijd balen weer. Ik hoop voor jou dat je gewoon lekker snel positief test! dan heb je die ovutesten ook niet meer nodig.

@Beastie, maar ik denk dat mijn ei al geweest is. En dat ik te laat begonnen ben met ovutesten (althans de persona te laat).
    Zie maar aan mijn tempkaartje, mijn ei is misschien eergister wel geweest..

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Goedemorgen!

@ Miepie: leuk joh lekker shoppen en zoals beastie al zei met een "ander gezicht".
    Ik heb gelukkig geen rare dromen gehad, maar heb ook bar-slecht geslapen! :)
    En die diva van mij moet volgende keer echt met haar benen bij elkaar hoor! Schandalig! Tsk....

@ Beastie: ben benieuwd hoe het zo gaat met het flesje! Jeetje en dan alweer aan hetwerk, want gaat de tijd toch hard!

@ Blurry & Tessa: lastige eitjes hebben jullie! :confused:

@ Diaantje: Agossie, lekker bijten, gelukkig nog geen tandjes!
    Mijn moeder heeft mij tot 9 maanden borstvoeding gegeven, toen ging ik haar ook bijten, maar met tanden! ;)

@ Tezzz: Je bent echt lekker bezig voor het feestje! Leuk hoor!

@ Tom: jeetje wat naar voor C. ik hoop dat het snel over is met dat pesten! Gatsie....

@ Marieke: EN?!?! ik weet dat je vaker zulke lijntjes hebt gehad, maar deze lijkt verdacht veel op mijn eerste test..... :rolleyes:

Zo hier al de hele morgen in de weer... Eerst mijn wekker gezet, want moest even mijn werk bellen ivm afspraken die ik nog had staan met clienten (niet dat ze komen, maar toch)... Maar ik weet niet wat er vanmorgen gaande was, ik kreeg niemand te pakken.... Een uur lang gebeld naar verschillende collega's, bureaudienst, receptie... Nja...
    Toen het UWV gebeld, wat een sagerijnen daar... Kreeg een brief dat ik ziek was namelijk... Die man vond het maar raar dat ik niet meteen woensdag aan het werk was! :eek: Nou ja zo kwam het over!
    Dus nu eindelijk rust! Goh...

Gister leuk feestje gehad, maar heb de hele avond en middag in de tuin gezeten, met alleen een vestje aan (en een broek natuurlijk! hihi!) Op een bankje zonder rug leuning, dus heb de hele tijd verkrampt gezeten, waardoor ik zo'n last van mijn rug had dat ik de halve nacht wakker heb gelegen! :) Eigen schuld....

6. morgen!
    heb wel alles terug gelezen maar ben t alweer kwijt haha sorry! dus dikke knuff voor iedereen!

hier vannacht eindelijk weer eens aardig geslapen!
    maar ben nu nog lui hahaha
    ik heb niet getest hoor lola.. doe ik nog niet. gisteren of vandaag mn nod. voel nog nix wat op ongi duidt.. maar voel ook zeker nix wat op zwanger duidt haha
    heb je een foto van jou eerste test lola? omdat je zei dat die op die van mij leek..
    al ben ik er nog steeds van overtuigd dat t een indroog of voorgedrukt lijntje is ofzo ...

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Heb helaas geen foto van de mijne gemaakt!
    Maar ik weet niet eens of de mijne wel zo duidelijk op de foto zou komen!
    Gek hoor dat je zo'n duidelijk indrooglijntje hebt, ik heb nog goede hoop..... Voor mij ziet ie er positief uit, maar goed met jou test verleden snap ik jou reactie erop.....

8. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Wat zeg je dat weer leuk Lola!
    haha
    Ze zijn zeker lastig te pakken ja!
    :)

9. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    en PUPO voor Marieke!

10. hihi nou ja ik vind t wel grappig dat je uberhoupt wat ziet. normaal krijg ik altijd reakties van ik zie nix hahah en dan staat er toch echt in t echt een vaag lijntje.. maar deze is idd wel iets duidelijker.. maar voornamelijk als je m dus in t licht houd hoor..
    maar goed wacht t wel af.. durf niet meer te testen. we zien t vanzelf wel

11. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Middag!

Iedereen weer aan het werk?

Ik ben al klaar, lekker kort dienstje :D

Spannend Marieke, moet je je niet inhouden om te gaan testen? En heb je de test van gister al 200 keer nagekeken? ;)
    Zou ik hebben iig.

Nu even bij moeders een broodje eten.
    Daarna maar eens aan de poets.

Liefs

12. hahaha ja precies stephanie, ik heb al wel 100 keer naar die test gekeken.. zo zie je vrij weinig maar als je m dus in t licht houd zie je duidelijk een streepje.. ik moet me niet echt inhouden.. want ik heb nog maar 1 test en die is van CB en die heeft wat meer hcg nodig dus durf niet zo goed te testen hahaa... misschien morgenochtend met ochtendurine..maar ga dr vanuit dat ik ongi word hoor..

ga jij maar lekker aan de poets.. heerlijk he die korte dienstjes :D
    ik ben vandaag vrij :D

13. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Lekker vrij zijn!

Maar ben stiekem bijna net zo benieuwd als jou!
    Haal dan even die goedkope van de kruidvat. O:)

Liefs

14. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Hier is t ook stil in de apo. baas riep net al dat het een kort daggie wordt. Aankomende week avonddienst, dus dat wordt weer aanpoten..

15. ah ook t weekend werken blurry, ik ook blerg...

stephanie haha neeee ik ga geen testen kopen meer :p we moeten gewoon geduld hebben. ik word vanavond of morgen toch gewoon ongesteld dus zonde van t geld ;)

16. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Nou, ik vind t knap hoor!

Ik had net een vrouwtje in de winkel die voor haar 1e 1,5 jaar bezig is geweest! Ik kon mn mond niet houden en heb haar gezegd dat ik ook al 10 maanden bezig ben. Maar ze adviseerde mij ook om een pauze in te lassen en er zo min mogelijk aan te denken.. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar dat is wel wat ik moet doen denk ik..

17. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Nou als ik heel eerlijk ben.. Het spjit me voor het SMEP topic. Maar de maand nadat ik een miskraam heb gehad was ik zwanger.
    En ik denk dat we het maar twee keer gedaan hebben die maand ofzo.. Wij waren er dus helemaal niet mee bezig. (toen)
    Ik heb overigens hier altijd wel mee geschreven maar dat komt door al die lieve meisjes hier die vriendinnetjes zijn geworden!
    Wij zijn voor de derde overigens ook anderhalf jaar bezig geweest hoor!

18. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    hallo ladies :)
    Ben weer bijgelezen hoor! Zo even de stad in en misschien nog naar Ikea vandaag.

Tom, wat naar dat je kind gepest wordt. Ik kan me er van alles bij voorstellen en hoop dat het gauw helemaal afgelopen is.
    Het schijnt dat je sneller zwanger bent na miskraam of geboorte trouwens, ivm de hormonen.

19. tja ze zeggen tegen mij ook vaak moet je er niet mee bezig zijn. maar we hebben een paar maanden gehad dat we niet ermee bezig waren qua ovutesten, tempen ofzo.. maar toch, ik ben er altijd wel mee bezig of t nu bewust of onbewust is. ik ben nog niet op t punt dat ik t los kan laten zeg maar.. maar goed we blijven gewoon pupo he :D

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    nee....meeste berekingen gaan ui van een cyclus van 28 dagen en een lf van 14 dagen...ja dan is het halverwege...ik had een cyclus van 26 dagen en op dag 14 a 15 een posi ovu test....en bij de meeste dames hier zit het ei zo'n 13 a 11 dagen voor de ongewenste :evil: :evil:

Deel Deze Pagina