haha ja dat is idd dikke baal! maar als ik vraag dat ik de maxicosie mee krijg misschien dat ik dan ff bij jou op de koffie kan komen?
heb t aan dr mama gevraagd en die vond het prima dat ik dr meeneem hoelaat ben jij thuis? (sorry overige dames hahaha zitten hier gewoon af te spreken op t smepforum hahahahaha)
hmm ik vind het altijd super spannend bij jou... Het kan toch oo keen keer gewoon raak zijn mariek? Kga nu als de donder de kids ophalen! En vanavond de feestversiering maar eens binnenhalen want tja het feest is voor bij..
tja tom... theoreties moet t kunnen dat t een keer raak is... maar ik heb in t verleden al zo vaak streepjes gehad dat ik nu niet eens meer durf te denken dat dit misschien wel een echt streepje kan wezen! maar we zullen t morgenochtend wel zien jammer is dat altijd weer he als die versiering weg moet
Ja maar ik heb altijd het idee dat ik het zelluf an het doen ben terwijl de hele buurt dwdd aan het kijken is nah ja het ene deel het andere deel goede tijden ofzo..... o shit moet de kids halen.
ja das niet leuk als je t zelf moet doen! hup op naar de kids! ben benieuwd hoe t vandaag is gegaan met je dochter!
haha, mama Tom komt straks te laat bij de kids omdat het forum zo leuk is. Ik heb intussen nog steeds niks in huis gedaan. Hoe laat komt ze Marieke? Ik moet tot 11:00, honden uitlaten, stofzuigen, omkleden. Zeg het maar. 12:30. Inderdaad, sorrie dames!! Maar even via mail of sms doen verder haha En idd Tom, het kan maarzo een keer raak zijn bij Marieke. Kunnen we morgen een klein feestje bouwen. Na m'n werk dan eerst maar even beebies eerste kadootje kopen
haha stephanie je hebt een pb wacht nog maar met dat kadootje kopen hoor! geloof er namelijk nix van! ik denk dat ik eerst een kadootje mag kopen in oktober ik moet ook nog stofzuigen en de keuken opruimen enzo blerg geen zin hahaha
Marieke: PUPO! Zo hier de blije doos gehaald, meteen even 2 boeken gekocht... Kan ik straks op de bank met een goed boek...
Goed bezig Lola! Heerlijk relaxen! Trouwens, dat ben je ook verplicht he Zat ik ook al aan te denken straks, maar geen zin om naar de stad te gaan.
Een biografie van een ex-anorexia patiente en dat boek van Patrick van der Eem, die vent van Joran van der sloot! Nou ik ga eventjes op de bank languit! @ Stephanie: ja nu kan het nog... Morgen ook nog, dan is het overmet de pret!
Bank ze Lola! Als het goede boeken zijn, laat het even weten Marieke, we kunnen hier wel weer verder. Kan me wel voorstellen dat je er geen goed gevoel meer over hebt hoor. Een ander kan makkelijk lullen, maar kan niet in je hoofd kijken. En ja, beetje ongikrampen, steekjes, heel lichtjes, maar dan anders hahaha snaptevous? Rustig trouwens vanmiddag!
ja tis zeker rustig! zie alleen maar berichten van ons onderhand haha hmm moeilijk he als je dingen voelt maar t niet kan thuis brengen.. t kan het ontpillen zijn, t kan een innesteling zijn.. t kan van alles zijn! en je moet nog zo lang wachten
Wachten op jouw uitslag duurt langer als het wachten op de mijne als ik eerlijk ben Tuurlijk is het spannend, maar meer pas een paar dagen vantevoren. Tegen de tijd dat we wat langer bezig zijn zal het wachten langer gaan duren. Nu gaat het allemaal alleen nog maar snel gelukkig Maar toch... zoals nu als ik wat voel wat er normaal niet is ga je je toch afvragen waar het van komt. Heb dan ook al alles afgezocht van ontpillen tot innesteling en late eisprong hahaha. Zal iedereen hopelijk vast bekend in de oren klinken
ja hoor dat komt me bekend voor hihi gelukkig heb ik dat al lang laten varen, als ik iets voelde dat ik dan erbij nadacht.. want t kwam bij mij nooit uit hahahahahaha maar goed ik ga zoooo hard duimen dat t voor jou wel uit komt! ik zit me net te bedenken dat ik helemaal nog geen kadootje voor je heb morgen