mielenl en julita jullie brengen me wel weer aan t twijfelen nu hoor haha julita, over de bv, mn zus ging altijd even boven zitten voeden, niet eens voor haarzelf maar meer zodat mn neefje rustig kon drinken. ik denk een indroog lijntje omdat ik die al vaker heb gehad...die waren dan wel dunner en iets minder duidelijk als deze maar ik heb er geen vertrouwen in.. hij was vrijwel meteen te zien.. maar voornamelijk als je m tegen t licht houd hoor.. anders is die moeilijk tot bijna niet te zien mielenl jeetje 1 euro voor een kopje warm water, t moet niet gekker worden hier he! vervelend dat de kleine zo van slag was de rest van de middag! nynke ik denk dat je ei toch op de laatste dag voor die stijging is geweest hoor.. je ovu gaf toen 2 of 3 dagen ervoor aan dat ie positief was en er was een stijging.. dus zou dat als je eisprong aanhouden denk ik... miep dank je voor t duimen hopelijk heeft t effect zo hier weer terug.. ben moe.. zometeen t bedje maar in want morgen om half 7 staat mn vriendin met de kleine op de stoep mag ik dus lekker oppassen. even bij stephanie een bakkie doen eind van de ochtend ...gezellie ik doe morgenvroeg als ik wakker word eerst even tempen, normaal tempte ik altijd om half 8 maar dat is nu dan even niet anders.. als mn temp dan 36,8 of lager is dan doe ik geen test want dan komt de ongi eraan. als mn temp dan hoger is dan doe ik een testje.. dus ben benieuwd!
maar als je jou test vergelijkt met die van mij dan zijn ze gewoon precies hetzelfde! En je sliep toch niet goed/ Ik heb een van de slechtste nachten ooit gehad in diezelfde periode toen, dat weet ik nog heel goed! Zou het dan eindelijk? Ik hoop het zooooooo voor je Marieke!
ik slaap al 1,5 week ofzo uberslecht! moeilijk in slaap komen en erg vroeg wakker.. slaap daarna wel weer even door maar toch.. bah! ben daardoor ook erg moe, kwamen gisteren bij vrienden en t eerste wat ze zei is: volgens mij ben jij moe of niet.. zag er schijnbaar niet zo fit uit haha tja ik durf t niet te geloven met die testen.. heb t idee dat ik ieder moment ongesteld ga worden ofzo, niet dat ik krampen heb maar gewoon... als ik nu alsnog ongi word, word ik echt gek van iedere keer van die streepjes.. ik bedoel ik ben toch niet gek.. jullie zien ze ook... dank je trutje trouwens nog over jou ovu vraag: zou ik niet doen want t geeft dus niet echt wat aan. mijn streepje was vandaag erg licht.. vergelijkbaar met die van de zwangerschapstest.. misschien iets beter zichtbaar. dus ik dacht niet zwanger want anders was die wel dik positief, maar toen hoorde ik hier van de dames dat dat dus helemaal niet waar hoeft te zijn...
dit streepje staat er echt hoor! Daar kan je niet omheen. Nou ik hoop dat je vannacht wat beter slaapt en dan hopelijk morgen weer testen en dan weten we meer!
dit komt me zooooooo bekend voor! Mijn eerste streepje kwam pas na een poosje hoor Heb je nog een gevoelige test gehaald? Hoewel ik met een supervaag streepje ook al posi teste met de cb, heb ik toen wel eerst een kruitvatje gedaan Ik zit hier in de PUPO stand! (maar ik moet helaas opstaan om naar bed te gaan Manlief wil volgens mij nog heel graag knuffelen ) Tot morgen! Slaap lekker allemaal! Liefs Tezzz
klinkt kinky, maar dat is het niet zo...haha Het betekend "pregnant unless proven otherwise", oftewel totdat je ongesteld word ga je ervan uit dat je zwanger bent!
Miepie en Marieke bedankt. Dacht zelf ook dag 15, maar normaal geeft FF al na 3 hoge temp aan dat het ei is geweest. En Marieke? Hoe was je temp? Heb je al getest? Duim voor je!
Mogguh! Had zelf vaak een dippie op dag 2/3 en dan gaf FF meestal op 5 of 6DPO pas een kruis, nynke... Heb je 'm nu wel gekregen? Marieke, jij bent toch allang wakker? Te druk met de kleine? Hoe was je temp vanmorgen? Julita, gaaf dat je de kleine steeds meer gaat voelen! Wordt het voor Julitaman ook allemaal wat echter denk ik, of niet? Ik duik straks bed/bad even in denk ik... voel een griepje hangen en mijn hele nek en rug zitten vast :-?
goedemorgen Miepie! Ja manlief probeert dan ook te voelen maar dan is ze natuurlijk meteen stil...eigenwijs... @marieke, waar ben je dan?
goeiemorgen.. was om half 7 al op haha maar de kleine is meteen naar bed gegaan en daar staat mn laptop ook dus kon er niet meteen achter. maar ben vanmorgen ongesteld geworden hoor.. als er een prijs zou zijn voor mooiste indroog/voorgedrukt/nep lijntje dan win ik echt wel de hoofdprijs wat jullie
mmmmmmmorgen! Hier uit bed gebruld door zoonlief die zijn trui niet aan wou en manlief die boos op hem was Ging weer lekker dus En nou is dochterlief ongetwijfelt weer te laat in de klas door haar broertje Gebeurd gewoon elke dinsdag (als manlief hun naar school brengt ) Maar goed. Ik heb zat te doen vandaag, dus maar goed dat ik op tijd wakker ben @Nynke: lijkt mij echt wel een eitje op dag 15 of 16 hoor. Was je temp vanmorgen weer hoog? Ziet er volgens mij prima uit zo hoor! @Marieke: kleine meid druk? Hoe was je temp? Vertel vertel! @Miepie: je gaat toch niet ziek worden? Da's sielug! Nou moet ik wel zeggen dat als het weer bij jullie net zo slecht is als hier het niet zo erg zou zijn om nou ziek in bed te liggen Wat een vies weer vandaag! Blegh! @Julita: wat leuk dat je de kleine al zo goed voelt! Hier blijft het bij een hele hoop gerommel, maar nog niks specifieks. Volgens mij is deze er net zo eentje als mijn dochter. Die kwam ook nooit spelen Ga koppie thee doen en op nieuws wachten van Marieke
Shit Marieke! Hoe kan dit nou?!?! Ik zag ook echt een streepje! Weer een vraag voor het ziekenhuis! Goede morgen Geen nieuws, check later weer even in. Was gewoon erg benieuwd naar marieke.. Dikke knuffel hoor!