Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ach ja ik wist t gewoon.. klote dipsticks ook altijd hahahaha
    herrinnering aan mezelf: koop noooit meer dipsticks!

zo en nu ga ik me vermaken met de kleine meid :D
    later!

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hihi, Tezzz, kan je in elk geval je man de schuld geven ;).

Enne... weer is hier op zich niet verkeerd hoor... regen kennen ze hier niet geloof ik :rolleyes: Als ik nu uit ons appartmentje kijk:
    Hoop herrie, maar wel zon ;)!

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Miepie: wauw! Jammer van die kraan, maar idd wat een uitzicht!
    *zucht* begin haast sympathie op te vatten voor het duitse land. Eerst Wieffie met haar kast van een huis, nou jij weer met 'nooit regen' *zucht* 't Is dat ik een ongelooflijke hekel heb aan de duitse taal (en helaas ook aan veel duitsers :oops: ), maar ánders ... *zucht*

4. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Nou mijn idee om niet goed van te worden!
    Klote zeg... knuf van mij voor jou MAriek!

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, nou, vind Berlijn ook een erg leuke stad om te wonen, maar vind het toch ook wel heel fijn volgende week weer gewoon een weekje thuis te zijn... zucht...

Uitzicht hier is nog niks hoor... dit is het uitzicht vanuit het kantoor van Miepman:

6. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Fijn miepie! Idd jammer van die kraan. Hoe gaat het met je?
    Is de griep al doorgezet? Of kom je dr overheen.
    Wat i kme eigenlijk fvroeg mis jij de leerlingen ook een beetje>?

7. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0

wow speechless.. wat een mooie stad.
    Echt een wereldstad.. :p

8. Ellenk

Ellenk VIP lid

mmmmm Marieke, k*t meis...
    Verdorie...
    Toch vreemd hoor die lijntjes van jou. Die van mij blijven echt maagdelijk wit.

Miep, zon.... hier is het echt grijs en vies. Ik wil weer terug naar Ierland in de Son!

Hihihi Tezzzzzzzz, dat is het begin, kijk uit ;)

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Tom, mis ze wel een beetje... ga volgende week een dagje helpen op school en coach op afstand mijn vervangster > die maken ze het niet makkelijk :-?

Marieke:
    Zo kl*te, die indrooglijntjes... weet er helaas alles van... Toch raar dat de een die lijntjes wel krijgt en de ander niet :-?

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Ellenk: ik wil ook niet weg waar we wonen hoor! 'k Wou alleen dat ons huis kon groeien :(

tja...dan zit er niks anders op. Ik zal tóch moeten gaan opruimen :(

Laterrrr!

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Nou ben ik misschien een heel makkelijk type...en amerika is een heel ander land. Maar ik heb zondag in Duinrell (pretpark) 2x uitgebreid gevoed in een restaurant. Wel binnen want ben wel voorzichtig dat ik met die bloote tiet niet verkouden/ziek moet worden. Ik draag een voedings bh...die haak ik los onder me t-shirt...haal de zoogcompress er uiten pak me meisje...leg haar op haar zij bij me, klaar om te drinken en als ze dicht bij me is shirt stukkie omhoog en hup tiet er in ;) de rest ziet alleen maar een stukkie huid. Persoonlijk zou ik het niet snel in een trein /metro doen maar zo in een hoekje van een restaurant kan het heel goed....doe er geen hydrofiel luier er over te benauwd aangezien ze al met haar neussie helemaal tegen me aan zit......maare dit dee ik echt niet de eerste 4 weken hoor ;)

Thuis, ondanks de kraam visite ofzo doe ik het gewoon waar ik het wil doen (laat me niet naar een andere kamer jagen door me visite!) probeer alleen wat discreeter te zijn dan als we met z'n drieen zijn ;)

Als je in het openbaar een fles wil geven met bv er in is opzich een goed idee...maar hou er rekening mee dat bv kindjes geen fles moet geven als ze jonger zijn dan 6 weken ivm met tepel verwarring en je bv NIET in de magnetron mag opwarmen...suc6 Julita! 8)

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Mogeé!

Knuffels voor Marieke, echt shit! :x

@miepie...broccoli ;) was idd erg lekker maar was gister naar na-gym dus had daarna geen puf om nog achter de compi te kruipen.
    Nogsteeds lekker weer! :confused: komt hier met bakken uit de lucht, strak bewolkt!

@rest...ff verder lezen ...knuffels

13. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Goeiemorgen :)

Marieke, zo jammer! *kusje*
    Nou weet je wat? We gaan nog effe zuipen op onze verjaardagen en daarna is het gewoon raak als een Bulls Eye!
    Ik heb je advies maar ter harte genomen en vanochtend niet getest. Het enige dat ik voel zijn mijn darmen die weer es raar aan het doen zijn (ik heb een darmprobleempje dus dat ik vrij normaal).

Nog bedankt voor de Pupo-uitleg!

Beastie: ik heb overal gevoed maar idd wel opgelet dat ik niet op de tocht zat. Ik heb nooit nare opmerkingen gehad. Ik vind het eerder vreemd dat mensen het vreemd vinden.
    Het is ook zooooo handig! Luiertje en wat doekjes in de tas en je kunt gaan :)

14. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    @ Trutje, Ik heb ook zo'n last van rommelige darmen op t moment. maar kan ook zijn omdat ik zit te zenuwen voordat ik mag testen..

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Goedemorgen!

Zo er is veel gekletst deze morgen en gisteravond!

Marieke, hele dikke knuffel voor jou!!!!
    @%&@#$ dat je nu weer ongesteld bent geworden en dat na zo'n lijnte op je test.... :(

16. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Omdat ik aldomed slik mag ik niet borstvoeding geven. Dus het word flesvoeding :cry:
    Maar nou heb ik gehoord dat het ook niet goedis om flesvoeding te verwarmen in de magnetron. Weet jij dat ook?

17. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Hier gaat alles goed, alleen druk druk druk want grote zus gaat nu naar school dus is af en toe rennen en vliegen. Gelukkig is ons kleine moppie een makkelijk meisje dus die gaat zonder te mopperen mee.

Ik mis stiekem een beetje het smeppen en alle spanning wel. Stom eigenlijk want als je er midden in zit wil je niks anders dan zwanger zijn. Maar ben je bevallen dan mis je de spanning weer......En het gaat zo snel! Ze draait nu haar hoofd al naar geluiden toe.

Ik hoop echt dat jullie allemaal binnenkort in verwachting zijn van een klein wondertje want het is jullie allemaal gegunt!

18. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Toevallig krijg ik net post van MSD dat de originele aldomet uit de handel is. Maar is generiek nog wel verkrijgbaar..
    Ik dacht ik meld het even..

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Nee dat heb ik niet eerder gehoord. Wee dat het bij bv niet mag ivm de antistoffen in bv zitten. Wellicht is het ook niet goed voor de vitamines die bij fv zijn toegevoegd....ff google? :rolleyes:

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    :( het regent dat het giet en ik moet de kids zo ophalen...op de fiets :(

@Tom: nooit gehoord dat flesvoeding opwarmen in de magnetron niet goed zou zijn. Heb wel eens moeten klooien met afgekolfde bv 'au baín marie'...wat een geklooi is dat! Dat duurt zoooo lang! Vond ik dus 1 v.d. voordelen van flesvoeding...dat je het gewoon in de magnetron kan stoppen ;) Wel ff goed doorschudden voor gebruik ;)

@Julita: ik voedde meestal thuis voor ik weg ging. Scheelt een hoop gedoe. Dochterlief hield ook niet van drukte om zich heen als ze at. Thuis deed ik het wel gewoon hoor. Ookal was er iemand anders bij (schoonouders, de hulp whatever...kind moet eten! ). En was het ECHT niet anders te plannen, dan nam ik een flesje afgekolfde melk mee. Of een beetje melkpoeder. Dochterlief lustte gelukkig alles (en kreeg ook van alles krampjes :( ).

Kmoet weg :(

Laterrr!

Deel Deze Pagina