mmmmmmmmmmorgen! @Leentje: is het geen harde buik wat je hebt? Die kunnen ook behoorlijk in de weg zitten Ja, mijn strijkvrije weekend was prachtig! @Ellenk: wat rottig, zo'n slechte nacht slaap @Julita: eindelijk de tijd aan jezelf? Heerlijk he? (als het niet te lang duurt ) zo. Kids zijn weer naar school en mannetje vertrekt over een half uur naar een afspraak. Ikke dus ook ff lekker het rijk alleen. Ga de %^$%$^%%^-mieren in de keuken maar eens aanpakken. Die ^&^&^(&^(&&-mieren komen door de stenen naar binnen op het aanrecht Rotbeesten Laterrrrrr! Liefs Tezzz
Mogge, Ben weer ge-arriveerd op het werk! Beetje lang overgedaan want had bus gemist en ga echt niet fietsen met deze wind! (en tussen juni en september rijden ze maar 2x per uur! kwam ik achter vandaag!) @ Lauwtje: vervelend dat je ongi zolang wegblijft zeg! Krijg je geen pillen om je ongi op te wekken? @ Marina: wow, wel lachen als het dan raak is! Als je het niet verwacht dan is het vast wel raak! (was bij mij wel zo!) @ Julita: fijn dat je schoonmoeder weer weg is! Raar idee idd dat jij net nog moest gaan slapen en wij allemaal alweer beginnen aan een nieuwe dag! Is je man vandaag nou jarig? In dat geval: gefeliciteerd! @ Wieffie: leuk om wat van je te horen vanuit de DR. Hoe zijn de temperaturen daar? Heerlijk zeker? @ Leentje: Gelukkig was het nog heerlijk weer daarna! Waaide het bij jullie niet zo hard dan? Jullie gingen toch bbq-en? Is zo lullig als het vlees eraf waait! @ Ellen: dikke knuffel meid! Is allemaal niet niks! @ Tezzz: succes met de mieren! Hier ook beroerd geslapen, ik kon niet in slaap komen, lag alleen maar te denken aan die klootzak van een ex van mij! Hij reageert nergens op! Ik stuur hem een sms over de echo laatst, tot nu toe nog niets gehad. Heb hem denk ik 3 weken geleden voor het laatst gesproken! Dus ik zat me weer boos te maken en suf te piekeren! Kom ik net op werk staat een vrouw van een client op de voicemail, dat het niet goed gaat en dat IK echt wat moet doen.... Nou volgens mij moet HIJ iets NIET doen.... Sjonge.... Heb echt geen zin om langs te gaan, maar ik ga zo maar!
Moge ladies, Heb Heerlijk geslapen 8) ondanks feestje van buurmeid in de tuin...wie had dat gedacht. Man is weer te werk (in oranje shirt..zo is ie..als anti voetbal-man) ....wat zal ik vandaag eens gaan doen? @Leen...ja hoog kunnen ze zitten, hé! idd minder ..maar weekje of 6 en dan daalt het misschien al in..als het niet 4x omhoog schiet zoals bij mij... @SC..beetje nerveus voor morgen? Duim voor je dat het meevalt @Marina..ken meerdere dames die geopereerd zijn tijdens zwangerschap..het is mogenlijk maar weet niet in welk stadium dat was...voor de operatie weet je het toch wel? Anders ff melden dat de mogenlijk er is..
Goedemorgen Lola Wat een vervelend begin van de dag, kun je niet lekker wat clienten skippen en ergens uitgebreid een crossaintje, petit pain, volkoren bolletje met koffie verkeerd ergens gaan eten? Hmmm daar heb ik wel zin in oja ik heb nieto ntbeten... gaan relaxen? Miepie Kun je lekker uitslapen, lukt het niet Heb ik ook altijd... Alhoewel de laatste keer dat ik heb uitgeslapen kan ik mij niet eens herinneren. verder alles goed? Al toe aan vakantie? GO4B Een citroengeranium in je vensterbank zetten (liefst twee het oog wil ook wat) Daar houden die k*t beesten niet van, en kun jij lekker slapen.. Want dat is wel wat een zwangere vrouw nodig heeft.(genoeg slaap) Tezz Mierenlokdoosjes werkt alijd Ellenk Wat klote dat je zo hebt liggen piekeren. Ik wil verder niets zeggen maar die symptomen van jou die klinken toch wel een ietsie goed? wanneer is je NOD/ @Wieffie O lekker op vakantie.. IK wil ook! @ Marina duim duim duim voor roze donderdag. @Julita Ik had zondag zon ontzettende kater na het verlies van oranje verschrikkelijk altijd als we bij mijn ouders voetbal kijken verliezen ze.. Moeten we dus nooit meer doen.. Ik denk overigens wel dat die verschrikkelijke toestanden met Boulahrouz effect heeft gehad op de groep. Ze speelden zoals ze zich voelden bedrukt.. Het onbevangende was helemaal weg. edit das geen woord onbevangen spel dan maar. @iedereen die ik vergeten ben bye bye bye zwaai zwaai Ik ga nu in deze volgorde: Was in de machine doen. huis opruimen, koelkasten schoonmaken, keuken poetsen, stofzuigen, dweilen, was opvouwen, plattegrondje maken voor de laatste schooldag komende do (ja we hebben bijna vakantie) mensen negeren (bij sommige mensen ben ik persona non grata na mijn openlijke actie tegen het besluit om de psp op te heffen) vanmiddag boven opruimen stofzuigen en badkamer poetsen. Ik hoop dat het allemaakl in een dag pas. Ga nu wel even een kop koffie nemen!
@Lola: jij hebt een heeeeeeeeeeeele stomme ex! En een heeeeeeeeeeele stomme (vrouw van) cliënt! Jij verdient een
... gaat geloof ik niet helemaal goed, Tezzz Ellen, moeilijk hoor, dat het allemaal weer zo boven komt... hoop heel hard voor je dat het dit keer in juni weer raak is en nu wel blijft plakken!
@Miepie: is weer helemaal goed gekomen @Tom: sjeeesus, jij bent druk! mierenlokdoosjes helpen niet meer @Ellenk: jij mag mijn plaatje ook gebruiken hoor!
Tom, wat een werk! Had hier afgelopen week ook zo'n lijst, maar ben toen maar tot halverwege (meest noodzakelijke) gekomen . Beastie, mag best in Utrecht een bakkie komen doen hoor
Hahahaha dank je wel. Zit hier ook al achter een vieze bak koffie. Gatverdarrie. Trouwens vanmorgen wel lachen. bij ons op de parkeerplaats hebben ze weer zo'n schaftkeet neergezet van de sociale werkplaats die bij ons in de wijk de groenvoorziening doen. Maar wij hebben altijd precies plek op de parkeerplaats dus mannetje had zijn auto vlak naast de keet gezet. Nu waren ze er al om kwart over zeven maar konden de keet niet in omdat mannetje zijn auto er had staan En hij ging pas tegen 10 voor 8 weg. Toen ik weg ging waren ze net bezig de keet te verslepen naar een andere parkeerplaats in de wijk HAHAHAHA Net goed!
@Wendy: ook goeie morgen! He, over een paar daagjes je 20weken echo! Al zin in? @Tom: ik ken dat uitstelgedrag ergens van waarom zou ik anders nog steeds op het forum zitten
heb (behalve de kids op school droppen) al 2 zinnige dingen gedaan! De afwasmachine uit- en ingepakt én de eerste lading was opgehangen! Goed he?
Ja we hebben er verschrikkelijk veel zin in maar ik vind het ook wel erg spannend nu het zo dichtbij komt! En we zijn natuurlijk heel bneieuwd of we een zoon of dochter krijgen haha. Na het weekend laat ik het jullie weten omdat de familie misschien mee leest hier je weet maar nooit en daar willen we het vrijdag aan vertellen en het weekend zitten we in Disneyland Parijs! heerlijk! Met jou ook alles goed meid?
@Wendy: dus jullie willen het al wel graag weten van te voren? Ach ja, hoeven we in elk geval het geslacht niet meer te raden in de poll tzt! Hier alles goed hoor. Nog vollop in de PUPO-stand!
Goed zo, Tezzz ... Mag toch wel weer wat roze bij Ik ga ook maar eens wat nuttigs doen... benen epileren (overmorgen echo en komende week mooi weer ) Tot later!