Nou Tezzz petje af hoor! Ik zou denk ik hebben lopen schelden! haha Strax is er een datingsprogramma op dat afspeelt in Ierland. Deze aflevering zijn ze in Galway, daar komt blurryman vandaan. Dus is wel leuk om te zien.. Ik ga ff buizen, later!
he meiden wil julli melden dat ik via ks bevallen ben van een dochter op 24/9 Haar naam is STERRE ze woog bij geboorte 2390 gr en is 45.5 cm goot STERRE is samen met mij 9 dagen in het zh moeten verblijven
Hahhaahaha, sorry Tezzz ik ben het helemaal met je eens en vind wat je geschreven hebt ook netjes maar ik moet zo lachen. Lang leve de hormonen 8) heeeeeee Galway ben ik net 3 dagen geweest! Leuk!
@ Trutje: dikke knuffel! @ G4B: Werkse! @ Blurry: oh leuk om te zien dan! @ Tezzz: wat blijf je netjes, petje af! @ Zico: nogmaals gefeliciteerd! @ Ellen: hoe'st? Hier net keihard op mijn buik gevallen... Ik stond op, bleef hangen aan een snoer en viel op de achterkant van een bank, maar tis nogal een hard randje merkte ik... Ik schrok me rot, maar ik ga maar even de bewegingen van die kleine in de gaten houden... Ik voel haar wel nu, gelukkig.... Sjonge, ik ben ook zo lomp!
We hadden er op deze plaats al wat vernomen maar nogmaals VAN HARTE GEFELICIFLAPSTEERT !! Hoe gaat het met jullie?
Heej, muts je moet wel een beetje voorzichtig zijn! Hel goed de beweging~en in de gaten houden hoor! Met S ben ik keihard met de fiets gevallen ook niet erg lekker...
Oeps verdorie Lool, doe je wel voorzichtig? Hier alles palletti, wacht op terugkomst mannetje. Dan kijken of ik hem nog kan verleiden morgen ofzo ivm EI die er aan komt...
antwoord kennis: 'hooi gezellig op de regenachtige zondagmiddag zo over en weer ik ben ook niet boos omdat jij boos bent maar ik ben gewoon pissig omdat ik er alles aan doe maar je krijgt van mij sowieso 150 euro zodat je broeken kunt kopen want ik ben bang dat iemand ze tijdens mijn verhuizing heeft weg gedaan en ik weet het het is mijn verantwoordelijkheid en die schuld neem ik ook op me want als je me een beetje kent ben ik niet iemand die andermans spullen weg gooit en ik meen het echt uit het diepste van me hart dat ik dit heeeeel erg vind daarom ga ik jou 150 euro geven want als ik jou niet mocht nam ik de schuld ook niet op me en gaf ik je ook geen geld want ik vind het nogmaals echt heel erg zo erg dat ik er vanacht niet van heb kunnen slapen en heb zitten ' en mijn antwoord: 'aaaaaaaaaaah jij moet niet ! da's sielug! 't Is gewoon knap klote dat ze weg zijn. Mocht je ze ooit nog tegenkomen, krijg je je geld gewoon weer terug oke? Nou ja...het goede nieuws is dat ik eens wat te shoppen heb voor de beeb (aangezien ik alles nog heb van de kids heb ik helemaal niks nodig en da's eigenlijk helemaal niet leuk! ) Nog tips voor leuke winkels? Heb al o.a. bij de c&a gekeken aangezien ik daar die zwarte en paarse broek vandaan had, maar die hebben niks fatsoenlijks meer Niet meer hoor! Met die hormonen van mij ga ik zo meedoen! ' pfffffffffffff denk dat het opgelost is zo...vind het niet leuk, maar 't is niet anders @Zico: nogmaals hartelijk gefeliciteerd! @All: straks weer terug. Dochter wil ff achter de machine
Hey Ellen, ik wist dat je naar Ierland was, maar niet dat je ook naar Galway ging. Vooral de conamara-regio is erg mooi. Zijn jullie ook nog naar de aran-eilandjes geweest? Lool, verdikkie! Doe je voorzichtig?!?! Tezzz. jammer dat ze ze waarsch. heeft weggedaan, maar toch wel weer tof dat ze je het geld gaat geven.. rest, fijne avond. Ik ga zo bedje toe.. wordt een lange week...
ja, idd. Ik blijf het ontzettend balen vinden van die broeken. Heb ze tijdens mijn eerste zwangerschap gehaald (de zwarte en aubergine) en nooit meer zulke fijne teruggevonden. Ze waren perfect omdat je ze ook aan kan als je niet (meer) zwanger bent. Kleedden heel mooi af hoewel ze superstretchy waren. Jammur Maar goed. Ik ga zelf maar aan de frobel om iets gelijkens te maken. En gauw op zoek naar een 'gewone' broek erbij! Je hebt echt minimaal 2 broeken nodig, maar toen ik er 5 had was het nog veel beter! 1 broek is in elk geval veel te weinig. Heb 'm nu in de wasmachine zitten, dus hoop dat íe morgenochtend droog is. Anders moet mamma de kids wegbrengen in haar joggingbroek! Of de komende tijd in manliefs regenbroek blijven lopen Ja...die van mij past niet meer En nou ben ik uitgekletst over mijn broeken-kwestie! @Blurry: tjeeeeee wat ga jij vroeg naar bed! Mijn kids liggen er zelfs nog niet in! Nou al moe? @Ellenk: volgens mij heb jij een heel druk weekje achter de rug of niet? Komende week ook weer zo druk op het werk? Hoop dat je een beetje bent bijgetankt door het weekend. @Marieke: 'simpele' hapjes zijn ook lekker hoor! Ik doe hier meestal ook niet zo moeilijk hoor. Koop alleen wat ik zelf lekker vind, anders kan ik het toch maar weggooien Dus meestal hebben wij heel veel pret op de dag na een feestje, want dan smikkelen we nog lekker door! (zo heb ik vanmiddag een uiterst zoete en verkeerde bananenroomsoes gegeten zo fout, maar zoooooooo lekker! ) Mijn weegschaal zegt overigens dat ik nog steeds niks ben aangekomen! (ja, eerst zei hij zelfs dat ik 'low' was, maar dat waren de batterijen! ) Ga kids in bed gooien. Ze zitten nu in het bubbelbad Laterrrrrrrrrrrrrrr! Liefs Tezzz
nee, ben nog niet naar bed hoor (hoewel ik wel vrij moe ben) maar het zal niet erg laat zijn voordat ik er wel in lig.. uur of 9 lig ik regelmatig op 1 oor hoor! haha
Goedenavond meiden ! Zico en Zico-man..van harte gefeliciteerd met jullie kleine wonder STERRE ! Ja het is wat..dat "lenen" (en dan is zij pissig?....no comment on that one...) Ik had van mijn vriendin/collega ook kleertjes gekregen voor Meagan wat van haar dochtertje is geweest..nee correctie...bleek geleend want ik kreeg een mailtje of ze het terug mocht want meerdere vriendinnen van haar zijn ook zwanger. van een meisje...Nou weet ik dus echt niet meer wat van haar is geweest....in mijn koop manie heb ik veel kleertjes van Marktplaats en van hier gekocht...ja ja typisch gevalletje luxe probleem ..heb maar geschreven dat ze dan maar zelf even in Meagan's kastje moet komen kijken om te zien wat nou van haar is geweest hahahhaha Heb me eigen voorgenomen om niets meer te lenen..om dit soort dingen tevoorkomen Had het al bijna weggegeven ... Lool..stuntpiloot...gelukkig is al dat vruchtwater een flinke stootkussen voor je beebje...maar voorzichtig aan hoor! Ellenk...gooi je haar los en op naar dat ei hahahah jeeeeeetje...ben het alweer kwijt... Sorry meiden...word weer eens tijd voor brain training..want dit schiet dus echt niet op...
@Diaantje: Bij ons wist ze heel goed dat het geleend was. Heb het er uitvoerig met d'r moeder over gehad toendertijd Leuke avatar trouwens! @Blurry: slaap Blurry slaap, daar buiten loopt een schaaaaaaaaaaap ('t Is tenslotte al bijna 9 uur )