avond... @lool...heé, wel voorzichtig zijn jij met ONZE smep beeb nee zonder gekkigheid...dat was het laatste lompe wat je gedaan heb...anders kom ik je vast binden op bed Enne nog bedank heb jou gehoord over de kleertjes van h&m...nou daar gaat me salaris ...Jasmijn heeft veel shirtjes gehad maar de winter komt er aan heb het leukste truitje ooit gekocht....en denk er over om morgen middag er weer ff te kijken @Tezz..zag het al een beetje aankomen, duurde ook wel lang voordatg ze ermee aankwam..die moest ff moed verzamelen. Mijn broeken zijn zo intensief gedragen/gewassen dat ik die niet durf uit te lenen....ben ze bewaard voor de volgende keer (jaar of 2) als extratje erbij. @ all...erg druk/vol/leuk wekend gehad... Zaterdag voor het eerst in het zwembad geweest, jasmijn dan in Alkmaar erg leuk voor de kleintjes..en smiddags jasmijn thee gekocht en bij reisburo langs...waar we vaste klant zijn ff beeb showen..en fiets besteld..een gele mama fiets En vandaag is Jasmijn naar de zwartemarkt/chinatown geweest en op kraamvisite...die over 2 weken bij ons komen ... oja en jasmijn heeft weer nieuwe geluidjes...en paks nijtje bij haar oor
H&M uitverkoop?...nehhhhhh...heb al weer teveel gekocht hahahha Morgen moet Meagan weer voor prikjes....dat word weer brullen... ..zo ga even douchen..en dan lekker naar mijn mandje lekker tegen hubbie aan kruipen..DAMN wat is het koud buiten... :x Tot morgen Y'all !
nee geen uitverkoop...meer leegkoop! hahahhaha @Meagan...sterkte morgen, hopenlijk slaap je er goed op truste
*zucht* mijn broeken bleven zo mooi kleurvast Heeeeeeeeeeeeeeeele goeie aankoop! Alvast heel veel plezier ermee! wij gaan eigenlijk nooit op kraamvisite ben al blij als iedereen op tijd op elkaars verjaardag komt! Filmpje?
Bericht van LOOL Hey meis weer een sms van mij! Kreeg toch wel last van mijn buik dus had even de verloskamer gebed, nu lig ik dus aan de ctg. Ik dacht ik hou jullie even op de hoogte! En het is saai, moeders is even wat lekkers te eten aan het halen whahaha.. Tweede sms Hey nou ik mag weer een nachtje blijven ter observatie want ik heb o negatied bloed en door die val kan ons bloed bij elkaar komenofzo! Nou ja het zal wel . Ik lig wel op precies dezelfde plek als vorige keer dus wat dat betreft went het snel. morgen mag ik weer naar huis!
oooo en helemaal nat wat sielug! Ik wou dat Tezz dat zag. Had ze helemaal in een deuk gelegen en dan denk je effe niet aan die kloothommel met die broeken... (of is kloothommel manneljik)
@ lola he meis dat is weer schrikken! Bedankt Tom en stuur maar een lief smsje terug namens ons! @ tezzz heb je netjes gedaan hoor! Wel rottig dat je vriendin er zo van moest huilen.....maar 't is netjes opgelost zo toch? Ik heb trouwens vorig jaar bij de H&M 2 HEERLIJKE zwschapsbroeken gekocht. Die draag ik nu soms nog, zitten zó lekker! @ beastie wauw, wat een knap meisje is jasmijn toch zeg! ik wil ook zo graag een keer naar het zwembad met mika maar ik durf me echt niet te vertonen in een badpak @ zico nogmaals gefeliciteerd met sterre. Hoe gaat het nu met jullie, lekker aan het genieten thuis? @ diaantje wij hebben alle babyspullen van mijn schoonzusje overgenomen, ja, we hebben er zelfs voor betaald (niet heel veel, maar goed). Kregen we dus een stuk of 12 vuilniszakken vol speelgoed en een heleboel niet compleet, of een heleboel van hetzelfde. Mijn idee was dus om wat dingetjes eruit te zoeken, en de rest weg te doen. Ten slotte wordt zal het jong nog stierlijk verwend worden met sinterklaas, kerst, zijn verjaardag enz enz. Zo gezegd zo gedaan, een grote lading speelgoed gedoneerd aan een tehuis in Afrika. Tsja en schoonzus achteraf teleurgesteld dat we dat gedaan hebben, want het was allemaal duur spul en dan hadden we het maar aan haar terug moeten geven.....tsssss.....nou sorry hoor dat vind ik dus raar. (poeh wat een verhaal op de late avond) Ohja en sterkte met Meagan en de prikjes morgen. Wij mogen donderdag weer, maar gelukkig geen prikjes hihi @ go4baby wij waren natuurlijk al LANG wakker (we mochten vanmorgen uitslapen tot half 8 ). @ iedereen knuffs.....heb natuurlijk weer de helft van de SMEP-pers compleet genegeerd.... Wij hebben nu een prachtig zwembad in de tuin. Was echt helemaal bekaf, dus we zijn al om half 2 gestopt. Ik was weer doorweekt tot op mijn ondergoed dus lekker onder een hete douche gestaan en daarna gezwellig de A1 grand prix gekeken. En het belangrijkste nieuws van vandaag: Mika heeft zich vanmiddag helemaal suf gerollebolt van rug naar buik en terug. Hij heeft het kunstje ineens door geloof ik. jammer genoeg was hij op dat moment bij mijn schoonmoeder die heel trots opbelde dus ik heb maar gezegd dat hij vanmorgen ook al zelf gedraaid was.....sorry ik ben een vals kreng
mooie fiets! ik ga van het voorjaar een electrieke fiets kopen, hopelijk hebben ze tegen die tijd een electrieke mamafiets uitgevonden
heb al verschillende natte katten gezien hier vandaag hoor! Dat die beesten uberhaubt tóch nog naar buiten gaan he? Ladiezzzz prettige avond verder! 'k moet al bijna weer naar bed Laterrrrrrrrrrrr Liefs Tezzz
avond! jeetje lola ik schrik ervan.. meisje doe eens rustig aan jij! gelukkig ben je nu in goede handen! hopelijk blijft alles goed gaan! dikke knuffel! tezzz vervelend van je broeken joh.. maar toch lief dat ze ze vergoed. al is dat natuurlijk vrij logisch.. niet huilen allemaal hoor want anders ga ik zo nog huilen om jou broeken (zit er namelijk en beetje doorheen nu) truste! mielenl wat leuk dat mika nieuwe kunstjes kan tom iig heel erg bedankt voor de smsjes door te geven.. lief van je! zo hier terug van t werk. ben helemaal kapot... hebben met zn 2e 3 avonddiensten op moeten lossen.. vanmiddag een meneer overleden.. dus wij met zn 2e erheen ligt die man thuis opgebaard.. getsie ... ga maar even kijken zei mw.. ja dan ga je natuurlijk niet zeggen nee bedankt.. meneer lag er niet zo mooi bij.. dus nu zit ik de hele tijd met dat beeld in mn hoofd. nu heb ik vaker dode mensen gezien, hoort bij t vak he, maar toch.. daarnaast heb ik giga pijn in mn schouder eerst dacht ik dat ik verkeerd gelegen had vannacht maar t gloeit nu en heb er echt goed last van.. ben bang dat t een slijmbeursontsteking is ofzo vandaar dat ik er even doorheen zit.. nu ga ik zo douche en naar bed want morgen om half 7 staat mn vriendin weer op de stoep met de kleine.. mag weer oppassen. de kleine gaat morgen even mee naar t ziekenhuis want morgen gaan we weer zaad inleveren en bloed prikken.. (hoezo dubbel met zon kleintje dan in je armen) maar goed.. na een nachtje slapen zal t allemaal wel weer beter gaan.. sorry voor mn ego moment! dikke knuffel allemaal!
ai marieke. Heb helaas ervaring met een slijmbeursontsteking in de schouder Als je op de buitenkant drukt bovenaan je arm doet het dan pijn? Dat is echt niet leuk! Ik ben toen stevig aan de paracetamol gegaan en gelukkig hielp dat. Volgens mijn ha was de enige andere oprie een spuit direct in mijn schouder dus toen maar flink aan de pillen! Ik kijk ook nooit naar dode mensen. Precies wat jij beschrijft: om dat beeld niet voor me te blijven houden. Ben namelijk nogal visueel ingesteld en hou dat beeld dan voor eeuwig bij me Ga lekker slapen jij! Hoop dat de pijn gauw minder wordt. en ik ga ook naar bed! slaap lekker!
Verdorie Lool.... nou je bent gelukkig in goede handen. Hebben jullie last van vochtige poezen? Die van ons zet geen stap buiten te koud en vochtig denk ik. Daarom hangt ze nu dus maar in de plant uit verveling. pfffff
Al nieuws van Lola? Lola, ik denk aan je hoor! *sending good vibes~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Iederen een knuf! Welterusten! Marieke *extra dikke knuf*
mmmmmmmmmmmmorgen! kids nog niet wakker Laat ik daar maar eens iets aan gaan doen dan he? Laterrrrrrrrrrrrr! Liefs Tezzz