Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    bedankt voor de natte poes diaantje!

We hebben ontdekt dat onze poes vlooien heeft.
    Wat helpt daar tegen heb een hekel aan die dingen!

Morgen weer naar de gyn..

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Tom: vlooienspray of druppels van de dierenwinkel. Ben erachter gekomen dat de druppels bij onze zwaarste kater veel eerder zijn uitgewerkt dan bij onze jongste (en lichtste ;) ). Die bleek dus ook vlooien te hebben :( Voor de jongste kat heb ik dus druppels en voor de oudste spray. Ik vind de druppels namelijk veel fijner ;)

Ik ben er achter gekomen dat onze zoon wormpjes heeft :( Morgen ff naar de apotheek :rolleyes:

3. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    ok dat kun je ook bij de w koop halen? voorlinie zeg maar (mag geen reclame maken)
    Bedankt Tezzie! Ga nu de kids halen laterz!

4. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    hahaha! voorlinie! Vind m goed gevonden!

@ Tezzz, kun je geloof ik ook bij de drogist halen als dat dichterbij is als de apotheek (mebendazol)..

5. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

Oh meid das mooi balen!
    Hebben het allemaal gehad toen ik zwanger was van Meagan...vond het zo erg...en dat kriebelen..verschrikkelijk...
    Dus hou je zelf goed in de gaten...dingen blijken zo besmettelijk als wat tezijn.(en dan kan je je handen en nagels nog zo goed wassen altijd...mij hadden ze toch ook te pakken :rolleyes:)..gelukkig mag je wel zo'n kuurtje als je zwanger bent..
    Heb er zo'n fobie aan overgehouden dat ik kuurtjes in huis heb liggen voor het geval weer eens opduikt...

Hier heeft Meagan haar 3e set prikjes gehad....blijf het zielig vinden hoor...maar ze heeft zich kranig gehouden..alleen bij de 2e prik was het brullen....... :cry:

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    vanaf school was de apotheek het dichtste bij, dus heb de pilletjes maar meteen gehaald. En jawel, op aanraden van de apotheker toch maar voor het hele gezin ;). Bedacht me ook dat manlief ze een poosje geleden ook heeft gehad. Ik stond toen al verbaast dat íe ze nooit eerder had gehad, aangezien er heel wat vies geld door zijn vingers gaat. Affijn, we zijn nou dus weer voorzien ;)

@diaantje: hmm kon ze geen cocktail krijgen? Bij de prikken van zoonlief hadden ze iets veranderd zodat hij nog maar 1 spuit per keer hoefde. Nou ik er over na denk...mijn dochter heeft ook altijd maar 1 spuit per keer gehad volgens mij :rolleyes:
    Affijn, ik hoop dat dat ze er lekker op slaapt ;)

@Tom: dat kun je vast ook wel bij de w-koop krijgen ;) (die pipetjes liggen hier zelfs in de supermarkt ;) )

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    is ook nie leuk....ookal mocht ik zo vaak mogenlijk bij haar zijn...thuis is veel leuker....en zonder dat lompe infuus :rolleyes: Er zijn veel mensen die het niet snappen...waarom kon je niet sneller bevallen? waarom ging je niet naar huis? grrrrr...ik mocht al na 2 uur naar huis :rolleyes: NU WEET IK HET WEL :x

morgen is de laatste verlofdag....en ik ga nix doen zonder jasmijn...veel spelen...tukjes doen..etc ;)

@lool...hoeist? (als lool nu lang in het zh moet blijven kan ik wel in Alkmaar een fruitmandje kaken/langs brengen...tis maar 8 min met de auto ;) namens de smep 8) )

8. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Smiddags :)
    Weer uitgewerkt ook!
    Nog geen nieuws van Lola? Geen nieuws goed nieuws?

Over natte poesjes gesproken...
    Onze poes schop ik gewoon naar buiten met dit weer, hoor. Na 10-20 minuten mag hij best weer naar binnen maar anders word ik zelf echt gillend gek en breek ik bijna elke 2 minuten mijn benen (hij loopt me echt letterlijk voor de voeten). Als ie effe is wezen klimmen en rennen gaat ie lekker relaxed liggen en poetsen ;)

9. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Beastie, geniet van morgen! En we willen je dan hier niet zien! (Mits ze slaapt natuurlijk ;) )

10. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi! Was ik weer.

Even ego:
    Manlief komt net thuis uit z'n late dienst. Daar gaat m'n hele planning!
    Meneer heeft last van z'n enkel/hak en is nu heel zielig.
    En toen ik zei dat ik hem liever op z'n werk had gehad werd ie boos. (ja hallo, hij vroeg het zelf!)
    Dus daar gaat m'n vrouwenavondje met lekker douchen, beentjes scheren, hele dag achter computer en rustig america's next topmodel kijken :(

Beastie, wat gaat zo'n verlof snel of niet?
    Hoeveel uur ga je werken?

Tezz, balen die wormpjes! Heb 't ook een keer gehad, jeuken!

Enneh, over al die natte poezen kan ik niet meepraten.
    (goh, wat klinkt dat hahaha)
    Wij hebben twee hondjes.

Zo, tijd om de was in de droger te doen.
    En de bloempjes op de vaasjes. :)

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Stephanie: maar jij kent wél natte honden toch? Gaan die van jou ook zo verschrikkelijk stinken als ze nat zijn? :confused: (Onze hond vroeger stonk echt verschrikkelijk na een buitje! Zo gauw hij binnen was trokken we meteen de handdoeken uit de kast ;) )

balen van je ladiezzzznight. Soms kunnen mannen best in de weg lopen he? ;)

12. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    hahaha ja vreselijk!
    En nu m'n hormonen op volle toeren draaien helemaal.
    Maargoed, kan niet alles hebben he ;)

Honden stinken dan idd heel erg! Maar wacht meestal met wandelen tot het droog is. Soms moeten ze dan errrrrrrg lang wachten :confused:

13. middag!
    zo een hoop gekletst weer hahaha
    zag een natte poes voorbij komen hihi
    onze poezen blijven netjes droog want komen niet buiten. alleen de oudste soms op t balkon maar meer ook niet!
    erg vervelend natte poezen haha

stephanie jeetje sielug mannetje heb je thuis ;) arme jij... daar gaat je vrouwen avond!
    tis wat!

hoe is t idd met lola? tom? al nieuws?

tezzz ik ken t die wormpjes iiiiieee erg vervelend!

zie aan de banners dat t volgende week weer spannend word voor een aantal dames.. mijn duimen draaien :D

zo hier wel aardig geslapen.. had heel heet gedouched en midelgan op mn schouder gesmeerd.. t heeft geholpen want heb er nu veel minder last van.. gelukkig dus geen ontsteking :D zal wel een spier zijn geweest die niet goed zat ofzo..
    verder vanaf vanmorgen half 7 opgepast...zwemmers zijn ingeleverd.. heb nog geen bloed geprikt want er stond een rij van hier tot jeruzalem en vond t niet nodig om met de kleine zolang te moeten wachten. dus zijn weer gegaan. bloed prikken doe ik van de week wel een keer.
    ben erg benieuwd naar de uitslag van de zwemmers.. maar ja dat hoor ik pas als ik bloed geprikt heb en een afspraak heb gemaakt bij mn gyn. dus nog even geduld.

zometeen gaan we oma halen en dan weer naar opa in t ziekenhuis.. gisteravond gehoord dat t nog wel 2 tot 3 weken kan gaan duren. als t dan nog niet dicht is gaan ze opereren.. dus dat word nog wel een paar keer heen en weer geklep naar t ziekenuis pfff..

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

Jee dat het dan zo lang kan duren zeg Marieke. Maar goed hij is ook wat ouder, dat zal ook wel schelen denk ik.

Stephanie, ik ken het. Als mannetje op donderdag avond eens niet wil gaan trainen dan baal ik. Is mijn avond met mijn afstandbediening, laptop etc.
    Dus hij moet van hele goede huizen komen wil hij niet gan (bijv als ik ei heb hahahahahaha ;))

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    die 6w 2d..vliegen om! :rolleyes: .. :rolleyes: 1ste jaar 20 uur daarna 24

16. jeetje beastie einde verlof alweer.. gaat hard!

ellenk, ja en hij heeft ook nog longemfyseem he dus beide longen zijn al slecht.. en dan is t ook nog eens zn beste long die nu geklapt is. dus dan duurt t ook allemaal langer.

oud worden is leuk, maar oud zijn niet
    (aldus mijn clienten)

17. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi marieke,

ik zag je staan toevallig.
    Hoe is het met je?

ik ben nu 5 dagen overtijd maar en ga morgen testen. Denk niet dat ik zwanger ben hoor want heb verder geen symptomen.

Heb jij nog weleens iets vernomen van Sucre?

Grtz Luna1

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ik denk dat ze daar een heel goed punt hebben, marieke ;)

Ben hier ook zo blij dat dochterlief ouder wordt, maar nu ze opeens al 7 is :confused: is het wel heel oud opeens :(

Ik vind het ook helemaal niet erg dat manlief een paar keer in de week later thuis is. Vooral de dinsdag is van mij. Op maandag en donderdag is hij trouwens ook pas om 21.30 thuis hoor, maar op dinsdag moet íe meestal biljarten dus heb ik de hele avond voor mijzelf. Dinsdag is echt mijn 'vrije dag'. Werkt hij tot 17.00 uur, kunnen we gewoon samen eten en moet íe 's avonds weer de hort op. Is echt mijn 'bijtank'-daggie (en daar ben ik wel aan toe na deze week ;) ).

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    niemand meer hier?

20. Ellenk

Ellenk VIP lid

halleuchjen...

Ff een kattenvraagje.... Onze poes heeft af en toe de neiging in de logeerkamer te poepen. Vraag me niet waarom want ze doet ook gewoon in de kattenbak... Iemand een idee hoe we dat kunnen afleren?(de deur proberen we zoveel mogelijk dicht te houden maar ze moet het gewoon niet doen daar! Dat moet echt ooit eens kinderkamer worden... misschien voelt ze zich nu al bedreigd? ;) )

Deel Deze Pagina