Hoi! Het is rustig hier idd tezz. Ga zo even lekker douchen. Net vriendje uitgelegd dat ik ontiegelijk saggo ben, snapt ie wel. Maar als ie me zit op te naaien en ik snauw 'm af wordt ie boos! Laat me dan met rust! Net trouwens iedereen die ik tegen kwam onderweg uit zitten schelden. Waarom? Die mensen deden niks verkeerd hoor, maar oei wat loop ik mezelf in de weg! Ga maar even afkoelen onder een koude douche hahaha
net bericht van Lola, ze is weer thuis, maar heeft een nieuw wachtwoord voor t forum gekregen wat niet werkt. Iemand assistentie? Wat de poepende kat betreft, ik had dat probleem een tijdje geleden ook, maar dan met piesende kat. Ze vinden de geur van koffiedik heel vervelend, dus ik heb een potje koffiedik op die plek gezet. Sindsdien geen last meer..
Zie net.... dat we de lijst van pagine 670 hebben gemist! Fijn Lola, dat je er weer bent! Ehm, wachtwoordprobleem geen idee! Sorrie
Aaaah, gelukkig, ze is weer thuis. Lola, helaas pindakaas! Anders moet je maar zo meelezen Ik ben noooooooooooooit wachtwoorden kwijt (ik lieg hier keihard). Misschien een modje mailen? En ik hoop dat alles goed is. Ben benieuwd naar je verhaal van de afgelopen 24 uur. Tezz, 7 is al erg groot hoor. Ik had hier ook een kat die het nodig vond overal te piesen. Wilde hem bijna weg doen, ik werd neurotisch van hem toen ik zwanger was en was bang dat ie op Brent zou gaan liggen en in de box en zijn bed en kinderwagen zou piesen. Dat is gelukkig voor alle partijen niet gebeurt! Achteraf denk ik dat dat mokkel aanvoelde dat er een grote verandering aan zat te komen.
heeeee meiden wat een hoop natte poezen! Hier geen natte poezen, honden, zelfs geen goudvis! (alleen natte mielenl gisteren hahaha) @ zico de bannert is helemaal zelf gemaakt niet helemaal zelf verzonnen fijn dat je weer thuis bent en neem maar goed de tijd om je meisje te leren kennen! @ beastie oh meis ik weet zo goed hoe het voelt.....ik leef echt met je mee hoor. Maar komt heus goed hoor! Als het een troost voor je is, ik vind het heerlijk om 3 dagen te werken, want ik vond mijn wereld wel heel klein worden hoor, hele dagen thuis met Mika....Veel plezier, geniet van je laatste verlofdag morgen! @ tezzz ieks wormen! Heb ik ook wel eens gehad heel vroeger. Vond dat zo raar.....mijn moeder zei dat ik wormen in mijn poep zou krijgen en een paar dagen later had ik ze. Heb me heel lang af lopen vragen hoe ze dat nou kon weten, hahaha! Nou meid ik hoop dat je er snel vanaf bent! @ tom getsie vlooien! Kan je geen goeie tip geven maar volgens mij heb je er al een paar gekregen. Ook voor jou, hoop dat je er snel vanaf bent! @ lola fijn dat je weer thuis bent! Ik hoop dat je snel weer in kunt loggen en ons het hele avontuur vertelt, want ook ik ben razend nieuwsgierig. hier een beetje tegenslag......ik hoopte dat we in elk geval de voortuin helemaal af konden maken van het weekend, maar helaas kunnen we pas over een week of 4 bomen halen bij de kweker....echt jammer hoor. Maar achter is het lekker opgeschoten. Morgen "even" 6 kuub zand en 40m2 tegels naar achteren vervoeren en dan kan het terras ook aangelegd worden.....jippieeeee!
Zeg, Mielenl...had je dat tuinwerk niet beter kunnen plannen toen het weer wat mooier was? Nou, over 4 weekjes is het al bijna november, dus waarschijnlijk stikkoud en lekker zonnig @Lola: aaai, heb ook eens het niet kunnen inloggen-probleem gehad. Dan wil je ook opeens op alles reageren! Hoop dat je snel een oplossing vind. Had je dan een nieuw wachtwoord aangevraagd ofzo? Ik heb het gehad dat ik blijkbaar kleine letters had gebruikt (maar dat was ik vergeten ) @All: dochterlief ging om 19.00 uur onder de douche en ik ben ff op bed geploft. Om 20.00 uur schreeuwde ze me wakker of ik haar alsjeblieft wou instoppen want ze lag allang in bed! Knap verkeerd, nu in slaap vallen, want dan kan ik straks vast weer niet slapen
Waarom valt iedereen nou steeds stil als ik ff tijd heb Nou, ik ga er vandoor voor vandaag! Laterrrrrrrrrrrrrrrrr! Liefs Tezzz
lola welkom back! gelukkig gaat het goed meid! nu rustig aan doen jij.. t zal wel rustig worden hier nu je alleen kan meelezen stephanie, fijn he als je jezelf in de weg zit! en dan loopt er ook nog een aan je kop te "zeuren" mannen snappen dat toch niet hahah ellenk geen idee wat je eraan kan doen.. misschien de dierenarts eens vragen? hier net terug uit t ziekenhuis.. ga nu ff eten. beetje laat maar goed haha
Hoi meiden, Ik ben kippy (beste vriendin van wieffie) en mijn partner en ik hebben ook besloten om te kijken of we papa en mama kunnen worden. Wieffie heeft me uitgelegd wat het smeppen inhoud en we gaan deze theorie maar eens uitproberen Ik hoop dat jullie het leuk vinden dat ik met jullie mee klets. Oja, zouden jullie mij bij op de lijst willen zetten? Mijn NOD verwacht ik op 26 oktober. Groetjes Kippy
Avond: Jeetje schrok wel even toen ik Lola in het ziekenhuis verhaal deel teveel las. Gelukkig dat ze weer terug is! @ Lola: ik heb geen idee hoe dat met die wachtwoord toestanden zit. staat je capslock niet toevallig aan? (heb ik ook wel eens ergens...). Anders mail je morgen maar, kan ik vanaf kantoor kijken of ik iets voor je kan doen. @ tezzz: netjes opgelost van die broeken! Als je even volhoudt met je gewicht pas je straks gewoon weer in je eigen broeken hoor! Ik draag ook nog mn spijkerbroek (dat was een heupbroek, dus die kan precies mooi onder mn buik dicht (maar slobbert wel om mn billen want ben nog steeds afgevallen ten opzichte van voor de zwangerschap). @ Beastie: leukste truitje ooit, ik ben heel benieuwd! Moet ook nog truitjes en winterspul kopen dus ga ik maar gauw naar de H&M (daar ben ik nog niet geweest nl). Ik was vandaag naar Nijmegen voor fotoklus en wilde daarna even wat leuks voor de smurf kopen, maar alle leuke winkeltjes waren dicht.... maandag... rare stad Nijmegen... Nou, ik ga nog even aan het werk. Nieuwe klant en die wil morgen de site klaar hebben tuurlijk... u vraagt... wij draaien... Liefs lieffies!
@ Kippy: Welkom! Zeker gezellig als je meekletst! (is hier soms een kippenhok dus zit je wel op je plek ) Wieffie heeft weer goede reclame gemaakt voor SMEP hoor! Hoop dat SMEP snel voor jullie werkt! Heft ze roze donderdag ook al uitgelegd? Dan mag je testen... het zit hier vol met rare SMEP gewoontes... je leert ze vanzelf wel! Hoe dan ook: SUCCES!
@G4B: ik heb ook 2 heupbroeken die nog wel passen, maar die zakken me dus continu af nu. Heb het geprobeerd met een riem maar buik en riem gaan dus absoluut niet samen Wat gewicht betrefd maak ik me nog weinig zorgen. Ben geloof ik nu 3 ons aangekomen t.o.v. de 3 kg die ik kwijt ben geraakt. Draai nog ruimschoots in de min dus Zoo anders dan mijn vorige zwangerschappen! Toen had ik er toch echt al een paar kilo bij op de helft hoor! Gelukkig lust ik nu het meeste wel weer, alleen ik kan maar steeds zo'n klein beetje eten en ben ook lang verzadigd. Maar goed, op zich is dat geen slecht eetpatroon natuurlijk. Moet alleen wel extra goed m'n vitamines in de gaten houden en er echt aan denken om wat te eten . @Kippy: welkom hier! Normaal gesproken zetten we de lijst op elke tiende bladzijde maar dat zijn we de laatste keer vergeten . Op pagina 680 kom je erbij hoor! Is dit ook je eerste ronde? Veel smepplezier! Nou ga ik er echt vandoor Truste! Liefs Tezzz
Goedenmorgen! Hoeist hierzo...ja kleine doet een tukkie in de box dus ik vertoon me ff hierzo op me laatste verlofdag. Gisteravond had ik "bevallings verhalen avond" van zw-gym. Erg gezellig, koppie thee, chocolaatje en veel bloed verhalen (12 dames...2 jongens geboren en 10 meiden, 2 wilde in zh bevallen rest thuis => daarvan zijn er 2 thuis bevallen en de rest in zh wat kan het raar lopen, je moet ook vrij snel naar het zh ) @lool...gelukkig je bent thuis, dan gaat het iedergeval weer beter. Rustig aan jij! (wachtwoord veranderd? aii...mods ff mailen denk ik) @g4b...was gister ff bij de h&m en heb alleen een rits rompers mee genomen. Ik had een truitje gekocht bruin met een roze streep...simpel maar erg leuk. Ik wilde ook een warm vestje alleen die waren allemaal te groot @tezz...als je maar goed je zw-vitamine pillen neemt..en genoeg drinkt da's belangrijker dan eten. @rest...later hoe zou het met miepie zijn....morgen belangrijk gesprek [-o< [-o< [-o< hoop zo dat het goed uitpakt en ze spullen mag halen bij de apotheek. @miep...ik moet morgen weer werken maar ik denk/duim/bid ook voor jou!
Beastie: geniet van je laatste verlofdag! Kippie: welkom meis.... babbel lekker mee! Lool: haaaaaaaaallllllllloooooooooo Verdorie inlog probleem. Kan je niet helpen. Helaas.. Rest: goedmurning. Ik moet vandaag fris blijven want moet vanaaf aan de SMEP. gister bijna +ovu. Er is wel een verkoudheid op komst. Dus voel me niet helemaal toppie....
Allemaal dank voor het hartelijke welkom! @Tezz: ja dit is de eerste ronde, ben pas gestopt met de pil, dus weet mijn cyclus eigenlijk nog niet.. Ben aan het ontpillen zeg maar en dan kijken hoe lang die is en dan maar proberen hé. Spannend! @G4B: Wieffie heeft me al wel behoorlijk wat info gegeven, maar roze donderdag is ze vergeten, zal het binnenkort wel horen haha. Vind wel raar idee hoor, zonder pil, met foliumzuur en maar kijken wat er gebeurt.. Groeties kippy
halloooooo, op het werk kan ik er wel in! Gelukkig ben ik gaan werken dan he?! Even mijn verslaving op peil houden! I'm back, maar doe voortaan maar niet meer zo lomp, want in het ziekenhuis overnachten vind ik maar niets! Ik kom zo even bijlezen, even bijkletsen hier op het werk! Tot zo!
mmmmmmmmmmmmorgen! @Lola: ja, heeeee...dan moet je dus weer volledig gaan werken als je hier wil blijven rondhangen! Welkom terug @Beastie: genietze! @Miepie: alweer online? @kippie: spannend he, als je net start? Ik kan het me nog goed herinneren. Mijn eerste mogelijk vruchtbare week kreeg ik een blaasontsteking en ging mijn man door z'n rug Was een lekker begin, zeg maar @Ellenk: GO ELLENK GO! smep m d'r in! @All: vaderlief is zich te pletter aan het vegen in de achtertuin. Gelukkig is het mooi weer Ik ga ff verder met de opruim enzo. Juf komt vanmiddag om 3.30 Laterrrrrrrrrrrr! Liefs Tezzz