Lola! Welkom terug meid! Gelukkig is alles goed. Meiden, fijne dag! Ik heb een drukke voor de boeg! xxx
Hallo allemaal, Ik kom alleen even melden dat ik gister ongi ben geworden. We gaan nu een rust periode in, dat wil zeggen: niet meer temperaturen, ovu testen en geen SMEP planning meer. We zien wel weer verder bij onze afspraak op 13 november. Ben heel sip..... .....
mogguh meiden....hier schijnt het zonnetje..voel je je gelijk een stuk lekkerder he? Lool...welcome back meis!...wat doe je op het werk muts....jij moet lekker thuis relaxen..met laptop op schoot...of anders een heeeeeeeleeeeeeeeeeelllle lange snoer hahahah(waar je dan natuurlijk niet weer overheen moet vallen ! ) Kippie van harte welkom meis, ook voor jou gaan de duimpjes in de duimerdeduim stand! tezz..jeetje lekker hoor dat je niet zoveel aankomt....ik ben met Meagan in totaal bijna 20 kg aangekomen ...gelukkig zijn er nu weer 15 af..maar die buik......flubberdeflub....ik wil mijn eigen broeken weer aan ! Met de jongens was ik toen maar 12 kg aangekomen...en ging mijn buik weer naar de oude vorm...dan met een 3e toch wel even anders...zucht... Mielen...weet neit hoe het weer bij jullie is ..maar is nu prachtig weer om in de tuin tewerken... Wij moeten ook nog alles doen...hebben het verschoven tot volgend jaar...gaat alle groen er uit en word alles bestraat...kan ik eindelijk het zwembad kwijt...en hoef ik straks Meagan niet steeds uit de bosjes tetrekken hahahah de rest...knuffieeeeeeee ! Hier Meagan gisteren de prikjes gehad...blijft slikken hoor, maar ze heeft zich echt kranig gedragen...pas bij de 2e prik ging ze brullen.. Vandaag heeft ze koorts, maar is er gelukkig niet echt beroerd van..alleen een beetje stiller dan normaal..vergeleken met Kenneth..die is dan zooo ziek als hij koorts heeft..Marvin daarintegen loopt met 41 nog rustig rond...denk dat Meagan wat dat betreft op haar jongste broer lijkt haha Ze is goed gegroeid in de breedte hahahha , weegt nu 6795 gram en is 63 cm lang Wat gaat het hard zeg..als je daar zit en er komen moeders met van die hele kleine beebjes...kan je er bijna niet bij dat die van jou ook zo is geweest hahah Zo even een wasje buiten hangen..kom later wel weer even buurten...
mogge! Zooo wat een chaos hier vanmorgen! druk druk druk! Kippie, welkom en SMEPZE meid! Lool, welkom, maar weet je al wat er fout gaat met je ww? Laterrrr
morgen! nynkce dikke knuffel! lola welkom back ellenk smepper de smep! stephanie, met opa gaat t iets beter.. vond hem gister wel weer benauwder dan vrijdag.. maar goed.. nu maar afwachten tot de long gaat genezen.. naja beter word niet toch niet maar iig weer opblaast aaah zielige meagan met r prikjes.. dikke knuff meisje hier net mn kleine, inmiddels vertrouwde autotje weer bij de garage neergezet.. hij rammelt nog steeds. en natuurlijk kreeg ik weer een leen auto mee.. ik dacht dat de renault megan al groot was wat doen ze me aan! heb nu de dacia logan station mee.. t rijden gaat wel.. dat is in feite allemaal t zelfde.. maar ik moet strax achteruit terug de parkeerplaats hier af! ik kan niet eens door de achterkijk spiegel kijken want dan zitten de hoofdsteunen van de achterbank in mijn zicht.. hahaha je lacht je dood als ik erin zit joh! had t snikheet, heb een kwartier zitten zoeken naar t knopje voor de ramen hihi voor de mensen die niet weten hoe die auto eruit ziet heb ik maar een plaatje toegevoegd... hij is nog lelijk ook!
Ik ben ook erg bij met de zon. I.c.m. lekker uitslapen voel ik me vandaag al een stuk beter dan gisteren! Maarreh..ik denk dat die gewichtstoename gewoon komt door het verschil tussen jongens en meisjes hoor. Bij mijn dochter ben ik bijna 25 kilo aangekomen en bij mijn zoon maar 12. Tja..en die flubberdeflubbuik had ik bij alle twee @Nynke: dikke knuf vanaf hier! Kan me voorstellen dat je heel sip bent. Is ook helemaal niet leuk. Ik hoop dat de onderzoeken gauw wat opleveren waar je iets mee kan. @All: laterrrr!
@Marieke: ah arme jij! Voordeel van zo eentje is wel dat áls je de achterkant kan zien je ook werkelijk bij de achterkant bént. Ik weet het, wij hadden eerder ook een station Mij veeeeel te groot! Voelde me net een kabouter
Het is toch om je kapot te lachen! Zie je al zitten. Of eigenlijk.... denk dat medeweggebruikers denken dat er niemand in zit Wat balen voor opa zeg. Hopelijk knapt ie snel weer een beetje op en kan ie weer naar huis. Redt oma zich een beetje? Nynke, wat balen voor je zeg. Knap dat je 't even op een laag pitje zet. Anders maak je jezelf nog helemaal gek. Misschien dat het dan ineens raak is zonder dat je er erg in hebt! Tezz huis al schoon voor de juf? Rest knuf!
De reden dat we het ook op een laag pitje zetten is dat we volgend jaar gaan trouwen. Maar mocht het per ongeluk raak zijn, dan zijn we dol gelukkig!
Hebben jullie iig een feestje! Wanneer is de grote dag? En zijn jullie al druk bezig met regelen? Ben gek op bruiloften
We gaan 28-08-09 trouwen, en zijn inderdaad al druk aan het regelen. Erg leuk zo'n bruiloft voorbereiden! Is ook wel fijn om mijn gedachten daar op te zetten, en het zwanger worden ff uit mijn hoofd te hebben.
sielug voor mij he tezzz stephanie haha ja idd denk dat mensen denken hey daar rijd een auto maar waar is de bestuurder hahaha ik hoop wel dat mn auto vandaag nog klaar is want zie mezelf niet met dat ding naar mn werk kachelen hahhaaha hoe is t met je mood vandaag? nycnke aan de ene kant klote maar aan de andere kant heb je wel een super dag in t vooruitzicht. ik hoop zo dat als je daar mee bezig bent dat t zwanger worden dan spontaan komt!
Kan ik me voorstellen, wat een vreselijk ding zeg! hahaha Vandaag niet meer zo humeurig, gister was echt schandalig! Maar ben ook grieperig. Dus geef dat de schuld maar. Vanochtend gewerkt, bellen ze me net op of ik ook vanavond wil komen werken... dacht 't niet! Zo lekker op de bank met een nieuw boek. Iedereen is druk vandaag! Nynke en Marieke vrij? Tezz heeft al bijna een blinkend huisje.
Ik ben vrij van mijn ene baan. En nu thuis druk met mijn eigen zaak. Maar kan ik lekker mijn eigen tijd indelen, en dus vaak op het forum kijken