Hey meiden ! Wil iemand mij op de volgende pagina even op 9 okt. zetten met ronde 9 ? Vanochtend testje gewaagd, had een ieniemienie schaduwlijntje (heb het wel vaker , moet m in 10 verschillende hoeken voor het licht houden whaha) Over morgen weer testen Liefs Melanie
Gooooooeeeeeeeeiiiiieeemiddag! Ben er weer even, maar heb nog niks bijgelezen.. ga eerst even wasje doen / stofzuigen (wat een spinnewebben hier! ) en epileren (morgen zh ), maar heb dus mijn compu meegenomen . Doe gezellig sjacherijnig mee; ongesteld én eikels van KPN waardoor ik er vanmorgen 3 uur (!) over heb gedaan om internet weer aan de praat te krijgen door een systeemfout bij hun ... maar na flink pissig te zijn geworden alles nu dus toch weer een de praat, dus ga proberen morgenochtend even bij te lezen...
jippie! Miepie's back in town! @Beastie: jaaaaahaaaaaaaaaaa, klinkt al heel ver op iets wat 'mamma' kan gaan worden hoor! Die 'atjoe' vind ik trouwens ook erg schattig Lieieieieieieieieieieieieieieieieieieieief! Ik vind het wel weer opgeruimd genoeg voor vandaag hoor! 't Is wél mijn vrije dag he!
pffffffffff op het zwangerschapsforum doen ze moeilijk over de lijst Gezellig hoor We hebben een prima lijst die door 1 persoon bijgehouden wordt en nou heeft een ander bedacht een soortgelijke lijst met een link online te zetten. Allemaal leuk en aardig, maar zoeken moet je toch En nou zijn de dames boos op elkaar. Gaat weer lekker met die hormoontjes geloof ik.
hahah tezz nou lekker dan als iedereen daar boos is op mekaar.. kom maar gewoon lekker hier beppen haha veel gezelliger beastie wat een onwijs lief filmpje miamel toch spannend al zeggen lijnjtes mij niets meer haha kijk maar in mn album.. best duidelijk voor een vaag lijntje toch? en toch weer ongesteld haha maar hoop dat die van jou over een paar dagen van je test knalt
Uhm, via de huisarts weten we al dat het zaad niet helemaal goed is. Nu moet in het ziekenhuis de rest uitgezocht worden. Ook moeten ze ons daar precies uitleggen wat er mis is met het zaad.
He Miepie: Spannend morgen naar het ziekenhuis! Als ik je niet meer 'spreek' heel veel succes! @Tom: wat vervelend die hogere bloeddruk. Gaan ze het nu ook vaker controleren?
lijstjestijd! Wie biedt? (Ik zit namelijk op juf te wachten ) pagina 660 of 661 als ik me niet vergis
Smep Baby's Mielenl (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) 16 apr. 08, knul. Erannick (ronde 13, 1x SMEP) 16 mei 08, meisje WishfulDreaming (ronde 5, 1x SMEP) 19 mei 08, knul Diaantje17 (ronde 4, 1x SMEP) 31 mei 08, meid Fiona23 (ronde 2, 1x SMEP) 01 juni 08, meid Pebbels(ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise ± 27 mei niet meer actief... Linda221 (ronde 1, 1x SMEP)08 juni 08, meid Eevitaa (ronde 1, 1x SMEP) 8 jun. knul Coco (ronde 6, 1x SMEP) 11 jun. knul Ger78 (ronde 2, 1x SMEP)18 jun. knul Daantje82 (ronde 11, 2x SMEP) 23 jun. meid Nin0 (1x SMEP) 29 jun. knul CynthiaB (SC*)(ronde 6, 3x SMEP) 01 jul. meid Silla (ronde 21, 2x SMEP) 01 jul. knul Daantje86 (ronde 10, 1x SMEP) 5 jul. meid Mijntje (ronde 5, 1x SMEP)It's a surprise ± 1 jul. Niet meer actief... Pas getrouwd (ronde 3, 1x SMEP)It's a surprise ± 14 jul. Niet meer actief... Heidi77 (ronde 4, 2x SMEP) 08 jul. knul Beastie (ronde 6, 3x SMEP) 15 jul. meid Liesje76 (ronde 4, 1x SMEP)27 jul. meid Diddl9 (ronde ? 1x SMEP) 29 jul. knul Jeldou (ronde 6, 1x SMEP) 2 aug. knul Leentje79 (ronde 10, 4x SMEP) 28 aug. meid Klavertje44 (ronde 9, 2 x smep) 28 aug. meid Linda78 (ronde 9, 1x SMEP)It's a surprise ± 28 aug.Niet meer actief... Shedevil (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) 17 sep. meid Zico (ronde ?, 4 x smep) 23 sept. ? meid *MOAS => Mother of all smeppers! *SC => Super Cynthia! SMEPpers van Januari: Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) ± 28 sep. Butterfly1 \/ (ronde 7, 2 x smep) ± 03 okt. 21 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger ************************************************************* SMEPpers van Februari: Hanne9 \/ (ronde 6, 1 x smep) ± 24 okt 16 SMEP - kandidaten 13 Ongi.... 2 Zwanger.... 1MK.... 18.75% zwanger, waarvan 1 MK ************************************************************* SMEPpers van Maart: Go4baby \/ (ronde 18, ? x smep) ± 16 nov Wendy \/ (ronde 6, ? x smep) ± 24 nov Parels \/ (ronde 14, 1 x smep) ± 30 nov 14 SMEP - kandidaten 11 Ongi.... 3 Zwanger 21.4 % zwanger *********************************************************** SMEPpers van April: Elba \/ (ronde 11, 8 x smep) ± 22 dec Lola1982 \/ (ronde 5 na MA, 1x smep) ± 20 dec Queenie, \/ (ronde 8, 1x smep) ± 28 dec 18 SMEP - kandidaten 14Ongi.... 3 Zwanger ....1 MK 16.67% zwanger ************************************************************* SMEPpers van Mei: 15 SMEP - kandidaten, maar geen suc6 ************************************************************* SMEPpers van Juni Nyncke \/ ( ronde 7, 4 x SMEP) Julita, \/ (ronde 2 na mk, veel x SMEP) Tom78, \/ ronde 1 na MK, ? x SMEP Tezzz, \/ (ronde 8, 6 x SMEP) 12 SMEP - kandidaten 7 Ongi.... 4 Zwanger .... 1 MK 33,33% zwanger ************************************************************* SMEPpers van Juli Wieffie \/ (ronde 12, 6? x smep) Mupkuh \/ (ronde ?, ? x smep) 14 SMEP - kandidaten 10 Ongi.... 2 Zwanger .... 1 MK 14% zwanger ************************************************************* SMEPpers van Augustus Leeuw89 \/ (ronde 8, 3?x smep) Thalina \/ (ronde 3, ?x smep) Sylvia \/ (ronde 2, 1x smep) 13 SMEP - kandidaten 10 Ongi.... 3 Zwanger .... 23% zwanger ************************************************************* SMEPpers van September Houmar \/ ( ronde ?, 2 x SMEP) Makey \/ (ronde 5, 1 x SMEP) 9 SMEP - kandidaten 7 Ongi.... 2 Zwanger .... 22 % zwanger SMEPpers van Oktober 1. Trutje, NOD 5 oktober 2. Nynke1980, NOD 7 oktober 3. Miepie80, WOD 7 oktober 4. MiaMel, NOD 10 oktober 5. Stephanie, ronde 2, NOD 11 oktober 6. Blurry, NOD 13 oktober 7. EllenK, NOD 22 oktober 8. Marieke1610, NOD 28 oktober 8 SMEP - kandidaten 3 Ongi.... 0 Zwanger ....0 Negatief....1 Twijfel.... 0 MK ...% zwanger Heb nog niet nagezocht hoe het met trutje staat .. Nynke, dikke knuf! Begreep wel dat Miamel een vaag lijntje heeft...
Olla, Ben thuis en ingelogd! Pc doet het weer... Op mijn laptop kan het nog steeds niet! Caps lock staat uit ed. Heel vreemd! Maar goed! Niet echt bijgelezen! Weer thuis uit het ziekenhuis en ik ben van plan om pas met mijn bevalling weer terug te keren! (en mijn controles dan) Zo nu even bijlezen!
Hey! Lola en Miepie, fijn dat jullie er weer zijn Spannend Miamel, Geen foto? Kunnen we even meekijken. Hier is vriendlief ons groene muurtje paars aan het verven. Wel lief, soms krijg ik de kolder in de kop en moet iets meteen gebeuren. Zoals nu het muurtje een andere kleur.. Ben maar even naar boven gegaan. (zou de was weer eens gaan doen, en waar zit ik..... ) Marieke, uitgeslapen? En wanneer kun je je bus weer inleveren? Hoe is 't met de rest? Allemaal aan het kokkerellen en kletsen met de juf?
Juf net weg! Nou dochter ophalen Misschien tot vanaaf (ligt eraan of manlief nog gaat biljarten of niet ) Laterrrrrrrrrrrr! Liefs Tezzz
Beastie, wat een lieve spam Miamel, je maakt het spannend hoor zal duimen voor je ! Lola, misschien moet je je cookies is een keer verwijderen ofzo
lool: klopt je toetsenbord van je laptop wel. Wij hadden problemen mee dat hij soms op een anders stond en dan kloppen sommige letters niet meer... Verder heb ik geen idee Tezzzz: Lopen de hormoontjes hoog op! Toen ik ff bij de april mama's zat toen was er ook 1 iemand die de lijst deed. Ideaal. Na de lijst standaard om de 10 pagina's de makkelijkste manier. Bij de NOD daar staat de lijst soms 4 keer op 1 pagina Nou ik ga naar huis. Mannetje gaat training geven dus heb lekker tijd voor mezelf en daarna moet ik hem nog verleiden dus hoop dat ie op tijd terug is. Gelukkig is de kantine niet open op dinsdag!
zo ben ik weer.. miep hoe is het meid? stephanie, aaaah ik vond dat groen juist zo mooi moet je ook al je assesoires in t paars doen nu zeker hihi paars is wel heel mooi. staat ook mooi bij t grijs hier net t monster ingeleverd hihi ging nog best goed ( zie ik kan t wel!) mn auto rammelt niet meer jahoeeeee ben zo blij dat ik mn autotje weer heb