Go4Baby goes 4 a baby on: Beastie: 11 november, 18.33 een grietje Miepie80: 14 november, 00:32, een mannetje Tezzz: 17 november, 9.10 uur, een mannetje MiaMel: 18 november, 04.33, een jongetje Stephanie: 19 november, 13.00 uur, een meisje Blurry: 20 november 18:00 een meisje Julita: 21 november 15.30, een jongen Marieke1610: 21 november 17.18 een jochie Mielenl: 21 november om 3.00 uur, een ventje Houmar: 22 november om 05.40, een manneke Lola1982: 23 november 15:13 een meisje Tessa8: 24 november 01.40, een meissie Tom78: 25 november om 14.00 een jongen EllenK: 25 november om 21:00 een bink Diaantje17: 25 november om 15:15 in 7 persweëen..., een girlie Ikdus: 28 november 04:27 een meissie
Ach ja, soms wil je eens iets anders he.. Groen was wel mooi, maar ik kijk er natuurlijk al 2 jaar tegenaan. Jippie! Auto terug
@ Beastie: wat een mooie spam weer! @ Miepie: wat een gedoe zeg met KPN, maar je bent weer online! @ marieke: hahahaha, wat een bak! hihi! @ Tom: vervelend dat je bloeddruk weer hoger was.... Gatsie.... @ Iedereen: hooooi!
Ik voel me goed! Beetje moe, omdat ik die nacht in het ziekenhuis niet geslapen heb! Hoe is het met jou? Je was naar het ziekenhuis las ik, moest je bloed geven of had je een afspraak?
moesten zaad inleveren en bloed prikken. bloed is nog niet gelukt. was gisteren knetter druk en vandaag geen tijd gehad. dus ga morgen maar wel even bellen voor een afspraak. dan hebben we iig de uitslag van t zaad binnen. dat bloed komt dan wel een weekje later ofzo..
Oh ok! Vervelend dat het bloed nog niet gelukt is! Ik ga even op de bank hangen + eten en daarna weer "gymen"! Ciao!
dag meiden, san diego was te gek, en het was lekker koel van het weekend dus dat was sowieso al lekker! Ik ben deze week een kilo aangekomen en dat terwijl ik juist elke dag naar yoga was gegaan en elke dag ben gaan zwemmen... Ik wordt niet goed hier! Als dit zo door gaat kom ik nog 19 kilo aan? Dat kan dus niet... @miepie, veel sterkte op je afspraak morgen! Ik kom kijken hoe het is gegaan.
hihi julita.. daar gaat je slanke lijfje.. heb je alweer een foto? neeee dames ik doe morgen bellen voor een afspraak om de uitslag te krijgen krijg morgen de uitslag nog niet hihi en van t bloed kan nog niet tom heb nog niet bloed gprikt geeft niet hihi
@ beastie schattige spam weer! we want more, we want more! @ tezzz ja ik ken dat.....bij de april mama's was een paar maanden geleden nog grote hilariteit dat er in een ander mama's topic een rel was om niks eigenlijk, en nu is het bij de april mama's om de haverklap raak.......nouja sorry hoor maar dat ontneemt mij wel de lust om daar nog mee te lezen laat staan posten @ miep heeeeeee meis fijn dat je even langs komt waaien. HEEEEEEL VEEEL succes in het ziekenhuis, hopelijk kunnen jullie gelijk "aan de slag" @ nyncke oh dat was ik vergeten nou in elk geval sterkte bij de gyn. En hopelijk kun je het zwanger worden door alle trouw-perikelen een beetje loslaten. pffff ben kapot! fijne avond nog, lees later verder bij!
ja, ik heb weer een foto, maar ik durfde hem er niet zo goed in te zetten... Ik doe het zometeen wel even!
ok ok....hahaha ik moet eerst even het batterij van mijn kamera opladen. Gisteren trouwens naar onze nieuwe apartment geweest en ik vind het nogsteeds super! Het enige wat we nog moeten doen is de muren allemaal schilderen en in de slaapkamers het tapijt eruit en waarschijnlijk gaan we er bamboe vloer in zetten.
oo dat is wel mooi een bamboe vloer! ben benieuwd naar je pic lola schreeuw niet te hard jij want wil dr ook weer eens een zien van jou hihi en tezzz waar blijft die van jou? en g4b jij bent ook weer aan de beurt.. en tom dan? laat eens zien wieffie heb jij al een mooi buikje? foto? iemand vergeten?
is het moeilijk om fotos direct op het forum te zetten? Ik zie het jullie al jaren doen, maar ik heb het nooit begrepen hoe het moet, anders zet ik er een paar neer van mijn nieuwe huisje.