Hihi, G4b , Marieke! Ben ik ook wel errug benieuwd naar... Spannend, al jullie onderzoeken, hoop dat ze dan ook eindelijk eens actie gaan ondernemen :-?. Julita, fijn dat jullie een lekker weekend hebben gehad . En niet té druk maken over die kilo's hoor... schijnt dat kleine mensen het meest aankomen... en geniet vooral van het zwanger zijn . Lola, nog niet terug gelezen... maar zie van alles langskomen over een nieuw zh-avontuur :-? ? Toch maar even teruglezen morgen... Beastie, LIEF! O, bel, schoonzusje is hier om happie mee te eten, later!
@miepie, genieten doe ik idd sowieso! Maar het is waar dat ik me gewoon op mijn wondertje moet focussen die kilos gaan er wel weer af, je heb gelijk.
o ja fuck een buikfoto -19kg maar je kan wel zien dat er toch echt een beby komt. Ik leg de camera aan de lader belooft! Maar ga zo eerst de acht uur bus halen!
Want ik ga weer zwangerschapszwemmen eerst ff een onderbroek uit de schone was vissen! LAterz! Heey Tezz hoe staat het eigenlijk met de soap borkeen de 150 euries al gekregen?
Veel plezier Tom. O ja vanmorgen de dierenarts gebeld. Peppe gaat donderdagmorgen onder het mes. Vind het nu al zielug maar goed tis beter dat ze geholpen wordt ...
Hoi Marieke , Ja ik snap dat vage lijntjes je niet zoveel meer doen.. Had vorige keer je foto al gezien en zou er echt op gewed hebben dat je toen zwanger was! Ik heb ook al eerder schaduwlijntjes gehad dus ik verwacht helemaal niet totdat ik een duidelijker resultaat heb of ongi word... Hoi Stephanie Het lijntje is zo ontzettend licht dat het zelfs moeilijk waarneembaar is als je er gewoon naar kijkt. Ik weer haast wel zeker dat er op een foto niets te zien.. Maaaaaar als hij duidelijker word beloof ik hierbij dat ik een hele mooie foto in m,n album zet Hoi Ikdus haha wel spannend ja , alhoewel ik ze dus vaker heb gehad heb ik toch iedere keer weer een beetje kriebels in m,n buik.... Liefs Melanie (NOD 9 okt. vanplaats 10 okt. lijstje)
Hoi Blurry Nouwwwww ik WIL nog een dagje wachten voor een duidelijker resultaat. (als het zo is?) Maaaar denk dat ik mezelf niet kan beheersen en morgen toch ga testen en daarna een multipack kruidvat casette ga halen haha Hmmz ik weet het niet..... Liefs Melanie
HHAHAHA Julita.... Maar je staat ook met een hele holle rug dus dat accentueerd wel. Ik zou trouwens een moord doen voor zulke billen Maar goed dat is een ander verhaal
da's waar datmijn rug wat hol is in die foto, daar moet ik volgende keer op letten... Billen zijn idd wel leuk om te hebben, ik heb altijd al die tendens gehad...
@ julita prachtig mooi buikje meis, en inderdaad aan de achterkant lijk je ook wel zwanger hahaha Ben heel benieuwd naar jullie nieuwe appartement, foto, foto! @ tezzz en tom jaaaaaa buikfoto, ikke nieuwsgierig!
tom en tezzz, ik idd ook heel nieuwsgierig! Hoe doe ik die foto van het apartement dan? Want als ik die allemaal moet verkleinen doe ik er een half uur over....
mijn nieuwe buikfoto ehm..julita...jij was toch verder dan ik? mijn kids denken nog steeds dat jouw baby in je billen zit
Hallo! @ Julita: mooi billen... uh... buik! Serieus, ik zou trots zijn op mijn billen als ik de jouwe had! hahaha! @ Marieke: shit, buikfoto, is al heel lang geleden idd, ik ga van het weekend een nieuwe foto maken! @ Tezzz: lekker buikie ook zeg, ongeveer mijn formaatje! @ Ellen: wel sielug voor Pepe, maar goed: wat mot dat mot he?! @ Miepie: idd weer een ziekenhuis avontuur! Was gevallen, heel hard op een harde rand... Dus kreeg buikpijn, naar het ziekenhuis en toen moest ik 24 uur ter observatie blijven! Handig he?! Best een lompe actie, want ik bleef hangen achter de snoer van de printer! Hier weer lekker gegymd! Mijn kleine diva ligt dwars, had wel de hele tijd last van het hoofdje dat aan mijn rechterkant zit, tegen mijn ribben aan.... Mja, maakt ook niet uit! Ik geniet van alles wat ze in mijn buik uitspookt, ook al ligt ze vervelend tegen mijn ribben aan!
@Tezzz! hahaha, die kids van jou zijn stout! Wow, maar jou buikie weet gewoon de weg al omdat ie het al 2 keer heeft gedaan hoor!
@Julita: hihi... bij mij is het meer een kwestie van 'de rivier treedt alweer buiten z'n oevers en kan OVERAL heengaan! ' Kan er niks aan doen, heb het ze ook al meerdere keren gezegd dat het ECHT NIET zo is, maar ze geloven me gewoon niet