Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Tjaa zoals ik al zei laatst, ik denk echt dat FF er naast zit als we van je ovu testen uit zouden moeten gaan. Maar je temp is nog wel hoog?

2. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    eehhhmmm heel eerlijk heb ik niet meer getempt, omdat ik dacht dat ik toch verkeerd had gesmept, maar ik zal morgen ff checken.. ik neem aan dat ik vandaag of morgen wel rood zal worden hoor..
    :(

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Oow oke haha..
    Nouwja kan je beter niet meer tempen, je hebt er nu niks meer aan :p .

Ben benieuwd of je goeg gesmept hebt of niet !
    Hoop het voor je !

4. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    ik hoop t ook, (maar denk t niet)

Thanx, later!

5. spannend dus voor een aantal dames hier :D

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Als.....ja als ik werk :)
    Ik doe ook wel eens wat zonder comp. dus dan heb ik leuk uitzicht! En natuurlijk de desktop aangepast... **raare geluiden uit de wandelwagen, ze droomt**

Met haar ging het ook lekker..maar natuurlijk niet gedronken **hoe durf je, drinken uit een fles aan me geven, puh** Heel pittig schijven ze wat op elke dag in een schriftje, echt leuk! De honger na 5 uur niet eten viel ook erg mee, ach ze kan het hebben, ze heb wel een laagje van de vette melk ;) (vraag me alleen af hoe het maandag zal gaan....de gehele dag)

@miepie....vertel, vertel :D

7. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    smiddags :) Ik ben er weer helemaal bij hoor. Nu alleen nog even bijlezen.

8. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Middag!

@ Miepie: hoe'st gegaan?

@ Beastie: Woehoei! Je eerste werkdagje alweer gehad! Las van alles over screensavers... die kun je toch instellen op minimale tijd ;) Dus af en toe verplicht achteroverleunen en de kleine is weer bij je!
    Lekker eigenwijsje om die fles te weigeren! Hoop dat ze toch van gedachte gaat veranderen! Drinkt ze bij Mark wel uit de fles?

@ Lola: jezelf verwend met een fijn gadget-speeltje! Goed gedaan! Ik wil ook zoiets. Het liefst een iphone, maar die kan alleen bij T-mobile en daar las ik niet zulke positieve dingen over op hun eigen site (over hun facturering en vage bijkomende kosten...) even wachten dus! (zag me al in het kraambed met dat ding jullie op de hoogte houden... :D
    Maar tegen de tijd dat jij bevalt heb je dat vast al wel door!

Ben weer naar bed gegaan toen vriend wakker werd en heb nog heerlijk geslapen!
    Bij de VK lag de kleine mooi met hoofdje omlaag en ze had vertrouwen dat kindje wel zo zou blijven... ik heb wel gezegd dat het 's avonds nog altijd flink ronddraait en dat ik regelmatig nog een koppie boven voel...
    Gelukkig voel ik nu nog steeds een voet vlak onder mn borstbeen naar buiten duwen... nog even en het komt zo door mn buik naar buiten als Ome Willem door de behangdeur :D

Mn ijzer was niets verandert/verhoogt. Dus opnieuw een recept mee en roosvice ferro en een ander goedje gehaald (naam effe kwijt)...

@ Mielenl: heb van allemaal handelingen printscreen-afbeeldingen gemaakt (niet dat ze geprint worden maar heet vast anders kom niet op de naam) en die geplakt in word document zodat er een handleiding is van allerlei k*t dingen die ik regelmatig doe maar die een ander ook zou moeten kunnen die mij vervangt.

Ga naar huis. Vloer leegmaken voor morgen! Dan wordt laminaat gelegd! JOEHOE!

Liefs @ de rest! :oops: voor neit zo goed alles volgen hier!

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Nee hoor bij Mark ook niet...bij niemand niet :rolleyes:

tipje: roosvice ferro is alleen te drinken met jus dórange....dus doe dat ander goedje maar => da's vast floradix ;) schijnt veel beter te drinken te zijn :)

10. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    dag meiden,
    ahhh Beastie, dat lijkt me ook niet makkelijk je eerste dagje weer naar werk... Ikheb het even gemist, maar ben je meteen full time bezig? En zit Jasmijn dan op de creche?

Ik vergeet steeds dat ik ook al mijn ongeboren beeb moet registreren voor de creche hier, er zijn wachtlijsten van 2 jaar ofzo.

@Miamel, al nieuws?

@lola, veel geluk met je blueberry, ik ben niet zo goed in technologie ( kan nauwlijks een bericht plaatsen hier, en dus geeneens fotos neerzetten). Maar als je het onder de knie krijgt is het denk ik heel handig.

11. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    oh ja en Miepie, kom gauw vertellen ik ben benieuwd hoe het is gegaan!

12. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Oooooh meiden sorry sorry sorry dat jullie zolang in spanning heb laten zitten !

Had vandaag een schoonmaaktick echt niet normaal !
    De banken zitten boenen met vanisch , hoesen gewassen+ een volle wasmand , afwassen , stofzuigen, dweilen , eten maken enzv.
    Alles spik en span hier!

Maar had vanochtend dus getest en de ''schaduw''streep is NOG vager geworden! (wist niet dat het mogelijk was maar jawell :confused: #-o )
    Duss ik denk niet dat het wat is deze ronde... :(

Wel mega-veel witte afscheiding, emotioneel en vlagen van misselijkheid en anti-trek!
    Maaar de test zei genoeg , ga morgen zitten wachten op NOD... :rolleyes:

Lief dat jullie allemaal zo nieuwsgierig zijn !
    Ik had jullie graag beter nieuws gemeld... :(

Liefs Melanie
    enn ik hou jullie op de hoogte !

Julita en Tezz jeetje, wat een MOOIE BUIKEN ! (im in love)

P.s M,n banner springt morgen gelijk over naar dag 1 van m,n cyclus dus als ik niks heb gemeld ben ik nog niet ongi. ;)

13. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    He verdikkeme Mel! Had gehoopt op een super-streepje, maar je weet maar nooit, misschien nog een weekje wachten?
    Ik ga in de duimstand!

Nieuwe schoenen van Omoda (jawel de oude bekende Mag's) en ze zitten LEKKER! Ook de nieuwe broek die vanmorgen door de Otto was gebracht zit heerlijk (de eertse broek die ik zonder riem kan dragen geloof ik). Dus ben helemaal happy met mn aankopen (alleen wat schoentjes terug hoeven sturen dit keer).

Zit nu op mn werk. Tis dienst tot morgen, dus ik hoop dat t rustig blijft. Kan ik een beetje behoorlijk forummen..

tot later!

14. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @miamel, wat jammer meid. Wel fijn dat je huisje zo lekker schoon is nu. Wie weet krijg je er toch nog een mooi streepje op over een paar dagen...

15. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Blurry en Julita
    ik hoop dat jullie gelijk hebben!
    Bak ik een grote appeltaart voor jullie haha :D (een stukje voor alle leden van het smeptopic! )

16. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Bah Miamel! Ik ga lekker toch duimen dat je morgen niet ongesteld wordt en je een hele dikke streep ziet op korte termijn!

Ik geloof dat ik elke keer op een korte cyclus uitkom. Moeilijk berekenen zo allemaal. Mijn eerstvolgende ei zal waarschijnlijk onbenut blijven aangezien mijn vriend in het buitenland zit. Ik baal er wel een beetje van, hoor.

17. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    oh datis echt balen dat je mannetje dan net weg is trutje....

Trouwens ik had heel erg veel afscheiding toen ik zwanger was rond de tijd dat ik ongi moest worden Miamel...

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @miamel...heee wat jammer, hopelijk snel wel een vette streep! ;)

Ik werkte 40 uur, full time, en werk nu 20 uur...maandag, dinsdag en de woensdag morgen....ze gaat maandag en woensdag naar het kinderdag verblijf. De dinsdag neemt Mark haar onder z'n hoede ;)

2 jaar :confused: tja bij ons zijn er geen wachtlijsten..maar dat schijnt hierzo ook bijzonder te zijn :rolleyes: 2 jaar is wel errug lang..pfff

@miepie....hoeist?

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ beastie wat rottig dat jasmijn nog steeds niet uit een fles wil drinken...ik dacht dat het laatst met een speciale fles/speen wel gelukt was? Leuk he, bij ons doen ze ook elke dag iets in een schriftje schrijven. Heb het laatst allemaal terug zitten lezen. Zó leuk! Hoop dat ze maandag wel wil drinken op het kdv!

@ go4baby snapte ik wel hoor, zat je maar een beetje te plagen ;) hoe is het met de nieuwe auto? Nog een weekje dan staat-ie bij ons ook op de nieuwe oprit!

@ miamel getver alweer een dun streepje.....dikke vette strepen willen we zien! Ik blijf ook voor je duimen, ik lust wel een stukkie appeltaart!

@ blurry heeee wel in de pupo stand blijven he meis, er hoeft er maar eentje de weg te vinden! En gefeliciteerd met je nieuwe schoenen :)

Hier weer ongi geworden......hele korte cyclus, snap er niks van.

20. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @Beastie, wat leuk dat mark ook een dagje op haar past! Dus eigenlijk wel een ideale situatie, niet? Ik hoor ook van veel moeders die alleen maar thuisblijven daarna dat ze toch weer zin krijgen om iets anders dan moeder te zijn.

Deel Deze Pagina