@mielenl...alweer en? pijnlijker / heftig?? Ik dacht laatst dat ik op visite kreeg maar dat was maar een paar druppies (vraag me af of het niet een stuip was van een aambei, souvenir van de bevalling) fles doet ze dus soms wel maar vaak niet :x @julita....nou deze mama wilde niet te werk hoor...heeft gister zelfs een huilbui er om gehad.. @blurry...jij van de appotheek..is vichy echt een goed merk?
Vichy is vooral een DUUR merk. Maar ja, er is veel onderzoek naar gedaan en het 'schijnt' wel effectief te zijn. Een persoonlijke mening: Als ik niet hier had gewerkt, had ik het niet aangeschaft. Ik vind het erg duur en ben van mening dat andere cremes net zo goed zijn.. Maar dat is mijn mening.. Welke heb je op t oog? Misschien kan ik een deal maken..
avond! ooo trutje wat een heerlijk knulletje heb je echt een scheetje miamel mooi balen van de test.. hopelijk toch snel een dikke posi test! de rest zwaai
pff ik verveel me haha net gewerkt.. nu lekker 4 dagen vrij.. denk dat ik zo maar naar bed ga.. morgen ff bij zowel mn pa als mn ma poetsen en dan savonds vergadering van t werk (ook leuk op je vrije dag pfff ) en dan is t zo weer vrijdag..
Hihi, trutje, dat soort spam mag altijd hoor ! Beastie, spannend, eerste dag... hoop dat ze toch doorkrijgt dat die honger te maken heeft met dat ze het flesje niet wilt . Lola, leuk speeltje he? Miepman heeft er ook een... werkt behoorlijk verslavend, kijkt elke keer op dat ding of het rode lampje al weer knippert G4b, fijn dat je nog even bijgeslapen hebt... vannacht niet weer gaan spoken! Miamel, duimpjes draaien hier voor je! Rest; rest weer vergeten.... sorry.... ** WAARSCHUWING: LANG EGO-VERHAAL! ** Hier vanmiddag in het zh geweest... eerst verbaasde gezichten dat Miepman niet mee was (en dat had ik toch echt 3-dubbel gecheckt), maar dat bleek inderdaad niet erg toen ze er achter kwamen dat het bloedprikken bij hem al gedaan was. Miepmanzus die mee was was even bang dat ze ons weer direct weg gingen sturen, haha. Daarna héél snel door de resultaten heen van eerdere onderzoeken. Chromosomen en hormonen Miepman OK, zaad hetzelfde als eerder, opzwemtest gaf haar aanleiding om in het groot overleg te gooien of het geen "zoek-ICSI" moest worden wat voor ons weinig verschil maakt, behalve dat de punctie dan alleen op doordeweekse dagen kan zijn omdat ze een extra bewerking in het lab doen die in het weekend niemand kan doen, reden is dat er echt bijna niks overblijft aan zaadjes na het wassen, dus ze moeten zoeken naar zaadjes . Verder heb ik een uitstrijkje gehad, om op kweek te zetten en vertelden ze me vandaag dat ik ook nog een SIS-echo (waterecho) moet hebben om vleesbomen/cystes/poliepen uit te sluiten bij mij :-?. Moet dus nog een keer naar NL op en neer... Tenslotte recepten voor de medicijnen meegekregen, bloed laten prikken op HIV en hepatitis en contracten voor eskimootjes en mislukte embryootjes meegekregen die we beiden moeten ondertekenen. Nou weer bellen om een afspraak voor de SIS te maken en om een afspraak voor een telefonisch consult ergens in november te maken en dan kunnen we als mijn cyclus netjes blijft doen eind december gaan spuiten.... Veel info, lange dag, maar wel redelijk positieve uitslagen (of gewoon zoals gehoopt/verwacht), dus kan nou lekker mijn bedje in .
@all: trustuh! (Manlief heeft een ps3 aangeschaft met een mega lcdscherm waar ik nu dus naar zit te turen ff wennen zeg maar ) Laterrrrrrrrrrrrrrr! Liefs Tezzz zzz
@ miepie gelukkig geen nare verrassingen....behalve dat je nog een keer op en neer moet. Wat een hoop info weer zeg! En spannend, december beginnen met spuiten, en dan in januari de eerste poging? @ trutje wat een schattig ventje heb je toch, heerlijk die spam! Balen trouwens dat je man er niet is tijdens de vruchtbare periode. Maar wie weet is je eitje wel heel braaf en wacht-ie met springen tot je man weer thuis is @ beastie ik denk dat het een ei-bloeding was want 't is alweer over. Maar ik heb wel een paar heftige ongi's achter de rug. Ik hoop dat je nog wat kraamverband hebt staan want voor je eerste ongi heb je die zeker nog nodig Oh en qua pijn/krampen valt het wel mee....heb meer last van de hoofdpijn die ik vantevoren altijd heb @ miamel roze donderdag? Zometeen even naar het cb en daarna weer lekker spitten (we hebben nog 2 kuub zand bijbesteld ) fijne dag allemaaaaaaal!
Meiden, goedemorgen, ff meldplicht. Heb vergaderingen vanmorgen dus lees mss vanmiddag nog wat bij.... PS smep in het water gevallen ivm ziekte
Goeiemorgen! Miamel, maak jij er roze donderdag van? Tezzz, ik moest hier juist weer wennen aan mijn oude beeldscherm - model magnetron - omdat ik mijn platte scherm in DL heb laten staan . Went wel... maar duurde even. Mielenl, als alles verder 'volgens schema' loopt heb ik komende weken nog een waterecho, dan half november telefonisch overleg, waarin definitief wordt bepaald of ik 18 december of rond 14 jan begin met spuiten. Zo'n 3 weken na beginnen met spuiten is de punctie, dus begin jan of begin feb.
Bedankt voor de leuke reacties op mijn ventje. Lief van jullie! Miepie, 2009 wordt jouw jaar! Tezz, is het nog wat zo'n ps3? Mijn vriend heeft 2 wk terug een xbox360 gekocht. Ik heb er tot nu toe niks geen interesse in. :') Ik vind eigenlijk maar 1 ding echt heel erg leuk en dat is Mario (e.a. spelletjes met veel kleurtjes en geschikt voor 3+ ) Gisteren heb ik een beetje hier en daar geteld en ik kwam er dus achter dat ik een erg korte cyclus heb de laatste tijd. Begin juli is mijn spiraal verwijderd, tijdens het dragen ervan heb ik eigenlijk nauwelijks last gehad van menstruaties of eisprongen. Moet ik me nog ergens zorgen over maken? Of is er niets aan de hand?
Jeemig Miepie wat een informatie, gelukkig geen onverwachte dingen, en (dat je ondanks dat je drie keer had vermeld dat jullie niet als echtpaar zouden komen toch mocht blijven) Het is jammer dat je nog een keer op en neer moet. Maar we zullen maar zeggen dat het voor het goeie doel is! Hoe is het om weer even thusi te zijn? Wanneer ga je nog naar jou school toe? Dat zou ook een dezer dagen gebeuren of zit ik mis..? All knuffies! Hier weer doro met de rommel, straks even bij vriendinnetje kijken, die heeft een parasiet en is echt behoorlijk ziek!
moge, @trutje...leuke springkabouter schatje! @mielenl....ik heb daarvan nix grbruikt uit het kraampakket, was natuurlijk in het zh terecht gekomen en daar hadden ze fijn verband en toen ik thuis was kon ik met dat nachtverband goed uit de voeten...en dat voor een tampon girl @miepie....inderdaad hoop info, maar het klinkt er inderdaad goed. Met vleesbomen en dat soort narigheid komen ook vaak tussentijdse bloedingen voor en die heb je niet dus dat zal vast ook helemaal oke zijn ....nog ff en het is bijna kerst @blurry...jah die afslank creme voor me boven benen en billen....ben weer me oude gewicht hoor maar daar mag hoe dan ook wat aan gedaan worden ....maar anders neem ik die van nivea wel die is ook fijn/goed.