Smogges Beastie Ik zit me nu af te vragen of ik het smeppen beter 2-3- dagen eerder kan beginnen. Als ik weer op dag 13 een eitje krijg dan maak ik nog net kans op een prijsje deze maand (aangezien mijn vriend de volgende week weg is bedoel ik) Vandaag beginnen met een ovutestje dan maar? Tips zijn welkom!
goeiemorgen... jeetje miep wat een info! maar gelukkig dat t zoals verwacht is.. hopelijk word 2009 echt jullie jaar meid! tom bah wat naar voor je vriendin! hoe is het met je dochter? nog steeds gepest?
Hallo lieve meiden! Miepie, wat fijn dat er buiten een extra echo verder geen vreemde dingen zijn. Ik hoop dat alles goed gaat nu zodat je ook echt in december kan beginnen met spuiten en dan ook snel zwanger bent hoor! Tom, toch balen dat je bloeddruk niet helemaal goed is. Heb je daar nu ook last van meer hoofdpijn ofzo? Wel fijn dat ze iig geen eiwit gevonden hebben! Blurry, het wordt bij jou ook alweer spannend! Ik ga heel hard duimen dat je snel een positieve test in je handen mag hebben! *duim*duim* MiaMel, Ondanks dat je test vager is blijf ik gewoon lekker ff voor je doorduimen hoor! Stephanie24, Bij jou is het ookal spannend aan het worden! Wanneer ga je testen? Ben wel weer in voor een roze-feestje! Julita, wat een figuurtje heb jij zeg Wel een heel mooi buikje hoor! Voel je je verder goed? Go4baby, Ik hoop dat je vk gelijk krijgt en uk mooi zo blijft liggen. Balen dat je ijzer niet zo goed is maar hopelijk kan de medicatie en de roosvicee voor betere waardes zorgen! Succes met je laminaat! Beastie, balen meid dat het drinken uit de fles niet zo goed gaat. Mielenl, ik blijf je banner zo geweldig vinden! Wat een schatje is mika zeg! Trutje wat een geweldige foto zeg! Marieke1610, lekker 4 dagen vrij! Neem het er maar ff lekker van meis! Tezzz, wat een geweldig gave buik heb jij al! Wauw super hoor! Ellenk, wat jammer dat jullie smep in het water is gevallen wegens ziekte Ben jij ziek of je mannetje? Iig beterschap! En, kippy, fijn meid dat je ook eindelijk die pil in de ton hebt gegooit en hier gezellig mee komt kletsen! Btw, als je test idd positief was dan druk aan de klus nu! Fijn dat je een korte cyclus hebt dan! Hopelijk valt het ontpillen dan ook heel erg mee! Als ik nog iemand ben vergeten sorry... Nou, ik heb vanmorgen een waanzinnig mooie echo gehad! Alles was prima in orde, kindje was zelfs als iets verder qua ontwikkeling! Alleen had uk maar weinig zin om op de foto te komen (lijkt nu al op zijn moeder ) Ik zal dadelijk ff de foto's in mijn album zetten! Wat betreft het huis... we moeten nu afwachten. De verkopende partij zit in zuid afrika op vakantie en niemand weet wanneer die er weer zijn. Alles ligt dus ff stil op dat gebied Ik geloof dat jullie nu weer bij gekletst zijn... ik ga zo ff naar oma een kop thee drinken en de foto's laten zien...
mogguhhhhhhh..ga eerst echt alles terug lezen, maar eerst even een stukkie wandelen met Meatje..(geljk maar even boodschappen doen)..het is zoooooo lekker weer hier....dus we moeten het er nu van nemen... tot straksssssssssssss
hihi Meatje... Hoe spreek je dat nou uit Diaantje? Heerlijk klein stukkie vlees <3 poh, ik heb echt geen zin om aan te pakken vandaag. Kleedde me net aan en begint Brent te zwaaien naar me en roept 'Doei doei bosjes'
Ik heb die gel ook getest en ik vind m wel fijn, maar het gaat meer om het principe van aanbrengen dan de creme zelf. Het gaat erom dat je de vetkussentjes als t ware ' wegmasseert' . Op die manier wordt het in je bloedsomloop opgenomen en werkt het vetafdrijvend. Dus wat je er ook voor gebruikt, masseer het gewoon goed in, dan bespaar je een hoop geld.. ( mijn Vichy-adviseur zal niet blij met me zijn, maar dat is wel het geheim van de smid)
thanx wieffie. Ik heb genoeg tests in huis, dus ga er fijn tegenaan. ook genoeg ovutests voor de volgende SMEP poging, mocht deze mislukt zijn. Maar we hopen natuurlijk dat het allemaal gelukt is. Ik heb verder nergens last van, dus verwacht eerlijk gezegd gewoon mn ongi eerdaags.. Ik hou u op de hoogte!
Hallo meiden! Wieffie, heel verhaal! Wat fijn dat alles in orde is en je zo'n mooie echo hebt gehad! Blurry, je weet niks zeker tot je NOD er is! Miepie, fijn dat het ging zoals je had gehoopt. Ben benieuwd hoe nu verder, maar dat zullen jullie ook wel zijn. Miamel, balen dat je test lichter werd. Maar zolang er nog geen bloed is is er hoop!
Hallo! Beetje druk enzo, kom later wel eventjes gluren! Dacht laat mijn "gezicht" even zien, ivm al mijn ziekenhuisavontuurtjes! haha! Doeiiii!
Goed dat je even aan je meldplicht voldoet, Lola . Wieffie, prachtige foto's! Heel mooi hoe je het ruggegraatje ziet... Hoop dat de eigenaren snel terug zijn van vakantie... schiet niet op zo :-?. Diaan, lekker van het weer genieten inderdaad 8). Speciaal voor jullie meegenomen uit Duitsland ! Marieke, wanneer hoor jij meer van de onderzoeken die jullie nu hebben gehad? Trutje, ook gewoon lekker van het zonnetje gaan genieten met Brent en niet teveel doen vandaag . Blurry, PUPO!
Miepie Maar schoonmoek komt vanmiddag oppassen als ik moet werken dus het huis moet nog schoon! Wil jij komen helpen? <3 Lola, hoe is het nu met je? Kun je je werk nog een beetje aan? Heb me net geregistreerd op fertility friend maar man, wat een ingewikkelde website...
@ trutje, valt allemaal best wel mee hoor! Als je maar gewoon dat kaartje in de gaten houdt en elke ochten voordat je opstaat je temp meet en daar noteert gaat de rest vanzelf Hier de himalaya weer beklommen. Maaaan wat had ik daar geen zin in, maar nu wel weer lekker uit de weg. Meteen maar nieuwe wasjes aan t draaien.. Om 17.00 uur weer werken tot 23.00. Geen zin, maar dan is dat ook weer voorbij. @ Lool, blij je gezicht weer even te zien idd.
hihi dat is het em nou net. Ik hou geen temp bij En ik heb al moeite te vinden waar ik kan invullen hoe lang mijn cyclus is. Kleine man ligt in bed nu ga ik echt doorpakken!
je spreekt het uit als Meetje...komt door de jongens die noemen haar altijd Meetje super scheetje... hahahha...bosjes hahah... Weet nog wel toen Kenneth klein was hij altijd dikkie dikkie dada's zei...hoe komt ie er op! miep ....thanx meis...was ik echt even aan toe...heerlijk warm weer! nog niets verder terug gelzen dan deze pagina..eerst even eten met Marv en dan kom ik wel weer ff buurten..(na mijn himalaya tehebben getrotseerd...zucht...)
Tezz! Nu weten we eindelijk hoe je kindje gaat heten ook! Wat een mooie naam Lekker he, dat contact <3
Smep Baby's Mielenl (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) 16 apr. 08, knul. Erannick (ronde 13, 1x SMEP) 16 mei 08, meisje WishfulDreaming (ronde 5, 1x SMEP) 19 mei 08, knul Diaantje17 (ronde 4, 1x SMEP) 31 mei 08, meid Fiona23 (ronde 2, 1x SMEP) 01 juni 08, meid Pebbels(ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise ± 27 mei niet meer actief... Linda221 (ronde 1, 1x SMEP)08 juni 08, meid Eevitaa (ronde 1, 1x SMEP) 8 jun. knul Coco (ronde 6, 1x SMEP) 11 jun. knul Ger78 (ronde 2, 1x SMEP)18 jun. knul Daantje82 (ronde 11, 2x SMEP) 23 jun. meid Nin0 (1x SMEP) 29 jun. knul CynthiaB (SC*)(ronde 6, 3x SMEP) 01 jul. meid Silla (ronde 21, 2x SMEP) 01 jul. knul Daantje86 (ronde 10, 1x SMEP) 5 jul. meid Mijntje (ronde 5, 1x SMEP)It's a surprise ± 1 jul. Niet meer actief... Pas getrouwd (ronde 3, 1x SMEP)It's a surprise ± 14 jul. Niet meer actief... Heidi77 (ronde 4, 2x SMEP) 08 jul. knul Beastie (ronde 6, 3x SMEP) 15 jul. meid Liesje76 (ronde 4, 1x SMEP)27 jul. meid Diddl9 (ronde ? 1x SMEP) 29 jul. knul Jeldou (ronde 6, 1x SMEP) 2 aug. knul Leentje79 (ronde 10, 4x SMEP) 28 aug. meid Klavertje44 (ronde 9, 2 x smep) 28 aug. meid Linda78 (ronde 9, 1x SMEP)It's a surprise ± 28 aug.Niet meer actief... Shedevil (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) 17 sep. meid Zico (ronde ?, 4 x smep) 23 sept. ? meid *MOAS => Mother of all smeppers! *SC => Super Cynthia! SMEPpers van Januari: Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) ± 28 sep. Butterfly1 \/ (ronde 7, 2 x smep) ± 03 okt. 21 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger ************************************************************* SMEPpers van Februari: Hanne9 \/ (ronde 6, 1 x smep) ± 24 okt 16 SMEP - kandidaten 13 Ongi.... 2 Zwanger.... 1MK.... 18.75% zwanger, waarvan 1 MK ************************************************************* SMEPpers van Maart: Go4baby \/ (ronde 18, ? x smep) ± 16 nov Wendy \/ (ronde 6, ? x smep) ± 24 nov Parels \/ (ronde 14, 1 x smep) ± 30 nov 14 SMEP - kandidaten 11 Ongi.... 3 Zwanger 21.4 % zwanger *********************************************************** SMEPpers van April: Elba \/ (ronde 11, 8 x smep) ± 22 dec Lola1982 \/ (ronde 5 na MA, 1x smep) ± 20 dec Queenie, \/ (ronde 8, 1x smep) ± 28 dec 18 SMEP - kandidaten 14Ongi.... 3 Zwanger ....1 MK 16.67% zwanger ************************************************************* SMEPpers van Mei: 15 SMEP - kandidaten, maar geen suc6 ************************************************************* SMEPpers van Juni Nyncke \/ ( ronde 7, 4 x SMEP) Julita, \/ (ronde 2 na mk, veel x SMEP) Tom78, \/ ronde 1 na MK, ? x SMEP Tezzz, \/ (ronde 8, 6 x SMEP) 12 SMEP - kandidaten 7 Ongi.... 4 Zwanger .... 1 MK 33,33% zwanger ************************************************************* SMEPpers van Juli Wieffie \/ (ronde 12, 6? x smep) Mupkuh \/ (ronde ?, ? x smep) 14 SMEP - kandidaten 10 Ongi.... 2 Zwanger .... 1 MK 14% zwanger ************************************************************* SMEPpers van Augustus Leeuw89 \/ (ronde 8, 3?x smep) Thalina \/ (ronde 3, ?x smep) Sylvia \/ (ronde 2, 1x smep) 13 SMEP - kandidaten 10 Ongi.... 3 Zwanger .... 23% zwanger ************************************************************* SMEPpers van September Houmar \/ ( ronde ?, 2 x SMEP) Makey \/ (ronde 5, 1 x SMEP) 9 SMEP - kandidaten 7 Ongi.... 2 Zwanger .... 22 % zwanger SMEPpers van Oktober 1. Trutje, NOD 5 oktober 2. Nynke1980, NOD 7 oktober 3. Miepie80, WOD 7 oktober 4. MiaMel, NOD 10 oktober 5. Stephanie, ronde 2, NOD 11 oktober 6. Blurry, NOD 13 oktober 7. EllenK, NOD 22 oktober 8. Kippy, ronde 1, NOD 26 oktober 9. Marieke1610, NOD 28 oktober 9 SMEP - kandidaten 3 Ongi.... 0 Zwanger ....0 Negatief....1 Twijfel.... 0 MK ...% zwanger Kippy staat erbij!
Go4Baby goes 4 a baby on: Beastie: 11 november, 18.33 een grietje Miepie80: 14 november, 00:32, een mannetje Tezzz: 17 november, 9.10 uur, een mannetje MiaMel: 18 november, 04.33, een jongetje Stephanie: 19 november, 13.00 uur, een meisje Blurry: 20 november 18:00 een meisje Julita: 21 november 15.30, een jongen Marieke1610: 21 november 17.18 een jochie Mielenl: 21 november om 3.00 uur, een ventje Houmar: 22 november om 05.40, een manneke Lola1982: 23 november 15:13 een meisje Tessa8: 24 november 01.40, een meissie Tom78: 25 november om 14.00 een jongen EllenK: 25 november om 21:00 een bink Diaantje17: 25 november om 15:15 in 7 persweëen..., een girlie Ikdus: 28 november 04:27 een meissie
wieffie wat een prachtige echo! je hebt t over ZIJN moeder toevallig al kunnen zien dat t een jochie is? miep ik moet nog steeds bloed prikken.. ik ben niet zo erg als miepman maar leuk vind ik het niet.. ik denk dat ik t morgen doe of maandagochtend. ik ga zo bellen voor een afspraak voor volgende week maandag. dan zullen we alles horen.. tezz meid geweldig dat je t beebje gevoeld hebt! ik = jaloers! stephanie mn duimpjes draaien voor je.. je komt zo lekker koffie leuten, had je al gesmst dat je eerder mocht komen dan half 4 want ben al thuis.. of kom je iets speciaals vertellen? hier belde net mn vriend op, die was bij een klant en die is in maart uitgerekend. die hebben precies hetzelfde verhaal als ons gehad. zijn zaad eerst niet optimaal en bij haar een stofje verhoogd. na ander bloedonderzoek bleek dat ze idd een traagwerkende schildklier had en kreeg med. na 2 mnd was ze zwanger! mn vriend helemaal blij haha dus nu hopen wij zo dat t aan mijn schildklier ligt he! maar goed eerst maar eens bloedprikken.. ga nu bellen naar de gyn voor een afspraak!