Oeh Marieke! Snel bloed prikken! Dan weten we t! Ik hoop zo voor je dat t daaraan ligt/ gelegen heeft! Ga er bovenop zitten! (niet letterlijk hahaha wat zeg ik nu weer?) Ik ga maar weer even wat doen.. Werd net gebeld door een apotheek hier in amsterdam. ik heb een vacature op de apotheeksite neergezet en ze wilde wat meer info. Vond ik wel leuk, maar het is niet wat ik zoek.. jammer..
hahaha blurry! jammer dat die vacature niet is wat je zoekt! hier net de gyn gebeld.. de uitslag van t zaad is al binnen, ze kon er nu nix over zeggen want dat was te ingewikkeld ofzo.. ach ja assistentes he.. hihi maar heb een afspraak voor maandagochtend met mn eigen gyn.. kunnen we er mooi samen heen. daarna gelijk bloed prikken en daar kan ik dan waarschijnlijk over bellen.. en zo niet kan ik die uitslag wel alleen halen.. als mn vriend er maar bij is voor zijn uitslag vind ik t best.. vind het nu wel spannend hoor!
Zo. Benne we weer bij @Wieffie: wat jammer dat de verkopende lui nou op vakantie zijn. Moet je weer wachten Is altijd zo irritant he, als je net ergens heeeel enthousiast over bent en dan moet je jezelf afremmen omdat je nog moet wachten. Bleh! Wat fijn trouwens dat je echo zo leuk was! Ze zijn wat moeilijk te zien de foto's, maar de ruggewerveltjes zitten volgens mij allemaal prima op hun plekkie (Vind ik altijd zo mooi dat de ruggewervels altijd zo lekker duidelijk zijn ) Hoop dat je je ook wat minder beroerd voelt nu. @Diaantje: lekker gewandeld met meatje? Nog ffies en je kunt met haar samen 'langsfietsen' @G4B: schie het op met de vloer? Volgens de poll heb je nog een maand en 2 dagen Volgens Beastie dan @Miamel: en? Hoe voelen wij ons vandaag? Nog een beetje roze gevoel? @Stephanie en Blurry: jullie al roze ideeën? Nod is al bijna! @Ellenk: zieken thuis? Ach joh...wie weet wat die zaadjes allemaal kunnen joh! We hebben het hier al een paar keer gezien. Als je het het minst verwacht is het tóch raak, dus wie weet! @Miepie: ben blij dat we je niet hoeven te missen zo lang! Tot wanneer blijf je nou in Nederland? En al iets bekend over wanneer die sisecho plaats kan gaan vinden? (zo'n beetje eind oktober toevallig? ) @Beastie: Moest je npou vandaag alweer werken of ben je nou maandag weer aan de beurt voor je eerste hele dag? Sorry...vergeetachtigheid is helaas nog niet helemaal weg Maar als je thuis bent iig: veeeel knuffelplezier! @Marieke: hoe is het met jou? 't Is alweer bijna ei-tijd! wat gaat die tijd toch soms snel zeg. Ga maar snel bloedprikken jij! Hoe sneller de uitslagen, hoe beter lijkt mij! (Ik ben ook niet zo gek op dat geprik dus doe het meestal maar zo snel mogelijk. Ben ik er ook weer vanaf ) @Trutje: Het is en blijft Frumpie tot 't eruit is. Daarna geven we het wel een 'gewone' naam hoor @All: Ja. Ik zat me al dagen af te vragen waarom ik frumpie nog steeds niet bewust kon voelen. Bij mijn zoon voelde ik 'm al met precies 17 weken! Dus ikke gisteravond m'n hand weer aan de zijkant van mijn buik gelegd, maar steeds geen resultaat he. Andere kant: ook niet. Toen bedacht ik mijn hand maar helemaal boven aan mijn bmrand te leggen bij mijn navel. En dat had dus eindelijk resultaat! En wat voor resultaat! Geen bubbels of plopjes, nee, volgens mij probeerde frumpie mijn hand weg te koppen ofzo! Ging hard! Wou al manliefs hand pakken, maar die lag allang te snurken Volgens mij had hij het ook wel kunnen voelen. Ik begin nou wel opeens heel erg te verlangen naar de 20-weken-echo. Vraag me af of mijn placenta soms aan de voorkant ligt omdat ik het pas goed kon voelen helemaal aan de bovenkant. *zucht* nog 2 weken wachten. Wat is die roze wolk toch heerlijk!
@Marieke: da's al wel snel dat je nar de gyn kan voor de echo! Nog een paar daagjes zenuwachtig zijn dus We slepen je er wel doorheen hoor!
huh? tezzz? voor de uitslag van t zaad gaan we maandag he.. ik hoef nog niet voor een echo schat hahahahaha ik vind het echt super dat je humpie dumpie gevoeld hebt nog 2 weekjes wachten meid ik moet zeggen dat we deze cyclus nog niet echt hebben geklust eerst kon t niet vanwege de onthouding voor de test.. en daarna was ik zo doodmoe dat ik eerder naar bed ging als mn vriend en ik dus al sliep toen hij kwam... hebben dus al 10 dagen niet geklust haha bijna ons record vanavond toch maar eens beginnen met smeppen! want niet geschoten is altijd mis he!
en dat terwijl je voor het weekend nog zo baalde dat je niet mocht! Na ja! (Misschien heeft het wel positief resultaat voor de zwemmers )
hahaha ach ja tezzz zwanger he dus zal het je niet kwalijk nemen ja erg he! als ik ongesteld ben heb ik ontzettende zin.. toen ik niet meer ongi was mochten we niet vanwege de test en de dagen erna was ik echt doodmoe.. heftig weekje geweest op t werk haha dus de zin was al afgezwakt! tis wat met mij hihi blurry duim voor je meid! net als voor miamel (hebben we daar vandaag al wat van gehoord?) en voor stephanie
Tezzz, wat heerlijk dat je Frumpie gevoeld hebt! Nou maar hopen dat ie dat vanavond nog een keer wil herhalen met de hand van G op je buik . Marieke, aan de klus jij! Hoop dat de uitslagen maandag ok zijn...en idd maar gelijk bloed prikken dan, anders blijf je daar tegenaan hikken... Ga zondag weer terug. SIS moet ergens in week 2, vóór de eisprong. Komende week lukt niet, november komt net rot uit, want kan alleen door de week en komende ronde zit ik in week 2 net in de eerste week van een cursus die ik ga doen. Ronde daarop is de ronde dat we ook aan het eind hopen te beginnen met spuiten. Denk dat ik dan dus maar naar NL kom, kan ik het laatste gesprek wat eigenlijk telefonisch kon ook gewoon "live" doen. Heb al even gekeken, denk dat ik dan 7 december weer naar NL kom, kijken of de SIS de 8e of 9e kan... Eerst maar even met Miepman overleggen . Ga nu naar het noorden, even Miepma en Mieppa met een bezoekje vereren, tot morgen!
@Miepie: jammur In elk geval veel plezier bij schoonpa en -ma! Moet een afbeelding hebben van een monitor kabel. Maar mijn google doet weer raar Iemand zo handig om ff het 4de plaatje van links neer te zetten als je onder afbeeldingen op google zoekt naar 'monitor kabel ' ?
@Miepie: zie je! Dat krijg je ervan als Tezzzman weer tussendoor komt met vragen over stekkertjes en pinnetjes enzo! Veel plezier bij je OUDERS dus En nog bedankt voor het stekkertje! kworgek van mijzelf
ff op zoek naar een stekkertje in de garage en kids ophalen. Dochterlief wou persé op de step, dus ben iets later terug
zo dames was ik weer. stephanie zit hier naast me en kijk eens in haar album! ze staat op pagina 689 mn dinnetje is lekker zwanger