Huh? ik val in iets heel vreemds met die monitorstekkers... of wil je kleine baby compjoeters Tezzz? @ Miepie: veel plezier! (te laat natuurlijk...) Fijn om te horen dat uitslagen geen gekke dingen hebben opgeleverd enne begin december zie ik je dan vast wel even ik woon bijna (uhm) naast het AMC... @ Wieffie: aghhh spannend dat jullie nog moeten wachten op verkoper... Pfff hoe kun je nou je huis te koop zetten en niet duidelijk zijn in wanneer je weer bereikbaar bent... Hoop dat je niet te hoog geboden hebt... @ Tezzz: joehoe!, gefeliciteerd! Lekker baby gevoeld! Super he! En wat een kracht dan al. Kan me dat in die periode ook nog heel goed herinneren! Was tijdens WK dat vriend en de baby een balletje konden trappen samen Ben benieuwd idd of ze je straks bij de 20wkn kunnen vertellen dat de placenta aan de voorkant ligt! Nou, lekker genieten van het getrappel! De vloer is af. Hopelijk kan vriend in Ikea Haarlem plintlatten vinden (in A'dam zijn ze op, komen pas over drie weken...) want die jongens hebben nogal grote ruimte tussen vloer en muur over gelaten...(jaja ik geloof niet dat 2 cm aan weerszijde in een halletje van nog geen meter breed nodig is voor het uitzetten van de vloer ) Maar goed. Laminaat ligt erin! En zelf was ik langer bezig geweest (maar dan wel stukken netter geworden natuurlijk... perfectionist die ik ben... ik had alles in woon en slaapkamer zo precies gelegd dat ik geen plinten nodig had en rekening gehouden met uitzetten...) Dit weekend de huiskamer weer inrichten en de kinderkamer sauzen! Geen heftig geklus verder want vriend heeft gister heel hard in zijn hand gezaagd dus moesten naar ZH om het gapende gat/geul, dicht te laten hechten... bleh.. was best geschrokken! Gelukkig mogen de hechtingen er over een week al weer uit! En heel veel geluk dat geen groot bloedvat, pees of bot was geraakt! Als ik naar mn eigen hand kijk dan zie ik boven op heel veel aders lopen...
HOERAAAA! GEFELICITEERD STEPHANIE! JE HEBT BINGO! Oh my god! geweldig! en dat in 2x! ROZE KOEKEN ALL ROUND! {|= \/ \/ {|= =D>
WHOEHOE! \/ \/ \/ \/ \/ Stepahnie GEFELICITEERD!!!!! SUPER!!! \/ \/ \/ \/ \/ En dat Marieke maar heel erg snel mag volgen nu! Kunnen jullie lekker samen op gaan!
Hallo, Wij hier! Stephanie en Marieke voor als dat nog niet duidelijk was Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Ben nog wat onzeker hoor... Marieke verklaard me voor gek hier.
Hihi, nou was duidelijk hoor! En dat je onzeker bent dat is part of the deal! Dan duurt het genieten en de roze wolk lekker extra lang! En Mariek: hoop zo dat het bij jou ook snel gaat gebeuren. Misschien idd je schildklier ofzo wat je schreef! Dikke knuffs en liefs voro jullie beide! PS: en eet maar veel roze koeken en kinderchampagne om het weg te spoelen! EDIT: had net foto gemaakt met de computer op 't werk. Dus buik in album! (maar beetje bagger foto vind ik...)
Marieke, het is nu zo dichtbij, ik hoop dat jij nu ook de roze golf ontvangt. Stephanie straal Marieke even in wil je? haha Nogmaal gefeliciteerd en genieten! Samen aan de bubbels!
hiiiiiiiiihaaaaaaa (op z'n dukes of hazzard's) stephanie van harte gefeliciteerd meis en steek marieke ook gelijk even aan wil je vind het echt super leuk voor je. @ go4baby wat een prachtig mooi buikje zeg! Echt mooi en bescheiden, wees er maar trots op!
g4b mooie buik joh! ik zit nu even onder steef dr naam te posten.. want steef is even met r mama aan t smssen hihi
wel grappig dat ik nu aan t posten ben met zon mooie banner hahahahaha stephanie doet me zeker aansteken... wij gaan lekker samen zwanger wezen strax hihi
@Marieke: ga jij maar lekker onder steefs naam posten hoor! (Pik je meteen stiekem een paar hcg'tjes in? )