Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    ooo dat is super! ga dr zo even feliciteren :D:D (marieke)

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    pvd! Wat doet steef met een andere banner?! Wij zijn hier toch van de regenboogjes! ;)

@Marieke: he! Ik zag je net op 'vruchtbaarheidsbehandelingen' nog ingelogd staan! ;)

3. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    hahaha ja stephanie kan niet zien welke van haar is ;) ach ja zwanger he ;)
    maar ze zal m strax misschien wel weer veranderen hoor.. heeft ze toch nog 8 maanden de tijd voor :D

ja ik zal weer even inloggen op mn eigen naam

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    is misschien wel handiger ja ;)

5. zooo was ik weer onder eigen naam hihi
    zwangere annie is naar huis ;)
    jahoee ik word suiker tante hihi
    ik=blij hahaha net of ik zelf zon mooie test heb haha

zometeen even wat eten.. strax vergadering.. blergg...

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Joehoe!
    Roze donderdag!

Stephanie, gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!

En in het zelfde berichtje wil ik tegen Marieke zeggen dat ik echt knap vind hoe je reageert! Het lijkt mij echt confronterend! Dikke knuffel!
    En hopelijk snel positief bericht voor jou!

Zo nu ga ik even bijlezen! :D

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    vind het wel heel lief van steef dat ze het jou eerst is komen zeggen ;)

Ik moet zo een monitor kabel gaan kopen :( Daarna nog ff naar de echt Heeeeema om te kijken of ze nog verf in de aanbieding hebben (alvast voorraadje voor opknappen commode e.d. ;) ) en dan stekkertje naar manlief brengen. En dan door zoontje ophalen (die lekker pannekoeken is eten bij z'n vriendinnetje..zeg maar 'zijn janneke' :) ) En dan natuurlijk nog ff pannekoeken halen voor dochterlief aangezien het volgens haar absoluut niet mogelijk is dat zoonlief wél pannekoeken zou eten en ZIJ NIET! (Stel je voor! :confused: )

Tot laterrrrrr!

8. lola, ja maar bij stephanie ligt dat anders, hoe ik reageer bedoel ik haha.. ik ken stephanie al sinds de basisschool.. we zijn altijd dikke vriendinnen geweest.. hebben alles meegemaakt samen van kleuterklas tot samen naar de middelbare school tot stappen en vriendjes enzo.. als ik het iemand echt gun (en dat zeg ik niet omdat ik weet dat ze hier mee leest) dan is het stephanie wel! en haar mannetje natuurlijk :D
    toen ze me vanmorgen smste of ze langs kon komen vanmiddag wist ik het eigelijk al :D had zon voorgevoel! bij ieder ander had ik diep in mn hart toch stiekum wel gebaald denk ik. maar dat gevoel heb ik nu absoluut niet! ik ben echt onwijs blij
    maar dank je voor het compliment :D echt lief van je!

tezzz tja wij kunnen toch niets voor mekaar verzwijgen als er iets is rennen we vaak als eerste naar mekaar toe.. :D
    en nee dat kan natuurlijk niet he! je broertje pannenkoeken eten bij zijn "janneke" en jij niet! hihi dus vind het wel lief van je dat je voor haar ook pannenkoeken koopt :D
    heb ik trouwens ook wel zin in!

Chris komt later thuis vanavond, tegen de tijd dat hij thuis zou komen ben ik al weg, dus die eet lekker bij zijn ouders. nu maar eens zien wat ik ga eten :(

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Beastie: hoe beviel het werken gister?
    Ik las dat Jasmijn dus geen fles wou, wat een eigenwijsje! :) Hopelijk maandag wel!

@ G4B: Ten eerste wat een mooi bescheiden buikje!! En wat een mooi figuurtje heb je!! Bij mij zit er al ruim 15 kilo aan mede door het stoppen met roken! Grrrrrr!
    Enne, die I-Phone is echt mooi idd, maar T-mobile wat minder! Ik heb zelf T-mobile en op de beneden verdieping thuis heb ik amper ontvangst!
    Die blackberry heb ik van mijn werk! Moet ik wel inleveren bijeen nieuwe baan! ;)
    Fijn ook dat de APK goed was, behalve je ijzergehalte! Ik hoop dat die kleine goed blijft liggen! Ik voel nog steeds het hoofdje tegen mijn ribben aan bouncen! ;)

@ MiaMel: ben benieuwd naar jou test! Raar dat ie gister wat minder was.... Wie weet stond ie er vandaag wel in volle glorrie!

@ Blurry: huh, is die apotheek zo laat open?! :confused:
    Enne, die Mag's zitten heerlijk he?! Vroegah, had ik ze ook! Maar nu bestaan ze dus nog steeds maar dan onder een andere naam?

@ Mielen: je lichaam van de rel met je korte cyclus?
    Edit: oh, geen ongi.... ;)

@ Trutje: prachtige foto!
    Op het werk gaat het goed, mijn werk zelf is niet zo zwaar, maar toen ik nog hele dagen werkte hakte die reistijd van 3 uur in totaal er in! :rolleyes:

@ Miepie: Hahaha, irritant die mailtjes die je voortdurend binnen krijgt op zijn blackberry! Hij checkt die dus ook voortdurend? Bij mij zijn het dus allemaal werkmailtjes en dan ga ik de hele tijd met mijn werk bezig zijn! hihi!
    En wat een hoop info allemaal zeg, balen dat je terug moet voor eenSIS-echo, maar fijn dat je december mag beginnen met spuiten! (als alles goed loopt toch met je cyclussen?)... Voor je het weet is het december!

@ Ellen: oh vervelend is je mannetje ziek of jij? :(

@ Wiefie: mooooie echo! Hopelijk weet je snel meer over jullie huis!

@ Tezzz: fantastisch dat je die kleine hebt gevoeld! :D

Hier net even met ex gesproken, op het CS in a'dam! ;)
    Hij wilt bij de bevalling zijn... Nou mooi niet dus! Ik heb hem uitgelegd dat ik geen stressfactoren bij de bevalling wil.
    Hij wou ook het kindje erkennen... Ik heb hem gezegd dat hij eerst maar moet laten zien dat hij er voor die kleine gaat zijn en dat we dan verder praten!
    Nou ja, hij leek het eigenlijk wel een beetje te begrijpen!
    Alleen begrijpt hij niet dat ik mijn eigen weg ben gegaan! maar goed, hij is misschien een beetje hard leers...
    In ieder geval zijn er weer 2 vragen voor hem beantwoord, ben benieuwd wanneer hij met weer een vraag komt! ;)
    Zijn alimentatie gedoe ook al afgewimpeld laatst... Wil ik niet.... Ik zei: stort maar geld als ik voor die kleine een spaarrekening heb geopend op haar spaarrekening! Ik hoef het niet, bedankt! :)

Op het werk is het ook beter om halve dagen te werken, nu lever ik ook weer kwaliteit, doordat ik wat minder moe ben en wat langzamer ben s'ochtends, dus minder benauwd, ben ik veel alerter, ben ik er voor mijn client, ben ik veel meer bij en vind ik het weer een stuk leuker.... Nu kan ikn og wel 4 weken volhouden!

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marieke: toch vind ik het heel knap hoor! Maar wel goed dat je het haar gunt, maakt het voor jezelf dan ook een stuk aangenamer! Had ik tenminste toen ik na mijn curretage hoorde van eengoede vriendin dat ze zwanger was van haar tweede... Ze kwam me ook meteen vertellen, ik gunde het haar ook echt en ik vond het daardoor dragelijker! hihiih!

11. ja dat maakt t idd dragelijk dan he :D
    hihi die ex van jou blijft t proberen he hihi

fijn dat t nu beter gaat op je werk joh!
    lang leve de halve dagen :D

12. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Wauw roze donderdag! Stephanie, van harte proficiat meid! Fijn dat het zo snel gelukt is!

Enne marieke een hele dikke pluim voor jou hoe je hiermee omgaat! Wat ben je toch een kanjer! Ik hoop echt zo dat ze jullie nu echt snel kunnen helpen want wat zou het super zijn als jullie gewoon gezellig samen zwanger konden zijn!

Tezzz, wat geweldig dat je uk gevoeld hebt meid! Ik kan er al bijna niet op wachten... lijkt me zo bijzonder. Tijdens de echo vertelde ze me al dat de placenta aan de achterkant lag en dat ik dus waarschijnlijk wel binnenkort wat zou kunnen voelen...

Lola, fijn meid dat het wat beter gaat op werk enzo! Toch irri dat je ex het maar niet wil begrijpen hoor! Je hebt groot gelijk dat je geen stress wilt tijdens de bevalling, 't is al hard genoeg werken!

Oja, de makelaar belde, de verkopers zijn er maandag weer! Jippie, dan kunnen we het eindelijk rond gaan maken... Oja, nee we hebben ons bod zeker laag aangehouden maar er zijn 3 kapers op de kust die het huis ook willen hebben :( Gelukkig hebben we wel 1e optie ;)

13. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi lieve meiden!

Even ego berichtje:

Ten eerste... ja Marieke is het liefste vriendinnetje die je maar kan bedenken! (ik iig ;)) En stiekem had ik ook gehoopt dat ze eerder was. Straks even ingestraald en HCG rondgestrooid, dus misschien mag het helpen!
    Ze weet het zelfs eerder dan m'n vader :oops: hahaha

Vanochtend werd ik al vroeg wakker, moest nodig plassen maar had geen zin.
    Toen bedacht ik me ineens dat ik een test zou doen...
    Toch maar even gedaan, na enkele sec. stond er al een streep. Jemig de pemig, ik had 't niet meer! Vriendje wakker gemaakt en even samen gelachen en gehuild, (van blijdschap hoor)
    Kan 't nu nog niet beseffen hoor. Beeeeetje vreemd allemaal.
    Eerst nog maar een paar posotieve testen zien.

Bedankt voor de felicitaties! :D

Wieffie, fijn dat je maandag meer weet! Spannend :D

Lola, je ex laat er geen gras over groeien of wel?
    Ach, beter zo als andersom, misschien gaan z'n oogkleppen nog wel een keertje af.

Rest even vergeten, sorrie!

Ga nu m'n pyama aantrekken en lekker op de bank hangen. Ben misselijk... veel te veel doner gegeten :confused:

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Wieffie: oooh wat fijn dat ze maandag al terug komen! :D :D Spannend allemaal!

@ Stephanie: echt gaaf hoor! hihhihi! En tsja, die misselijkheid kan heel goed komen doordat je zwanger bent!
    Lekker genieten nu... Heerlijk, die roze wolk!
    En een mooie tijd om te bevallen in juni! :D

Ja en die ex... Ach tsja... Geen woorden voor! ;)

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    volgens mij had niemand daar meer woorden voor ;) Al ruim een half uur stilte hier!

@Wieffie: fijn dat je hopelijk maandag al nieuws krijgt!

@Lola: tja...je ex heeft wel lef dat íe nog durft te vragen bij de bevalling te zijn :rolleyes: of is ie gewoon nog dommer dan we dachten? ;)

@Stephanie: meid, ik hoop zoooo voor je dat je misselijkheid gewoon door de doner komt! ;) Misselijkheid vanwege zwangerschap wens ik eerlijk gezegd niemand meer toe na mijn eigen ervaring de afgelopen maanden :rolleyes: ;)

16. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Stephanie is zwanger!!!!!! roze donderdag ole ole

Heej meisjes als i kstraks me met een blauw oog hier vertoon komt het omdat ik incorrecte bijdrages lever in de lounge...
    You know!

17. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    @ Lola, we hebben inderdaad dienst deze week, dat is zo'n 5-6x per jaar en dan ben je een hele week van 8.30 -23.00 uur open. Omdat we maar met zn 3-en zijn is dit wel even bikkelen en ben ik nu 2 avonden de 'lul'. Omdat we pas sinds juni meedraaien met onze nieuwe apotheek hebben ze er 5 in 4 maanden gepropt. Dat betekend voor deze maand dus 2 diensten!
    Dat is niet fijn, maar levert wel extra uren op. En aangezien we met kerst en oud en nieuw een trip naar Ierland hebben geboekt komt dat wel mooi uit.

Ik hoop dan ook dat ik rond die tijd echt een kindeke mag verwachten. Dat zou een super-kerst worden!

vanmiddag stiekum ook een testje gedaan, maar was negatief. Ik had ook al niet zo'n idee dat t gelukt was, volgende keer beter en pak ik alle raad aan van in de middag ovutesten ipv de ochtend en net zo lang smeppen tot ik erbij neerval! haha

Ik ga weer ff wat doen hier.
    Misschien pizzaatje bestellen? mmmm

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek

:-s

19. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Ja, ? ik snap t ook niet helemaal Tezzz. Wat heb je gedaan dan?

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    :)
    En idd, dommer dat we dachten schijnt ie echt te zijn! :eek:

@ Blurry: extra uren zijn natuurlijk wel fijn! Ik hoop ook dat je tegen die tijd zwanger bent meis, moet lukken straks als je je ovu testjes in de middag doet!
    maar wie weet heb je nu te vroeg getest, je zit toch op 8 of 9 DPO toch? Dus hij kan nog positief worden!
    Lekker, pizza, heb ik ook net gegeten! :D

@ Tom: anders sturen we de smep-squad op hun af hoor! Maar volgens mij ben je heel netjes gebleven toch?!

Deel Deze Pagina