Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Stephanie, gefeliciteerd !

Lola, die ex van jou :rolleyes: , ik hou wijzelijk mijn mond.

Marieke, al zijn jij en steph de allerliefste vriendinnetjes van elkaar.
    Vind ik het toch heel knap hoe je er mee omgaat hoor, dikke vette respect voor jou..

Nu jij nog !

2. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    nog even proberen te reageren op de pre-stephanie berichtjes

@ tezzz wat heerlijk meis dat je je frumpie hebt gevoeld! Echt super gaaf!

@ beastie oeh lees je wel eerst even de gebruiksaanwijzing van dat kraamverband dat je hem niet met het plakstrippie in je **** stopt :)

@ trutje wat voor spiraal heb je gehad, mirena? Moet je daar ook niet van "ont-hormonen"? En hoe zijn je cyclussen dan geweest de afgelopen maanden? Niet direct zorgen maken hoor, met een cyclus van 25 dagen kun je ook heel goed zwanger worden lijkt me. En met een korte cyclus zou ik idd iets eerder beginnen met ovu tests.

@ ellenk ben jij ziek of ellenman? Beterschap in elk geval. Hoe is het met de poes gegaan?

@ wieffie spannend hoor, nog steeds geen duidelijkheid over jullie huis. Hopelijk krijgen jullie maandag goed nieuws. Dat er meer kapers op de kust zijn betekent misschien wel dat je de vraagprijs moet betalen, hebben jullie dat er voor over? En gefeliciteerd met de prachtige echo.....kun je weer een paar weekjes op teren he ;)

@ go4baby getsie dat is schrikken! Gelukkig hoefde hij "alleen maar" gehecht en is er geen schade aan pezen of zenuwen. Kan me voorstellen dat je ervan geschrokken bent, ik zou daar ook niet goed tegen kunnen.... heb je nu een knalrode muur in het halletje? :(

3. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Tom, wat heb je daar uitgespookt?
    Nog geen blauw oog ;)

Blurry, je hebt ook wel redelijk vroeg getest he. Wacht een paar dagen en wie weet wordt ie nog positief. :)

4. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Ik weet t, maar ik denk t niet hoor..
    Ik hou jullie op de hoogte! :)

5. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @Stephanie, van harte gefeliciteerd meid! En dat al na de 2de keer! Geniet er maar lekker van!

@Marieke, idd petje af hoor, ook ik ben erg onder de indruk van je reactie. Ik hoop zo dat ze snel vinden wat het is en dat je kan volgen!

@Miepie, gelukkig dus alles gegaan min of meer zoals verwacht... Ik hoop dat je dan zo snel mogelijk kan beginnen, en dan wordt het echt keihard duimen voor je dat het meteen raak is.

uhhhhh, de rest ben ik alweer vergeten ben ik bang...

Oh ja, Wieffie, mooie echo! En fijn dat die mensen dan weer terugkomen maandag! Wij worden morgen als het goed is officieel huiseigenaars! Dus dat gaan we dan wel even vieren.

Verder heb ik gisteravond redelijk geslapen, sinds een paar weken was dat wat minder, maar het gaat nu weer ok.
    Ik denk dat ik maar een klein beetje ga inpakken dat ik dinsdag niet tot diep in de nacht op ben, we vertrekken hier om 6 uur ' sochtends woensdag.

6. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    He Stephanie!
    Gefeliciteerd meid! Geniet er van!

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Tot morgen (of zoiets :rolleyes:) allemaal!

Liefs Tezzz

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Julita: Fijn dat je wat beter geslapen hebt!

@ Tezzz: tot morgen! (ofzo?)

Ik ga plat....
    TRUSTE!

9. kippy

kippy Bekend lid

6 okt 2008
    976
    0
    0
    Hallo dames,

Wieffie heeft me uitgelegd wat ROZE DONDERDAG is haha

Stephanie, van harte gefeliciteerd en geniet ervan!

Zit hier naast een super trotse wieffie en haar honey en ik ben zo blij voor ze! :)

Heb gister een ovu test gedaan en in mijn optiek waren de strepen even dik.. Vandaag een test gedaan en die was dus negatief.. Bij wieffie nieuwe test gedaan en die was nog minder dan die van vanmiddag. (maar goed dat wij vanmorgen wel aan het knutselen zijn geweest ) ;)

Ga er dus maar vanuit dat ik vandaag een eisprong heb gehad. Afwachten maar..

Allemaal heel veel liefs

10. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    truste meiden! Ik ben hier nog wel even tot half elf.. dan ga ik wat troep opruimen en langzaam afsluiten. Er komt niemand meer denk ik..

Tot morgen!

11. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    YES kippy, vandaag eisprong! Oooh, dat vond ik altijd het leukste moment en het spannendste! Maak er wat van meissie en jij volgende maand lekker roze op donderdag!

12. avond!

allemaal bedankt voor jullie reaktie op mijn reaktie haha erg lief van jullie!

stephanie hihi best erg dat ik t nog eerder wist dan je papa en je broertje.. weten die t inmiddels nu wel? :D
    ben zo benieuwd naar hun reaktie!

kippy goed dat je geknutseld hebt.. hopelijk komt er net als bij wieffie een mooi wondertje aan :D

tom? wat heb je gedaan dan meid? mis ik iets? ;)

13. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Stephanie! Van harte gefeliciteerd! En Marieke ook een beetje want die wordt suikertante <3
    Wel gaaf hoor. Ik kreeg een beetje traantjes van 't emo-verhaaltje van hoe het vanochtend gegaan is, Steph.

Lola, wat ben je toch een stoere! En slimme ook!

Mielenl: idd een mirena en volgens de arts kun je dan gelijk zwanger raken. De eisprong gaat nl wel gewoon door maar het eitje kan niet innestelen.

De rest ben ik weer kwijt. Sorry... Kom net van mijn werk en ben heeeel erg moe.

Trusten!

14. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    hey meiden...

YESSSSSSSSSS ROZE DONDERDAGGGGGGGG !!!

Steefffff van harte gefeliciteerd meis, is je gegund hoor...en net wat de rest zegt..straal die hcg-tjes maar lekker naar Marieke...kunnen jullie saampjes lekker zwangeren !

:idea: Tom....hoorde dat je deSmep Squad nodig had?
    U roept..wij komen...
    :idea: Lool...hoe gaat het meis?..op vragende exen na dan...

Jeetje...nou heb ik tig bladzijdes terug gelezen...en nou ben ik alles weer kwijt...
    Voor de rest dan ook maar....knuffffff

15. hihi ja idd suiker tante.. leuk joh :D wat zal dat kind een verwend blaag worden zeg :p

16. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi,

Ben ook bang voor een verwend kind hoor hahaha,
    maar wel eentje met een lieve suikertante!
    Niemand weet 't nog hoor.
    Morgen weer testen en als ie posi blijft gaan we dat morgenavond doen.

Schoonzus vertellen we nog niks.

Die krijgt morgen uitslag van zaadonderzoek en we zijn bang dat de uitslag niet goed is :(

Hoe was de vergadering trouwens Marieke?

Kippie, knutselen! haha net zo leuk als klussen :)
    Hopelijk knutselen jullie snel wat moois in elkaar.

Rest, knuff!

17. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Hier ook een verwende diva ...als ze maar even kikt staan er gelijk 2 mannetjes boven haar box of bed....
    En halen de gekste kapriolen uit om haar aan het lachen tekrijgen...

Fijn als de jongens naar school zijn en mama het alleen moet gaan doen :( ...

18. diaantje wat heerlijk dat meagan zulke leuke grote broers heeft! die hoeft later niet bang te zijn dat ze ruzie krijgt met van die stoere broers om zich heen hihi

stephanie.. zooo spannend.. hoe ga je t vertellen weet je dat al? gewoon zo of doe je t speciaal?
    ben benieuwd naar de uitslag van je schoonzus.. doe je dat nog wel even vertellen?

vergadering was nix aan.. ze beloven weer een hoop te gaan veranderen maar hoe weten ze nog niet. dus in feite 2 uur lang geluld over nix...
    en daarna stond ik in de file pfff wegwerkzaamheden om 22u en dat op filevrije roze donderdag hahaha

kan je t al een beetje geloven steef? en roij?

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hé, eindelijk weer een roze donderdag! :)
    STEPHANIE, GEFELICITEERD!!!

Marieke, knap van je dat je zo oprecht blij bent... gun het jullie ook zo! Hele dikke knuf en hoop dat Stephanie het een beetje op jou door kan stralen ;).

G4b, mooi buikje! :) Enne... kom natuurlijk even op kraamvisite als ik idd in december naar NL kom ;).

Ga nou even snel naar de lounge om te kijken waar Tom zich misdragen heeft en eerst even Josien feliciteren... geeft me stiekem toch ook wel weer goede hoop dat het bij haar en Elmo uiteindelijk met soortgelijke uitslagen ook gelukt is ;)

Tot morgen allemaal!

20. miep meid! bij jou gaat het ook zeker lukken!
    ik ga zo ontzettend voor je duimen..
    zit veel te kijken op t topic domme opmerkingen.. erg grappig.. staat onder vruchtbaarheidsbehandelingen.

Deel Deze Pagina