@ Lola: Ik vind jou zo'n super wijf, he! Echt klasse dat je je ex duidelijk hebt gemaakt dat hij teveel stress voor je veroorzaakt bij de bevalling (hij heeft zich ook wel heel raar gedragen met dreigementen enzo) en dat je geen alimentatie wilt, maar het geld op de spaarrekening van Diva! Dat getuigt echt van puurheid en eerlijkheid die heel zeldzaam is (helaas)! Super trouwens dat het nu beter gaat met werk door je halve dagen! Heb je goed gedaan! En wat die blackberry betreft: je blijft daar vast nog wel even werken toch totdat dat ding weer verouderd is En thanx voor compli over mn figuur... Maar ben best 'breed gebouwd' hoor en geen echt slank figuur maar dat zie je niet van de zijkant Dat zie je wel op 1 nov... @ Marieke: had ik mijn petje voor jou ook al afgenomen? Vind het ook super hoe blij je reageert/wordt van Steef! Hoop zo dat die hcg's van haar jouw knetterroze maken! Krijg je nou een onderzoek naar je schildklier? Of heb ik het niet helemaal goed begrepen... @ Wieffie: ha, fijn dat er schot in de zaak lijkt te komen! @ Burry: He bah, nega... maareh... je cyclus kan nog langer zijn @ Tom: je was heel netjes... heb nagelezen en je geeft toch alleen maar je mening... Ik wacht nog even tot die prijzen helemaal laag zijn en dan... kom ik naar je toe (nee, voorlopig zit dat er niet in helaas, maar ik droom er wel lekker verder over!) @ Diaantje: zo lief om te lezen hoe gek die twee mannetjes zijn met hun zussie! Hopelijk verwennen ze haar niet teveel dat jij erbij verbleekt @ Mielenl: dagen aftellen voor de nieuwe auto! (ik heb er nog niet eens zelf in gereden...) En idd de kinderkamer (plaats ongeval) had bijna een rode muur @ Tezzz: pannekoekies voor dochter gemaakt/gehaald? Lekker hoor! @ Miepie: joehoe, gezellig! @ Marieke: Bleh... gaat je avond dan... @ Beastie: hoe'st meis? Gelukt met werk en Mark zn papa dagje? @ de rest: sorry: niet goed onthouden! Ik was vanavond naar de borstvoeding info avond en was errug nuttig! Ga nu lekker slapen! Truste allemaal
g4b, kijk aan en heb je er wat aan gehad aan de info avond? thx voor je petje af ze gaan idd mijn schildklier onderzoeken. omdat dat stofje in mn bloed te hoog was, dat kan duiden op een traag werkende schildklier... dat zou ook de "onvruchtbaarheid" verklaren.. en t feit dat ik altijd zo moe ben, een jojo ben qua gewicht en ik ontzettende haaruitval heb, droge huid enz.. in feite heb ik alle symptomen blijkt nu.. dus ik hoop dat dat t is, al klink dat gek.. maar dan weet ik wat t is en kunnen ze er wat aan doen!
@ marieke: Jee zeg, als je het zo omschrijft hoop ik bijna dat het gewoon aan die schildklier ligt en dat daar met juiste behandeling snel wat aan te doen valt! Enig idee wanneer dat gaat plaatsvinden? Truste! Mn lieffie ligt er al weer in en voelt zich eenzaam
hihi ga maar snel bij m liggen dan! zo koud in bed alleen he maandag gaan we voor de uitslag van t zaadonderzoek van afgelopen maandag. en dan laat ik meteen bloedprikken. dan hoor ik wel van mn gyn of ik terug moet komen voor die uitslag of dat ik dat telefonisch mag doen... dus best spannende week volgende week.. en dan moet ik ook nog naar mn opa in t ziekenhuis en veel werken en dan ben ik donderdags ook nog eens jarig.. pff
druk weekie dus volgende week marieke... Wat ga je nou bij de koffie doen uiteindelijk? Weet je het al?
Nou nou nou dames dank je wel hoor. Heb mijn laatste bijdrage iets genuanceerd. Want anders was het matten geworden Heb ik wel behoefte an! Go4 lijkt me heerlijk als je hier naar toe komt. WE kunnen altijd iets regelen met oppas enzo! Hier zijn de huizen straks onverkoopbaar geworden dus grijp[ dan je kans! Wante eerst een paar jaar genieten in dat verbouwde huis van jullie! hier vanochtend nog steeds mijn ouwe vertrouwde spijkerbroekkie aan.. En dat met bijna twinitg weken! Ik ga fruit voor de kids maken en ze naar school brengen het si ook al weer bijna schooltijd@ Mzzl
Goeiemorgen! Wow, Tom, dat je je gewone spijkerbroek nog in kan... wel echt veel afgevallen met die eerste weken, of niet? Steef, lekker geslapen ? Miamel, hoe gaat het bij jou? Ik ga een dagje naar school, dus tot vanmiddag allemaal!
ok miep dus das vandaag! Was ik zo benieuwd naar. En ja ik ben 19 kg afgevallen maar zit nu aan de scharrelsalade
@ miep veel plezier op school vandaag! @ tom wanneer mogen wij nou eens die zwangere buik van je bewonderen? En idd super hoor, als je met 20 wkn nog in je eigen broeken past! @ miamel waar blijf je meis? ook ik brand van nieuwsgierigheid! hier weer een onrustig nachtje, Mika om de haverklap aan het huilen in zijn slaap. Zo zielig. Realiseerde me vannacht dat het vorige keer ook op donderdagnacht was. Toch maar in de gaten houden de komende weken....
Ik dnek dat ik met mijn mobieltje een foto maak en dat naar lool mms. Mischien kan die hem dan plaatsen? Want onze camera is aan gortjes en ik heb dus alleen een mobieltje.!
Lieve meisejes, als eerste natuurlijk: STEPHANIE GEFELICITEERD! Wauw echt vet snel Heb verder niet bijgelezen...
Smorgens Ben weer helemaal vrolijk door het sfeertje hier! Mijn vriend werkt vandaag thuis en ik heb nachtdienst dus ben er ook de hele dag. Gezellig! Hopelijk hoeft ie niet de hele dag te werken
Goedemorgen meiden, @Stephanie, heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht Nu lekker gaan genieten hoor! @Kippy, hopelijk heb je je mannetje toch nog ff kunnen verleiden! Die ovutest was idd mooi positief en dat al in je 1e ronde op dag 10 Enne anders moet je vandaag nog maar ff flink knutselen! Oja, de foto staat in je album Oja, vond het erg gezellie gisteren, fijn dat we het hartje ff hebben kunnen horen @Tom, bijna 20 weken en nog in je gewone spijkerbroek Dat vraagt om een buikfoto @miamel, we vinden roze vrijdag ook geen probleem hoor... hopelijk kom je snel met goed nieuws... blijf dus nog maar ff door duimen! Oja er was iemand die vroeg im een buikfoto van mij... weet alleen niet meer wie Maar er is nog niet veel te zien hoor... misschien over een paar weekjes!
morgen! 19 kilo afgevallen.. jeetje! wil ik ook wel! alleen niet op die manier natuurlijk. want er is nix ergers als je zo beroerd voelen! wieffie ik vroeg dat hihi dus dan moet ik nog maar even wachten hihi hier heerlijk uitgeslapen.. strax met mn moeder lekker shoppen, mag een kado uitzoeken.. verder word t weinig shoppen eigelijk want ik heb geen rooie cent meer hahahaha stephanie hoe was je test vanmorgen denk nog donkerder of niet? koop je nou eindelijk een digitale? heel veel plezier met t vertellen vandaag.. en als je nieuws hebt van je schoonzus hoor ik t wel!
Joehoe! Tom, stuur me dan!!!!! maar wil je dat dan doen naar het 0624nr. (je hebt ze toch allebei?) dat is de blackberry! dan mail ik hem naar de mail van de pc en zet ik hem makkelijker hier op!!! Ik kom zo even terug hier hoor, maar kraamzorg komt zo! Ciao!