Zo ben ik weer. Nou, hoe gaat het verder hier? Hier gaat het OK. Peppe is geopereerd; Alles is goed gegaan. Ze moet nog ff binnen blijven vandaag. Maar ze is goed uit de narcose gekomen. De assistente was ook helemaal weg van dr. Dat is wel leuk als andere mensen je poes ook lief en mooi vinden (dit klinkt wel een beetje raar 8) ) Mannetje was ziek. Dus .... Gistermorgen is de moeder van mannetjes beste vriend overleden. Ze had al een tijdje longkanker en het ging echt heel slecht maar toch.... Nou ga maar weer eens aan het werk. Laterrrrrr
Mogé..... @stefanie....gefeliciteerd! joeoeoehoeoeo, zie je wel roze donderdag! dus ergens begin juni wordt je mama 8) lekker hoor in de zomer @g4b....zie je wel dat de bv-info-avond erg informatief zijn Nee hoor dames was niet te werk....heb al weekend. Ik werk maandag dinsdag en de woensdag ochtend...papa dag is dinsdag .....ik wordt stilletjes aan erg gestresd/wanhopig van het niet nemen van de fles van Jasmijn. Net bij het inloop spreekuur van het cb geweest...ze is nu 6270 gr...da's zat...en ze doet het ook goed .... maar maandag gaat ze dus een gehele dag naar het kdv... weet eigenlijk niet zo goed wat ik nog kan doen...IK WIL NIET TE WERK!
@Beastie, het is echt heel moeilijk in het begin. Maar als je je daar op instelt kan het alleen maar meevallen. Echt! *knuf* Soms is het even lekker om niet mama te zijn maar gewoon weer Beastie Heus waar! In het begin ben je nog zo verbonden met je kindje en die navelstreng wordt steeds langer... Hoe groter je kindje wordt hoe meer afstand er ontstaat is me wel eens door het hoofd geschoten. Ik was zelf enorm labiel de eerste tijd toen ik weer begonnen was met werken. Was al snel ondersteboven van wat er allemaal in de wereld gebeurde en hoeveel gevaar ons kind wel niet liep (heb geestelijk een beetje zware baan soms en kom verschrikkelijke dingen tegen in mijn werkgebied). Het liep ook niet meteen lekker met de opvang bij ons, we hadden een oppas die ik niet zo vertrouwde en achteraf bleek dat ook juist maar sindsdien ons kindje naar het KDV gaat durf ik met een gerust hart naar het werk te gaan (en nog steeds bel ik met enige regelmaat daarheen hoor en dat vinden ze helemaal niet erg!). KDV is echt heel leuk voor de kindjes! Komt helemaal goed meid! Ook andere mensen hebben het allerbeste voor met jouw knurpsje <3 Sollie, beetje lang verhaal met persoonlijke uitleg maar ik hoop dat je voelt wat ik bedoel.
@ Tom: prima meid! ik heb trouwens ook een buikfoto in mijn album! Ik ga eventjes bijlezen! En wat een miep die miep van de kraamzorg... Ze deed alles waar ik een hekel aan heb! hihi! De manier waarop ze praat dan he?! Grrrrr!
hihi Lola, het zijn je hormonen Wij hadden hier een mevrouwtje van het KDV die zei dat ons huis niet geschikt was om een kindje in te laten opgroeien Kan me er nog over opwinden dat ze dat zei... omdat we een heel oud huis met houten vloer hebben en aan de drukke straat wonen :') )
Trutje: nou lekker dat die dame dat zegt zeg! Pffff! Dus als je een oud huis hebt met houten vloer is het kind ongeschikt? Geloof me deze keer ligt het niet aan mijn hormonen, ik heb er normaal gesproken ook last van! Mijn moeder heeft er wel eens een handje van om over "ons" te praten. Op 1 of andere manier loopt het kippenvel dan over mijn rug.... Ik kan even geen goed voorbeeld noemen. Maar dan gaat die vrouw zeggen: jullie krijgen een kindje! Misschien vreemd voor jullie, maar ik kan daar dus zo niet tegen! hihihi!
Zo, ben weer bij hoor! 8) @ Kippie: ik duim voor je dat het raak is! Wieffie heeft je dus al het fijne van van het Smep-pen uitgelegd! Super positieve test trouwens! @ diaantje: met mij gaat het goed hoor! Vragende ex gaat mij steeds minder doen! hihi! Leuk hoor dat die jongens hun zusje zo verwennen! Ik heb ook 2 grote broers, ik heb het altijd als heel leuk ervaren, behalve in de pubertijd, want wat een bemoeials waren het toen! @ Stephanie: ben benieuwd hoe ze reageren! Hoe was de uitslag van het zaadonderzoek van je schoonzus en partner? @ Miepie: hoe was het op school? @ G4B: dank je voor je complimenten! enne, die blackberry zal binnenkort wel weer vervangen worden door een kleine laptop oid. Laten ze eerst maar eens goede fietsen regelen! Op de foto zie je er wel echt heel slank uit! hahaha, maar ben benieuwd dan 1 nov. Fijn dat de borstvoedingavond zo nuttig was! Ik heb pas in dec. een voorlichtingsavond! @ Marieke: jeetje, ik "hoop" ook voor je dat het je schildklier is, als ze daar wat aan kunnen doen moet het tochsnel raak zijn! @ Mielen: idd wel toevallig dat het weer op een donderdag is! Hmmmm... @ Ellen: fijn dat het zo goed is gegaan met Peppe.... hahahaha en altijd leuk als mensenzeggen dat je een mooie poes hebt toch?! @ Beastie: bah, kan me voorstellen dat je je zo voelt meid! Dikke knuffel! Hier verkouden! En ik had al zo weinig lucht... Blugh.....
Dankje trutje...met me werk heb ik geen moeite en kdv vind Jasmijn reuze interesant en vooral kindjes..echt ze heel allert als er een mensen kind in haar formaat en +4 jaar in haar buurt is...erg leuk en ook goed. Ik ben namelijk altijd al een enzelganger geweest en hoop dat op deze manier Jasmijn was socialer zal zijn...tja aleen die voeding hé hoewel ze nu ook nog ligt te slapen en om 7.30 de eerste voeding gehad...dus ze kan best wel een tijdje zonder ...maare bedankt iedereen loopt hierzo ook te zeuren dat we een vijver hebben en dat die droog gelegt moet worden....a) ze loopt nog niet eens, en b)dat maak ik zelluf wel uit! :x ..we kunnen ook richting de vijver een hekje plaatsen. (het ik ook nog zo dat een kindje dingen moet leren ipv alles aanpassen op het kindje ) @lool...mooie buik meid! super (kijk soms nog na me laatste buikfoto...kan me niet meer voorstellen dat ie zo groot was ) geniet er maar van @g4b..jij ook mooie buik! @tezzz...wowo! wat een super buik al....echt geen 2? mischien liggen ze symchroom aan elkaar hahahaha @julita...overbodig om te zeggen dat jij een superfiguurtje heb...met een mooi bolletje TOP!
Om eerlijk te zijn heeft Brent wel eens een splintertje in zijn voetjes gehad hoor (en ook wel 2 en 3x) maar is dat nou het hele probleem? En ja, plavuizen zijn beter schoon te houden. Dat snap ik ook wel... Maar is het levensbedreigend of loopt ie er wat van op? Ik ben er van overtuigd van niet. Er zijn in dit huis echt meerdere kids grootgebracht. En ja als je de deur in onze kamer open doet sta je op straat. Zo ging dat vroeger! Ik hou van ons huisje en vond het zo'n afknapper en voelde me zo de grond in gedrukt dat ik niet eens verder geluisterd heb naar dat enge mens... Mijn schoonouders hbben ook een vijver in de tuin. Ik vind het best eng maar ik vind hun hond ook eng. En geloof me, er hoeft maar 1 ding te gebeuren en dan komt hij er nooit weer Maar ik weet dat zij ook het beste met hem voor hebben en van hem houden dus zorgen ze ook wel goed voor hem (en kunnen ze continu als hij er rondloopt van alles uit de vijver vissen want meneertje pleurt er echt alles wat er ligt in )
middag...... Beastie...snap je meis, leef met je mee hoor, zo vervelend als je even het gevoel hebt dat je geen controle hebt ...maar komt goed hoor..Meagan heeft ook soms totaal geen trek ofzo..en weigert met veel bombarie de fles of borst...maar tut krijgt vanzelf weer honger en drinkt dan in ene wel...zal er denk ik wel gewoon bij horen... dikke knuffie voor jou meis, klote werk!!...maarehhh niet teveel stressen he..merkt jasmijn ook aan je en daar worden ze ook niet vrolijk van...merk het aan Meagan als ik weer eens uit mijn plaat ga omdat de jongens weer eens zitten tezieken..... G4B...altjd handig zo'n BV infoavond...hebben ze toevallig ook verteld hoe je BV goed op peil kan houden..ik kolf me het ongans maar merk dat het toch stiekem echt terug loopt...heb 1 borst waar voldoende in zit...maar die ander is net een theezakje...geen gezicht in een shirt! Ellenk...beterschap met de poes.....jeej..dat klinkt ook raar... Mielen..aahhhh gossie...wat zieluggg dat Mika een nare nacht achter de rug heeft...en weer op een donderdag...goed in de gaten houden ja....vind het altijd zo zielig als de kleintjes zo verdrietig zijn... de rest...knuffel voor die gene die het echt nodig hebben...en een heel fijn weekend voor diegene die het al vroeg gaat " vieren" Hier weinig temelden...eindelijk ook hier van de 2e ongi in een maand af...jeetje..en zoveel.. niet tegeloven..! Nouja.. hubbie blij...we kunnen weer... Ga even een happie geven aan Meatje...laterrrrrr[/i]
ja precies..je moet niet alles uit de weg halen..leren ze ook niet hun grenzen kennen...mijn schoonzus was altijd helemaal paniekerig als we daar waren...(geen vijver...maar toch)...liep altijd constant alles uit de weg teruimen waar hun dochter of onze jongens tegen aan " konden" lopen...ach een bultje hier of daar...weten ze gelijk dat ze dat niet meer moeten doen..(ik liep vroeger constant met 2 bulten op mijn kop.... ..beetje eigenwijs typje...en nog..ghe ghe ghe ) Hekje ervoor en klaar toch?...
Ik vind het altijd heel erg als anderen zo paniekerig doen om niks. En achteraf moet ik er vooral erg om lachen. Misschien ben ik zelf wel te makkelijk in sommige dingen
hahaha ik vind dat precies zo hoor.....ik dacht dat ik heel hard was. Maar ik vind dat een kind zo af en toe best mag vallen. Als mamma (of wie dan ook) er altijd maar staat om hem op te vangen dan leert hij toch nooit zijn grenzen? @ beastie meis ik snap dat je het vervelend vindt. Maar die leidsters op het KDV zijn heus wel iets gewend hoor. Heb je de lk nog gebeld voor tips? Jasmijn is vast niet de eerste met dit probleem. @ diaantje ik heb gehoord dat bv altijd een dipje heeft als je ongi bent. Dus wie weet is het over een paar daagjes weer op peil. Idd veel kolven en aanleggen. @ ellenk beterschap voor ellenman en gecondoleerd. @ lola prachtig buikje! @ tom het is al RUIMSCHOOTS middag.....waar blijft die van jou? ik ga nog even van het mooie weer genieten. toedels!
he he, eindelijk tijd om even mn gezicht te laten zien.. Lekker loperig vandaag, dus tijd vliegt! Heb niet veel te melden. Blurryman vertrekt zondag naar Galway, dus dat wordt weer even 2x slikken, maar ook wel weer even lekker een paar daagjes alleen.. Tis weer vrijdag, tijd voor t weekend voor velen, ik helaas moet morgen weer werken. ookal is t maar van 10-16, toch weer een deel van t weekend verloren.. Tot later meisjes!
Ja Mielenl gemmst naar Lool maar hij is volgens mij niet zo goed herkenbaar maar ik heb voldaan aan jullie wens!@
o ja ik ben echt niet zo van de buikfotos... Die had ik altijd al... Met een mobieltje fotograferen is zooo kut
mmmmmmmmmmmiddag! vanmorgen een beetje verslapen maar gelukkig op tijd op school en psz. Tussen de middag komen we bij mijn man, blijkt hij zich ook verslapen te hebben! En ik dacht ECHt dat hij van ons kabaal wel op tijd was wakker geworden vanmorgen Gelukkig was onze winkelbuuv zo attent om 'm uit z'n bed te bellen (moet 'r nog steeds een bloemetje brengen omdat ze ook al zo goed had geholpen met de verbouwing ). Nou dus eindelijk thuis. Ben moe, maar heb tot nu toe een leuke dag gehad. En morgen lekker shoppen met m'n vriendin en haar dochtertje: heb er echt heel veel zin in! Is al 8 jaar geleden dat we dat voor het laatst hebben gedaan! @Tom: kwil een foto zien! edit: ben benieuwd! @Lola: mooie buik! @Beastie: misschien dan maar uitproberen hoe lang jasmijn het vol houdt zonder fles? Morgen misschien alleen maar fles aanbieden en echt geen borst? haha...ik zou haast zelf gaan geloven dat er stiekem 2 zaten in mijn buik! 't Is dat er maar een te zien was op de echo en ik ook altijd maar 1 hartje hoor kloppen, maar anders... bij mijn dochter en zoon kon ik gewoon tot 6 maand nog op mijn buik slapen en nu eigenlijk al niet meer! 't Is wel duidelijk: elke zwangerschap is ECHT anders! @Diaantje: denk ook dat het teruglopen van de voeding met ongi te maken heeft. Maar er schijnt ook een neusspray te bestaan wat het toeschieten bevordert. Weet niet hoe het heet, een vriendin van mij heeft het er wel eens over gehad toen zij bv gaf. Misschien eens aan de ha vragen? @Miamel: hoe is het? Al lang niks gehoord! @Marieke: nog lekker op je dinnetjes roze wolk? @Stephanie: en? Was testje alweer duidelijker? @Miepie: leuk gehad bij de kids? @All: knuffies all around! Ga me nou gauw op de was storten. Loop hopeloos achter met ophangen, opvouwen en opbergen. Kids hebben niks meer in de kast zo langzamerhand (Ligt allemaal verfrommeld op een berg 'schone was' ) Laterrrrrrr! Liefs Tezzz
Vandaag vroeg iemand me of ik al bijna 5 maanden was! hihi, ik zeg nee, volgende week al 7 maanden! Die vrouw schrok zich rot! Lachen! @ Tezzz: succes met de was!
nou eindelijk gelukt ... moeilijk om zoeits te uploaden... Je zou niet zeggen dat mijn man een ict bedrijf heeft.....