Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Eigenlijk zie je meer mijn boobs.. nah ja het gaat om het idee!

2. middag!

lola mooie buik! :D ben benieuwd naar tom haar foto hihi

dat gezeur over huizen die niet goed zijn voor een kindje pff vroeger werden de kids opgevoed in kleine achterkamertjes enzo.. en die kindjes zijn toch ook groot geworden?
    als er nu overal bedrading los hangt of glasscherven liggen zeg ik ja! maar anders.. nix van aan trekken hoor dames!

mijn schoonouders hebben ook een vijver.. maar mn schoonvader heeft er al een hekje omheen gezet voor de toekomstige kleinkids haha zo schattig!

ik zit nog steeds op de roze wolk van stephanie haha
    ze belde vanmorgen nog dat haar test vanmorgen hetzelfde was als gisteren :D ze zou vanmiddag een digi test doen.. ze belde net maar zat in de auto.. net terug gebeld maar ze neemt niet op haha dus ze houd de spanning erin haha alhoewel ik t antwoord allang weet hoor van die digitest ;)

hier net met moeders de stad ingeweest voor een tas.. heb er zowel een voor mn werk als voor prive :D erg leuk! krijg ze zondag voor mn verjaardag hihi dus nog even wachten... zooo spannend wat ik krijg :) :)

3. tom hihi mooie boobs ;) nee voor wat ik zover kan zien kan je t al heel goed zien hoor! jeetje ook al zon mooie buik :D

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ tom: je ziet wel tot "hoever" je buikie komt hoor!

Bedankt dames voor de complimenten over mijn buik! ;)

Marieke, leuk vier je zondag je verjaardag? de 16e ben je jarig toch? (aan je naam te zien! hahaha)

5. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0

hahhahahhahahahh ja niet best maar ik kan mijn mobiel niet inzoomen ( of ik weet niet hoe dat moet)
    Moet je je voorstellen hoe ik daar sta met die klote mobiel.
    Maar ja die boobs zijn goed he ik hoor a ook nooit klagen kleine E :roll:

6. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Erg he?

7. hihi tom ik kan me er iets bij voorstellen.. heb ook wel eens een foto van mezelf gemaakt met mn mobiel.. wat een gekloot is dat hihi.. maar goed je kan idd aardig zien waar je buik zit hoor :D

lola klopt de 16e, volgende week donderdag ben ik jarig.. maar vier t dit weekend.. op de dag zelf komt er toch nooit iemand omdat ze allemaal ver weg wonen en t weekend erna moet ik weer gewoon werken.. dus ach dan maar wat eerder hihi

8. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    thanx voor de tips meiden over de BV...Jac had al zoiets van joh..lekker over op de fles..begin je weer aan de pil? is het geklungel met rubbertjes meer dan zat...maar ik wil niet meer aan de pil eigenlijk...wat een rotzooi is dat ....we waren aan het onderhandelen over een sterrilisatie bij hem..maar zie m dat niet doen eigenlijk... watje....:rolleyes:

:idea: mooie buikjes voor bij zien komen...en ook een mooie b(.)(.)b hoor hihihi

mis m stiekem best wel.... :(

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Tom: erg?! Neeee, moooooi! :D

@ marieke: groot gelijk dat je het dan al dit weekend viert! Ja toch?!

10. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Lieve Beastie

Ik heb de hele middag zitten broedden op jullie probleem.
    Ik vind dat jullie (het niet willen van de fles door Jasmijntje) het verdient om serieus er op in te gaan.

Kijk dat niet aan het werk willen begrijp ik als stay at home mom goed.
    (Alhoewel ik denk dat jij wel graag weer wilt werken)
    Maar bij jou komt dat omdat Jasmijn gewoon botweg de fles weigert!
    Dat geeft je een klote gevoel want het meidje moet groeien.
    Ik zou je adviseren om het maar gewoon een beetje over je heen te laten komen. Komt tijd komt raad.
    Mischien lost het probleem zich vanzelf op.
    Als Jasmijn bijvoorbeeld merkt dat haar mammie uiteindelijk niet komt en haar maagje toch begint te protesteren wed ik dat ze vanzelf begint te drinken. Maar niet veel en lang niet genoeg eerst waarschijnlijk.
    Overigens is het een volhardende dame hoor die meid!

Ik ben net bezig dit verhaal te typen vraagt A wat ik aan het schrijven ben ik vertel van Beastie haar probleempje.
    A zegt dat C de jongste ook niet dronk bij anderen. En op het KDV veel minder dronk dan thuis. Dat was haar manier van wennen.
    Want een week of wat later was het weer goed.

11. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Wat een tieten vreselijk is zo goed TEzzie en Mielenl?

12. vind ik ook lola! des te eerder krijg ik mn kadootjes! hahaha nee hoor daar is het mij echt niet om te doen..
    ik weet t meeste toch al wat ik krijg :D

ik word gewoon een kwart eeuw!
    heb altijd van jongs af aan al gezegd dat ik voor mn 25e minstes 1 kindje zou hebben :cry:
    dus heb de afgelopen dagen best een dubbel gevoel!

(nee steef heeft echt nix met jou te maken hoor meid :D want ik en nog steeds helemaal blij en super trots dat ik suikertante word :D)

13. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    25... die goeie oude tijd...
    haha

14. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    zo ga even eten...
    ( andijvie stampot...met spekjes en lekkere worst en jus...jammie !)

ninnolubxrtfmmhgdcdd m.....(meagan ramt op het toetsenbord hahahahh)

eet smakelijk allemaal! fgvfdfddfcvhgbv

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Marieke, dat had ik ook altijd geroepen! Nu begon ik "pas" een half jaar voor mijn 25ste verjaardag, dus had ik het niet red, maar is wel klote voor je meis, dat het nog niet raak is! :(

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ blurry: al klaar?! Balen trouwens dat jemorgen moet werken!

17. ach ja lola... als t dan maar voor mn 30e is hahahaha ik houd t maar breed aan.. heb ik nog 5 jaar ;)

18. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Nee, nog niet klaar.
    18.00 uur pas... :(
    Ik dacht ook altijd op mn 21ste al getrouwd te zijn en al aan kinderen zijn begonnen rond die tijd.. Het lijkt toch allemaal zo ver als je 16 bent..
    Net al het jaar 2000. Uitgerekend dat ik toen AL 21 zou zijn! haha
    Maarja, ik wacht nog steeds op mn ring en aan kinderen begon ik PAS afgelopen dec. Maar nooit geweten dat t zo lang zou duren voordat het "raak"zou zijn..
    :rolleyes:
    Ach.. elke dag is er weer een en we gaan gewoon door 'tot t gaatje' ;)

19. tja blurry.. als je "jong" bent heb je een heel perfect leven voor je.. getrouwd... kindjes.. een behoorlijk leven waarin alles kan en je geld zat hebt...
    hoe naief kan je zijn hahahaha

ik heb echt wel een leuk leven, leuk huisje, een vriend waar ik zielsveel van houd, spullen zat.. geld helaas wat minder haha
    ik mag in feite niet klagen hoor..
    maar toch.. je mist wat he.. en t trouwen.. tja dat is heel leuk hoor echt waar! zou ik graag doen.. maar zonder t trouwen kan ik ook erg gelukkig zijn. maar t gene wat je nu mist is zon humpie.. in feite zegt mijn onderschrift genoeg he :D

he bah heb geen zin in sentimenteel gedoe nu hihi

dus meiden wat een prachtig weer vandaag he!
    ben even met mn boodschappen lijstje bezig voor t weekend.. allemaal lekkere dingetjes :D

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Idd, hoe mooi kan je het allemaal bedenken als je jonger bent! hihihi!
    Sjonge, ik ben nu 26 en woon weer bij moeders... :D hahaha! Nooit gedacht! hihi!

Ik heb net besloten dat ik van me benen ook elke week foto's ga maken! Jeetje wat een olifantpoten, worden met de dag dikker! Zit onderhand 10 liter vocht in denk ik! En die enkels hebben gewoon kwabben! hahahahaha!
    Nou ja de ene vrouw ziet er tijdens haar zwangerschap echt op haar mooist uit! (zoals eenvriendin van mij tot 2x aan toe) en sommige worden er niet mooier van! (zoals mij... hahahahahaha!)
    Sorry even klagen hoor, maar ik maak me niet zo druk, komt wel goed als die kleine Diva er straks is!

Deel Deze Pagina