@ Julita: dus we moeten je eigenlijk feliciteren met jullie woning?! Gefeliciteerd! Enne, ben blij dat je verteld wat je weet, want dan kan ik dat uit proberen! Hopelijk wordt het wat minder, wat vervelend is het best wel! (en lelijk! hihi!)
Het is hier vandaag maar 23 graden! Ik leef helemaal op! Ik heb zelfs koude voeten! Dat was lang geleden!
Aaaah, dat is echt een mooie temperatuur! We mogen hier in Nederland trouwens ook niet klagen, want de temp is best aangenaam!
Tja er staat wel een tent met heaters (of hoe heten die pado's) en is natuurlijk goedkoper als in een zaal...
Nou groot gelijk hebben ze hoor! Ik had 1 1/2 week terug ook een tuinfeest... Ook in een tent, zonder heaters, maar overdag tot een uur of 7 was het prima te doen, daarna gewoon een jasje aan! (had ik natuurlijk niet bij me! handig!) Dus dat zal morgen ook welgoed komen als het verwarmd wordt!
hey lool, je eet ook niet te zout? en anders kan je ook zo'n mooie panty aan doen, zo'n speciale strakke, die heb ik ook want ik heb neiging tot spataders. Moedertje zei al dat het bij jullie mooi was, ik hoop dat het zo blijft!
Ik hou echt van zout, maar ik doe nergens meer extra zout op! Ohja, zijn dat speciale panty's? Ik zat al te bedenken dat als het nog erger wordt (en ik heb het al vanaf week 18 ofzo) dat ik dan niet eens kan informeren naar steunkouzen ofzo? maar als er speciale panty's zijn dan kan ik dat beter eerst proberen! Ik hoop voor je dat het hier zo lekker blijft, zal wel fijn zijn als jullie hier zijn! Je moeder zeker blij dat je bijna komt?!
ja moeder is heel blij! Ik heb die van mij gewoon bij de drogist gekocht ( wel in Frankrijk dan) en die zijn best mooi hoor. Ik doe ze altijd aan in het vliegtuig want dan krijg ik het meeste last.