hahaha gaat goed of niet hier? miamel mooi klote meid! ik haat ook die indroogstreepjes! idd zoooo 2007
Ok, ga ik dan eens proberen, strakke panty's! Ben benieuwd! Oh is wel handig in het vliegtuig idd! @ Marieke, ja we kletsen wel door hier!
hahaha ja ik merk t.. de boodschappen zijn binnen hier! morgen lekker gevulde eieren maken enzo morgen ook de taarten ophalen (tja toch maar taart gedaan) en t hele huis poetsen.. nog druk zat dus! als t een beetje meezit heeft mn ma mn broek ook korter gemaakt dus kan ik die morgen ook nog ophalen druk dagje morgen dus.. morgenavond komen wat vriendjes voor mn verjaardag en zondag komt de hele familie van beide kanten en nog wat vrienden.. druk druk druk dus..
ok, ik heb net even makelaar gebeld en alles ziet er goed uit en hij belt me hoogst waarschijnlijk vandaag nog om ons te feliciteren! YEAH! We hebben een huisje!
het zijn dus niet zomaar panties, maar het zijn ook nog net geen steunkouzen, ik weet niet of ze die dingen ook in NL hebben...
@ Marieke: druk, druk, druk! Maar wel leuk toch! @ Julita: ik ga morgen gewoon even de stad onveilig maken en opzoek naar zoiets!
ah, kijk eens aan! @Marieke, gezellig verjaardag met vrienden en familie en best leuk al die voorbereidingen vind ik altijd. Lekker festief!
ehm eerlijk gezegd weet ik niet waar je ze kan kopen haha maar misschien moet je of even googlen of bij een lingeriezaak vragen? of een kousenboer ofzo.. ja is wel leuk die voorbereiding.. verjaardag zelf vind ik minder leuk.. je kan met niemand kletsen omdat t zo druk is en je steeds mensen moet voorzien van alles.. we hebben een heel klein huisje dus de visite moet verdeeld worden hahaha dus ben echt t hele weekend bezig!
ja dat is wel zo dat iedereen het hartstikke leuk heeft behalve jij... en daarna ook nog alles opruimen ook! Maar dat is een beetje de regel van verjaardagen...
ja precies.. gelukkig hebben we een vaatwasser... maar anders... blerg hahaha nee eigen verjaardagen vind ik nooit nix aan.. maar ja om t nou niet te vieren vind ik ook zowat he... ik moet eigelijk zeggen dat ik verjaardagen sowieso nix aan vind.. al die handjes en kusjes van vreemde of mensen die je eigelijk niet mag hihi
oh op die manier... daar heb ik al jaren geen last meer van want ik ben altijd ver ver weg van iedereen. daarom klinkt het mij zo leuk in de oren om een lekkere drukke verjaardag te hebben. Ik ben bijna altijd alleen met hubbie.
Zo besteld! ook nog een leuke legging erbij! hihi! Voor als ik weer in mijn normale kleding pas! enne, nee ik vind mijn eigen verjaardag ook nooit leuk! maar dames, ik kruip lekker op de bank met een boek! Fijne avond! (en julita een fijne dag!)
thnx, en gezellige avond nog. Klinkt heel knus 'kruip op bank met boek' zo krijg ik bijna zin dat het al avond is!
Hahahaha, ja klinkt wel "knus" he!?! Vind het echt heerlijk de laatste tijd met een boek op de bank! En bedankt nog voor je tips! Hopelijk heb ik snel die panty's in huis! Bye!