Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julita, tja dat is ook niet alles natuurlijk met zn 2tjes.. ik mag ook eigelijk niet klagen hoor hihi
    en aan de ene kant heb ik dr ook wel zin in.. gezellie iedereen bij mekaar.. maar ben ook altijd weer blij als t voorbij is :D

zo hier maar eens even wat eten, beetje laat maar goed..

2. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Lola, anytime! Ik hoop dat het snel aankomt allemaal en dat het werkt.

@Marieke, ik snap het heel goed hoor! Eet smakelijk!

3. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Hoho dames, eerst ik nog! Ik ben a.s. dinsdag jarig
    (en dan wordt ik 34....)

Marieke:
    Ik heb ook altijd gezegd dat ik rond mijn 24e mama wilde worden. Uiteindelijk ben ik dat pas op mijn 32e (en nog niet eens gepland ook, maar wel heel gewenst). Ik heb daar eigenlijk ook altijd verdriet over gehad en begrijp je gevoel. Nu nog steeds heb ik het idee dat ik wat mis, ik zag mezelf altijd in de toekomst met een hele schare kids (lekker dromerig, geen idee wta ik daarnaast zou doen ook enzo :D). Vandaar ook dat we voor een 2e gaan :)
    Ik hoop zo voor jou dat het op korte termijn gewoon spontaan lukt! <3 (ondanks dat ik achteraf voor mezelf wel zie dat ik toen echt te jong was ;) )

Lola en Beastie: mooie buix! Lijken op die van mij alleen is de mijne geen babyhuisje :) Met je vocht in de pootjes zou ik minder graag ruilen, Lola! :p Het is ku* maar het hoort er voor sommigen helaas bij.
    Mijn lijf sucks echt sinds de zwangerschap maar ik heb besloten me er voor nu bij neer te leggen en dan na de 2e (wanneer dat dan moge zijn) mezelf weer af te trainen zoals 'vroeger'

go4baby, wat je zegt geeft me echt een gevoel van een compliment. Mij kan het niet zo veel schelen of Brent met een poedelig bekkie op de foto staat. Zo zijn kinderen! En ja, mijn huis is echt wel schoon hoor (soms kom ik net niet toe aan stofzuigen maar dan lukt het de dag erop wel, who cares! Lekker leven denk ik dan :) ) Ik hou absoluut niet van dat benauwde. Heb wel lang BV gegeven ivm allergiën die geërfd zouden kunnen zijn dus toen was ik wel heel strak in wat hij at e.d. maar nu doe ik dat niet meer. Tis een heerlijk kind en hij eet bijna alles en met veel plezier.
    We zijn vanavond uit eten geweest tussen de boodschappen door. Brent at van mijn pasta en mijn vriends' pizza. Toen we weg gingen leek het wel een slagveld om zijn stoel heen hihihi. Ik heb het wel opgeveegd met een paar doekjes maar over wat er nog lag schaam ik me niet hoor, dat gebeurt hier thuis nl ook! :D

Miamel...
    Balen balen balen... Hopelijk kun je van het weekend een beetje relaxen.

Julita van harte met jullie huisje! Wat gaaf voor jullie :) Waar gaan jullie wonen?

We gaan hier zo nog even 1 aflevering Soprano's kijken en daarna moet ik werken. De boodschappen zijn bijna allemaal binnen. Mijn vriend is volgende week weg en ik krijg toch een beetje verjaardagsvisite... :(

Anyways... ik heb voor vannacht een heerlijk kleine pizzaatje crossa :p Ik kom de nacht wel door!

doei!

4. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @trutje, ik woon in kalifornie, en we hebben op het moment een huurhuis en het huis ( het is dus eigenlijk een apartement) is letterlijk tegenover waar we nu zijn. Ik kan het van het balkon zien! Dus verhuizen gaat meevallen.

5. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    MiaMel, meid, een hele dikke knuffel! En over een dikke week er gewoon weer voor gaan! Ik zit nu ook in ronde 10, maar ben bang dat ik door moet naar ronde 11.
    nogmaals knuf! en lekker elaxen van t weekend!

Rest, trusten!

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    nnnnnnnnnavond!

@Miamel: wat jammer dat je ongi bent geworden :( ook een knuffie van hier!

@All: meiden, wat hebben jullie toch een hoop gekletst!

@Julita: hoop dat het verlossende telefoontje al is gekomen! Jippie, nieuw huisje! :D
    @Tom: leuke borsten, leuke buik ;)
    @Marieke: alvast veel sterkte gewenst met de drukte van dit wekend en de komende week.

Goh...dat jullie allemaal al in je hoofd hadden voor wanneer jullie een kindje wilden hebben :rolleyes: heb ik eigenlijk nooit zo gehad. Wist al heel jong dat ik graag een gezin wou hebben, maar over leeftijd heb ik nooit nagedacht. Maar misschien komt dat wel omdat ik al zo jong verkering kreeg. Had al vaste verkering voor ik daar uberhaupt over zou ga nadenken :rolleyes:. Toen vriend en ik trouwens gingen fantaseren over onze toekomst hadden we wel zoiets van 'trouwen in 2000' want dan zijn we 8 jaar samen (aangezien 8 ons lievelingsgetal is ;) ). Dat werd dus 1 jaartje later, maar dan wel weer op onze 'verkeringsdag' ;)

En over of een huis veilig is of niet: toen onze kids nog te klein waren om het principe 'gevaarlijk' te kennen, legde ik heus wel de scharen weg. Maar zo gauw ze ook maar een beetje het principe van 'nee' doorhadden deden we dat niet meer hoor! Ze moeten maar leren wat wel en niet kan hoor! Ga niet continu alles wegleggen! Dan krijg je van die kids zoals ons buurjochie wat expres op zolder de strijkbout gaat aanzetten en papier in de fik steekt met een aansteker. Gewoon omdat íe er niet aan mag komen. Mijn kids zien die dingen gewoon en weten dat ze heeeeeet ! zijn dus het komt niet in ze op om juist daar nou mee te gaan spelen :confused: :(

Anyway..de verbinding is hier weer eens supertraag dus zal er maar een eind aan breien. Morgen ben ik de hort op, dus denk dat ik er zondagmiddag pas weer ben. Veel plezier iedereen dit weekend!

Slaap lekker!

Liefs Tezzz

7. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Truste iedereen.
    En mijn borsten houden jullie wel bezig he? ;)
    Ik ben mij er overigens ook bewuster van dan ooit.
    Want ze doen zeeeeeeerrrrrr~!

En ik ga slapen!

Truste en looltje bedankt he~!

8. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hallo meiden!

Stelletje kletskabouters!

Heb even 10 pagina's terug moeten lezen, zijn alweer bijna aan de nieuwe lijst toe hahaha.

Miamel, balen van je ongi :(
    knuf!

Blurry, geen klachtjes? Nog drie dagen zag ik? Wel spannend!
    Blijf gewoon duimen hoor.

Meiden met buikjes (met beebies erin ;)) Moooooooie buikjes!
    En (.)(.) Tom ;)

Marieke, vreselijk he, eigen verjaardag! Ben ook altijd blij als de visite weer naar huis is. Wel gezellie hoor, maar zooooo druk!
    16e wel thuis trouwens?

Trutje werk ze!

Rest.... sorrie! Teveel gelezen, te weinig onthouden :oops:

Schoonzus en zwager goed nieuws! Zaadjes waren beter en meer. Natuurlijk zwanger worden zit er niet in, maar ze hebben volgende week een gesprek met de gyneacoloog om te kijken naar IVF. Ze moeten eerst het idee even verwerken. Waren ondanks alles blij voor ons. Dat vond ik wel heel stoer van ze.

Hier trouwens vanmiddag een dik kruis op de clear blue test :D
    Kan 't nog steeds niet snappen als ik eerlijk ben. :confused:
    Vanavond tegen ouders en schoonpa gezegd. Die waren helemaal blij! M'n vader "goh, m'n kleine meisje wordt nu zelf moeder" Lief he!

9. tezzz fijn weekend!

trutje, ach ja zo heeft iedereen zijn/haar dromen, ik vraag me af bij wie ze echt allemaal zo uit komen als dat ze ze voor ogen hadden :D
    wanneer vier jij je verjaardag dan?

ik zit ff poepstars te kijken (nee geen typfout haha zo noem ik t altijd) vind het wel mooi. krijg altijd de neiging om mee te gaan zingen haha

10. stephanie heb je ook nog een foto voor ons van je cb test? :D altijd mooi zulke testen te zien he!

ik ben de 16e wel thuis ja.. moet tot 11 uur werken sochtends en verder ben ik thuis..

vind het echt stoer zoals je schoonzusje reageerde! hopelijk mag ze over een tijdje zelf ook zulk nieuws komen brengen :D

11. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Dat hopen wij ook!

Morgen zal ik een foto maken hoor. Nu te donker.
    Dan kom ik wel even langs 's middags. Had er stiekem al rekening mee gehouden...

Ik vind dat ze bij popstars de goeie wegsturen en de slechten laten staan.
    Vandaag voor 't eerst niet afgekeken.
    De rest hier wel zo te zien ;)

12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hé, kwebbelkonten, zo kan ik het niet bijhouden hoor! ;)

Voor ik terug ga lezen; Tezzz, in "vruchtbaarheidsbehandelingen" bij "progesteron 4 dagen na eisprong" wordt om jouw hulp geroepen ;) (hihi, "Tezzz van dat andere topic weet dat wel")

13. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    He lieve SMEP dinnetjes! Wat is het hier vanavond toch weer gezellig druk geweest!

@ Tezzz: Je hebt helemaal gelijk! Mijn vriend is heel beschermd opgevoed, maar een echte brokkenpiloot... Ik mocht wel met zakmessen spelen, vuurtjes stoken etc. en weet daardoor veel beter uit de problemen te blijven!
    Hebben we altijd hele leuke discusies over omdat hij de hele tijd: pas op, kijk uit roept, maar vervolgens dus wel keihard in zn hand zaagt... (voelde me er wel k*t onder omdat ik dacht: als ik gewoon had doorgezaagd, dan was er niets mis gegaan!)

@ Miamel: bleh, niet leuk. Dikke knuf en hopeijk volgende keer roze donderdag/vrijdag of wat dan ook!

@ Diaantje: zag onlangs programma over sterilisatie... En daar zijn veel meer vreselijke bijwerkingen van dan ooit worden gemeld. Dus zou dat zeker niet promoten als ej vent je lief is ;)

@ Julita: mag ik je nou dan al feliciteren met jullie nieuwe stulpie! Echt fijn hoor dat het zo goed als geregeld is! En dan straks heerlijk alles klaar voor de baby komt!

@ Tom: ik vind dat je een prachtlijf hebt hoor en een moordwijf bent ;) Nu lekker van die buik gaan genieten hoor! Geen haat verhouding meer. Niet nodug!

@ Lola: lekker hoor, boekkie op de bank. Vraag me af of ik er ooit nog aan toe kom... Lig wel op de bank, maar met laptop... Wil eigenlijk mn boekenkast weer optuigen maar ben te moe nu. (en kleine klom zo ongeveer in mn ribben dus ik moest wel even plat.)

Nou, truste enzo allemaal!

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Miamel, dikke knuffel! :(

Steef, nogmaals gefeliciteerd ;)... kan er nou echt niet meer omheen!

Hier ook al heel vroeg een kinderwens (vraag aan 3-jarige Miepie "wat wil je later worden" en je kreeg het antwoord "moeder!")... jeugdidee van op m'n 18e trouwen en moeder bijgesteld naar 21... naar 25...naar vóór Miepman 30 werd... uiteindelijk op 26e getrouwd en gestopt met de pil en hoop nu dat het nog gaat lukken voor míjn 30e moeder te worden....

15. nou miep dat ga ik ook voor je hopen :D

stephanie is goed hoor :D kom maar langs :D
    ik heb t wel afgekeken.. vond t wel grappig..
    maar wij zien ook niet de hele optredens he.. soms zien wij stukjes die heel goed zijn en snappen we niet waarom ze niet doorzijn.. maar als je dan later op de sites de hele optredens zien dan denk je ooooooo vandaar hahaha

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    avond...wat een geklets :confused:

@tom...lief van je. En je heb ook helemaal gelijk. Ik wil niet werken omdat Jasmijn zo dwars doet. Me wer vind ik niet erg en het is maar 2 1/2 dag :rolleyes: (en mark wil verweg reizen blijven maken ondanks in minder werk en dat kunnen we wel vergeten als ik niet werk ;) )En kdv is gewoon een goede keus, ze vind het ook echt leuk... Van het weekend gaat hier de trukkendoos open...drink tuutjes dental speenen...uithongeren we gaan het allemaal doen dit weekend...heb ook al een stukje van me tepelhoedje afgeknipt...en morgen weer een randje er vanaf zodat ie steeds korter wordt ;)
    Maar ze kan tegenwoordig ook lang zonder hoor....vanmorgen gedronken om 07.30....en om 12.30 heb ik haar maar weer wakker gemaakt om haar toch maar te dwingen om te eten :rolleyes:

@g4b...probeer toch om niet langs te komen op het kdv, het is gewoon niet een goed idee (stressig en meer afscheid nemen van elkaar..) hoewel het nog geen 5 min met de auto is (tot ze 9maanden is ga ik met de auto omdat het nu winter wordt en toch een stuk minder fietsweer is) Ik weet dat ik er tijd voor krijg maar afkolven in het archief is ook een beleving :rolleyes: ...langsgaan in het kdv ... is het uiterste ding.

Ja die overtuiging is wat minder hadden ze bij ons ook wel maar er waren ook veel dames die nog overtuigd moesten worden (was er eentje en die zei aan het eind dat het "zo'n gedoe" was :rolleyes: ...flesjes maken en verwarmen ...dat is pas gedoe....wat is er nou makkelijker dan tiet blootmaken en happen maar ;) )

@all.....ja sorry overmijn "Jasmijn-wil-niet-uit-een-fles-drinken" gedoe :rolleyes:
    En dan komt er nog bij dat ze de wieg uit moet...moet de wieg inleveren voor me zus :rolleyes: ...jah dat zat er aan te komen natuurlijk.

oja wilde mama worden op me 26ste...maar ging het toen net uitmaken met me toenmalig vriendje...achteraf, blij dat hij niet de papa is van me kindje...pfieieieuuuw 8) en wilde ook wel eerder met Mark, maar moest een poos op hem wachten ;) (volgend weekend 10 jaar samen, en 1 jaar na me bevruchting :) )

truste

17. beastie je hoeft je niet te verontschuldigen voor je jasmijn-wil-niet-drinken verhaal hoor! ik kan heel goed begrijpen dat dat erg frustrerend kan zijn
    ik hoop ook echt dat t dit weekend gaat lukken daar een oplossing voor te vinden. ga aan je denken...

al bijna 10 jaar samen joh! sjonge dat is best lang :D
    mijn vriend en ik zijn in januari 4 jaar samen, vond ik voor mezelf ook al best lang hihi

18. zo dames ik ga nu lekker douche en dan slapen.. druk weekend voor de boeg!
    truste en kom morgen nog wel even spieken

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    mogge!

Wij geen poepstars gekeken maar miami vice.....serie was toch beter vond ik zelf.

@ beastie sterkte dit weekend, en ik hoop dat Jasmijn zich niet al te veel verzet tegen het flesje.

Ik wilde ook altijd mamma worden maar heb daar eigenlijk nooit een leeftijd aan verbonden. Tot mijn 25e was ik daar totaal niet mee bezig, op mijn 28e stopte ik met de pil. Godzijdank toen niet zwanger geraakt we hebben nooit echt gericht geklust zeg maar Poging 2 duurde weliswaar wat lang maar het resultaat mag er zijn al zeg ik het zelf ;) En achteraf kwam hij precies op het juiste moment gezien mijn studie, werk en onze woonruimte. Maar soms voel ik me wel eens een oude moeder, en heb ik spijt dat ik Mika niet een paar jaar eerder heb gekregen. Maar diep in mijn hart weet ik dat dit het juiste moment was, en vooral met de juiste partner :)

Miep, marieke, trutje, en de andere smeppers ik hoop echt dat jullie over een tijdje - bevrucht of bevallen - tot hetzelfde inzicht komen.

Fijne dag allemaal, knuffff

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge!

30 weken alweer....

Deel Deze Pagina