Gefeliciteerd Lola! Kijk je al een beetje uit naar de 40? Hier nog geen ongi of zw-klachten, we wachten verder. Vandaag zus jarig... maar ff een berichtje sturen.. Zit weer op t werk, dus ga even wat doen, tot later!
Dank je Blurry! Ik kijk zeker uit naar de 40 weken, vooral toen ik vanmorgen wakker werd en me zo belabberd voelde! hihi, maar het is gewoon een griepje! was even bang dat ik weer in de eerste 3 maanden zat! Maar moet nog wel watdingen doen, dus die 10 weken kom goed te pas! hihi! Gefeliciteerd met je zus! En werkse!
lola gefeliciteerd met je 40 weken... blurry gefeliciteerd met je zus! mielenl.. tja dat soort dingen zie/voel je meestal pas achteraf.. of het wel van de juiste partner is of de tijd er echt wel rijp voor was enz enz.. maar denk dat dat met alle belanrijke beslissingen in t leven is: huis kopen, trouwen... vaak moet je maar op je gevoel afgaan.. daarom ben ik met mn 23e gestopt met de pil, omdat ik zeker wist dat t lang ging duren, iedereen verklaarde me voor gek maar ik wist wel beter.. lang leven de vrouwelijke intuitie
Pcies Mariek daar moet je op vertrouwen! @Go4 @ Beastie Gaat echt helemaal goed komen hoor! Hier kotsmisselijk.... hmmmmm O ja enne hmmm o ja a is mijn eerste en laatste bedpartner En we zijn in december 14 jaar samen waarvan 12 jaar samenwonend en 2 november 7 jaar getrouwd!
blerg tom balen dat je weer zo beroerd bent! ik vind dat altijd mooi als mensen mekaar van jongs af aan kennen en altijd nog bij mekaar zijn... dus dat popje is nergens voor nodig hoor petje af! echt waar!
@ Marieke: ho ho, 30 weken! hihi! @ Tom: vervelend dat je zo beroerd bent! Gatsie! Over partnerkeuze en wachten ed. Alsik nu kijk, had ik misschien ook beter kunnen wachten! maar zo ervaar ik dat helemaal niet nu! En ik denk ook absoluut niet dat ik had moeten wachten, maar voor het plaatje bedoel ik het dan! Je hebt nooit zekerheid in het leven! Het had altijd over kunnen gaan! Dus ja.... Nu ben ik dolgelukkig met het meisje in mijn buik! Dat de vader het heeft laten afweten is vervelend, maar niet het einde van de wereld! Er komt wel weer wat nieuws op mijn pad! En hoe kun je weten of iemand er altijd voor je is?! De enige zekerheid die we hebben is dat we dood gaan...
ooo haha lola zie t nu pas...sorry 30 weken natuurlijk! bijna tijd voor een lola poll dames! en idd t enige wat er zeker is in t leven is dat we dood gaan. ik zeg ook altijd.. t enige in t leven wat ik MOET is poepen hahaha je weet van te voren nooit hoe het zal eindigen.. en dat is maar goed ook.. wie zegt dat ik altijd bij mn vriend blijf (hopelijk wel natuurlijk) de tijd zal t leren...
Zo is t Lool! Je bent weer super posi en goed bezig vandaag! Pas geleden zijn 2 goede vrienden van mij ook uit elkaar gegaan en die hadden ook 2 kleintjes.. Dus je kan het nooit voorspellen! Enneehh Marieke, ook helemaal gelijk! Moet meteen naar de plee van je verhaaltje! haha
hahaha blurry.. ja toch? zo is t toch zo hier de halve keet al verbouwd voor de verjaardag... strax nog even de taarten halen en de gevulde eieren maken
Middag! Lola gefeliciteerd met de 30 weken! Tom, nog steeds misselijk? Dikke baal! Wat bijzonder dat je nog steeds bij je eerste vriendje bent! Als dat geen echte liefde is.... Marieke, de eerste visite al binnen? Fijne dag vandaag! Blurry, gefeliciteerd met je zus! Enneh, nog geen klachtjes? Trouwens, wat een diepgang op een zaterdagmorgen dames! Vriend en ik zijn nu 4,5 jaar bij elkaar. Wist altijd wel dat ik jong moeder wilde worden als het kon, maar nooit echt een leeftijd aan gebonden. Voel me trouwens flink @$#$. Vanochtend na klokje rond te hebben geslapen wakker gemaakt met een lekker ontbijtje. En ja hoor, daar kwamen de tranen al! Lekker he, wist niet eens waarom! Daarna maar weer even op de bank gaan liggen en wil er nu eigenlijk weer op. Maar we moeten zo opa en oma ophalen. Hadden we beloofd, maar totaaaaaaaaaaal geen zin in... Zet trouwens even m'n test van gister in m'n album hoor. Fijne dag allemaal!
Julita, gefeliciteerd met je huisje. Leuk jullie verhalen over kinderwens. Hier is het totaal anders. Ik heb altijd gezegd dat ik nooit kinderen zou willen Was ook niet zo vreemd want was tot mijn 32e vrijgezel Mijn mannetje had wel altijd een kinderwens en heeft 2 kinderen in een vorige relatie opgevoed maar geen kinderen van hemzelf. Iets anders als jullie dus ...
@ lola gefeliciteerd met je 30 weken! idd bijna tijd voor een lool-pool hihi @ tom balen dat je ineens weer zo beroerd bent.....jij al bijna op de helft! @ stephanie jaja de traantjes horen er ook bij (en dat is niet gelijk na de bevallig over ) en die test is wel heel super-positief! Nogmaals gefeliciteerd! Mika ligt al vanaf 12 uur te slapen, hij is een beetje uit zijn doen. Volgens mij zit hij in een sprongetje ofzo, lijkt wel of hij dingen wil doen die hij gewoon nog niet kan. En daar wordt hij verschrikkelijk boos over, dus ik ben hem de halve ochtend aan het troosten geweest. Om half 12 was hij zo overstuur, toen heb ik hem op zijn kamer gemasseerd en daarna een fles gegeven en in bed gelegd, en sindsdien ligt hij te slapen. Ga hem zo maar wakker maken denk ik hahaha en ten slotte nog even spam! Met Api in de buggy.....wat wordt hij al groot he!
@ Marieke, een hele fijne dag vandaag! @ Stephanie, een hele dikke positieve plus! Wow daar kunnen we nu niet meer omheen hoor! haha Lekker die tranen laten biggelen meid, hoort er allemaal bij! EDIT: nee, ik heb (nog) geen klachtjes)..
middag Ik ben ook weer uit mijn nestje gekropen. Wat een lamme nacht werk zeg... Er was niets aan en dan duurt tot 7 uur 's ochtends lannnnnnng! Stephanie, hormonstertje dat je bent *knuf* gewoon lekker huilen en lachen wanneer het jou past, hoor. Het hoort er een beetje bij <3 marieke, lekker effe feesten dit weekend! bestie, succes met je kleintje. Er zijn wel speciale spenen die erg veel lijken op een tepel. Heb je die ook al geprobeerd? mielenl, wat een lieve foto <3 Ik ben blij hoe mijn leven gelopen is hoor. Mijn vorige relatie heb ik beƫindigd omdat mijn ex absoluut niet vooruit te branden was. Niet voor- en niet achteruit. Hij wilde ook geen kids en achteraf heeft hij spijt. Nu heeft ie een vriendin die al een kindje had. Mijn huidige vriend kende ik al toen ik nog bij mijn ex was maar toen mijn ex was was hebben we onze vriendschap verdiept en na 3 maand was ik zwanger, duurde alleen nog bijna 3 maand voor ik erachter kwam hihi 8-[ (ik had al 2 maand buikgriep ofzo ) Ben blij dat het zo gelopen is. Echt!
aaah mika wat een scheetje toch he stephanie huil jij maar hoor.. hormoontje heb zon zin om kadootjes voor je te kopen maar daar wacht ik ff mee tot na de echo oke? heb al zoveel leuks gezien hihi en voor roij ga ik ook wat kopen trouwens super mooie test hoor! wil ik ooook zo hier ga ik zo de eieren maken.. heb net de taarten gehaald.. had er 3 besteld en kreeg er 4 haha er was een aktie.. 3 halen en 1 gratis! das nog eens fijn
oeehhh trek in taart! wat ook lekker is.. vlaai.. mmm rijst met choco... of met vruggies... sorry.. liet me weer ff meeslepen.. hier nix te doen. nog een half uurtje, dan kan ik hier weer weg. misschien even kroegje in.. Morgen mannetje naar schipholio brengen.. later!