Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    ik hou ook van taartjes! Maar dit jaar bak ik 's ochtends brownies. Geen groot feest deze keer en brownies zijn minstens zo lekker!
    blurry, moet jouw man ook op zakenreis deze week? Die van mij nl ook al.

2. blurry wens blurry man maar sterkte dan, hij gaat toch naar mn vader?

trutje brownies zijn ook net zo lekker hoor :D nu weet ik eigelijk nog niet wanneer jij t nou viert...

3. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    de 14e :) Op mijn verjaardag zelf

4. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ trutje en marieke fijne dag, klinkt erg lekker allemaal! Trouwens marieke jij zou toch geen taart doen? Heb je je toch over laten halen? hihi

@ blurry goeie reis naar schiphol (oh da's natuurlijk niet zo ver voor jou ;)) en wens blurryman maar veel sterkte. En jij ook natuurlijk, in je uppie (ik vind het persoonlijk wel lekker hoor, zo af en toe.....lekker dat grote bed voor mij alleen......zou bijna zeggen dat ik al uitkijk naar volgende week, dan is siemens weer een paar dagen naar duitsland :oops:

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Middag!

@ Trutje en Marieke: oei, lekker allemaal!

@ Mielen: prachtige Spam weer!

@ Blurry: hoelang gaat je man ook alweer weg?!

@ Ellen: Veel plezier met het tuinfeest!

@ Stephanie: lekker he, die hormonen! ;)

Hier even genieten van het heerlijke weer, bij een vriendin in de tuin! (wel met jas aan, want ik wil niet nog grieperiger worden! Nou ja, het is nu alleen verkoudheid, wil niet helemaal ziek zijn!)
    En even naar tuincentrum geweest!
    Nu weer lekker thuis, straks weer aan een nieuw boek beginnen! (nieuwe van Nicci French!)

6. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Nog gefeliciteerd stephanie ! :) !
    Had dat stukje even gemist ;)
    Wat een onwijs mooie positieve CB zeg!
    Geniet er van !

Dikke zoen :D

7. lola das ook lekker in de tuin zitten! tis prachtig weer..

mielenl klopt ik zou eigelijk geen taart doen maar wist verder nix anders leuks te verzinnen dus denk ach ja word 25 dus moet kunnen toch :D

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Marieke, Stephanie, lekker aan het feesten ;)?

Meiden, ik ga mijn computer weer inpakken... ben er komende dagen weinig, heb een vriendin te logeren in DL, dus komende dagen even rustig van deze kant ;). Dikke knuf allemaal! En Beastie, heel veel succes maandag met de eerste volle dag werken!

9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    Goeie reis miep en tot binnenkort!

10. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi meiden!

Kwam even gedag zeggen, maar jullie zijn nu allemaal aan het feesten geloof ik!
    Ik ga vanavond trouwens niet naar Marieke. Wij vieren de verjaardag meestal een keer samen. Kun je tenminste normaal kletsen ;)

Trutje en Marieke wel een fijne avond nog!

Lola, laat je even weten hoe het boek is? Lees ook graag, dus weet ik welke ik volgende keer kan bestellen.

Mielen, wat een schitterende SPAM! Lekker jochie hoor.

Blurry, sterkte in je eentje! Of vindt je 't stiekem wel lekker? Kom je de dagen nog wel een beetje door?

Rest veel liefs vanuit hier :D

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    nnnnnnnnnnnnnnavond!

Vandaag heerlijk geshopt! En de meiden ook ;) :) Was zo grappig! Ze gingen de hele tijd hand in hand de winkels in en wij liepen er meer als chaperones achteraan! :) Maar ben gelukkig zelf ook lekker geslaagd! 3 nieuwe broeken erbij die lekker zitten, een paar shirts, een vestje én een jurk. De jurk vond ik eigenlijk veel te duur, maar ook té leuk om te laten hangen ;)
    Dochterlief heeft zichzelf ook nieuwe kleren gekocht (van haar verjaardagsgeld) en voor zoonlief hebben we zelfs ook nog wat leuks kunnen vinden. Het was echt hartstikke gezellig met m'n vriendin en ben blij dat we zijn geweest (hoewel mijn rug het daar niet zo mee eens is natuurlijk ;) ). En ik heb zelfs een klein cadeautje gekocht voor Frumpie. Een rompertje, slab en mutsje die bij elkaar passen. Heb dat spul eigenlijk helemaal niet nodig, maar kon het natuurlijk niet laten. Was zo schattig met een lief poesje erop, net onze jongste kat ;) En een mutsje erbij is nooit weg natuurlijk, want ik heb er eigenlijk maar 1.

@Miepie: goeie reis terug naar duitsland!
    @Blurry: succes met afscheid nemen van je mannetje :(
    @Marieke: hoop dat je het gezellig hebt op dit moment.
    @Stephanie: duidelijker kan het volgens mij niet hoor! Prachtige posi test zeg! En die traantjes: wen er maar aan, want tegenhouden is heeeeel lastig ;)
    @Tom: sluit me bij G4B aan: genieten van die buik joh! Het is (waarschijnlijk?) je laatste keer, dus trek lekker alles uit de kast! :D
    Hier overigens ook alweer 16,5 jaar samen met de eerste en dezelfde...en verveel me eigenlijk nog steeds niet ;)
    @Mielenl: aaahw..die kleintjes kunnen dan zo gefrustreerd raken he? Zo sielug :( Hoop dat Mika goed heeft kunnen uitrusten van alle frustraties en de rest van de dag weer wat blijer heeft kunnen zijn. Misschien trouwens een idee om hem af en toe in de wipstoel te zetten oid? Dat hij zich niet continu hoeft te frustreren over het niet kunnen draaien naar de kant die hij wil? Ik kon m'n kids ook nog wel eens goed afleiden met de muziekmobiel. (Ach..wat klets ik nou, heb je vast allemaal al gedaan ;) )
    @Beastie: en hoe is het vandaag gegaan met Jasmijn? Ziet ze het al in of wordt het nog ff doorbikkelen?
    @Lola: filsteerd met je 30 weken! :D

@All: knuffies!

Laterrrrrr!

Liefs Tezzz

12. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Tezz, ik doe weer mee met 't regenboogbannerclubje hoor! :D

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Stephanie: Jippie! :D

14. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Goedenavond meiden..er is voetbal op...heb de Wij uitgelezen en het vakantieboek van vacansoleil ken ik nu ook wel uit mijn hoofd...dus kwam nog even buurten voor ik ga douchen..

:idea: Tezz..Heerlijk shoppen.en het weer was ook prachtig, was een fijne dag dus!
    :idea: Stephanie....geweldig mooie test hoor!, en laat die hormoontjes maar vloeien hoor...(heb er nog steeds last van als ik naar Meagan kijk hihihi)
    :idea: Miepie..drive save naar Duitsland...en nou niet weer al het mooie weer meenemen he? ;)
    :idea: marieke..HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUUUUUUU !![​IMG]
    :idea: super mooie Spam weer van Mika...wat een heerlijk mooi mannetje is het ook..we want more !
    :idea: G4B...thanx voor de BV tip!

even over relatie en kids...
    Heb voor mijn man een lange relatie gehad(vanaf mijn 14e tot mijn 19e)gingen samen wonen ....hele domme fout van mijn kant.....was enorme tijdverspilling en ben zoooooooo blij dat ik het besluit heb durven nemen om tegaan..had losse handjes..en het heeft errug lang geduurd voor ik door had dat dat niet de manier van houden van was..
    ....Toen ik Jac leerde kennen ging er een wereld voor me open dat het dus ook anders kon , al gauw kregen we een huisje en binnen no time was ik zwanger en beviel van een prachtige zoon.. ik was 21 toen..en anderhalf jaar later werd onze 2e mannetje geboren..
    Nu zijn we 16 jaar bij elkaar waarvan 12 getrouwd en ik ben nog net zo verliefd op hem als de eerste keer dat ik hem leerde kennen...en als ik hem moet geloven is dat voor hem ook zo hihihi
    En zoveel jaar later is kleine Meagan bij ons gekomen...ik was al zoooo blij met mijn mannen ...maar met die kleine meid heeft het geluk een goud randje gekregen...

Zo weer genoeg gekwijld hihih....ga nu echt even douchen...

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    slaap lekker iedereen!

16. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Hee lieffies! Kom even snel koekeloeren!

@ Marieke: fijn feessie!

@ Miepie: goede reis back 'home'... ;) En lekker genieten met vriendin straks in Berlijn!

@ Blurry: fijn dat je vriend zijn ouders weer in de armen kan sluiten. Hoe gaat het nu met zn vader? Dikke knuf voor jou de komende 'eenzame' dagen!

@ Stefanie: mooie banner inderdaad ;) En verwen jij Mariek van de week nog maar extra als ze echt jarig is!

@ Tezzz: wat super dat je zo goed geslaagd bent en jullie met zn allen zo'n leuke dag hebben gehad!

@ Lola: gefeliciteerd met je 30 weken! Lekker genieten van je buikkie! Moet je nog veel doen dan?

@ Mielenl: Beetje beter weer met Mika nu? Een groot bed om in te slapen is wel lekker inderdaad, maar ik val toch het beste en snelste in slaap als hij naast me ligt...

@ Beastie: geen excuses nodig voor het fles weigeren van Jasmijn hoor! Is best wel een beetje heel erg niet leuk en kan me voorstellen dat dat ook de lol in je werk flink afneemt. Hoop dat ze snel toch toegaat happen! Zou het misschien kunnen zijn dat ze jouw geur mist of de geur van de fles gewoon te vies vindt? Ik zit ook maar wat te bedenken... Hele dikke knuf!

@ Julita: alles rond met jullie nieuwe huissie? Wanneer vlieg je naar hier?

Wij hebben vandaag weer wat benodigde Ikea kast dingen gekocht (uit de koopjeshoek!) om een ombouw voor de HR-ketel kast te maken die op de kinderkamert zit.
    Daarna heerlijk gewandeld in het bos!

Wilde de boekenkast weer in elkaar zetten maar past niet meer. (kwam tot plafond, maar op de nieuwe plek is 1 staander te lang :rolleyes: morgen dus kijken of we er iets af kunnen zagen... ik bedoel of IK er iets af kan zagen... laat vriend dat niet meer doen. Ben blij dat ie zn hand nog heeft ;)

En over twee weken mag ik thuis gaan bevallen... dus komende dagen hard werken!

Zie trouwens dat het bijna volle maan is... Mn cyclus liep vaak wel gelijk aan de maan dus ben benieuwd of ik dan volgende maand met volle maan ga bevallen... Even kijken op welke dag dat is..

17. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    hallo, jullie liggen er allemaal al dik in denk ik!
    We zijn vandaag bij een collega van manlief langsgegaan en die heeft ons hele ladingen kinderspullen gegeven zoals een bedje! Hele goeie spullen allemaal dus dat bespaard ons weer heel wat geld. Ze hadden ook een buggy ( hoe heten die dingen tegenwoordig?) maar op de een of andere manier heb ik zin om die lekker flitsend nieuw te kopen. Deze was een beetje oud.

@Go4b, huisje is helemaal rond!
    We vliegen hier woensdag weg en we komen donderdag aan! Ik heb HEEL VEEL zin , en ik ben bang dat ik niet meer terug wil!

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge!

@ Miepie: goede reis! En veel plezier met je vriendin!
    @ Stephanie: hij begint al goed hoor! Heb niet zoveel gelezen, hihi, ben echt onwijs vroeg gaan slapen!
    @ Tezzz: en het bonnetje gedeclareerd bij die dame die je broeken heeft kwijt gemaakt? :rolleyes:
    Maar je klinkt goed geslaagd! Super!
    @ G4B: ja voor jou komt het wel heel dichtbij! Gaan jullie het redden alles klaar te hebben voor 37 weken?! Of is het einde helemaal inzicht?
    Op zich valt wel mee hoeveel ik nog moet! Kaartjes uitzoeken, gordijnen uitzoeken, plinten leggen, nog wat kleine dingen aanschaffen! Zullen vast wel meer dingen zijn, maar weet het zo 1,2,3 even neit meer! ;)
    En jij?

Hier vannacht belabberd geslapen door die verkoudheid en dan sliep ik eindelijk gaan er katten bij ons in de tuin ruzie maken, echt heel lang... Na een half uur was ik het zat... Eerst de hele tijd roepen: ksssst.... haha, maar goed dat hielp niet,d us heb ik maar 2 haarklemmen naar beneden gegooid! hihi!

19. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Naar MN vader? haha, weet jij iets wat ik niet weet? :)

Hij gaat idd naar zn pappie. En een weekje een rustig huisje is ook echt niet weg nee! Ik zal m wel missen, maar is ook wel weer ff lekker hoor..

Kom er net achter dat ik allergisch voor appels ben :rolleyes: Das niet fijn! Een jeuk aan mn oren! dat wil je niet weten! Terwijl ik wel gewoon appelsap kan drinken..

Man is wat aan t koken hier, dus ik ga ff kijken wat we deze ochtend eten. Gister weer een beetje laat geworden, dus heb wel honger.
    Dan op naar schiphol. Hij moet er rond een uur of 13.00 zijn, dus de avond voor mezelf..

tot later!

20. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    smogges :)

Tezz, mastershopper! Laat je score eens zien (en je meiden ook!)

blurry, allergisch voor appels? Wat vervelend. Mijn vriend ook, zijn keel zwelt dan op. Had jij dat ook? Hij kan gelukkig voor hem wel appeltaart etc eten ;)

Lola, je hebt al bijna verlof joh! En dan moet je ook nog wat te doen hebben, toch! :p

go4baby, dat lijkt me leuk om te weten dat van de volle maan. Men zegt dat er dan procentueel gezien meer kinderen geboren worden. En ook meer vrouwen menstrueren dan blijkbaar. Ik let er zelf eigenlijk nooit op maar dat soort dingen zijn wel interessant.
    Sterkte met je laatste loodjes! Als je de laatste klusjes gehad hebt kun je heerlijk tot rust komen voor de grote dag.

Miepie, veel plezier aankomende dagen!

diaan, je verhaal klinkt als een sprookje. Echt! Fijn dat je zo gelukkig bent. :)

Ik ga effe surfen. Ondertussen worden mijn benen gebruikt als wegdek voor Bob de Bouwervoertuigen. Brummmmmmmmmmm (geinig hoe hij speelt de laatste tijd) :)

Deel Deze Pagina