Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Trutje, toevallig zeg! iedereen die ik t vertel zeggen dat t tussen mn oren zit! haha
    Ik kan verder ook alles met appels eten of drinken, maar een gewone ' rauwe' appel gaat dus niet. Dacht eerst dat t aan de schil lag, maar zonder schil gaat dus ook niet! haha weird..

2. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    blurry, dan moet je misschien ook wel oppassen met kiwi's

3. goeiemorgen!
    stephanie mooie bannert hoor :D en ook een enige avatar ;)

diaantje lief van de felicitaties maar ben officiceel pas donderdag jarig hoor hihi

verder dikke knuff want heb geen idee meer..

stephanie wij doen idd lekker samen de verjaardag vieren :D lekker saampjes.. kunnen we idd normaal kletsen saampjes :D

zo nu ga ik dr weer vandoor.. t hele riedeltje opnieuw.. vanaf 1 uur kan er visite komen, ik sta nog in mn pyama hahaha
    fijne zondag!

4. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hallooo

Blurry, ben je daar nu pas achter gekomen?
    Wel vervelend zeg!
    Hoe is het met je schoonvader op het moment?

Lola, haarklemmen geholpen? hahaha, zie het helemaal voor me!
    Hier ook al zo verkouden. Kon niet slapen van de kriebeltjeshoest.

Julita. Nederland komt snel dichterbij! Hoe lang blijven jullie eigenlijk?

Marieke, kater? Gezellig feestje gehad?

Rest fijne zondag!

5. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Ik zeg mooie bannert!
    Stephaniettjuuuh!

Ga nu weer gezellig met C doen mannen zijn te vissen :cry:

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Middag,

@ Blurry: lekker ontbeten?! Sterkte zo met jemannetje wegbrengen!

@ Trutje: die dingen bewaar ik ook tot verlof! hihi! Heb ik tenminste wat te doen, al denk ikn iet dat ik me zal vervelen tijdens mijn verlof!

@ Marieke: fijne dag!

@ Stephanie: haarklemmen hadden idd geholpen! Heb ze net maar uit de tuin gevist!
    Vervelend die kriebelhoest! Grrr!

Hier echt druk bezig! Denk dat ze dit nesteldrang noemen? hihi!
    Al die troep die ik mee had genomen toen ik bij mijn ex wegging en onder mijn bed, boven op de kast en achter van alles en nog wat heb verstopt aan het weggooien, uitzoeken en inruimen! Alles moet weg...Alles moet stof vrij!
    Ook mijn kledingkast heeft al meer ruimte gekregen, er gingen ruim 3 vuilniszakken kleding weg! WEG WEG WEG! ALLES MOET WEG! hihi!
    Nou ik ga weer verder, moest even een broodje eten!
    Krijg het wel benauwd van al dat stof! :rolleyes:

7. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ blurry oh ik dacht dat je gisteren je man al had weggebracht.....nou nogmaals sterkte dan! Hoe is het verder? Nog niet ongi? Is morgen je NOD?

@ lola getsie rotkatten......dat kunnen ze toch ook ergens anders uitvechten ;) Fijn dat je je haarklemmen weer terug hebt, haha! En lekker aan het opruimen? Hier ook fanatiek aan het opruimen, heeft dus NIETS met zwangerschap te maken, haha!

@ go4baby nou? en wat voor datum is het volgende maand met volle maan? Spannend he, als die 37 weken in zicht komen. Alles een beetje op orde nu? En idd doe jij het zaagwerk maar.....VOORZICHTIG!

@ diaantje ben het met trutje eens, klinkt als een sprookje! Hier ook een relatie van 10 jaar (incl. 1,5 jaar getrouwd) verbroken, ex had geen losse handjes maar zat gewoon geen pit in. Heeft nogal lang geduurd voor ik daar achter was. Toen ik stopte met de pil besefte ik mij dat ik met hem geen kinderen wilde....dacht dus op dat moment (ik was toen 29) dat ik nooit meer een vaste relatie zou hebben laat staan mamma zou worden. Dus mijn huidige man en Mika zijn echt twee kado's :)

@ marieke leuke middag/avond gehad gisteren? Vandaag ook weer veel plezier gewenst!

@ stephanie hoe voel je je meis, begint het idee al een beetje te wennen? Prachtige regenboogbanner! En hoe DURF je je niet te vertonen op de verjaardag van je vriendin ;) Onze vrienden komen ook nooit op onze verjaardagen omdat het dan zo barstens vol zitmet schoonfamilie......en dat zijn nogal schreeuwlelijken :oops:....idd veel leuker als ze een keer apart langskomen!

@ julita owwww kom je van de week al naar NL? Nou neem je winterjas maar mee want het mooie weer is voorbij ;) Oh nee je gaat natuurlijk met een lege koffer heen om zoveel mogelijk hagelslag, drop, speculaas vergeet ik nog iets? mee terug te nemen!

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmmmmmiddag!

alles goed hier? Kids zijn logeren dus heb het huis helemaal voor mij alleen. De uitgelezen kans dus om flink veel in huis te gaan doen. Alleen heb ik dus helemaal geen zin. Mijn rug doet auwie vandaag, moet straks nog naar manlief toe om eten te brengen en ER IS GEEN ZON! En ik hou van de zon! :(

en ik wil mijn kids knuffelen :(

@Blurry: wat raar dat je daar nu pas achter komt? Of is het iets nieuws?

@Stephanie: idd leuke avatar! Moet bij dat beestje meteen aan 'honguh' denken en niet zo aan beebjes :rolleyes: Maar hij zit in je buik en wil eten, dus op zich wel heel goed gevonden natuurlijk! :) 8)

@All: laterrrr!

Liefs Tezzz

9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    (vervolg)

@ tezzz fijn dat je geslaagd bent met shoppen! Idd heb al vanalles geprobeerd met Mika, en een beetje afleiding helpt meestal maar eventjes.
    Helaas heeft hij er ook nog een flinke verkoudheid bij te pakken, dus gisteravond zijn we flink in de weer geweest met hem. Uiteindelijk om 9 uur nog maar even in bad gedaan (met eucalyptus) en daarna heeft hij goed geslapen. Blijft wel een beetje huilerig (al vanaf donderdag) maar meestal volstaat een aai over zijn bolletje en zijn knuffeltje. We houden het maar op zijn sprongetje, gaat wel weer over ;)

10. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    @ Trutje, ik heb t nooit eerder opgemerkt dat ik allergisch was. Ook niet bij kiwi's. Heb al heel lang geen kiwi meer gegeten. Misschien maar is proberen.

@ Stephanie, geen nieuws over schoonvader. hij voelt zich prima, maar of de chemo aanslaat weten ze nog niet. Voel je je al op en top zwanger? Al naar de HA geweest om het heugelijke feit te melden?

@ Lola, Ben inmiddels thuis van schiphol. Heb me in kunnen houden met huilen, maar dat brok in mn keel wordt steeds groter!
    Veel plezier met nestelen en kijk uit met al dat stof!

@ Mielen, NOD is idd morgen, maar ik neem aan dat deze week mn ongi komt hoor. ik zal voor de ' leuk' donderdag een testje doen als het dan nog niet zo ver is, maar ik ben bang dat ik dan al ruime tijd met de rode vlag zwaai..

Rest, knufs en tot later!

11. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi meiden!

Allemaal aan het genieten van de zondag?

Blurry, manlief al weg? Gaat het nog een beetje met je?
    Ik begin me een beetje zwanger te voelen. Besef het zelf als een beetje. Blijft vreemd hoor.
    Voel me niet zo lekker. Verkouden, moe, moe, moe, huilen om niks, boos worden om niks, heb vanalles te doen maar nergens zin in.
    Hopelijk is dat snel over!
    Morgen neuroloog bellen en afspraak maken.

Lola, lekker aan het nestelen? Al klaar met opruimen of is het op dit moment nooit schoon genoeg voor je gevoel?

Mielenl, hoe is het met Mika? Gaat het al wat beter?

Tezz, lekker huis voor jou alleen! Ga toch even lekker op de bank hangen of zo. Goed voor je rug en voor je beebie :)
    Wanneer komen de kids terug?

Over mijn avatar... ik vind 'm gewoon zooooooooooo leuk! Maar ben geloof ik een van de weinigen :oops:

Tom, mannen al terug met hun vangst? Niks aan he, ik zit nu alleen omdat vriendje sporten is. Straks even bij m'n ouders een broodje gegeten.

Ga nu de was maar eens ophangen en er weer een nieuwe in doen.
    (en honden uit elkaar halen, kleintje is nogal uit z'n doen op het moment)

12. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Stephanie ik vind je ava heel tof :D
    En je banner nog tofferderder!

Blurry, misschien is er iets getriggered ofzo?

13. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    denkt trutje.. geen idee.. nooit last van gehad. echt iets van het laatste jaar...

14. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Je kan toch zo ineens allergisch worden ergens voor?
    Heb je al gezocht op internet?
    Misschien is er wel een forum voor mensen met een appeltjesallergie ;)

15. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    HAHAHA appeltjes allergie!
    Ja, je kan idd zomaar ineens allergisch worden. Ik heb ook pas sinds een paar jaar hooikoorts. Ik denk dat t te maken heeft met mn roken. Ik ben een jaar of 8 geleden begonnen met roken (ik weet t, slimme keuze is anders) Maar sindsdien merk ik wel dat mn lichaam erg heftig reageert op bepaalde stoffen..

sja.. :(

16. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik zeg altijd "iedere gek z'n gebrek"
    En er zijn ergere dingen dan een appeltjesallergie.
    (zeg ik ook altijd over m'n epilepsie)

En ja roken... iedereen weet dat het slecht is, maar toch ook wel weer errug lekker! hahaha

Je moet toch ook slechte gewoontes houden?

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hallllooooooo

Hoest verder hier? Ben net weer een beetje boven water. Gisteren tuinfeest gehad. Leuk met een lekker rock 'n roll bandje. Om 12 uur werd het feestvarken 50. Dan is het hier traditie om vuurwerk af te steken. Komt de politie en neemt wat vuurwerk in beslag. Gelukkig was het mooie al de lucht in. Echt zoooooooo zielig. Ik bedoel als we nu elk weekend overlast in het dorp hadden... Maar goed. Om half 1 kwam de politie weer dat de muziek zachter moest.

Lag half 4 in mijn nestje dus ben vandaag een beetje een dweil ;)

Stephanie mooie bannert meis.

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Joehoe!
    Nou ben ik weer hoor!
    Pffffff, heb gewoon 6 vuilniszakken troep weggegooid he?! Ik snap niet waar dat nou vandaan komt! hihi! En dat is nog excl. de vuilnis zakken kleding!

Net 15 studieboeken op marktplaats gezet en een cursus papiaments en een cursus portugees!

Nu mezelf helemaal schoon boenen en dan ben ik wel weer toe aan een dutje! hihi! ;)

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

lola heeft nesteldrang, lola heeft nesteldrang

hahahaha

20. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    tijd voor een lijssie.. wie bied?