Smep Baby's Mielenl (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) 16 apr. 08, knul. Erannick (ronde 13, 1x SMEP) 16 mei 08, meisje WishfulDreaming (ronde 5, 1x SMEP) 19 mei 08, knul Diaantje17 (ronde 4, 1x SMEP) 31 mei 08, meid Fiona23 (ronde 2, 1x SMEP) 01 juni 08, meid Pebbels(ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise ± 27 mei niet meer actief... Linda221 (ronde 1, 1x SMEP)08 juni 08, meid Eevitaa (ronde 1, 1x SMEP) 8 jun. knul Coco (ronde 6, 1x SMEP) 11 jun. knul Ger78 (ronde 2, 1x SMEP)18 jun. knul Daantje82 (ronde 11, 2x SMEP) 23 jun. meid Nin0 (1x SMEP) 29 jun. knul CynthiaB (SC*)(ronde 6, 3x SMEP) 01 jul. meid Silla (ronde 21, 2x SMEP) 01 jul. knul Daantje86 (ronde 10, 1x SMEP) 5 jul. meid Mijntje (ronde 5, 1x SMEP)It's a surprise ± 1 jul. Niet meer actief... Pas getrouwd (ronde 3, 1x SMEP)It's a surprise ± 14 jul. Niet meer actief... Heidi77 (ronde 4, 2x SMEP) 08 jul. knul Beastie (ronde 6, 3x SMEP) 15 jul. meid Liesje76 (ronde 4, 1x SMEP)27 jul. meid Diddl9 (ronde ? 1x SMEP) 29 jul. knul Jeldou (ronde 6, 1x SMEP) 2 aug. knul Leentje79 (ronde 10, 4x SMEP) 28 aug. meid Klavertje44 (ronde 9, 2 x smep) 28 aug. meid Linda78 (ronde 9, 1x SMEP)It's a surprise ± 28 aug.Niet meer actief... Shedevil (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) 17 sep. meid Zico (ronde ?, 4 x smep) 23 sept. ? meid *MOAS => Mother of all smeppers! *SC => Super Cynthia! SMEPpers van Januari: Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) ± 28 sep. Butterfly1 \/ (ronde 7, 2 x smep) ± 03 okt. 21 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger ************************************************************* SMEPpers van Februari: Hanne9 \/ (ronde 6, 1 x smep) ± 24 okt 16 SMEP - kandidaten 13 Ongi.... 2 Zwanger.... 1MK.... 18.75% zwanger, waarvan 1 MK ************************************************************* SMEPpers van Maart: Go4baby \/ (ronde 18, ? x smep) ± 16 nov Wendy \/ (ronde 6, ? x smep) ± 24 nov Parels \/ (ronde 14, 1 x smep) ± 30 nov 14 SMEP - kandidaten 11 Ongi.... 3 Zwanger 21.4 % zwanger *********************************************************** SMEPpers van April: Elba \/ (ronde 11, 8 x smep) ± 22 dec Lola1982 \/ (ronde 5 na MA, 1x smep) ± 20 dec Queenie, \/ (ronde 8, 1x smep) ± 28 dec 18 SMEP - kandidaten 14Ongi.... 3 Zwanger ....1 MK 16.67% zwanger ************************************************************* SMEPpers van Mei: 15 SMEP - kandidaten, maar geen suc6 ************************************************************* SMEPpers van Juni Nyncke \/ ( ronde 7, 4 x SMEP) Julita, \/ (ronde 2 na mk, veel x SMEP) Tom78, \/ ronde 1 na MK, ? x SMEP Tezzz, \/ (ronde 8, 6 x SMEP) 12 SMEP - kandidaten 7 Ongi.... 4 Zwanger .... 1 MK 33,33% zwanger ************************************************************* SMEPpers van Juli Wieffie \/ (ronde 12, 6? x smep) Mupkuh \/ (ronde ?, ? x smep) 14 SMEP - kandidaten 10 Ongi.... 2 Zwanger .... 1 MK 14% zwanger ************************************************************* SMEPpers van Augustus Leeuw89 \/ (ronde 8, 3?x smep) Thalina \/ (ronde 3, ?x smep) Sylvia \/ (ronde 2, 1x smep) 13 SMEP - kandidaten 10 Ongi.... 3 Zwanger .... 23% zwanger ************************************************************* SMEPpers van September Houmar \/ ( ronde ?, 2 x SMEP) Makey \/ (ronde 5, 1 x SMEP) 9 SMEP - kandidaten 7 Ongi.... 2 Zwanger .... 22 % zwanger SMEPpers van Oktober 1. Trutje, NOD 5 oktober 2. Nynke1980, NOD 7 oktober 3. Miepie80, WOD 7 oktober 4. MiaMel, NOD 10 oktober Stephanie \/ (ronde 2, 2x smep) 6. Blurry, NOD 13 oktober 7. EllenK, NOD 22 oktober 8. Kippy, ronde 1, NOD 26 oktober 9. Marieke1610, NOD 28 oktober 9 SMEP - kandidaten 4 Ongi.... 1 Zwanger ....0 Negatief....0 Twijfel.... 0 MK ...% zwanger SMEPpers van November 1. MiaMel, Nod 7 november 1 SMEP - kandidaten 0 Ongi.... 0 Zwanger ....0 Negatief....0 Twijfel.... 0 MK ...% zwanger
hey meiden...kwam even snel een meldingsplicht doen..zus komt zo voor een bakkie...en blijft w.s ook eten..(is vaste prik aan het worden ) Dus kom vanavond alles doorlezen en reageren... liefssssssss
Alweer de lijst? We kletsen veel te veel hier! hahaha Lola, wat zal jij lekker dutten zo. Zo te horen heb je je flink uitgeleefd!
Go4Baby goes 4 a baby on: Beastie: 11 november, 18.33 een grietje Miepie80: 14 november, 00:32, een mannetje Tezzz: 17 november, 9.10 uur, een mannetje MiaMel: 18 november, 04.33, een jongetje Stephanie: 19 november, 13.00 uur, een meisje Blurry: 20 november 18:00 een meisje Julita: 21 november 15.30, een jongen Marieke1610: 21 november 17.18 een jochie Mielenl: 21 november om 3.00 uur, een ventje Houmar: 22 november om 05.40, een manneke Lola1982: 23 november 15:13 een meisje Tessa8: 24 november 01.40, een meissie Tom78: 25 november om 14.00 een jongen EllenK: 25 november om 21:00 een bink Diaantje17: 25 november om 15:15 in 7 persweëen..., een girlie Ikdus: 28 november 04:27 een meissie
Zo, klaar! @ Mielen: misschien is het een grote najaars schoonmaak woede? Alles lekker opgeruimd bij je? @ Tezzz: agossie, helemaal alleen! Is het gelukt met opruimen? @ Blurry: gekke allergie! hahaha! Maar het kan allemaal toch?! Geen appeltjes meer voor jou dus! @ Stephanie: hoe voel jij je nu? Dringt het al tot je door? @ Ellen: flauw van de polisie... Sjonge jonge.... Hadden zeker niets te doen?
@Lola: heb niks opgeruimd. Heb alleen maar zieligjes op de bank gezeten en moest steeds zomaar huilen. Mis m'n kids heel erg en dan werken die hormonen dus absoluut niet mee he! Heb een enorme dipdag dus. Ik ga zo eten maken voor manlief en dat even langsbrengen. Hoop dat ik niet te lang hoef te draaien in de zaak want ik vind het vreselijk dat ik er helemaal de weg kwijt ben Ik wil eigenlijk alleen maar manlief knuffelen en dan lekker naar huis en in bad of zo. Echt, ik vind het hartstikke leuk voor de kids dat zij zo veel plezier hebben als ze gaan logeren, maar het liefste heb ik ze gewoon weer thuis. Voel me heel sielug vandaag. Hoop dat het snel weer over is.
awww. Tezz... Arme ding *knuffels* Lola, kom je hier ook een keer opruimen? Ik ga ook een gokje wagen voor go4baby Go4Baby goes 4 a baby on:[/size] [/b] [/color] www.donna.be/files/imagecache/story_small/files/9-12_Evy/PinkToolBox_AK_ok.jpg Beastie: 11 november, 18.33 een grietje Miepie80: 14 november, 00:32, een mannetje Tezzz: 17 november, 9.10 uur, een mannetje MiaMel: 18 november, 04.33, een jongetje Stephanie: 19 november, 13.00 uur, een meisje Blurry: 20 november 18:00 een meisje Julita: 21 november 15.30, een jongen Marieke1610: 21 november 17.18 een jochie Mielenl: 21 november om 3.00 uur, een ventje Houmar: 22 november om 05.40, een manneke Trutje: 23 november: 8.12u meiske Lola1982: 23 november 15:13 een meisje Tessa8: 24 november 01.40, een meissie Tom78: 25 november om 14.00 een jongen EllenK: 25 november om 21:00 een bink Diaantje17: 25 november om 15:15 in 7 persweëen..., een girlie Ikdus: 28 november 04:27 een meissie
Nog geen spoor van een aankomend ei trouwens... Vorige maand zag ik hem echt aankomen (zie foto in album, elke dag een beetje beter streepje) en ik hoopte dat het weer precies zo zou gaan. Ook had ik nog een klein beetje hoop op maandag of dinsdag dan konden we er nog even flink tegenaan vanavond en morgenvroeg maar ik denk dat we pech gaan hebben en dat het deze maand wel kunnen vergeten ivm zakenreisje manlief. Even doorspeculeren: mocht mijn cyclus van slag zijn dan zou ik aan het eind van deze week ook nog wel eens mijn ei kunnen krijgen. Goed plan!
Hoi dames! Tezz "knuffel!" Trutje, misschien is je cyclus langer deze maand en komt je ei wat later? Lola, alles klaar? Ik besef 't me nu pas een beetje. Maar ben nog steeds eerder ongerust dan dat ik op de roze wolk zit. Hadden jullie dat ook? Blurry, hoe is 't?
Balen als je ei niet komt zoals je bedacht had! Wie weet komt ie toch nog snel en anders wacht ie misschien braaf op je mannetje? Ik kom er aan, stofzuiger op mijn rug, schoonmaakspullen onder mijn arm! Daar ben ik:
Stephanie, ik hoop echt dat het ei nog effe wacht ik baal er niet echt van hoor, lola. Maar ik zou em graag benut zien Of in elk geval de kans krijgen het ei te benutten. Misschien weet iemand entwoord op deze vraag: Is het mogelijk dat je meerdere eieren rijpt per maand, en dus meerdere malen vruchtbaar bent? Of is dat een heel domme vraag Oh en wie heeft er nog meer hyves?
@ Stephanie: die onzekerheid ken ik maar al te goed, maar moet wel toegeven dat ik de 1e 2 zwangerschappen niet zo onzeker was, misschien kwam het omdat ik toen nogal naief was en dacht dat miskramen niet zo veel voor kwamen, nu weet ik wel beter, maar toen was ikhelemaal niet bezig op internet etc. Het is ook een onzekere periode die 1e 12 weken! Maar probeer toch een beetje te genieten! @ Trutje: ik denk dat hetnietmogelijk is dat je meerdere malen per cyclus vruchtbaar bent! Ik heb hyves, pb me anders even hoe ik je kan vinden!
@Trutje: je kunt wel meerdere eitjes hebben in een cyclus, maar áls ze al allemaal springen doen ze dat toch snel (dus binnen een dag ofzo) na elkaar. Maarreh...zaadjes kunnen meerdere dagen overleven he? Niet vergeten hoor! Je kansen zijn heus niet gelijk verkeken als je niet op de dag direct voor je ei smept hoor! @All: thanx voor de knuffies! Bui is helaas nog niet voorbij (al moet ik zeggen dat lola's tekening van haarzelf wel een beetje helpt )
Oops ik drukte op het verkeerde knopje en had je bijna gemeld Tezz! Sollie! Ik wist het trouwens echt niet, dat ze dan allemaal zo ongeveer gelijk spingen. Noob En ik snapte al dat niet alle kansen verkeken zijn maar hij is een hele week weg... dan worden de kansen wel een heel stuk kleiner als ik aan het eind van de week een ei leg
@ Tezzz: hihi, gelukkig hielp mijn tekening een beetje! @ Trutje: ik heb toen ik zwanger werd me ook niet echt aan het smep schema gehouden, bij mij heeft dat ene zaadje toch wel wat dagen overleefd!