nou vandaag wordt er niks gesmept. Grrrrrr akelige vent is he ook soms! Ik ga scheiden! (nadat we ooit getrouwd zijn, in 2068 ofzo ergens... ) Ik heb al gezegd dat ik blij ben dat ie wel wat langer weg mag blijven na deze week we hebben nooit lang ruzie hoor... (wel vaak onenigheidjes )
wij hebben eigenlijk nooit ruzie houden we niet van We hebben wel eens een verschil van mening. Komt er eigenlijk altijd op neer dat ik manliefs mening te zwart/wit vind. Ik zie alles altijd veel meer genuanceerd (in kleur ). Ach ja, als we samen maar alle kleuren zien he?
TEZZIE IS DE BESTE!!! TESZZIE IS DE BESTE EN DE ALLERLARLLERLIEFSTE MAMMA !!!! Tess dikke kussen dikke dikke dikke kus voor TEZ!!!!!!!!!
OOOO wij gaan lekker eten hmmmmmmmmmm en ik heb bijna de twintig weken echo en mjin dochtertje is een schatje. zooo ik ga maar es verder LOOLTJE heeft nesteldrang LOOLTJE heeft nesteldrang... ik heb lekker lool bedacht lola is zooooooo 2008
ik ging net naar beneden, wilde zijn strijdbijltje begraven maar hij begon zo weer overnieuw over helemaal niks dus ik heb onze kleine een schone luier gedaan en ben weer naar boven gegaan Ik denk dat ie last heeft van zijn hormonen ofzo...
He meiden, Kom ff snel het goede nieuws van vandaag melden! Ik had net verjaardag van mijn nichtje en ja hoor ze had een geweldig t-shirtje aan met de tekst "Ik word grote zus!" Blijkt mijn zusje net 2 weekjes korter zwanger te zijn als ik Zij is nu ongeveer 13 weken zwanger! Tezzz, verder doe ik gezellig met je mee vandaag, loop ook de hele dag al zwaar emo te zijn Ik moet alles verder nog terug lezen maar zag wel dat MiaMel toch ongi is geworden Bah wat kl*te meid! Hopelijk brengt deze ronde je meer geluk!
Wieffie, wat een leuk en bijzonder nieuws! Van harte gefeliciteerd! Helaas heb ik zelf geen zussen...
@Tom: lief @Wieffie: Aaaaaaah, wat ontzettend leuk voor je zus (en jou ). Hartelijk gefeliciteerd! Lijkt me heel bijzonder om samen met iemand zwanger te zijn. (Hier weinig kans op met een zus die al 9 jaar gesteriliseerd is, een beste vriendin die geen kids meer wil/ geen geld heeft, een broer die wel graag een kleine wil maar geen vriendin heeft en onze beste vrienden die in scheiding liggen ). Ik ga eten brengen naar mijn lieve mannetje! Later!
trutje, zou trutjeman misschien een beetje zenuwachtig zijn voor zn zakentrip? Blurryman wordt dan ook altijd een beetje saggo als ie te veel aan dingen moet denken. Laatste belde trouwens net dat ie goed is aangekomen. Ik ben een beetje moe. Was net al 2 uur op de bank in slaap gevallen. Gister een beetje laat geworden. Morgen weer fijn aan t werk. Maar dinsdag en woensdag lekker vrij 9 als t doorgaat tenminste). Ik ga weer even een spelletje doen. Tot later!
Avond! @ Blurry: he, wat irritant dat je daar allergisch voor bent! Mn zusje heeft ook iets met appels (geloof dat ze er hoof of erge maagpijn van krijgt). En van kiwi's kreeg ik vroeger ook altijd rare plekken op mn tong. (en van ananas) vnl als ze overrijp zijn geloof ik. Lekker dat je bijna paar dagen vrij hebt! @ Wieffie: gefeliciteerd met je zus! Ik neem aan dat ze het al van jullie wist. Knap dat ze dan zo lang haar mond heeft weten te houden zeg! Zou mij nooit gelukt zijn! @ Tezzz: alweer lekker thuis en beetje relaxen op de bank? Rugpijn al weer over of gaat dat pas gebeuren als de baby is geboren... Sterkte zo in een huissie zonder kids! Probeer dan maar extra van je buikkie te genieten! Heeft debabybuik nu even alle aandacht alleen @ Lola: zo jij hebt super lekker opgeruimd! Ik ook wel vandaag, maar dan al het bouwmateriaal (kan heleboel naar grofvuil zo) en het gereedschap. Moeten nog steeds veel doen. Niet echt opgeschoten dit weekend. Wilde gisteravond even de boekenkast in elkaar zetten, maar die paste niet op de nieuwe plek. Vanmiddag tot 6 keer een reepje afgezaagd maar past nog niet... (komt op andere plek te staan en de afstand plafond/vloer is dus niet overal gelijk... zit ook rand van stucwerk van plafond). Maar goed. Heb nu wel de oplossing, maar vriend was naar werk dus morgen weer verder samen (net te zwaar om alleen te doen). Ik moet een kleine man uit bad halen en afdrogen zodat vriend zn dagen lange baard kan scheren... (met zn hand in plastic zakkie... )
pfffffffff...nou, ik ben weer thuis. Ik heb het zwaar te pakken vandaag zeg! Ik barst gewoon elke 10 minuten ofzo in huilen uit en dat al vanaf 13.15 uur vanmiddag Manlief zag zichzelf al niet meer in staat te gaan eten. Als íe iets grappigs zei...begon ik alweer te huilen. Zei hij iets liefs: huilen. Zei hij is anders: daar ging ik alweer! Toen ik net m'n tranen een beetje weg had, kwam m'n schoonvader binnen. Dus daar ging ik wéér. En toen vertelde hij óók nog dat de kids het heel gezellig vinden. Dus toen ging ik nog harder! (En nu ik dit schrijf vullen de tranen mijn ogen wederom natuurlijk ). Ik word er knettergek van! Ik ga huilen van het huilen pffffffffffffffffff...hoop dat deze bui gauw over is hoor! Ik heb veeel liever een rare melige giegelbui!
owww Tezzz. ik kan zo met je meejanken. Voel me zoooo alleen zonder blurryman.. Alles herinnert me aan hem, de melk in de koelkast (janken), een t-shirt op de stoel die hij vanmorgen aanhad (janken), zn schoenen onder tafel (janken). Alles wat we op tv altijd samen kijken.. pffff (jank jank). Ik jank gewoon met je mee..
Ohhh lieve Tezzz en Blurry, lieve schattige huilebalkies! Doe maar even lekker snotteren hoor. Soms gewoon nodig! En gewoon lekker vroeg naar bed vallen jullie hopelijk snel in slaap en missen jullie jullie lieffies alleen nog in dromeland Ik ga nog even wat opruimen...
Mijn man maakte zich al zorgen of ik wel genoeg drink vandaag. En daarna zei hij dat ik dan vanaaf maar chippies moest eten omdat zout vocht vast houdt ben zo blij dat mijn man tenminste nooit wil logeren Blurry: pas maar op dat je niet te hard gaat janken. Kom je er misschien niet meer vanaf (net als ik ). Tenzij het gewoon een teken is natuurlijk morgen nod toch?
hahhaa, meiden het gaat wel lekker hier zie ik. Hormoontjes vliegen je om de oren! Arme jullie! KNUFFEL!