Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Is het huilen besmettelijk? :eek: want dan ga ik weg, anders ben ik bang dat ik nog minder lucht krijg dan dat ik nu heb!!

@ Tezzz en Blurry: dikke knuffels voor jullie hoor!

@ G4B: Lekker dat het bouwmateriaal opgeruimd is! Balen dat die boekenkast nog niet past, maar goed, beter idd dat je gewacht hebt op hulp van je mannetje!
    Ah, de kleine man is ook weer bij jullie? Hoe vind ie het eigenlijk dat je zwanger bent?

@Wieffie: gefeliciteerd! Wat gaaf zeg, samen met je zus zwanger zijn!

Hier een beetje belabberd, mijn hele hoofd vol snot... Ikzou een moord doen voor een neusspray! hihi! maar goed, komt wel goed!
    Combinatie benauwdheid + verkoudheid is gewoon klote!
    (wat een zeikerd ben ik ook de laatste tijd zeg! :rolleyes: )

2. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Wieffie, gefeliciteerd!
    Hoe krijg je het voor elkaar om zo tegelijk zwanger te zijn?

Lool, je zeurt niet hoor.
    Als we vanuit hier wat voor je konden doen hadden we het allemaal gedaan!
    Hopelijk voel je je snel wat beter.

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Lola: heb je geen chippies om te snuiven? (Bij gebrek aan een zoutoplossing?) ;) En jij zeurt niet! Het is gewoon hartstikke irritant dat je zo benauwd bent steeds! Ik ben al buiten adem voor ik de trap helemaal op ben en dan heb ik nog helemaal geen last van mijn longen, dus voor jou moet het knap zwaar zijn. En daar mag je gerust over klagen hoor!

@Trutje: bedankt voor de chocolaatjes!

durf het bijna niet te zeggen, maar...ben al een half uur 'droog'.

4. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    blurry, ja ik denk idd dat ie te druk is geweest en nu nog meer druk gaat worden. Beetje zenuwachtig ook wel. Hij moet voor ruim 200 man in het engels spreken.

hihihi hij liever dan ik!

en kijk eens waar ik een bod op heb gedaan op Ebay.

Brent heeft em al goedgekeurd en ik kan er ook op zitten (gaat tot 100kg). Alleen, dat ding moet dus uit duitsland komen. Op zich geen probleem. Maar als het effe kan heb ik het liever uit NL natuurlijk (scheelt ook een hoop verzendkosten). Ik kan het nergens vinden. In het duits heet het een sitzbagger.... Nou, wie kan het vertalen? Alvast heeeeeeeeeeel veel dank!

:)

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Trutje: aaaaaah..krijg je dat leuke jochie er ook bij? ;)
    Kan je niet helpen met vertalingen uit het duits (doe mij maar engels ;) ), maar Mielenl en Miepie weten vast wel raad. Trouwens, Ellenk is nog niet zo lang geleden ook in Duitsland geweest ;)

6. Ellenk

Ellenk VIP lid

Goede avond allemaal....

Wieffie gefelciteerd met je zus. Wat grappig..

Tezz gaat het weer een beetje?

Hier is het lekker rustig. Mannetje en Peppe liggen lekker te slapen.

7. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Het is toch dit plaatje geworden ;) (zie boven)

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    vond het vorige jochie leuker ;) (deze lijkt een beetje op dat hoogbegaafde jochie waar ik het al eens over heb gehad ;) )

maareh..leuk wagentje hoor!

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Ellenk: rust weer een beetje wedergekeerd op je werk? Je bent hier best weinig de laatste tijd :rolleyes:

10. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Tezz ja dat was ook een leuk manneke, vooral die bob de bouwerhelm erbij (oeh, opschrijven als idee voor zijn verjaardag! :D) Ik heb dat ding trouwens net gewonnen op ebay. Hoera!

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Lieverds!

Manlief komt zo thuis, dus ga lekker aan de knuffel :D (Benieuwd of ik het dan droog hou ;) )

Alvast slaap lekker voor iedereen!

Liefs Tezzz

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Jippie! :D

Mijn zoontje is een beetje bob de bouwer-af...heeft tegenwoordig liever spiderman of avatar (of hoe het ook mag heten :rolleyes:). Naja...als het maar kan vechten :(

13. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Tezz, ga maar lekker knuffelen!
    En mocht je nog B. de B. pruttel hebben ter overname dan meld je je maar :D

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Trutje: wij hebben verschrikkelijk veel speelgoed hier, maar (niet te geloven :confused:) helemaal geen b de b -prut! (Op een puzzeltje en een paar kapotte tijdschriftjes na). Wel half kapotte dvd's trouwens, maar die halen ze nog regelmatig uit de kast ;)

ben weg! ;)

15. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Lola: echt niet leuk die benauwdheid van jou! Hoop dat dat na je zwangerschap weer als sneeuw voor de zon verdwenen is! Gelukkig heb je alle troep inclusief stof het huis uitgedaan dus hopelijk daalt alle stof die in de lucht zat snel weer neer!
    Kleine man vind het wel leuk geloof ik. Hij vroeg gister hoe zijn broertje gaat heten... (hij denkt echt dat het een jongetje wordt... wat zal dat balen zijn als het een meisje is...) en of zijn broertje dan dezelfde achternaam krijgt want dat zou hij wel leuk vinden... Heel schattig! (we moeten nog steeds de baby laten erkennen enzo door vriend... komt er steeds niet van. Deze week echt maar even doen, anders is dat straks weer lastiger!)

*effe tussendoor* roept die kleine opeens: Pap... uit de slaapkamer... slaapt blijkbaar nog niet... Komt weer plassen (2e keer al) :rolleyes:

@ Trutje: wat een gave graafmachine! (bagger is duits voor graafmachine... weet ik van de kleine man die een duits vriendje heeft die hem dat geleerd heeft :) Een zitgraafmachine dus...
    Lijkt me super. Heb je die nu gewonnen of die B-d-B helm... was me even niet zo duidelijk ;) Hadden alleen B-de-B voorleesboekjes... vreselijke verhalen... Hou helemaal niet van al die hype en merchandise rotzooi! Hoop dat ik die troep straks buiten de deur kan houden. Ben ook echt allergisch voor plastic speelgoed. (sommige dingen zijn niet anders, maar ik ga het zo lang mogelijk buiten de deur houden... Die graafmachine is misschien van plastic of van die grote kiepwagens waarmee kids lekker in de tuin kunnen spelen, a la, maar toch... Al die fischer price zut...
    Geef ik liever 5x meer uit aan mooi duurzaam houtenspeelgoed... Kun je ook niet zoveel kopen ;)

@ Tezzz: pak je lieffie maar lekker stevig vast en droog of nat... maakt nie uit hoor!

Ik ga lekker in bad en daarna mn bedje in! (even kijken of ik de cavia nog te grazen zal nemen ;)) Of kan ik de boel ook gewoon insmeren met ontharingscreme... Even google'n

O, ja, over google'n: de volle maan in november is de 13e... Zou wel wat zijn.. Vorig jaar op 13 november had ik een leegvruchtzakje... :rolleyes:

Truste lieve allemaal!

16. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    go4baby: trusten!
    enne...dat zou wat zijn... 13 november...
    Het is inderdaad het graafmachientje dat ik gewonnen heb (nu alleen nog betalen!)

Onze zoon is helemaal van de B. de Bouwer. Helaas koopt mijn vriend bijna alles daarvan (duplo enzo). Ik vind het heel overdreven maar mijn vriend vindt het gaaf. Niet meer te helpen die jongen! :D
    Brent noemt de graafmachine Foep (van Scoop, voor de kenners :D)

17. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Mogge!

Het gaat al een stuk beter met de traantjes hier.
    Morgen en overmorgen lekker vrij, dus dat wordt denk ik shoppen!
    Ik ga wat doen ( zit weer op t werk). Later!

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Mogé, :confused: ben ikde eerste?

EDIT: onee Blurry was me voor

Jasmijn is op het kdv....na mij eerst te trakteren om 2de hands melk vanmorgen :rolleyes: ....zal je net zien. :D
    Gisteren nam ze gewoon het flesje...niet heel spontaan....niet heel veel ....in 2 etappes toch 100cc maar toch weetje ;) Ben benieuwd hoe het gaat vandaag :rolleyes:

@tezzz....lekker huilbuien...weet het kan ook te veel zijn. Maar ook lekker ff lekker janken...aanhet eind van me zw-schap had ik er behoefte aan maar lukte het gewoon niet :(

@g4b.....13 nov?....tis vandaag maandag de 13de da's nog erger dan vrijdag de 13de ;) Ik had het 13 juli ff benouwd met het slijmprop verliezen...ik wil NIET op de 13de :eek: ..... ze had wel heeeeeeeel goed geluisterd ;)

@rest...knuffels...ben weer te werk dus vlieg regelmatig langs :D

19. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    fijn dat de traantjes van de meiden weer opgedroogd zijn :cry:

Hier komt een complete huishouddag aanzetten.
    Wassen strijken stofzuigen en vanmiddag na de tuk de btw aangifte beginnen.
    Drukke dag dus.

Tot laterz meiden!

20. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Heej beastie het is dus toch gelukt, met de fles niet super maar toch!
    Veel plezier met het werken, ben je nog een beetje bij? met werk?

Deel Deze Pagina