Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ja klopt druk druk druk. En ivm het concert op de 23e november s avonds ook vaak druk.

Goedemorgen allemaal..

Och de 13e...ik ben jarig op de 13e, af en toe dus op een vrijdag ;) Voor mij een geluksdag want dan krijg je kadooooootjes :)

2. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Mogguh!

Fijn dagje allemaal!

@ trutje: ja.. Scoop, Lifty, Dizzy en het hele ratteplan.... Kunnen we het maken.... Nou en of! (en hoe leuk vinden ze dat dat ze dat steeds meeroepen ;?)

@ Beastie: weer aan het werk vandaag? Dikke knuf! Had het er met vriendin over die ook flesweigertje had. Ze zei: in het begin is het vreselijk, voel je je vreselijk, maar als die fase voorbij is dan denk je: wat heb ik toch een lief eigenwijs kindje en kun je er alleen nog maar om lachen! De kleine is nu 2,5. Ze zei dat ze 1x per dag naar het kdv ging om te voeden. Als compromis... en dat ging goed. Hoop dat jullie ook snel een goede manier vinden! Lieve knuf!

EDIT: mn berichtje wilde net niet geplaats want het internet signaal van een van de buren was niet sterk genoeg ;) Maar goed om te lezen dat er een flesje in gegaan is gister!
    Ik ben zelf meer van de even getallen, maar we wonen op 13 dus ben er redelijk relaxt mee ;)

@ Ellenk: 13e maand ;)

@ de rest: Lekker dagje allemaal! Heb een drukke dag voor de boeg dus ik zal vanavond pas weer komen kijken!

K%t... de grofvuil wagen is er al en ik moet nog wat naar buiten slepen...
    EDIT: was een gewone vuilniswagen... mn stapeltje troep ligt op de stoep...

@ Tom: Heel veel succes vandaag met al die bergen HH-werk!

Zwaai!

3. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    GO4 rennen!

@Trutje ik vind bob de bouwer best correct.
    Er zit iig een timmervrouw bij (Wendy) En dat is wel geemanicipeert.
    Ze hebben hier een plaid van Bob.

Mooi ik ga een muziekje opzetten en aan de slag.. (geeft zichzelf een dnekbeeldige schop onder haar achterste)

4. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Net als jij Ellen is mijn broertje ook op de 13e jarig (april) zelfs op een vrijdag geboren! haha
    Is maar goed dat ie niet aan bijgeloof doet, want hij heeft verder geen naar leven ofzo.. haha

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmmmorgen!

Viel gisteravond op de bank in slaap, dus maar snel naar boven verhuisd. Volgens mij had manlief graag willen knuffelen, dus ga zo maar ff in bad en 'm daarna 'wakker maken' denk k ;)

Later!

Liefs Tezzz

6. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    mogge meiden!

Vanmorgen héérlijk uitgeslapen na een dinertje bij de Griek.....mjammmm! Mika heeft bij oma geslapen en die ga ik zo weer ophalen. Wel vreemd hoor, om half acht wakker worden en geen gepruttel uit zijn kamertje horen!

@ beastie, heb nog enorm aan je gedacht gisteren, fijn dat Jasmijn in elk geval een beetje uit de fles heeft gedronken. Hopelijk gaat het vandaag helemaal goedkomen!

@ blurry en tezzz ik reik jullie een virtueel zakdoekje aan en een dikke knuff!

@ iedereen fijne dag!

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    hihihi....bedankt mielenl, het heeft geholpen....ik ga om 12.00 uur bellen (moet grensen zetten voor me zelluf ;) ) zo eerst maar eens het archief in...kolven :eek:

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    :confused: stil hierzo.....hiero aan het gebak :D

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge,

@ G4B: agos, dus die kleine man verwacht een broertje! Dan hoop ik voor hem dat het een broertje is, anders is de teleurstelling zo groot! ;)
    En de grote boze Heks, hoe is zij er onder?

Over je MA vorig jaar, het heeft eigenlijk ook wel weer wat moois als je bevalt op de dag dat het lege vruchtzakje is geconstateerd! Is er toch een soort van cyclus rond...

@ Blurry: mijn broer is ook van 13 april! (zal me niets verbazen dat hij op een vrijdag geboren is, dan leeft ie naar het ongeluk! Hij roept het op zich zelf af, dat dan wel weer he?!)

@ Beastie: hopelijk gaat het allemaal goed vandaag!

@ iedereen: knuffels...

Hier mijn hele hoofd vol met snot, maar ja, komt goed! ;)

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    oja... @g4b ....had er ook een bij zw-gym die 2 stiefzoontjes had en die waren not amused met hun zusje :rolleyes: ..mischien een idee om hem in te fluisteren dat het ook een zusje kan worden ;) ....hoedan ook hij zal er vast dol op zijn mischien ff wennen...jah de heks :(:

**Sorry, ben ik weer met ego bericht** wil dit ff kwijt....we hebben het er nu een paar keer over gehad...nr. 2 :oops: en zaterdag avond kwam Mark er toch mee dat ie dat wel wou als Jasmijn 1 is. Een kant vind ik het al vroeg andere kant lijkt het me heerlijk weer zwanger te zijn....heb een klein rose wolk in me hoofd bij het idee...een soort van "wil je met me trouwen" gevoel...denk dat ik er maar aan toegeef ...wordt ook niet jonger...
    **einde ego**

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik had toen ik 18 (hahahahaha) was ook een zwangere "stiefmoeder" ze is 2 jaar ouder dan mijn oudste broer! hihi!
    En ik was er ook van overtuigd een zusje te krijgen! ;)
    Maar ik kreeg een broertje... Sjonge zeg.... Tranen met tuiten! (nee hoor, vond het toch ook wel leuk dat ik enig meisje was in al die jongens om me heen!)

12. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Beasty, wat een leuk ego-bericht!
    Als je t gevoel hebt dat je eraantoe bent, zou ik er gewoon voor gaan meid!

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Beastie: whoeiii, lekker genieten van dat gevoel! Is toch geweldig als jullie er beide aan toe zijn dat jullie er dan voor gaan! :D

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    hhihih...inderdaad. Kijk van de zomer wel hoe het gaat ;) maar vind het zo leuk dat Mark na 10 jaar me nog zo kan laten voelen... :D

Stond ook versteld na de bevalling dat ik meteen zoooooo veel hield van dat kleine mensje maar dat er ook nog een blik met liefde open ging voor Mark....dat ik zo veel van haar hield ineens en ineens extra ook van Mark :D

@lool...heeeé je blote buik is weg uit je album....was het iets te? ;)

15. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Oei Beastie wat heerlijk dat gevoel!
    En dat het nog steeds zo goed"is super!

(heb ik ook nog na 14 jaar...)

16. Ellenk

Ellenk VIP lid

Beastie leuk ego berichtje :) :)

17. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Goeiemorgen meiden,

Wat een leuk nieuws beastie! Geweldig toch als je je nog steeds zo goed voelt als je mannetje zoiets zegt! Daaruit blijkt alleen maar dat jullie een bijzondere relatie hebben! Lijkt me leuk om je straks weer op de lijst te zien ;)

Net heb ik voor de laatste week de bussen van MvM gekregen! Ben blij als ik ze volgende week weer heb ingeleverd! Bah die stinkbussen :x
    Van de makelaar hebben we nog geen nieuws gehoord, hopelijk vanmiddag nog en anders morgenvroeg!
    Ben nog wel steeds een beetje overdonderd van het nieuws dat mijn zusje ook al 13 weken zwanger is! Wat super om samen zwanger te zijn zeg maar ben stiekum wel een klein beetje happy dat ik wel 2 weken voor lig. Is dat raar?

Kippy, ik hoop dat je berichtje nu wel gaat lukken ;)

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    :) Tezzz heeft wel lang werk :) ;) :D

19. morgen
    snel terug gelezen maar ga lekker ego doen dus even niet reageren want ik ben t alweer kwijt.. sorry..

weekend super gehad.. heb alleen nu een enorme kater, nee geen kater van de drank... een kater van de gynaelcoloog...

daar zaten we dan om 10 over 9.. in wederom een overvolle wachtkamer.. met allemaal dikke buiken.. pracht om te zien.. maar o zo confronterend.
    mn vriend werd al ongeduldig en wilde bijna een nieuwe afspraak maken toen we om kwart over 10 eindelijk aan de beurt waren.
    uitslag zaad was niet zo best, zelfs nog wat slechter als de vorige keer.. en dat terwijl dit keer alles in t potje terecht is gekomen, hij al 1,5 maand geen alcohol had gehad (ja oke nu van t weekend dan maar dat was na t onderzoek) van 20 sigaretten per dag naar 5 is gegaan, vitamine c extra slikt..
    de hoeveelheid was vorige keer 17 miljoen per ml en dit keer 14, bewegelijkheid was geloof ik hetzelfde en wel goed. de misvormde was vorige keer 9% (toen te weinig, moet 12% zijn) en dit keer 6% :confused:
    ik had (en heb nog steeds niet omdat we in tijdnood kwamen) nog geen bloedgeprikt dus die uitslag hebben we nog niet, maar de gyn weet nu zeker dat het dus aan hem ligt.
    en.. ze gaan er nu nix aan doen. de slagingskansen voor t komende jaar blijven hetzelfde 37% kans op een zwangerschap, op welke manier dan ook. Dus zelf proberen of een behandeling, welke dan ook, allemaal rond de 37%
    ik legde voor dat ik op internet had gelezen over proxeed.. de gyn was hier erg sceptisch over. hij gelooft er niet zo in zei die. maar om ons gerust te stellen heeft ie dan wel een receptje voor 3 keer over 120 pillen uitgeschreven.
    ik vroeg wat er nu ging gebeuren. antwoord: niks!
    dus we zijn klaar, zo snel als we de mmm ingingen, zo snel zijn we er vandaag weer uit. Geen gezeul meer naar t ziekenhuis (ja ik moet dan nog bloedprikken maar op t moment heb ik daar even geen behoefte aan) geen afspraken meer, geen onderzoeken. niks..
    de natuur moet nu zijn werk gaan doen, op dit moment ben ik daar erg pessimistisch over.. zal van de week wel anders worden aangezien ik een best positief persoon ben. maar die knop kan ik momenteel even niet vinden.
    mijn vriend is er ook stuk van.. het is in zijn ogen nu dus zijn schuld en vroeg meteen thuis of ik hem niet ging verlaten :confused: heb al bij hem uitgehuild, maar houd me even groot. al zit ik met tranen in de ogen..

o ja, we zijn meteen naar de apotheek gereden met t recept voor proxeed, ze kende het niet eens en hebben moeten nagaan in de pc of t vergoed word en wat t kost. het word niet vergoed en t kost 180 euro per potje a 120 pillen. aangezien de gyn er niet in geloofd omdat er nooit bewezen is dat t ook daadwerkelijk helpt zien wij hier tot nu toe maar vanaf. ik vind 180 euro voor 120 pillen waar je dus net een anderhalve maand ofzo mee kan doen best een hoop geld. zeker als de werking niet gegarandeerd word...

sorry voor t ellen langen verhaal..
    liefs marieke

20. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Marieke, wat een kl*te zooi zeg! Sorry meid, maar ik vind het echt zo k*t voor jullie! Zouden jullie zelf liever verder gegaan zijn in de mmm? Dan zou ik voor een second opinion gaan en eventueel naar een academisch zh! Meis jullie moeten er wel allebei achter staan als jullie zo stoppen met de mmm en anders zou ik verder hulp zoeken.

Deel Deze Pagina