Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. het heeft geen zin om verder te gaan in de mmm.. de kans blijft t zelfde.. alleen met een behandeling zit er zoals de gyn zei: een hoop gedoe aan vast en natuurlijk de risico's...
    ik denk dat als wij perse zouden willen, of eisen dan zouden we het natuurlijk wel mogen... maar wat geen zin heeft, heeft geen zin...

op dit moment weten we zelf nog even niet hoe nu verder.. moeten t nu nog even laten bezinken. ik ga wel vanmiddag even naar de gezondheidswinkel misschien dat ze een homeopatisch middel hebben ipv die proxeed.. ik weet t ook allemaal niet meer, moeten toch alles geprobeerd hebben he

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @mariek...oooowww wat een kater idd! :confused: pfff....idd second opinion is mischien niet zo'n gek idee (al is het alleen maar ff een belletje) vind het zo raar (en naar) dat jullie niet verder geholpen worden :rolleyes: knuffels voor jullie alle twee...en idd geef het even de tijd om te verwerken en de knop om te zetten...je heb alle recht dat dat ff duurt ...is niet nix... **nogmeer knuffels**

@wieffie...snap je hoor dat je blij bent 2 weken voor te lopen. Was ook blij dat ik niet heel erg gelijk liep met me zus...ook omdat zij ziekenhuis in en uit loopt en ik gewoon bij de vk :rolleyes: ...maar bedenk je dat ze eerder dan jou kan bevallen...of tegelijk :confused:
    Lekker hoor, laatste week Moeders voor Miepie => MvM! :D Ik was ook blij dat ik klaar was....maar de volgende keer doe ik het weer...voor Miepie 8)

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    een potje zink tabletten voor de zwemmers mee nemen? ;)'

Zink is een mineraal met talrijke functies in het lichaam. Het zit in alle lichaamscellen en is een onderdeel van meer dan 200 enzymen. Zink speelt een belangrijke rol in vele aspecten van het hormonale metabolisme . O.a verhindert het de omzetting van testosteron in dehydrotestosteron hetgeen van belang is voor een goede vruchtbaarheid en gezondheid van de prostaat..

4. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    He marieke, weer een klap in je gezicht!

Die Proxeed promoten wij idd ook niet, maar ik kan me voorstellen dat je het een kans wilt geven. De prijs daarentegen zou mij ook bijzonder afschrikken! Volgens mij zit er niet meer in dan een gewone multivitamine. Als je wil kan ik er wel wat meer onderzoek naar doen hier, maar ik denk dat jullie de juiste beslissing al hebben gemaakt.

Ik hoop dat jullie niet te veel bij de pakken neer gaan zitten. 37% is immer niet 0%. Gewoon lekker blijven sexen en wie weet, hoe minder je eraan doet........
    Een hele dikke knuffel voor jullie alletwee!

5. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Middag dames,

Wat een @%#@! nieuws Marieke!

Kan er niks anders van zeggen.
    Het is jullie zooooo gegunt. Maar wat Blurry zegt.. het blijft wel 37%

Kan me voorstellen dat het je nu even gestolen kan worden, maar er blijft een kans.

Iig vanuit hier een heeeeele dikke knuffel voor jullie allebei!

6. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Marieke idd eerst maar ff alles laten bezinken maar ik vind het ergens wel een beetje vreemd dat je kans na 2 jaar net zoveel is als in de mmm.
    Wat een rot situatie zeg :( Hele dikke knuffels natuurlijk ook van mij!

Beastie, helemaal mee eens! De volgende keer (als die er komt) ga ik ook weer voor moeders voor miepie! Ja ik weet wel dat ze natuurlijk eerder zou kunnen bevallen maar 't is eigenlijk meer dat het een beetje voelt alsof ik toch iig eerder aan de beurt was ofzo. Over haar 1e heeft ze 2 maandjes gedaan en nu dan 6 maandjes met mk. Super natuurlijk dat het voor haar zo snel ging maar ik vond het ook wel onze beurt :oops:

7. dank jullie dames...

blurry is lief van je dat je eventueel meer onderzoek erna wilt doen, maar wat ik zo hoor en lees her en der hoor ik alleen maar negatieve berichten erover.. t word zo mooi gepromoot op de site maar werken ho maar!

beastie idd dat ga ik iig even halen, thx voor de tip!

stephanie thx meid.. hoe voel jij je? al lekker zwanger? :D heb je de neuroloog al gebeld?

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @matieke...geef het idd even de tijd om het een plek te geven/knop om te zetten, knuffels.

Was zeker jullie buurt, na 20 maanden.... ;) en zij beleeft het toch anders voor een 2de (lijkt me zo) maar ook een goed excuus om samen te shoppen :)

9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ marieke jeetje wat een verschrikkelijke klap zeg! Wat voel je je dan machteloos.....ik kan ook geen woorden vinden op dit moment anders dan: hele dikke digi knuff !

@ beastie lukt het kolven een beetje? En hoe gaat het tot nu toe op het kdv? en super leuk hoor wat nr 2 betreft.....ben stiekem wel een beetje jaloers. siemens en ik hebben het er gisteren ook nog even over gehad en het is nu van "nee" naar "oke, maar dan moet jij stoppen met werken" Dus wie weet over een half jaartje.....

@ wieffie wat gaaf zeg om samen met je zus te zwangeren! kan me voorstellen dat je stiekem wel blij bent dat je 2 weken voorloopt ;) maar wat Beastie ook al zei....kans is aanwezig dat zij eerder bevalt.....

@ lola sterkte met je snotkop. Heb vanmorgen zoutoplossing gehaald voor Mika, hopen dat het bij hem een beetje helpt hij heeft vannacht bij zijn oma de hele nacht geslapen, zonder huilbuien.....terwijl hij die de afgelopen nachten thuis wel had.....oneerlijk he!

@ tezzz hoe gaat-ie met jou? Kindjes alweer thuis, of blijven ze de hele vakantie bij opa en oma uit logeren?

@ blurry met jou ook alles goed? Leuke plannen gemaakt voor de komende dagen? Heb je lekker wat afleiding in je uppie.

@ tom niet meer beroerd geweest?

@ ellen wat flauw trouwens van de pliesie om dat vuurwerk in beslag te nemen......in plaats van dat ze de ECHTE criminaliteit aanpakken :rolleyes:
    Maar afgezien van de bezoekjes van de sterke arm een leuk tuinfeest gehad begrijp ik?

ben vandaag niet vooruit te branden. morgen weer werken, jakkiedakkie!

10. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik voel me redelijk... en nee, nog niet echt zwanger. (behalve de kwaaltjes dan) Is dat heel raar?
    Maandag naar de neuroloog. Dan zien we wel verder, want heb geeeeen idee wat nu :(

Manlief weer werken of zijn jullie nog samen vrij vandaag?
    Gaat het weer een beetje?
    Maak er maar een nationale baaldag van.
    Met lekkere koeken en een asbak vol peuken ;)

Wieffie, ik geef je wel gelijk hoor.
    Je bent er tenminste eerlijk over!
    Soms is het ook eens jouw beurt voor iets leuks.

Moet weer gaan dweilen, honden waren ontsnapt in de tuin en zitten nu onder het natte zand! (en de hele kamer grrrrrrrrrr)

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @Mielenl....ga zo weer het archief in...met een boekie erbij hoor ( elke keer 200cc....glas vol dus ;) ) Net kdv gebeld..ze had een beetje gedronken 30cc en wat opgelepelt...ne weer te slapen...maar gaat verder goed, ik ben wel gerust gesteld ;) enne het is bijna weer 17.00 uur :D
    Leuk, en dat stoppen met werken dat geld voor jou of voor hem :) :eek: ....als jullie dat zo financ. trekken dan is dat toch een goede oplossing? ik wordt er stiekum wel blij van voor jullie... Enne bijna Mika een ½ Jaar!!!

@stefanie...nee hoor helemaal niet raar dat je geen kwaaltjes heb..meetal begint dat rond de 6de week..en soms ook gewoon niet 8)

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    Nouja 30cc is niet veel maar beter dan niks toch? Nog maar een paar uurtjes idd en dan kun je full-speed naar het kdv om je meisje op te halen!

het stoppen met werken geldt voor mij. trekken we financieel wel maar ik geloof niet dat ik dat trek. ik vind een paar dagen werken erg leuk en daarnaast vind ik het zonde van mijn opleiding. lief dat jij daar ook blij van wordt ;)

En ja, Mika wordt donderdag (op marieke d'r verjaardag) 6 maanden jong! Echt onvoorstelbaar, hoe snel dat gaat..

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Jah ben er ook wel blij mee dat ze iets gedronken heeft...wordt vast vanzelf meer ;)

hmmm....wordt dus een heeeeeele leuke hobby erbij zoeken of web winkel vanuit huis beginnen ofzo ;) Komt vast goed ;)

Jah, ben benieuwd welke 6m foto je gaat plaatsen..(waar had je de vorige banner gemaakt, die was ook leuk...met andere woorden die wil ik ook maken :eek: )

14. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

We zijn net terug van nijmegen
    De 2 de echo was goed
    De rechterkant was goed zat veel eiblaasjes
    (foto komt straks )
    En de linkerkant was helemaal vol en dat kon ik echt voelen
    Ook bloed geprikt en dan is de vraag of ik morgen of overmorgen weer moet komen en of ik verder kan spuiten met de puregon
    In totaal was er 15 eitjes die echt goed waren maar die mochten nog wel ff doorgroeien

Liefs Tijgertje23

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

Spannend Tijgertje...

Mariek, meis ik kan het me zo voorstellen dat je je ff uitgeblust voelt. En idd is ter zijner tijd een second opinion toch een idee. Een goed gesprek en klein onderzoekje extra kan nooit kwaad toch?

De medische wereld is nu zover dat ze indien het probleem bij de vrouw ligt al best veel kunnen doen maar zodra het bij de man ligt is het toch meteen al een stuk moeilijker.

Hele dikke knuf vanaf hier!

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmmmmmmmmiddag!

Over een uur komen de kids weer thuis! :D
    Enneh..ja, uiteindelijk zijn we wel goed wakker geworden ;)

@Marieke: meis, wat een stom nieuws! Op zich wel fijn om te weten dat je gewoon een kans hebt van 37 %, maar knap klote dat de mmm daar niet meer van kan maken :( Ik snap best dat je nou geen zin meer hebt in je eigen bloedonderzoek, maar zou het toch nog maar wel gaan doen. Wie weet ligt het toch ook nog wel aan je schildklier. Als het zaad wat verminderd is, is daar in elk geval wél wat aan te doen. Ze geven je 37 %, maar dan gaan ze natuurlijk er wel vanuit dat bij jou alles goed is he? Nogmaals...klotenieuws! Maak er een lekkere baaldag van! Knuffie!

@Beastie: leuk he, praten over een tweede? ;) Ik denk dat je het wel goed bekeken hebt eerst Jasmijns eerste jaar af te wachten. Weet uit ervaring hoe verschrikkelijk druk 2 kort op elkaar zijn ;) Enneh..tuurlijk wordt je er niet jonger op, maar aftands ben je ook nog niet bepaald natuurlijk he! ;)
    Wat fijn dat Jasmijn trouwens wat gedronken heeft! 't Is niet veel, maar ze heeft in elk geval door dat het beter is dan niks, zo'n flesje. Zit je meteen veel beter op je werk he?

@Mielenl: wauw, wat een vooruitgang! Tja, ik zou zeggen: mooi thuisblijven! Maar ja, ik ben ook echt een thuisblijfmamma. Moet zeggen dat er bij mij ook heel wat moet gebeuren om niet naar de psz te gaan hoor. Dus snap best dat je je werk niet helemaal wilt missen. Is er geen compromis te sluiten, dat je thuis gaat werken? Qua financiën zit je dan toch iets ruimer (wat je man vast toch ook wel zou aan staan ;) ). Of hij een dagje minder en jij 1 dagje wel? Zal íe op dit moment nog wel niet willen natuurlijk ;)

@Stephanie: ik had bij mijn eerste helemaal geen rare kwaaltjes. Alleen m'n rug hield er mee op, maar dat kwam niet persé door de zwangerschap. En bij mijn zoontje begon ik pas vanaf een week of 7 wat kwaaltjes te krijgen (die overigens verbleken bij hoe ik me deze keer heb gevoeld de eerste 3 maanden). Ik hoop voor je dat je ekker kwaaltjes-loos blijft!

@Wieffie: snap heel goed dat je het fijn vindt iets voor te lopen. Ik vond het toen zelf ook niet leuk dat mijn beste vriendin eerder zwanger was dan ik (terwijl ze d'r vriend pas 1 maand kende :( ). Maar we hebben de schade aardig ingehaald (Onze vrienden en mijn nichten hebben allemaal 1 kind...dus wij lopen nu uiteindelijk behoorlijk voor ;) ). En ook al zou ze eerder bevallen (of tegelijk), met name voor jullie kids lijkt het me fantastisch zo'n klein leeftijdsverschil!
    Het leeftijdsverschil tussen onze kids en die van onze beste vrienden is steeds 1 jaar. Da's zo leuk! De oudste wordt 2 november 8, onze dochter is net 7, de dochter van onze vriend wordt in december 6 en onze zoon in januari 5. 't Is zo'n gezellig stel zo samen!

Wat dat betreft maak ik me best zorgen over het grote leeftijdsverschil tussen onze jongste en Frumpie...da's 5 jaar :( Aan de andere kant: tussen mijn nichtjes zit ook 5 jaar en die kunnen toch ook prima met elkaar overweg (Mijn oudste nichtje is 17, mijn jongste 12 en dan is mijn dochter 7, dus tussen hun drieën zit ook steeds 5 jaar).

Nou, hier zijn de tranen opgedroogd. Sterker nog: mijn ogen zijn megadroog nou! Heb het idee dat er geen traantje meer uit kan nou! :confused:
    Ik ga nog ff wat doen, voor de kids er zijn ;)

Laterrrr!

Liefs Tezzz

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Tijgertje: dus tot zover goed bericht dus! Puregon slaat duidelijk aan! Ik hoop dat ze goed gaan groeien! Succes!

18. kippy

kippy Bekend lid

6 okt 2008
    976
    0
    0
    Hallo dames,

Ten eerste wil ik even zeggen dat ik het hartstikke leuk vind dat ik nu ook op de lijst sta :)

Marieke: wat een vervelend nieuws! Ik hoop dat de 37% toch een 100% wondertje wordt!

Wieffie: kom van de week weer luisteren naar het hartje hoor, wat geweldig dat we het konden horen hé, super!
    En je hebt gelijk, nu is het jullie beurt! ;)

Stephanie: hoop dat wij net zo snel een wondertje in elkaar knutselen als jullie! Dan zal meneer de haan (bij een kippy hoort een haan, dus dat lijkt me wel een toepasselijke naam haha) nog wel moeten meewerken met rekken en strekken!
    ben soms wel een beetje bang, mijn zus heeft er ook een paar jaar over gedaan om zwanger te worden en de kwaliteit van haar eitjes was de boosdoener.. hoop dat ik dat niet heb... afwachten maar. Ze is nu wel in verwachting van de tweede, dus ik wordt wel weer trotse tante :D

Ik heb een waarschijnlijk rare vraag: ik gebruik altijd een intiem-douche, maar dan met alleen water, zonder de vloeistof.. vind prettig als het fris en fruitig is vandaar :oops:
    Nu durf ik dat dus niet meer..
    graag jullie expertise?

Zit niet zo heel vaak op het forum, omdat ik tijdens het werk nooit inlog. Wij hebben op het werk drie computrs die door ongeveer veertig mensen worden gebruikt en er zijn een aantal collega's die in de historie kijken wat anderen op de computer hebben gedaan.. Daar heb ik dus geen zin in! :(

Heb trouwens mooi buiken (en boobs) voorbij zien komen, super!

Groetjes kippy

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    welke banner bedoel je precies? deze?

@ tezz fijn, je ogen weer iets opgedroogd (hopelijk niet té droog ;))

@ tijgetje spannend!

@ kippy ik gebruik de intiem douche ook af en toe, vooral na ongi om de laatste restjes eruit te spoelen...als ik jou was zou ik hem zeker rond de eisprong even laten liggen!

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Yep dat is um mielenl, thanks ;)

Nou kom net terug van het kdv, Jasmijn was woest! Dus hun gebeld en met 5 min ben ik er :D ..Jasmijn was en het was over...aangelegd en ondanks dat ik net gekolft had heeft ze toch een tijd gedronken...nu red ze het wel tot 5 uur.

Heb er wel vrede mee als het 1x per dag langs komen gaat worden...maar we blijven proberen hoor...aanhouder wint (dat denkt Jasmijn vast ook :rolleyes: :eek: )

Deel Deze Pagina