@Beastie: jammer dat je toch op en neer moest. Maar idd, beter maar 1 keer op een dag dan elke keer heen en weer moeten natuurlijk. Toch niet slecht voor een eerste hele dag toch? Zijn ze op je werk wel een beetje flexibel wat dat betreft? @Kippy: ik vind jou mooi in kippige stijl! Zelfs je banner past er helemaal bij! Nou hopen dat de zaadjes van je haan niet zo kippig zijn
Heb het idee dat ze het niet heel leuk vinden...maarja het is dat of kolven. Mag op een dag van 8 uur 2 uur besteden aan voeden, betaald...tot 9 maanden....dus ze moeten maar ff geduld hebben En volgende week maandag moet ik eerder weg want dan moet ze naar het cb...prikkiez. Het is ff niet anders. Ik vind dat ze het harstikke goed doet, me meisje. Ze was woest en ze hadden mij gebeld...hingen op en op dat moment was ze aan het lachen en gieren...de griet! Wint iedereen om haar vinger hoor!
@Beastie: volgens mij is ze een meisje Tja, snap best dat ze op je werk zoiets hebben van 'zo kun je niet doorwerken', maar ja...het is je goed recht natuurlijk! Ik hoop wel dat ze binnenkort gewoon aan de fles gaat. Lijkt me voor jezelf toch een stuk relaxter werken.
Ik heb daar geen ervaring mee...maar zelf zou ik het niet doen (denk dat met water je zuurgraad ook veranderd bij te vaak).... teminste niet na me ei en uiteraard na een posi test ...gewoon wel als je klaar zijn...ff oppoetsen als jij dat wil gewoon dan doen
@Kippy: ik zou ook alleen de douche er even opzetten eigenlijk. Alle verstoring van de zuurgraad is niet goed voor zaadjes. moet meteen denken aan m'n cavia: denk dat vandaag al de laatste keer was dat ik m fatsoenlijk heb kunnen maken. Ben zooooo lang bezig geweest, want ik kon het nou eigenlijk al niet meer zien! Misschien als ik het nou gewoon elke 2 dagen op gevoel bij houdt? Anders gaat dat echt niet meer lukken vlak voor de bevalling hoor!
Lieve Marieke Wat een ontzettende klap in je gezicht. Eerst is het al slikken als je bij al die dikke buiken iedere keer in de wachtkamer zit. Ik hou ook altijd heel erg mijn buik in als ik dr zit vorige keer was er ook een stel die ruzie had over het mmm proces.. zo begrijpelijk je word er moedeloos van. En daarna naar die gyn en dan dit nieuws. Verschrikkelijk wat oneerlijk. Ik voel me met jn derde kindje in mijn buik zo machteloos, i kzou willen dat ik het voor je kon veranderen. Maar ik kan het niet. Jullie doen alles en jij bent zo verschrikkelijk lief het is gewoon oneerlijk. OVERIGENS vind ik dat ook voor MIEPIE, ELLENK, en de rest hoor Wat ik je als alternatieveling zeker mee wil geven is proberen op de alternatieve markt. Nou moet je daar ook voorzichtig mee zijn want er zijn heel veel kwakzalvers. Maar iets van accupunctuur oid kan ook altijd helpen. Wij zoeken het vaak in het wetenschappelijk bewezen circuit en LOGISCH! hoor, maar soms zijn therapien die zich niet zo gemakkelijk uit laten leggen ook bewezen werkzaam. Ik wil je kracht en liefde meegeven en een hele dikke kus voor je vriend! Tis jammer dat je enden wegwoont anders had ik een avondje voor jullie gekookt! (doe ik altijd voor vriendinnen die een hart onder de riem nodig hebben ik maak dan iets met veel chocola helpt best even goed) maar als je in de buurt bent kom gewoon langs!
Sorry meis dat ik inbreek maar ik word blij van dit nieuws. Ik snap trouwens MOASMAN wel hoor twee is gewoon bewerkelijker. Je kan toch ook gaan freelancen? Of een jaar een sabatical nemen? Ik vind het ook nog wel eens zonde dat ik thuis ben voor mijn opleiding en mijn capaciteiten (die zijn nu ver te zoeken) Maar ga lekker weer beginnen als de derde paar maanden is. Heb al weer een soort van baan aangeboden gekregen projectmanager voor 18 uurtjes heb gezegd dat ik het in Juni wel wil/// Nog geen reactie op gekregen
Marieke: Ik wil jou ook een dikke knuffel geven, wat een rot nieuws zeg! Gatver, daar zit je ook niet op te wachten. Ik krijg het gevoel dat die gyn. niet echt de tijd voor jullie nam. En waarom moet je op deze manier door blijven proberen? Het is toch absurd, vooral omdat hij zonder jou bloeduitslagen concludeerd dat het aan je vriend ligt! ik weet niet hoor, waar heeft die gyn zijn papieren gehaald? Op de zwartemarkt? Je kan toch geen conclusies trekken... En buiten dat, er zijn toch verschillende behandelingen, waarom geven ze hetniet een kans.... Meissie, ik zou als ik jou was en het nieuws hebt laten bezinken idd een 2nd opninion vragen bij een academisch ziekenhuis! Nogmaals een dikke knuffel en heel veel liefs.....
@ Beastie: wat een kleine volhouder is die griet van jou zeg! Geweldig! hahahahaha! @ Blurry: al getest? Of wacht je tot donderdag? @ Iedereen: knuffels.... wil wel op iedereen reageren, maar ben een beetje sloompjes enzo doordat mijn hersenen verweekt zijn door al het snot!!
lool is in da house gaan we ook weer vloeken op die stomme gyn? Ik schrijf altijd gyn want ik kan dat woord niet goed schrijven
Hey meiden Was net een uur geleden gebeld voor de uitslag DIE WAS GOED Gewoon doorgaan met spuiten en we moegen woensdag weer terug komen Duimen jullie voor ons Liefs Tijgertje23