ik ga toch liever niet naar de dierenarts met mijn caviaprobleempjes hoor @Tijgertje: goed nieuws! Jippie!
dames jullie zijn te lief voor mij doet me wel goed, al zie ik nu bijna niets meer omdat ik weer heel hard aan t janken ben tijgertje spannend meid.. ik ga heel hard voor je duimen! ik vind dat de smep quad wel mag optreden voor de kut gyn
haha ik vind die plaatjes toch altijd zooo leuk! Ennehh met mijn cavia wil ik mn vriend ook niet belasten hoor.. Ik ben al blij als hij zichzelf ongesneden kan scheren. @ Lool, heb nog niet getest, maar als ongi uitblijft test ik donderdag wel. ( ik denk nl dat ik ( of eerder blurryman) mis heeft geschoten deze maand..)
@ Blurry: PUPO! Ik hoor net dat mijn nichtje zwanger is... Leuk voor haar, maar ik had het liever hier alle lieve meiden gegund... Ik heb ook niet zoveel met mijn nichtje eerlijk gezegd!
en ja hoor..kids zijn terug en de eerste laars is al weer verdwenen Volgens beide kids heeft het k%$#%^#^%#tjoch van verderop het weer gedaan. Maar volgens de oma van het k^%$&^$%^$%%tjoch heeft m'n dochter 'm kwijt gemaakt. Niemand weet waar íe is in elk geval en eerlijk gezegd heb ik helemaal geen zin om dat ding te gaan lopen zoeken. Valt uit mijn manier van schrijven trouwens op te maken dat ik zeker weet dat dat k%$^%$%^$%$%tjoch het wel gedaan heeft?
nou, laars is weer terecht hoor! Gelukkig voor mijn kids hebben ze wel een slimme mamma, die weet waar ze moet zoeken
heheh...ach 't zijn oude regenlaarzen, maar zolang ze nog passen. passen ze he? Wat eten jullie vandaag? Ik heb lasagna in de oven staan!
nee, tuurlijk niet! Die stiekemert kijkt wel uit natuurlijk! Heb trouwens nog ff een gesprekje gehad met de kids. Dat ik liegen veeeeeel erger vindt dan een laars kwijt maken. Dochterlief werd al helemaal boos omdat ze ECHT NIET die laars had kwijtgemaakt! 'k wist het wel
ook lekker Lasagna is eindelijk klaar! En nou ligt zoonlief te pitten op de bank En dochterlief is gauw nog ff naar buiten gegaan ETEN!
ooh lekker lasagna, had ik ook wel zin in gehad! maar wacht stiekum op tom die voor me wil koken geintje hoor lieve tom! wij hebben net broodjes knakworst op.. niet echt een super diner haha maar ja had geen zin om te koken.. morgen weer een dag