Met de zaadjes van mr. haan zal het allemaal wel meevallen, hij heeft al een geweldig mooie dochter van 4! Tenzij ie weer eens te lang in het café heeft gezeten Fijn dat je je laars iig terug hebt! Nou die kl*te makelaar heeft weer niet gebeld vanmiddag terwijl ze vanmtorgen zei dat ze vanmiddag met een reactie zou komen. :x Bah nu moeten we weer tot morgen wachten :x Oja vamiddag zijn we ff naar badkamers gaan kijken... oei, dat gaat nog wel een flink bedrag worden. We hebben een dure smaak
@Wieffie: kl*temakelaar ook een smep-squadje nodig? nou zeg! Nou heb ik toch al 2 dagen een hele rare smaak in mijn mond! Het smaakt naar zure appeltjes...en ik hou niet van zure appeltjes! Iemand suggesties?
Zojuist de eerste tekenen van een rode zee vernomen Helaas is wordt ook hier dus nog geen kindeke verwacht. Op naar ronde 11!
Kon t maar.. haha dan had ik dat bij Marieke in elk geval ALLLLANG gedaan! maar wel lief.. ik voelde t al aankomen.. borrel de borrel.. Dus morgen mn bannert weer op 1.. en FF. Morgen vrij, dus lekker de tijd om alles weer te updaten.
@ Blurry: neeeee! Knuffel! Dames, ik ga hangen op bank/bed/stoel where ever.... Truste alvast! Bis morgen!
Smep Baby's Mielenl (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) 16 apr. 08, knul. Erannick (ronde 13, 1x SMEP) 16 mei 08, meisje WishfulDreaming (ronde 5, 1x SMEP) 19 mei 08, knul Diaantje17 (ronde 4, 1x SMEP) 31 mei 08, meid Fiona23 (ronde 2, 1x SMEP) 01 juni 08, meid Pebbels(ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise ± 27 mei niet meer actief... Linda221 (ronde 1, 1x SMEP)08 juni 08, meid Eevitaa (ronde 1, 1x SMEP) 8 jun. knul Coco (ronde 6, 1x SMEP) 11 jun. knul Ger78 (ronde 2, 1x SMEP)18 jun. knul Daantje82 (ronde 11, 2x SMEP) 23 jun. meid Nin0 (1x SMEP) 29 jun. knul CynthiaB (SC*)(ronde 6, 3x SMEP) 01 jul. meid Silla (ronde 21, 2x SMEP) 01 jul. knul Daantje86 (ronde 10, 1x SMEP) 5 jul. meid Mijntje (ronde 5, 1x SMEP)It's a surprise ± 1 jul. Niet meer actief... Pas getrouwd (ronde 3, 1x SMEP)It's a surprise ± 14 jul. Niet meer actief... Heidi77 (ronde 4, 2x SMEP) 08 jul. knul Beastie (ronde 6, 3x SMEP) 15 jul. meid Liesje76 (ronde 4, 1x SMEP)27 jul. meid Diddl9 (ronde ? 1x SMEP) 29 jul. knul Jeldou (ronde 6, 1x SMEP) 2 aug. knul Leentje79 (ronde 10, 4x SMEP) 28 aug. meid Klavertje44 (ronde 9, 2 x smep) 28 aug. meid Linda78 (ronde 9, 1x SMEP)It's a surprise ± 28 aug.Niet meer actief... Shedevil (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) 17 sep. meid Zico (ronde ?, 4 x smep) 23 sept. ? meid *MOAS => Mother of all smeppers! *SC => Super Cynthia! SMEPpers van Januari: Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) ± 28 sep. Butterfly1 \/ (ronde 7, 2 x smep) ± 03 okt. 21 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger ************************************************************* SMEPpers van Februari: Hanne9 \/ (ronde 6, 1 x smep) ± 24 okt 16 SMEP - kandidaten 13 Ongi.... 2 Zwanger.... 1MK.... 18.75% zwanger, waarvan 1 MK ************************************************************* SMEPpers van Maart: Go4baby \/ (ronde 18, ? x smep) ± 16 nov Wendy \/ (ronde 6, ? x smep) ± 24 nov Parels \/ (ronde 14, 1 x smep) ± 30 nov 14 SMEP - kandidaten 11 Ongi.... 3 Zwanger 21.4 % zwanger *********************************************************** SMEPpers van April: Elba \/ (ronde 11, 8 x smep) ± 22 dec Lola1982 \/ (ronde 5 na MA, 1x smep) ± 20 dec Queenie, \/ (ronde 8, 1x smep) ± 28 dec 18 SMEP - kandidaten 14Ongi.... 3 Zwanger ....1 MK 16.67% zwanger ************************************************************* SMEPpers van Mei: 15 SMEP - kandidaten, maar geen suc6 ************************************************************* SMEPpers van Juni Nyncke \/ ( ronde 7, 4 x SMEP) Julita, \/ (ronde 2 na mk, veel x SMEP) Tom78, \/ ronde 1 na MK, ? x SMEP Tezzz, \/ (ronde 8, 6 x SMEP) 12 SMEP - kandidaten 7 Ongi.... 4 Zwanger .... 1 MK 33,33% zwanger ************************************************************* SMEPpers van Juli Wieffie \/ (ronde 12, 6? x smep) Mupkuh \/ (ronde ?, ? x smep) 14 SMEP - kandidaten 10 Ongi.... 2 Zwanger .... 1 MK 14% zwanger ************************************************************* SMEPpers van Augustus Leeuw89 \/ (ronde 8, 3?x smep) Thalina \/ (ronde 3, ?x smep) Sylvia \/ (ronde 2, 1x smep) 13 SMEP - kandidaten 10 Ongi.... 3 Zwanger .... 23% zwanger ************************************************************* SMEPpers van September Houmar \/ ( ronde ?, 2 x SMEP) Makey \/ (ronde 5, 1 x SMEP) 9 SMEP - kandidaten 7 Ongi.... 2 Zwanger .... 22 % zwanger SMEPpers van Oktober 1. Trutje, NOD 5 oktober 2. Nynke1980, NOD 7 oktober 3. Miepie80, WOD 7 oktober 4. MiaMel, NOD 10 oktober Stephanie \/ (ronde 2, 2x smep) 6. Blurry, NOD 13 oktober 7. EllenK, NOD 22 oktober 8. Kippy, ronde 1, NOD 26 oktober 9. Marieke1610, NOD 28 oktober 9 SMEP - kandidaten 5 Ongi.... 1 Zwanger ....0 Negatief....0 Twijfel.... 0 MK ...% zwanger SMEPpers van November 1. MiaMel, Nod 7 november 1 SMEP - kandidaten 0 Ongi.... 0 Zwanger ....0 Negatief....0 Twijfel.... 0 MK ...% zwanger[/quote] blurry op rood gezet, maar ONDER PROTEST!
Go4Baby goes 4 a baby on: Beastie: 11 november, 18.33 een grietje Miepie80: 14 november, 00:32, een mannetje Tezzz: 17 november, 9.10 uur, een mannetje MiaMel: 18 november, 04.33, een jongetje Stephanie: 19 november, 13.00 uur, een meisje Blurry: 20 november 18:00 een meisje Julita: 21 november 15.30, een jongen Marieke1610: 21 november 17.18 een jochie Mielenl: 21 november om 3.00 uur, een ventje Houmar: 22 november om 05.40, een manneke Trutje: 23 november: 8.12u meiske Lola1982: 23 november 15:13 een meisje Tessa8: 24 november 01.40, een meissie Tom78: 25 november om 14.00 een jongen EllenK: 25 november om 21:00 een bink Diaantje17: 25 november om 15:15 in 7 persweëen..., een girlie Ikdus: 28 november 04:27 een meissie trutje toegevoegd!
Lief heeft pizza gehaald bij de pizzaria op het dorp, loop afstand, want ik was meteen bij thuiskoms weer aan het voeden ...ga zo laatste x na-gym doen. Ze heeft het goed gedaan vandaag
Dag lieve mensen, @Marieke, wat een rotdag zeg.. Wat ik niet snap is dat met iui bevoorbeeld je kansen wel omhoog gaan met minder goed zaad, want omdat ze gecentrifugeerd worden blijven alleen de goeie snelle over en die zijn dan wel minder maar niet meer belemmerd door de zwakkere. Ik weet dat er hier ook een techniek is ( en dat zal vast in NL bestaan) dat ze dan allemaal dezelfde kant opzwemmen doordat ze dus uit de centrifuge komen. En IUI kan je zonder wat dan ook van medicatie doen, kijk maar naar mij. Jou cyclus ziet er namelijk vrij goed uit... Raar hoor. In iedere geval hele dikke knuffel voor jullie beiden. Zo jammer dat ze je er dan gewoon helemaal alleen voorzetten. @Beastie, te gek dat jij en Mark al gauw over nr.2 denken! En gefeliciteerd met je knappe meid. Het zal vast elke dag een beetje meer worden en over maand hoop ik dat je dit nog nauwelijks weet. @Blurry, dikke knuffel..Ik had het zo gehoopt. Ik duim keihard voor volgende maand! Ik weet even niet meer wie dit vroeg maar ik blijf tot 2 nov. in NL! Dus inderdaad met lege koffers heen en dan grote hoevelheiden drop hagelslag, gevulde koek, stroopwafels mee!
Thanx Julita, een heel lief bericht.. Morgen een ware beautydag gepland, helemaal voor mezelf! Haar in de verf, cavia in de wax/schuim/epileer/gel als ie er maar weer een beetje puik uitziet haha beetje nageltjes doen, huisje schoon, flink aan mn wenkbrouwen werken.. en natuurlijk een hete douche (want een bad heb ik niet).. nu lekker tv kijken en dan bedje toe. later!
Vanmiddag al wat bijgelezen maar niet aan een reactie toe gekomen. @marieke: ik zou zeggen laat het ff tot rus komen en ga daarna naar een academisch ziekenhuis voor een second opinion. @Beastie: Fijn dat je kleine meid het goed gedaan heeft. @all: sorry als ik iemand vergeten ben maar voor iedereen een dikke knuf Vraagje: wie heeft er ervaring met een te hoge suiker tijdens de zwangerschap? Heb vorige week bloed laten prikken. Nu heeft de vk een bericht ingesproken op de voicemail of ik ff wil bellen. De uitslagen waren goed alleen mn suiker was aan de hoge kant. Kan morgen tussen 8 en half 10 bellen. Heb trouwens een nieuwe buikfoto in mn album staan
blurry dikke knuffel lola hangse meid! je boek al uit? julita, ja ik snap t ook niet. maar de gyn had alle uitslagen in de pc gezet en die uitslagen van zelf proberen en iui waren dus beide 37% dus ik snapte dat ook niet. misschien omdat het te maken heeft dat de snelheid en de hoeveelheid wel aardig goed zijn maar dat de vorm niet goed is.. misschien dat dat t verschil dan is ofzo
Goedzo blurry, verwen jezelf (en je cavia) maar goed! @ beastie hahaha een meid met een eigen wil. Pas ophouden met huilen als mamma met de tiet komt Nou ik hoop dat je niet al te vaak meer heen en weer hoeft te pendelen......Morgen Mark z'n eerste pappadag.....spannend! @ tom voor thuiswerken heb je een behoorlijke dicipline nodig.....heb ik nie! Nee ik wacht het nog wel een half jaartje af, dan is hij misschien die rare voorwaarde wel vergeten @ wieffie spannend he, een huis kopen. Hopelijk krijgen jullie morgen goed nieuws! pffff ben doodop......ondanks uitslapen vanmorgen
Hey blurry, als je maar niet je haar gaat waxen en je cavia in de verf.... ( wat flauw nou weer...) Heerlijk zo'n verwen dagje en dan voel je je altijd zo lekker fris en schoon, helemaal fijn aan het begin van een nieuwe cyclus. Geniet maar! @nynke, sorry geen ervaring met suiker... Mooi buikje!