Het grote SMEP-topic (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    naja dat zal dan wel Marieke, maar het is jammer dat je niet het gevoel hebt dat ie het echt voor jullie probeert ofzo... En hoe zit het nou met jou schildkliet theorie, want jij had toch een paar andere symptomen die daar op wezen?

2. nyncke mooie buik :D

julita nee ik heb wel t gevoel dat ie alles heeft geprobeerd hoor t is een fijne gyn. was ook erg begripvol en heeft mn vragen allemaal beantwoord. en in feite heeft ie ook wel gelijk.. als de uitslagen wijzen op dat je evenveel kans hebt dan ben je in feite toch gek als je met behandelen gaat starten? maar toch..

3. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    en dan heb je dus nu per maand 37% kans? Of per jaar ofzo? Want ik dacht dat een gewone gezonde vrouw al maar 25% kans had per maand?
    In ieder geval hoop ik dan maar dat het spontaan lukt. Ik weet dat voor minder goed zaad acupunctuur heel goed en heel snel werkt, maar daar moet je maar net in geloven en zin in hebben.

4. ik ga t er iig wel met mn vriend over hebben over dat accupunctuur.. krijgt ie dan naalden in zn flup? hihi :oops:

nee die 37% is op jaarbasis :(

5. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    oh ja, dan is het natuurlijk een stuk minder, maar aan de positieve kant natuurlijk veel beter dan nul...
    Hij krijgt geen naalden in zijn 'flup' hahaha, dus daar geen zorgen over! Maar wel op andere plekken.

6. kijk dat is mooi om te horen julita hihi zal t m zeggen

7. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Valt mee hoor, je moet wel even en goede uitzoeken van horen zeggen ofzo...[/list]

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    kzou mijn man voor geen goud aan acu krijgen :rolleyes:
    Maar hij zou zich wél weer laten steriliseren als het voor mijn lichaam beter is om geen hormoonzooi meer te krijgen :rolleyes: Lief he? (vind het wel erg definitief klinken zoiets :( )

9. nou een klant van mn vriend die is homeopatisch arts en geeft ook bepaalde consults... en die kan dus ook zo aan je zien wat je mankeert.. best eng maar ook heel interressant.. heb namelijk altijd wel in bepaalde dingen geloofd. dus ik denk dat ik eens een keer een afspraak met die man wil..
    misschien dat hij ook iets met mn vriend kan doen ofzo

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    greys anatomy is terug! Joepiedepoepie! :D

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    das lang geleden :D

12. echt? welke serie? heb namelijk 1 t/m 3 op t kastje van upc gezien maar wil 4 ook graag zien hahaha of is die al geweest op tv :(

desperate housewifes heb ik ook seizoen 1 t/3 op t kastje gezien.. nu 4 nog ergens vandaan zien te toveren.. hopelijk zetten ze van upc die er ook snel op

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    weet zo niet welk seizoen, ik volg het alleen op tv.

14. oow oke.. wie spelen er in mee? hihi misschien kan ik het daaraan herkennen...
    ik ben geindigd dat die rooie vrouw naar een ander deel van america ging en daar is nu die nieuwe serie over.. ze is wel weer even terug gekomen maar daar eindigde seizoen 3 zeg maar

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    dan zal het wel het 4de seizoen zijn nou ;)

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ben weg! Tot morgen ;)

17. ooo oke.. op welk net en hoelaat enzo?

tot morgen! truste!

18. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Helaas kon ik niet eerder reageren. En nu ook maar heel kort... Brent wil maar niet slapen zondr zijn papa lijkt het wel... zo zielig!

Ik heb vandaag wel met een bonkend hart meegelezen en meegeleefd met je, Marieke.
    Kusjes voor jou! 37% is niet 0,0% en het mag dan misschien wat langer duren maar mama worden doe je echt nog wel! Ik gun het je zo (en ik 'ken' je niet eens zo lang!)

Tot morgen!

19. dankjewel trutje!

ik heb niet echt terug gelezen of je ook echt je vruchtbare dagen nu hebt, maar zo ja! klusser de klus. en dan krijg je misschien net als stephanie een kadootje uit eigen zak ;)

al brownies gebakken voor morgen? :D

20. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Haha! :cry: ... mijn vriend is er toch niet! Zal ik de eerste de beste buschauffeur uit zijn lijn 1 bus trekken die hier voor de deur stopt? :p

En nee! De ovutestjes geven nog een fikse negatief aan dus ik heb hoop dat mijn cyclus weer langer is deze maand! *blij kijkt*

Brownies bak ik morgenochtend met Brent.

Deel Deze Pagina