ooow ja sorry meid helemaal vergeten! beetje ego geweest vandaag enzo dus niet terug gelezen en heel veel vergeten dan maar hopen dat je ei komt als je mannetje weer thuis is! leuk morgen de brownies met je kleine bakken heb je die laarzen nog gekocht voor je verjaardag?
hmm wazig... heb na lang er niet mee bezig te zijn geweest vanavond tot 2 keer over toe voor mezelf gependeld.. 2 keer kwam er hetzelfde uit: dit jaar zou ik nog zwanger raken, helaas eindigd dat op een miskraam. in 09 raak ik zwanger en beval in feb/mrt 2010.. dus dan zou ik in juni 09 weer zwanger raken zeg maar. ik zou eerst een jongen krijgen en we krijgen nog een 2e een meid. heb toen ook iemand van de site hier gevraagd of zij voor mij mocht pendelen.. en zij kwam met precies hetzelfde verhaal! dus als ik in dec dit jaar zwanger raak moet ik maar niet al te blij zijn hihi ben best benieuwd of t uitkomt.. er is voor 2 jaar terug al eens voor me gependeld en toen kwam eruit dat ik in mei zwanger zou raken. zonder jaartal. dat jaar was ik niet zwanger in mei. maar laat ik nu afgelopen mei al die verschillende vage testen hadden waarvan de gyn toen dus zei een vermoedelijke vmk! ik heb er altijd wel in geloofd maar ben ook best sceptisch.. maar goed we zullen zien, eerst zien dan geloven dat de pendel het goed heeft he ga zo douche en naar bed! truste dames en hele fijne dag morgen trutje! alvast gefeliciteerd!
Ik heb nog niet DE laarzen gezien die ik graag wil maar dat komt nog wel. Mijn vorige verjaardagscadeau heb ik ook pas een maand of 5 om mijn pols
Nee hoor want ik houd het toch lekker voor mezelf dus zet het er toch niet onder. Anders heb je zo 887 pb-tjes
Trutje, een hele fijne verjaardag! Marieke, het woord ' flup' vond ik weer geweldig en zal ik als rode draad in mn dag verwerken haha en brownies bakken.. in t engels betekent dat poepen, dus dat vond ik ook wel een leuke.. oja, goede morgen! Ik ga even mn banner veranderen en langs mn werk om mn telefoon op te halen die ik gister vergeten ben (?#?$#?) . Tot later!
Yep,...dat ik weg ging vanmorgen lag Jasmijn weer in bed met haar tutdoekje en mark lag er nogsteeds in ...ben benieuwd waneer ik weer wat hoor @blurry, handig telefoon vergeten (neem meteen even een zw-test mee voor donderdag ) ...wil alleen het over rode draad hebben en niet over rood kruis... ik haat dat!
Beasty, ik heb een voorraad zw tests voor een jaar geloof ik! haha en ovu's kom ik deze maand ook niet te kort. Dus dit keer ga ik voor de duidelijkste ovutest ooit! oja, ik zou langs mn werk... zoeffff
mmmmmmmmmmmorgen! Kids maakten me wakker met ruzie...leuk begin vande dag Maar inmiddels hebben ze het weer goed gemaakt gelukkig en nou liggen ze boven in ons bed tv te kijken. Straks komen m'n ouders voor de tuin, dus ik hoop dat de zon zich zo eens laat zien @Trutje: brent nog gaan slapen? Lekkerrrr! Brownies! @Blurry: ongi doorgezet? @Marieke: volgens mij kloppen je pendels niet hoor. Je vmk heb je al gehad, dus in december blijft het gewoon lekker zitten O ja, Greys Anatomy is elke maandag om half negen op net 5. @Beastie: nou meer relaxed op je werk nu Jasmijn thuis is? Op het topic 'pco en clomid' zijn de afgelopen 2 dagen 2 meiden op roze gegaan! De meesten hebben deze week hun nod, dus ik hoop zo dat de roze golf nog even blijft aanhouden! Laterrrr! Liefs Tezzz
eigenlijk niet zo Jah, Mark is niet zo goed in troosten...doet liever oordoppen in Zeg? Heb jij een tuin voor je ouders ofzo?
OOO wat lief een heerlijk begin van de dag A vond het ook heerlijk zijn pappa dag. Dat is overigens al lang geleden hij werkt nu zon 80 uur per week
@Beastie: je schijnt 2 soorten mensen te hebben: de soort die graag in de tuin werkt én de soort die graag in de tuin zit. Wij horen bij de laatste soort En mijn ouders (en schoonouders trouwens ook) horen bij de eerste soort Mijn ouders hebben trouwens een groot balkon waar alles nou wel een keertje van gedaan is en mijn schoonouders slechts een balkonnetje van 1 bij 2. Dus ze zijn eigenlijk heel blij dat wij niet van die groene vingers hebben (En wij ook ) hihi..ik maakte me in het begin ook wel eens zorgen als manlief alleen oppaste op de kids hoor Maar toch gaat het best. Je moet alleen niet verwachten dat de boel ook nog een beetje netjes is hier als je terug komt Manlief zet liever de koptelefoon bij de pc op dan oordopjes