Wij hebben gisteren helemaal geen spatje regen gehad, alleen maar warm weer, niet altijd even zonnig, maar echt niet slecht. Maar het schijnt in het oosten van het land echt beestenweer te zijn geweest he? Ik hoorde zoiets van hagelstenen als eieren, enz. enz. Was het echt zo erg? Jaa, wat jij zegt herken ik wel. Het opgeblazene in je buik gaat nu niet meer weg, en die druk die blijft. Da's idd af en toe vervelend, maar het went (min of meer). Morgen inderdaad draaien, spannend hoor! Ik zie er echt aan de ene kant naar uit, aan de andere kant tegenop. Maar hopelijk lukt het, en als ik écht geluk heb, draait ze zelf nog voor morgen. Maar ik denk het niet, 't is een eigenwijs meisje... Gisteren op kraamvisite geweest bij mijn nicht. Wat een schatje zeg, dat kindje, zóó klein! Ik heb er helemaal zin in! Tezzz, hoe gaat het met de symptomen? Wordt het roze donderdag? Beastie, heb je al zoiets van "get out!" of valt het nog wel mee? Julita: mooi dat je nog niet misselijk bent, maar je hebt wel borstpijn he? Dat heb ik weer nooit gehad. Leuk trouwens dat je vanaf daar wel naar voetbal kunt kijken. Miepie: epileer ze @ alle andere meiden: hoe is het met jullie?
Zo hee Tom, jij bent nogal wat van plan vandaag zeg! Succes met alles! Mijn ouders gaan trouwens op vakantie vanavond, en dan ben ik twee weken de baas over mijn broertje en zusje, wat vooral wil zeggen dat ik politieagentje moet gaan spelen, want die twee liggen elkaar absoluut niet....jammer genoeg. Dus de komende twee weken wordt zwaar multitasken voor mij: werken, verbouwing regelen, dus zorgen dat materialen op tijd zijn, mensen weten wat ze moeten doen enz., huishouden van het huis van m'n ouders, enz. enz. Pfff...maar ja, volgende week ben ik vrijhij!
Hmmm ik druk? Denk dat jij het drukker hebt met dat multitasken.. Overigens heb ik nog geen drol gedaan....
Tja, maar ik moet vooral delegeren en mag zelf niets doen. Mentale inspanning dus. Die nesteldrang mag bij mij wel over een week of drie komen, dan kan ik m'n nieuwe huisje gaan schoonmaken enz. Ach joh, een voornemen is het halve werk al, dus je bent al een eind!
Valt wel mee hoor..vannacht goed geslapen en echt dan is de dag erna een wereld van verschil. Een kant ben ik onwijs nieuwschierig...wat, hoe, wanneer en waarom etc etc...aan de andere kant...tis ingedaald en heb die druk op me ribben niet meer en zit het me wel prima.. Genoeg dingen te doen in huis...alleen alles gaat wat trager dan normaal... dus doe er echt wat langer over nou daar is verlof dan ook voor (de bank zit in de wasmachien...de hoes dan.. 8) ) en heb net 2 tostiezzzz weggewerkt Nog ff iets raars...hoorde van me ma dat me zus de week dat ik uitgerekend bent op vakantie is in Italie....niet dat ze ff belt ofzo...**zucht** leuk voor haar hoor...maare ze kan toch ff bellen om te vertellen dat ik dan mobiel moet bellen ofzo...gewoon ff een belletje blijf haar raar vinden..
goedemiddag! sjonge ben ook ff een weekendje druk en meteen een nieuw topic hahaha heb nog niet alles bijgelezen ga ik zo doen. zal alleen al wat lijsten voorbij komen die niet kloppen ik mag in t rood ipv blauw.. zal toch echt niet zwanger zijn, wacht gewoon mn volgende ongi af nu.. + dat ik er nog steeds niet op sta voor de pool van beastie! 16 juli rond 17.00u en t word een jongen! zo nu ga ik ff bijlezen
Hallo dames, Ik heb me net even verdiept in het SMEP gebeuren en besloten dat het me wel wat lijkt! Als jullie het oke vinden SMEP ik graag met jullie mee. Mijn NOD is een beetje lastig te bepalen door mijn onregelmatige cyclus. Heb mijn banner op een cyclus van 30 gezet (laatste cyclus) maar zou hem ook op 47 kunnen zetten? Ik hou mijn banner nu maar ff op 30 en pas hem gewoon aan als ik weet wanneer mijn ei is geweest. Op dit moment is mijn NOD dus op 22 juli (kortste cyclus) of op 8 augustus (langste cyclus). Weet niet wat jullie normaal hanteren?
nou alles snel even bijgelezen: mielenl, kan me voorstellen dat dat moeilijk is hoor. opeens je kindje uit handen te moeten geven! helaas is t soms niet anders.. maar toch dikke knuff.. ellenk, spannnneennndd! ga zo voor je duimen meid! leeuw, welkom hier! lauwtje, vervelend dat je ongi niet op gang komt meid! dan is t iid miss verstandig om even aan de pil te gaan! lola, wat geweldig dat je t hartje nu hebt gehoord nou hier gisteren naar ciske de rat geweest.. echt super geweldig wat een kerel he die danny de munk hihi *zwijmel* alleen net voor de voorstelling zou beginnen belt mn vriend me op... hebben mn o zo leuke, lieve, scheetige buurkinderen een picasso van mn auto gemaakt. dus ik zeg nog tegen mn vriend: je zorgt maar dat ze t schoonmaken (ze zijn namelijk wel eens vaker met stoepkrijt in de weer) zegt ie: eeeh ja dit kan je niet schoon maken. hebben ze met een sleutel mijn hele linker kant onder getekend! met een SLEUTEL! gelukkig dat een van de moeders het zag en die kreeg een halve hartverzakking.. de kids hebben flinke straf! logisch, hebben zich al moeten verontschuldigen bij mijn vriend, komt nog wel bij mij tis ten slotte mijn auto.. en ze hebben meteen d verzekering in werking gesteld... ze zijn er goed ziek van... maar goed ook ik bedoel een keer met een fietsje ofzo ertegen aan vallen oke. maar moed willig met een sleutel mn hele linker kant bekrassen pfff... dus leuke dag maar dat was een beetje minder
Middag! Ben net weer wakker! Was wel even nodig zeg! Heb die k*t mug net geplet in de gordijnen ?) Zat in een plooi zeg maar... maar ze had al duidelijk gestoken... @ Leentje: buik al weer beetje tot rust? Ik moet mn foto's vandaag wegbrengen om opgeplakt te worden voor de expo had ik vanochtend willen doen, maar lekker slapen is ook belangrijk... @ Ellenk: snap wel dat je ook zo'n k*t nacht hebt gehad met dit in je herinnering. Is ook niet mis en niet makkelijk te negeren. Zeker op zulke momenten dat het een jaar geleden is. Hele lieve knuf en ik ga ook lekker in de PUPO stand voor je! SMAK! @ Tom: ja, is een goed idee, maar weet zeker dat vriend dan elke keer dat hij de (rol)gordijnen naar beneden doet die dingen eraf schuift... (we hebben dubbel gordijnen tegen het licht 's ochtends) Al een beetje aan de slag? Volgens mij heb je je wel een beetje overladen met huishoudelijke klussen hoor.... en dan krijg je uitstel gedrag... @ Tezzz: ohh ook zulke irritante medebewoners! Hier waren ze ook toen ik in NY zat (vanaf het voorbalkon, woonde zeker in de planten) en heeft vriend een groen plastic doosje gezet. Die hielp wel goed. Die ik vroeger had ook niet) En stuivers heb ik ook wel eens gehoord.... maar of die eurocenten en stuivers net zo effectief zijn... @ SC: zo, jij moet zeker multi tasken. Zet iedereen maar goed aan het werk! Zeker je broertje en zusje. Hebben ze ook geen tijd om ruzie te maken Lekker dat je huis zo op schiet! @ Lola: nou, sluit me aan bij wat iemand hierboven al zei. Wat een halve zool zeg. Hoop dat ie binnenkort eens transformeert tot mens Huisbezoek al gedaan? Pfff sommige mensen. ZOu druk worden achter het behang! @ wendy: Jullie gaan echt een fijn weekje tegemoet zeg! Lekker naar die kleine kijken, trouwen en een weekend genieten met zn allen! Hoop dat het super stralend weer blijft! Nog veel doen voor de voorbereidingen? @ de rest... : knuffies! Ik ga me maar eens douchen enzo... Voel me toch wat brakjes..
Inderdaad, als je goed slaapt scheelt het al zoveel. En het lijkt me idd prettig als het niet meer zo hoog zit. Hopelijk gebeurt dat bij mij ook snel (en niet in stuit maar gewoon zoals het hoort). Da's raar van je zus ja. Op zich kan ze wel op vakantie gaan, maar wel zo leuk als je haar even kunt bellen als het gebeurd is toch? Jij en je zus liggen elkaar niet heel goed he? Toch jammer....maar bij dit soort dingen is het toch wel belangrijk.
@Marieke: wil je met alle plezier in het rood zetten hoor...alleen...je bent toch helemaal niet ongi geworden?
Mariek schreef: Wat een &(*&^@b yrth&^(%$#%%$#$%#& KINDEREN! Als de mijne dat hadden geflikt konden ze maanden werken om de schade te vergoeden. Vrijheid mooi maar, dit is onnacceptabel zoooo.. GO4B Klopt dat het allemaal wat "veel"is maar ik heb deze week verder geen tijd...... Gelukkig voel ik nu wat motivatie opkomen!
@Beastie Wat heb jij een vage zus zeg.. Ze had idd wel even kunnen bellen of langs kunnen gaan gaan heeft zij een ikgerichtheids probleem?
@Houmar: welkom hier! En veel smepplezier! Ga maar gewoon eerst van je 30-dagen cyclus uit en probeer met ovutests je ei te vinden. Dan kunnen we je nod zo weer aanpassen hoor! @go4Baby: ja, mieren schijnen een hekel te hebben aan koper, vandaar een stuiver. Daar lopen ze met een grote boog omheen! (maar wel naar binnen ). Ben inmiddels al aan m'n derde lokdoosje begonnen... Maar we leven hier eigenlijk stiekem op een grote mierenhoop (onder het hele pleintje), dus als je ze eenmaal binnen hebt, zijn ze niet zo snel verdwenen! @Beastie: durf het bijna niet te zeggen, maar ik krijg het kleine vermoeden dat jouw zus nog raarder is dan de mijne! (mijn nichtje is zaterdag jarig, maar we zullen onszelf wel weer moeten uitnodigen zoals gewoonlijk ) @Cynthia: als ik je niet meer 'spreek':alvast veel succes bij het draaien morgen! Hoe laat mag je? @Marieke: hoe bedenken ze het? pffff hoop dat het met een beetje lak gauw hersteld is @All: ik moet vanmiddag naar de winkel (bleh! ), dus ben er veeeeel later weer! Liefs Tezzz